Probleme inchidere centralizata
![]() ![]() ![]() |
Probleme inchidere centralizata
Wolfmark |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 642 Joined: 24 March 03 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
Solenza Scala
2003
|
|||
laurh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 8 December 03 From: Bucuresti ![]() |
eu nu il dezactivam si pe ala de la porbagaj
![]() |
-------------------- |
|
nicolau.cosmin |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 15 August 03 From: Galati ![]() |
QUOTE Prima problema mai importanta la SLZ: nu-mi mai merge cum trebuie inchiderea centralizata. Nici din telecomanda, nici din butonul de pe bord si nici din alarma. Ideea e ca inchiderea merge OK ... dar deschiderea usilor prin parti :cry: . Si eu am avut probleme cu portiera din dreapta spate.Nu se mai deschidea desi se auzea actuatorul ca lucreaza; bine, nu mai lucra ca atunci cand nu erau probleme.Solutia a fost ungerea mecanismului cu un spray special la service. |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
- GL-05-UJR Life Is A Shit And I Want My Money Back !!!
|
|
Wolfmark |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 642 Joined: 24 March 03 ![]() |
Cand incui ... se aud actuatoarele mergand. Cand descui liniste totala
![]() |
--------------------
DACIA
Solenza Scala
2003
|
|
AL |
![]()
Post
#5
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
In acest caz pare sa fie un defect electric...ori contact imperfect ori altceva.... mergi la service sa puna calculatorul, care sa confirme comanda data de calculator actuatoarelor!... si asa mai departe....
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
laurh |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 8 December 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Cand incui ... se aud actuarele mergand. Cand descui liniste totala ![]() Asa face si la mine numai ca se intampla doar la usa de la sofer, si in plus a doua oara merge ![]() |
-------------------- |
|
tarzy |
![]()
Post
#7
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
pai ar cam fi doua posibilitati:
1. mecanica - acuatorul nu mai face cursa cum trebuie, ar trebui repozitionat sau schimbat 2. semielectrica - cel mai probabil dar poate ca un fir de alimentare (nu cred ca asta ar fi cel mai bun termen) ptr comanda deschis este intrerupt sau sa dea la masa. daca masina mai e in garantie cel mai bine este sa mergeti in service, daca nu, atunci trebuie sa va inarmati cu o lampa de control sa desfaceti usa sofer si sa masurati la fata locului. acolo acuatorul trebuie sa aiba 5 fire, trebuiesc identificate firele de alimentare (cele comune la toate acuatoarele). acolo alimentarea ar trebui sa fie astfel: - la comanda inchuiat pe un fir +12V (firA) pe celalalt (firB) masa - la comanda descuiat - invers, +12v fir B si masa fir A - in sand-by nu trebuie sa fie nici un fel de curent (+12V sau masa) pe nici unul din acele fire, daca este (probabil ca unul da la masa) atunci trebuie vazut unde circuitul are pb-e. |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
Wolfmark |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 642 Joined: 24 March 03 ![]() |
Toate 4 sa se fi dus dintr-o data? Cam greu...
|
--------------------
DACIA
Solenza Scala
2003
|
|
tarzy |
![]()
Post
#9
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
pai ala din usa sofer da comanda si ptr celelalte. poti face proba la cheie daca atunci cand descui usa sofer actioneaza sau nu celelalte acuatoare
|
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#10
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca deschizi cu cheia usa soferului celelalte raman incuiate. Ar putea fi mai degraba o probleme legata de UCE. De vreme ce toate actuatoarele merg la inchidere dar la deschidere ioc. S-ar putea sa fie din legaturile alarmei la inchidere care sunt facute pe firele care duc la butonul de inchidere/deschidere din bord. Daca nu au fost bine izolate s-ar putea sa faca masa sau scurt si sa nu-ti mai mearga ca lumea.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Wolfmark |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 642 Joined: 24 March 03 ![]() |
Aflu azi la Meridian. Nu cred ca alarma e montata prost ... pentru ca erau chiar OK cei care au facut operatia.
|
--------------------
DACIA
Solenza Scala
2003
|
|
Marty |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Hm, ca tot mi-am adus aminte. Pe 24.12.2003, cind mi-au murit stergatoarele, baietii care au venit sa-mi depaneze taraba mi-au zis urmaritoarele: ca alarma e prost montata pentru ca actioneaza si inchiderea centralizata si ca ar fi cazul sa ma duc neaparat inapoi ca sa-mi deconecteze inchiderea centralizata de pe alarma. Nu i-am bagat in seama, ba chiar am si uitat ce mi-au zis. Mi-am adus aminte cind am citit postul lui Wolfmark.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
laurh |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 8 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Hai mai ca asta e frectie cu alrma pe inch centralizata. Toate masinile au asa ceva. Taranis !
|
-------------------- |
|
Wolfmark |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 642 Joined: 24 March 03 ![]() |
Acum nici nu se mai inchid usile :shock:
Am doua usi blocate (ramase de aseara), pe care as putea sa le deschid din interior ... dar odata deschise asa ar ramane. Mai am usa soferului ... pe care o pot inchide cu cheia ... iar usa din spate stanga a ramas deschisa si nu mai am ce-i face ![]() |
--------------------
DACIA
Solenza Scala
2003
|
|
AL |
![]()
Post
#15
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Acum nici nu se mai inchid usile :shock: Am doua usi blocate (ramase de aseara), pe care as putea sa le deschid din interior ... dar odata deschise asa ar ramane. Mai am usa soferului ... pe care o pot inchide cu cheia ... iar usa din spate stanga a ramas deschisa si nu mai am ce-i face ![]() Dar mergi odata la service!....sau cheama Asistenta Dacia...! Nu mai sta sa te jelesti atat... si sa-ti faci griji... e vreun contact pe undeva sau ceva de acest gen....esti in garantie... deci trage de ei sa o rezolve cat mai repede si...fara dureri :wink: |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
Wolfmark |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 642 Joined: 24 March 03 ![]() |
S-a rezolvat. Era UCE decodorul ... care era cam "ruginit"
![]() Din pacate nu mai am functia de temporizare pentru plafoniera. Am observat asta cand am ajuns acasa ![]() Surprinzator a fost modul in care s-au comportat cei de la Meridian. In mare chiar mi-au placut: au avut UCE decodor ca piesa de schimb, mi-au rezolvat claxonul (tot apa), mi-au reglat proiectoarele (bat mai bine ca farurile acum) + mi-au reparat usa dreapta fatza (voi vedea in viitor daca mai zdrangane). In concluzie ... ma cam inund si eu, chit ca n-am vazut picatura de apa ... si m-am uitat destul de bine cand au fost ploi. Uff.... later edit: merge si cheia de rezerva, chit ca n-am avut-o cu mine in service cand mi-au schimbat UCE decodor-ul... |
--------------------
DACIA
Solenza Scala
2003
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#17
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Dar pe unde intra apa in UCE. Teoretic ar trebui pe la parbriz. dar asta inseamna ca ar trebui sa fie si mocheta umeda. Ca doar nu s-o strnge toata apa in cutia aia si nu cade nici macar o picatura pe joc. Ar mai fi condensul ca posibila explicatie.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
cetatzeanu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 August 04 From: Bucuresti, oras lovit. ![]() |
Si eu am avut probleme cu portiera din dreapta spate.Nu se mai deschidea desi se auzea actuatorul ca lucreaza; bine, nu mai lucra ca atunci cand nu erau probleme.Solutia a fost ungerea mecanismului cu un spray special la service.[/quote]
Cum si unde gasim minunea asta de spray? sad.gif |
--------------------
solenza confort AC
---------
- ---------- ghinion de nesansa, suntem romani.
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#19
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
E spray degripante, WD-40 sau similar. Il gasesti in Cora, Carrefour etc. Costa intre 150k (WD-40) si 250K (Dura-Lube).
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
cetatzeanu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 August 04 From: Bucuresti, oras lovit. ![]() |
Merci mult bogdane. Am sa-l caut si am sa-l iau.
Da` uite ca ai adus vorba de Dura Lube.... Ce se-ntampla daca bagi in motorul de slz ? A incercat cineva ? Sorry, ptr. offtopic; fara sa fac reclama; am pus in berlina = uimire totala; am pus in nova gti= la fel; oare ce se-ntampla cu slz ?? |
--------------------
solenza confort AC
---------
- ---------- ghinion de nesansa, suntem romani.
|
|
cetatzeanu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 August 04 From: Bucuresti, oras lovit. ![]() |
Evident ca vorbeam de aditivul ptr. motor , nu de spray.
|
--------------------
solenza confort AC
---------
- ---------- ghinion de nesansa, suntem romani.
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#22
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
La fel de off (cu scuzele de rigoare). Nu baga asa ceva in masina. Dai banii degeaba. Ala se baga in motoarele care deja sunt la final e cariera si care asteapta o segmentare sau (si mai bine) un set nou ca sa mai limiteze din pierderi. Pe un motor practic nou nu are rost sa te complici. Plus ca mai stiu persoane care au bagat aditivi in cutia de viteze si carora le intra pe urma foarte greu in diferitele viteze.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
cetatzeanu |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 August 04 From: Bucuresti, oras lovit. ![]() |
Chestia cu DL e mai ciudata. Multa vreme am facut mishto de ei, pana-ntro iarna cu ger cinstit. Aveam o berlina din `90; i-am schimbat uleiu` - avea 17000km - si i-am pus zmaku`. Sa ma bata 2 vecini si nu alta, ca faceam mishto de ei. Erau convinsi ca-mi pusesem aprindere electronica sau alta smecherie si nu s-au potolit pana nu am ridicat capota la motor ca sa vada ca nu se-ntamplase nici-o schimbare. Ale lor - tot berline cam de aceeasi varsta - porneau in cel putin 5 minute; a mea pleca luni dimineata la sfert. Masinile erau cam la fel de ingrijite.
Dupa chestia asta, cand am avut nova gti am facut la fel - practic era aproape acelasi motor - dar de 3 ori in 90k km. Presiunea masurata in pistoane a reusit sa-l enerveze pe un mecanic care zicea ca fac mishto de el... Pe mine dl m-a convins pe motorul ala, si mai o treaba: n-are nimic de-a face cu uleiul, e tratament de metale. In sfarshit, nu insist mai mult; e o diferenta de vreo 20 ani intre motoare asa ca s-ar putea ca la motorul de slz sa-i faca mai mult rau decat bine. Poate stie cineva, cine stie? |
--------------------
solenza confort AC
---------
- ---------- ghinion de nesansa, suntem romani.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:25 |