caldura radiator=0, fierbe apa in borcan, da afara.
![]() ![]() ![]() |
caldura radiator=0, fierbe apa in borcan, da afara.
Paollo |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 4 December 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 - 1397 cmc
1989 tlx Standard
|
|||
vijelie |
![]()
Post
#2
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Paollo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 4 December 06 ![]() |
in poze se vede pozitia in care era pus term. vechi, cel nou e bina daca il pun cum e in poza? mi se pare normal sa fie si cel nou tot cu arcu in sus, nu?
Attached thumbnail(s) terms.jpg ( Size: 127.03k ) Number of downloads: 199 |
--------------------
dacia
1310 - 1397 cmc
1989 tlx Standard
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Trebuie sa fie cu varful de cupru spre motor.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Adica il pui exact invers. Acea bordura sa fie ca la cel frantuzesc, cel din stinga.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Paollo |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 4 December 06 ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 16 Jan 2007, 16:15) am apucat sa-l pun si sa aerisesc si deja am facut o tura cu masina cu el montat asa cum e in poza, cu arcu in sus(gresit). rezultat=exact la fel, caldura 0, motoru e aproape de rosu. chiar si pus invers, nu trebuia sa functioneze cat de cat? imediat se intuneca dar sper sa apuc sa-l intorc. |
--------------------
dacia
1310 - 1397 cmc
1989 tlx Standard
|
|
Muttley |
![]()
Post
#7
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Montarea inversa a termostatului e una dintre cele mai "la indemana" si mai grave gafe care se pot face.
Termostatul se monteaza cu capsula in JOS. Nu mai merge cu termostat defect / montat invers. Risti sa arzi garnitura de chiulasa sau sa distrugi setul. PS: nu, nu se va deschide niciodata termostatul montat invers din simplul motiv ca acea capsula care actioneaza deschiderea sa nu se afla in contact cu antigelul fierbinte din motor ci se balaceste in antigelul rece din radiator... PPS: dupa ce in cele din urma vei reusi sa aduci lucrurile la normal schimba uleiul! Supraincalzirea motorului l-a deteriorat si si-a pierdut toate calitatile de ungere... This post has been edited by Muttley: 16 Jan 2007, 17:07 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
C.C. |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 10 April 05 ![]() |
da, pai probabil ca e dusa garnitura (cel putin). cat despre termostat, daca chiar nu sti cum se monteaza, tine minte ca trebuie sa intre o parte din el in "gatul" acela de la motor. daca il pui invers, sta doar buza in buza. asa ca n-ai cum sa gresesti.
|
--------------------
Renault
Espace IV
2004
- abxxxx scopul NU scuza mijloacele!
|
|
Paollo |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 4 December 06 ![]() |
QUOTE(Muttley @ 16 Jan 2007, 18:02) Montarea inversa a termostatului e una dintre cele mai "la indemana" si mai grave gafe care se pot face. Termostatul se monteaza cu capsula in JOS. Nu mai merge cu termostat defect / montat invers. Risti sa arzi garnitura de chiulasa sau sa distrugi setul. PS: nu, nu se va deschide niciodata termostatul montat invers din simplul motiv ca acea capsula care actioneaza deschiderea sa nu se afla in contact cu antigelul fierbinte din motor ci se balaceste in antigelul rece din radiator... PPS: dupa ce in cele din urma vei reusi sa aduci lucrurile la normal schimba uleiul! Supraincalzirea motorului l-a deteriorat si si-a pierdut toate calitatile de ungere... Am pus ok term, dar degeaba, tot nu circula lichid cald in sist de radiatoare... Care sunt simptomele cand e arsa garnitura de chiulasa? pentru ca mie imi scotea gaze arse cand completam prin palnie cand am aerisit:(( Si era sa fac infarct cand am scos sarma groasa pt verificare nivel ulei, si era ceva maron,verzui(antigel cred) aproape ca apa..in loc de ulei... apa in baia de ulei, presupun ![]() mersi.. |
--------------------
dacia
1310 - 1397 cmc
1989 tlx Standard
|
|
vyper |
![]()
Post
#10
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
aia e garnitura de chiuloasa e coapta! nu stiu ea e vreo 200.000 de mii parca sau cel putin asa stiam io ca nu am schimbat-o de curand...de schimbat se schimba usor ai putea sa o faci si u acas...daca nu dute la un service nu o sa iti ia mult!si app de faptul ca nu iti baga caldura uite-te si la robinetul ala de rotesti de el ca sa bage caldura poate a ramas blocat pe inchis si nu da drumu la apa sa circule in radiatoru ala de incalzire
![]() |
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
vyper |
![]()
Post
#11
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
si inca ceva...verifica planeitatea chiuloasei ca daca ai mers mult cu ea asa...e posibil sa se ovalizat chiuloasa...
|
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
Paollo |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 4 December 06 ![]() |
am lasat-o la mecanic, a confirmat, e dusa garnitura de chiulasa(cel putin) mi-a spus ca o duce la rectificat chiulasa, ca sigur s-a indoit. mi-a verificat fiecare piston( a scos pe rand cat o fisa de la bujie) banuiesc ca a vrut sa vada daca nu s-a copt si altceva, alte garnituri etc.. pana maine sper sa o faca. multumesc pt sfaturi!
|
--------------------
dacia
1310 - 1397 cmc
1989 tlx Standard
|
|
adrianne |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
rectificarea chiuloasei presupune montarea unei garnituri mai groase, pentru a mentine cotele...
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Da' de unde...
![]() Daca se ia din fata de asezare cat e permis ( nu mai retin exact, parca 0.5 mm) nu e nici o problema. Cel mult se recomanda utilizarea benzinei de 98. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Paollo |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 4 December 06 ![]() |
o sa creasca puterea putin? am auzit ca unii iau din chiulasa pt cresterea puterii.
|
--------------------
dacia
1310 - 1397 cmc
1989 tlx Standard
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
nu e un fapt demonstrat, dar...se poate, de asemenea motorul se poate distruge mai repede si ciclul sau de viata scurta mult mai mult .. cotele trebuiesc respectate
|
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
Muttley |
![]()
Post
#17
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
adrianne |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Rectificarea chiloasei mareste compresia prin micsorarea volumului din camera de ardere. Cu un raport dat de volum vechi impartit la volum nou (supraunitar) se mareste si puterea dar si uzura.
Fiecare crede ce vrea... PS sunt ex-beamer (inainte am avut BMW) This post has been edited by adrianne: 19 Jan 2007, 06:57 |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
Paollo |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 4 December 06 ![]() |
totusi, care ar fi putut fi cauzele pt care a cedat garnitura de chiuloasa?
intradevar, urc dealul feleacului zi de zi si mai fac unele depasiri in care duc rpm la 3800, dar peste 4000 nu am trecut niciodata, ma gandesc ca poate e partial cam infundat si radiatoru.. |
--------------------
dacia
1310 - 1397 cmc
1989 tlx Standard
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 20:06 |