DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme inchidere centralizata

Wolfmark
post 15 Mar 2004, 22:41
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 642
Joined: 24 March 03




Prima problema mai importanta la SLZ: nu-mi mai merge cum trebuie inchiderea centralizata. Nici din telecomanda, nici din butonul de pe bord si nici din alarma. Ideea e ca inchiderea merge OK ... dar deschiderea usilor prin parti :cry:

M-am uitat in manual dupa sigurante ... chiar am scos vreo 2 (mi-am resetat cu ocazia asta si ceasul), insa nimic. Am deschis toate usile + capota, m-am jucat pe la papucii de la usi si par toti ok. M-am gandit sa scot bateria pentru cateva secunde ... insa m-am lasat pagubas (banuies ca-ti trebuie un patent, ceva, ca sa desfaci suruburile alea de pe acolo).

Am programare la Meridian pentru miercuri, la 5, insa as vrea sa ma duc totusi cu ceva optiuni ... sa nu-mi zica electricianul ca n-are ce-i face sau sa-mi vare ceva prostii pe gat.

ps: cei care vroiati sa va "stricati" butucul de la usa soferului ... luati-va gandul icon_twisted.gif Daca n-aveam posibilitatea sa intru in masina, taxi scria pe mine.


--------------------
DACIA Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 15 Mar 2004, 23:17
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




eu nu il dezactivam si pe ala de la porbagaj tongue.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicolau.cosmin
post 16 Mar 2004, 07:04
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 15 August 03
From: Galati




QUOTE
Prima problema mai importanta la SLZ: nu-mi mai merge cum trebuie inchiderea centralizata. Nici din telecomanda, nici din butonul de pe bord si nici din alarma. Ideea e ca inchiderea merge OK ... dar deschiderea usilor prin parti  :cry: .


Si eu am avut probleme cu portiera din dreapta spate.Nu se mai deschidea desi se auzea actuatorul ca lucreaza; bine, nu mai lucra ca atunci cand nu erau probleme.Solutia a fost ungerea mecanismului cu un spray special la service.


--------------------
Dacia Solenza Scala - GL-05-UJR
Life Is A Shit And I Want My Money Back !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfmark
post 16 Mar 2004, 13:18
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 642
Joined: 24 March 03




Cand incui ... se aud actuatoarele mergand. Cand descui liniste totala sad.gif


--------------------
DACIA Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 16 Mar 2004, 13:24
Post #5


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




In acest caz pare sa fie un defect electric...ori contact imperfect ori altceva.... mergi la service sa puna calculatorul, care sa confirme comanda data de calculator actuatoarelor!... si asa mai departe....


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 16 Mar 2004, 13:55
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




QUOTE
Cand incui ... se aud actuarele mergand. Cand descui liniste totala sad.gif

Asa face si la mine numai ca se intampla doar la usa de la sofer, si in plus a doua oara merge smile.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 16 Mar 2004, 14:34
Post #7


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




pai ar cam fi doua posibilitati:
1. mecanica - acuatorul nu mai face cursa cum trebuie, ar trebui repozitionat sau schimbat

2. semielectrica - cel mai probabil dar poate ca un fir de alimentare (nu cred ca asta ar fi cel mai bun termen) ptr comanda deschis este intrerupt sau sa dea la masa.

daca masina mai e in garantie cel mai bine este sa mergeti in service, daca nu, atunci trebuie sa va inarmati cu o lampa de control sa desfaceti usa sofer si sa masurati la fata locului. acolo acuatorul trebuie sa aiba 5 fire, trebuiesc identificate firele de alimentare (cele comune la toate acuatoarele). acolo alimentarea ar trebui sa fie astfel:

- la comanda inchuiat pe un fir +12V (firA) pe celalalt (firB) masa
- la comanda descuiat - invers, +12v fir B si masa fir A
- in sand-by nu trebuie sa fie nici un fel de curent (+12V sau masa) pe nici unul din acele fire, daca este (probabil ca unul da la masa) atunci trebuie vazut unde circuitul are pb-e.


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfmark
post 16 Mar 2004, 14:56
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 642
Joined: 24 March 03




Toate 4 sa se fi dus dintr-o data? Cam greu...


--------------------
DACIA Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 16 Mar 2004, 18:00
Post #9


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




pai ala din usa sofer da comanda si ptr celelalte. poti face proba la cheie daca atunci cand descui usa sofer actioneaza sau nu celelalte acuatoare


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 16 Mar 2004, 22:28
Post #10


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Daca deschizi cu cheia usa soferului celelalte raman incuiate. Ar putea fi mai degraba o probleme legata de UCE. De vreme ce toate actuatoarele merg la inchidere dar la deschidere ioc. S-ar putea sa fie din legaturile alarmei la inchidere care sunt facute pe firele care duc la butonul de inchidere/deschidere din bord. Daca nu au fost bine izolate s-ar putea sa faca masa sau scurt si sa nu-ti mai mearga ca lumea.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfmark
post 17 Mar 2004, 11:18
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 642
Joined: 24 March 03




Aflu azi la Meridian. Nu cred ca alarma e montata prost ... pentru ca erau chiar OK cei care au facut operatia.


--------------------
DACIA Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 17 Mar 2004, 11:26
Post #12


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Hm, ca tot mi-am adus aminte. Pe 24.12.2003, cind mi-au murit stergatoarele, baietii care au venit sa-mi depaneze taraba mi-au zis urmaritoarele: ca alarma e prost montata pentru ca actioneaza si inchiderea centralizata si ca ar fi cazul sa ma duc neaparat inapoi ca sa-mi deconecteze inchiderea centralizata de pe alarma. Nu i-am bagat in seama, ba chiar am si uitat ce mi-au zis. Mi-am adus aminte cind am citit postul lui Wolfmark.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 17 Mar 2004, 11:33
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Hai mai ca asta e frectie cu alrma pe inch centralizata. Toate masinile au asa ceva. Taranis !


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfmark
post 17 Mar 2004, 12:43
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 642
Joined: 24 March 03




Acum nici nu se mai inchid usile :shock:

Am doua usi blocate (ramase de aseara), pe care as putea sa le deschid din interior ... dar odata deschise asa ar ramane. Mai am usa soferului ... pe care o pot inchide cu cheia ... iar usa din spate stanga a ramas deschisa si nu mai am ce-i face sad.gif


--------------------
DACIA Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 17 Mar 2004, 12:51
Post #15


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE
Acum nici nu se mai inchid usile  :shock:  

Am doua usi blocate (ramase de aseara), pe care as putea sa le deschid din interior ... dar odata deschise asa ar ramane. Mai am usa soferului ... pe care o pot inchide cu cheia ... iar usa din spate stanga a ramas deschisa si nu mai am ce-i face sad.gif


Dar mergi odata la service!....sau cheama Asistenta Dacia...! Nu mai sta sa te jelesti atat... si sa-ti faci griji... e vreun contact pe undeva sau ceva de acest gen....esti in garantie... deci trage de ei sa o rezolve cat mai repede si...fara dureri :wink:


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfmark
post 17 Mar 2004, 21:33
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 642
Joined: 24 March 03




S-a rezolvat. Era UCE decodorul ... care era cam "ruginit" sad.gif Asa ca m-am ales cu unul nou, invelit frumos intr-o punga ... si doar cu o cheie la masina momentan (cealalta nemaifiind recunoscuta).

Din pacate nu mai am functia de temporizare pentru plafoniera. Am observat asta cand am ajuns acasa sad.gif Am gasit pe forum (http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=425) ca au uitat sa-mi activeze functia asta din calculator. Asa ca banuiesc ca se va rezolva usor la revizie...

Surprinzator a fost modul in care s-au comportat cei de la Meridian. In mare chiar mi-au placut: au avut UCE decodor ca piesa de schimb, mi-au rezolvat claxonul (tot apa), mi-au reglat proiectoarele (bat mai bine ca farurile acum) + mi-au reparat usa dreapta fatza (voi vedea in viitor daca mai zdrangane).

In concluzie ... ma cam inund si eu, chit ca n-am vazut picatura de apa ... si m-am uitat destul de bine cand au fost ploi. Uff....

later edit: merge si cheia de rezerva, chit ca n-am avut-o cu mine in service cand mi-au schimbat UCE decodor-ul...


--------------------
DACIA Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 17 Mar 2004, 22:18
Post #17


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Dar pe unde intra apa in UCE. Teoretic ar trebui pe la parbriz. dar asta inseamna ca ar trebui sa fie si mocheta umeda. Ca doar nu s-o strnge toata apa in cutia aia si nu cade nici macar o picatura pe joc. Ar mai fi condensul ca posibila explicatie.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cetatzeanu
post 9 Aug 2004, 12:49
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 August 04
From: Bucuresti, oras lovit.




Si eu am avut probleme cu portiera din dreapta spate.Nu se mai deschidea desi se auzea actuatorul ca lucreaza; bine, nu mai lucra ca atunci cand nu erau probleme.Solutia a fost ungerea mecanismului cu un spray special la service.[/quote]

Cum si unde gasim minunea asta de spray? sad.gif


--------------------
solenza confort AC --------- - ----------
ghinion de nesansa, suntem romani.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 9 Aug 2004, 14:00
Post #19


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




E spray degripante, WD-40 sau similar. Il gasesti in Cora, Carrefour etc. Costa intre 150k (WD-40) si 250K (Dura-Lube).


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cetatzeanu
post 9 Aug 2004, 14:10
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 August 04
From: Bucuresti, oras lovit.




Merci mult bogdane. Am sa-l caut si am sa-l iau.
Da` uite ca ai adus vorba de Dura Lube.... Ce se-ntampla daca bagi in motorul de slz ? A incercat cineva ? Sorry, ptr. offtopic; fara sa fac reclama; am pus in berlina = uimire totala; am pus in nova gti= la fel; oare ce se-ntampla cu slz ??


--------------------
solenza confort AC --------- - ----------
ghinion de nesansa, suntem romani.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cetatzeanu
post 9 Aug 2004, 14:12
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 August 04
From: Bucuresti, oras lovit.




Evident ca vorbeam de aditivul ptr. motor , nu de spray.


--------------------
solenza confort AC --------- - ----------
ghinion de nesansa, suntem romani.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 9 Aug 2004, 14:14
Post #22


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




La fel de off (cu scuzele de rigoare). Nu baga asa ceva in masina. Dai banii degeaba. Ala se baga in motoarele care deja sunt la final e cariera si care asteapta o segmentare sau (si mai bine) un set nou ca sa mai limiteze din pierderi. Pe un motor practic nou nu are rost sa te complici. Plus ca mai stiu persoane care au bagat aditivi in cutia de viteze si carora le intra pe urma foarte greu in diferitele viteze.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cetatzeanu
post 9 Aug 2004, 15:08
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 August 04
From: Bucuresti, oras lovit.




Chestia cu DL e mai ciudata. Multa vreme am facut mishto de ei, pana-ntro iarna cu ger cinstit. Aveam o berlina din `90; i-am schimbat uleiu` - avea 17000km - si i-am pus zmaku`. Sa ma bata 2 vecini si nu alta, ca faceam mishto de ei. Erau convinsi ca-mi pusesem aprindere electronica sau alta smecherie si nu s-au potolit pana nu am ridicat capota la motor ca sa vada ca nu se-ntamplase nici-o schimbare. Ale lor - tot berline cam de aceeasi varsta - porneau in cel putin 5 minute; a mea pleca luni dimineata la sfert. Masinile erau cam la fel de ingrijite.
Dupa chestia asta, cand am avut nova gti am facut la fel - practic era aproape acelasi motor - dar de 3 ori in 90k km. Presiunea masurata in pistoane a reusit sa-l enerveze pe un mecanic care zicea ca fac mishto de el... Pe mine dl m-a convins pe motorul ala, si mai o treaba: n-are nimic de-a face cu uleiul, e tratament de metale. In sfarshit, nu insist mai mult; e o diferenta de vreo 20 ani intre motoare asa ca s-ar putea ca la motorul de slz sa-i faca mai mult rau decat bine. Poate stie cineva, cine stie?


--------------------
solenza confort AC --------- - ----------
ghinion de nesansa, suntem romani.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2024 - 14:29
Forum Renault