DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cel mai reusit model Dacia

Cel mai reusit model Dacia
 
500(lastun) [ 29 ] ** [2.79%]
break [ 25 ] ** [2.40%]
berlina [ 186 ] ** [17.87%]
1100 [ 34 ] ** [3.27%]
liberta [ 9 ] ** [0.86%]
papuc [ 7 ] ** [0.67%]
sport [ 13 ] ** [1.25%]
nova [ 25 ] ** [2.40%]
supernova [ 97 ] ** [9.32%]
solenza [ 257 ] ** [24.69%]
logan [ 359 ] ** [34.49%]
Total Votes: 1041
Guests cannot vote 
tonicelli
post 9 Apr 2006, 21:09
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 374
Joined: 26 March 06
From: Valea Jiului




de vis chestia cu masina romaneasca !
ma gandesc fie si la R12 ... (conceput de romani smile.gif )
Shi acum vorbind serios dupa 3 dacii 1310, papuc, 1300 m-am convins de un singur lucru NU am ramas cu ea in drum biggrin.gif . Oriunde exista un binevoitor, un mecanic de carier care m-a ajutat "las nene c-ajungi acas!". In rest unde vedetzi voi confort, fiabilitate etc. la o 13XX ca eu nu vad ! Ramane sa vedem daca Logan-ul va avea ceva de spus tinand cont ca abia are 2 ani pe piata wacko.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate plus - HD-XX-XXX
România ... frumoasă țară ... păcat că e locuită
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 11 Apr 2006, 00:11
Post #122


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




QUOTE(argon @ 9 Apr 2006, 17:57)
Intradevar, pur romaneasca  blink.gif  mai ales motorul...si cutia..
*




Stiu ca sunt Renault. Nu e nevoie sa fii ironic. Asta e alegerea si parerea mea. Nu prea cred ca eu ca pe vremea cand s-a inceput fabricarea super novei cei din franta chiar erau cu ochii pe romani. tot nea` gelu din uzina facea ce voia el in dacie... nu stiu daca intelegi ce vreau sa spun. Nu neg in nici un caz ca nu ar fi piese renault. Spun doar ca pe vremea aia inca mai era ceva romanesc. Si super nova chiar a fost masina buna... si inca e !

This post has been edited by Armandos: 11 Apr 2006, 00:12


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hebron
post 11 Apr 2006, 00:30
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 548
Joined: 22 March 05




Mi-aduc aminte de vremea cand eram foarte mandru de Nova mea GT, acum vreo 8 ani...pana au inceput sa pice mici si marunte ca picatura chinezeasca, pana am vandut-o si m-am jurat sa nu mai iau lucru romanesc pentru 30 de ani.
Cireasa de pe tort a fost cand a venit un mare stab de la Renault (nu mai retin cine) si a facut o tura cu Nova la uzinele Dacia. Cand a coborat a exclamat: "Da....e o masina buna...pentru curtea intreprinderii!!!" biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
clio symbol 2004 1.5 dci
Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006
ocazional Megane II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Trofin Liviu
post 29 May 2006, 16:34
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 17 May 06




Dacia 1310 Break cu Gpl.Eram tanar si cu sotia plecam unde vedeam cu ochii.Noi, masina si cu cortul+cratiti, oale aragaz, lada frigorifica. Si cand era Gpl-ul 10000 litrul...Doamne ce vremuri!!!!


--------------------
Renault Megane 2007 - Cl-02-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 30 May 2006, 16:41
Post #125


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




ma repet pt a nu stiu cata oara: cea mai reusita masina in comparatie cu cele care au fost pe piata la vremea cand s-a fabricat


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6000rpm
post 30 May 2006, 17:38
Post #126


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 8 February 06




vruuum, vruuum LOGAN


--------------------
Dacia Logan 1.5 DCI 2007, Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tonicelli
post 30 May 2006, 17:42
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 374
Joined: 26 March 06
From: Valea Jiului




Revin și spun că cel mai reușit model de Dacia rămâne totuși Solenza (părerea mea) deși eu am un Logan biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate plus - HD-XX-XXX
România ... frumoasă țară ... păcat că e locuită
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lastunul
post 3 Jun 2006, 20:20
Post #128


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 25 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(tonicelli @ 30 May 2006, 18:42)
Revin și spun că cel mai reușit model de Dacia rămâne totuși Solenza (părerea mea) deși eu am un Logan  biggrin.gif
*




Attached thumbnail(s)
pict_005.jpg ( Size: 160k ) Number of downloads: 136


--------------------
Dacia 500 LASTUN Dacia 500 LASTUN 1989 - TR 11 MYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
QUASAR78
post 14 Jul 2006, 15:41
Post #129


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 27 December 05




LOOOOOOOOGGGGGAAAANNNNNNN wub.gif


--------------------
LOGAN PREFERANCE - IS 00 CDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david79
post 14 Jul 2006, 15:51
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 888
Joined: 19 March 05




sooooolenzzzaaa icon_mrgreen.gif


--------------------
Toyota corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ; 2008 / 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 18 Jul 2006, 23:19
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




Cel mai reusit model de daciana este Solenza, dar inima imi e tot la NOVA si cu mici atractii catre lastun. De ce? Pai astea sunt singurele masini facute de ROMANI, restul sunt facute de francezi. Nova POWER!


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UVN
post 19 Jul 2006, 14:37
Post #132


- Forza Poli Timisoara -


Group: Members
Posts: 130
Joined: 24 May 06
From: Timisoara




Dintre mai multe rele, Solenzaaaaaaaaaaaa !!!!! tongue.gif


--------------------
dacia Logan Kiss FM 14 MPI 2008 - TM...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 20 Jul 2006, 07:46
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




[B][SIZE=7][COLOR=purple]
LOGAN


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 20 Jul 2006, 11:39
Post #134


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Berlina! A fost cea mai reusita masina... Loganul mai are pana va ajunge la statutul berlinei desi daca e sa comparam doar cifre, berline au fost 2.5 mil aprox in 30 si ceva de ani, iar loganul doar 250.000 in aproape 2 ani...

Concluzie... berlina este cea mai reusita masina, loganul urmeaza sa fie!

This post has been edited by dantes: 20 Jul 2006, 11:50


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 20 Jul 2006, 12:47
Post #135


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




Intotdeauna cel mai reusit model o sa fie ULTIMUL model tongue.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 20 Jul 2006, 12:59
Post #136


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(anndi @ 19 Jul 2006, 00:19)
Cel mai reusit model de daciana este Solenza, dar inima imi e tot la NOVA si cu mici atractii catre lastun. De ce? Pai astea sunt singurele masini facute de ROMANI, restul sunt facute de francezi. Nova POWER!
*



Vorbeste prostii de da pe dinafara din tine mandria nationala. Nova este proiect reno de departe. La baza se afla reno 9 si/sau 11. Si motorul l-a mostenit de la berlina, care este tot Reno....12 mai exact, dar sper ca stii.

Iar despre lastun......un esec cum rar mai apare. Arata clar capacitatea unu sistem comunist de a scoate ceva impreuna cu turma de "ingineri" care erau tare apreciati la vremea aia. E o struto-camila facuta din piese de dacie si de oltcit....o struto-camila moarta de la faza de plansa. Nici macar la asta nu ii poti spune proiect romanesc. E doar un proiect in care s-au luat piese unor marci ca reno si citroen si s-au gandit sa faca ei o caroserie din fiibra....rezultatul se vede...arata trist rau de tot pentru vremurile ei...ce sa mai zic acum.

Deci eu as corecta titlul topicului in "Cel mai reusit model Reno" sau macar "Cel mai reusit model Reno-Dacia" deoarece si Logan este proiect 100% francez. Noi doar suntem muncitori pe plantatie si le montam.

Si hash zice bine: ULTIMUL model tongue.gif tongue.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 20 Jul 2006, 14:19
Post #137


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(Uncle-Sam @ 30 May 2006, 18:41)
ma repet pt a nu stiu cata oara: cea mai reusita masina in comparatie cu cele care au fost pe piata la vremea cand s-a fabricat
*



DriverX, este ca nici tu n-ai luat in considerare cerinta? Daca stai si compari Loganul cu 1300-le, Loganu-i mai reusit. Sau mai "modern", daca preferi. Dar de fapt trebuia sa compari Loganul cu ce vand ceilalti, sa-i dai o nota, si sa compari 1300-le cu ce vineau ceilalti in '70 si sa-i dai o nota. Iar in cazul asta iti garantez ca 1300-le e mult peste Logan.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Twister
post 23 Jul 2006, 15:48
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 4 May 05




Am votat Dacia 1100, desi detin o 1310. Dacia 1100, masina a anilor '60 avea frane pe discuri si suspensii independente pe toate puntile. In anii '60. ohmy.gif
Peste ~50 de ani, in anul de gratie 2006, minunatul sifonier Logan are tamburi si suspensie "clasica" pe spate.


--------------------
Dacia 1310L 1397cm³ 1994 - CT-01-...
Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 24 Jul 2006, 12:04
Post #139


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




QUOTE(Uncle-Sam @ 30 May 2006, 17:41)
ma repet pt a nu stiu cata oara: cea mai reusita masina in comparatie cu cele care au fost pe piata la vremea cand s-a fabricat
*



Pai s-o luam logic: pot sa-mi aleg orice model de masina de pe vremea respectiva. Insa, deoarece titlul topicului zice "cel mai reusit model de dacie", o sa-mi aleg _dintre modelele de dacii in fabricatie la vremea respectiva_ - adica unul, cel mult 2, ca daciile astea s-au fabricat succesiv.

Ce naiba ma baieti, daca o iau cum ziceti voi, o sa zic: "pe vremea daciei 1100 cel mai reusit model de dacie era dacia 1100, la 1300 - la fel, and so on"

Lasati-ma ori:
A) sa aleg intre _TOATE_ modelele de dacii care s-au fabricat vreodata;
cool.gif sa aleg intre toate _MARCILE_ fabricate la diferite momente de timp;

Altfel poll-ul asta e o mare batere cu caramida in piept ..


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 24 Jul 2006, 15:27
Post #140


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




hash, ceea ce vroiam sa zic e ca trebuie sa alegi masina cea mai reusita pt vremea ei (in comparatie cu modelele care erau la vremea aceea pe piata). si sigur 1310 nu se afla in 1995 de exemplu printre modelele reusite din europa


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursamajor
post 24 Jul 2006, 17:26
Post #141


Membru pasager


Group: Members
Posts: 785
Joined: 2 May 05
From: Orașul lui Panait Istrati




Mașini de concepție pur românească nu prea au existat. Poate dacă s-ar fi pus în practică ideile unora ca Justin Capră care are, printre altele, zeci de prototipuri de mașini, motoare de mic litraj etc. Recordul Fabiei la consum? Rahat cu apă rece! Citiți despre performanțele celui de mai sus. Însă mai e până să se aprecieze la noi materia cenușie. Într-o lume a manelelor nu poți să ai asemenea "pretenții". Heil Hitler! icon_mrgreen.gif

This post has been edited by ursamajor: 24 Jul 2006, 17:28


--------------------
Dacia Logan 1.0 Eco-G 2021 Comfort (+ 4 optiuni) - BR02UMa
Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 24 Jul 2006, 17:54
Post #142


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(Twister @ 23 Jul 2006, 16:48)
Am votat Dacia 1100, desi detin o 1310. Dacia 1100, masina a anilor '60 avea frane pe discuri si suspensii independente pe toate puntile. In anii '60. ohmy.gif
Peste ~50 de ani, in anul de gratie 2006, minunatul sifonier Logan are tamburi si suspensie "clasica" pe spate.
*



Ce ma distreaza unii care habar nu au de multe, dar ei stiu sa aprecieze..."valoarea"...CICA. Pentru multe masini chiar din ziua de azi avantajele suspensiilor independente nu se resimt asa la o folosire normala a masinii. Binenteles, cand ceri performante, treaba se schimba. La fel....tamburii. Pe vremea aia erau destui de ineficienti, dar treburile s-au mai schimbat, costurile s-au schimbat, asa ca degeaba trombonesti prostiile astea, nu vad de ce ai plati la o masina mica discuri pe spate, cand ai un motor de te rogi de el sa te duca (mai orice motor mic din ziua de azi pe o masina mai mare) da' tu ai pretentie de discuri pe spate.

E de apreciat ca in anii aia s-a reusit scoaterea unei masini cu asemenea dotari. Dar tu te intrebi oare de ce in acesti zeci de ani si zeci de producatori, in prea putine cazuri s-a optat la o asemenea configuratie? Te-ai gandit ca Dacia 1100 are motor pe spate, deci greutate mare pe spate si se preteaza niste frane mai bune la rotile din spate???, pe cand la orice masina din ziua de azi din aceasi clasa, avand motor PE FATA, deci implicit greutate mult mai mica pe spate, care in momentul franarii se reduce si mai mult, tu discurile alea le ai FIX degeaba, ca la fel de bine puteau sa se descurce acei tamburi mult huliti?


Ne dam cu parerea, ca doar suntem romani, si noi ne pricepem la toate...mai ales la masini. (pe langa femei, fotbal, etc).


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 24 Jul 2006, 20:44
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




eu am votat berlina. de ce? O masina pentru pasionatii de mecanica. Restul: ori prea slabe din punctul de vedere al performantelor( desi - respect pentru 1100), ori derivate din berlina, ori pentru cei care nu vor decat sa se foloseasca de ele, fara sa stie ce si cum functioneaza.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 25 Jul 2006, 21:50
Post #144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 10 January 05




Clar ca Logan.. Ieftin, satisfacator pentru mase, concept strain.. formula perfecta!


--------------------
facebook groups e mult mai naspa decat un forum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Twister
post 26 Jul 2006, 08:37
Post #145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 4 May 05




QUOTE(driverx @ 24 Jul 2006, 18:54)
Ce ma distreaza unii care habar nu au de multe, dar ei stiu sa aprecieze..."valoarea"...CICA. Pentru multe masini chiar din ziua de azi avantajele suspensiilor independente nu se resimt asa la o folosire normala a masinii. 
...
Ne dam cu parerea, ca doar suntem romani, si noi ne pricepem la toate...mai ales la masini. (pe langa femei, fotbal, etc).
*




Nu stau sa-ti explic, ai dreptate, esti specialist. Probabil unul dintre cei 25.000 de specialisti.


--------------------
Dacia 1310L 1397cm³ 1994 - CT-01-...
Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 26 Jul 2006, 22:51
Post #146


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




QUOTE(driverx @ 20 Jul 2006, 13:59)
Vorbeste prostii de da pe dinafara din tine mandria nationala. Nova este proiect reno de departe. La baza se afla reno 9 si/sau 11. Si motorul l-a mostenit de la berlina, care este tot Reno....12 mai exact, dar sper ca stii.

Iar despre lastun......un esec cum rar mai apare. Arata clar capacitatea unu sistem comunist de a scoate ceva impreuna cu turma de "ingineri" care erau tare apreciati la vremea aia. E o struto-camila facuta din piese de dacie si de oltcit....o struto-camila moarta de la faza de plansa. Nici macar la asta nu ii poti spune proiect romanesc. E doar un proiect in care s-au luat piese unor marci ca reno si citroen si s-au gandit sa faca ei o caroserie din fiibra....rezultatul se vede...arata trist rau de tot pentru vremurile ei...ce sa mai zic acum.

Deci eu as corecta titlul topicului in "Cel mai reusit model Reno" sau macar "Cel mai reusit model Reno-Dacia" deoarece si Logan este proiect 100% francez. Noi doar suntem muncitori pe plantatie si le montam.

Si hash zice bine: ULTIMUL model tongue.gif tongue.gif
*




Hai pe bune, chiar prostii vorbesc????? Nova e de conceptie romaneasca, faptul ca a fost copiata dupa 1 alt model Renault e altceva! In schimb berlina e Renault 12! Loganul iese din discutie pentru ca ala e facut de francezi! Tu esti singurul care vorbeste prostii pentru ca nu poti sa faci diferenta intre a reproduce o masina(berlina) si intre a face una de la 0 cum e nova, chiar daca sa copiat de la alta masina. De la berlina s-a preluat numai motorul! Bafta!


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ksi_id
post 7 Aug 2006, 09:30
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 16 April 05
From: timisoara




Nu poti sa compari o masina de peste 30 de ani(berlina) cu una noua(logan), si sa spui care ii mai reusita.


--------------------
vw jetta 1800cmc 90hp 1992 - TM 18 KSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorucioby
post 7 Aug 2006, 09:40
Post #148


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 22 December 04




Berlina categoric datorita stabilitatii deosebite si rezistentei in timp O am de 20 de ani si merge ca n prima zi.


--------------------
Dacia 1310 berlina - sv-02-chw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 7 Aug 2006, 09:43
Post #149


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(dorucioby @ 7 Aug 2006, 10:40)
...datorita stabilitatii deosebite...
*

Tu crezi tampeniile care le zici acolo?


QUOTE(dorucioby @ 7 Aug 2006, 10:40)
....si merge ca n prima zi....
*

Tu CHIAR crezi tampeniile care le zici acolo?

...sau tu nu ai mai condus si alta masina.....altfel nu imi explic.

Oricum.....este bancul zilei.....radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 7 Aug 2006, 11:10
Post #150


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




driverx, fara suparare dar parca te-a cuprins frenezia pana-n maduva oaselor de cand cu loganu'. Parca sunt ciumati astia de au berline pentru tine de cand astepti loganul, parca te-ai vindecat de o boala mortala scapand de volanul berlinei. Sincer ma bucur , crede-ma ca ma bucur pentru tine desi nu te cunosc da las-o mai moale ca sunt destule berline care dau si vor mai da clasa mult timp de acum incolo. Cea mai tare masina cu care am mers vreodata in viata mea a fost o berlina , taxi in orasul fagaras. O berlina 1300 crem. Nu se auzea absolut nimic in ea , desi masina rula puteai sa juri ca sta pe loc , era ca in salvarile alea care sunt construite special in asa fel ca pacientul sa nu fie miscat . Chiar am fost socat , mi se facuse chiar rau la un moment dat nesimtind absolut nimic din miscarea masinii. Eram sub 18 ani si nu aveam carnet dar numai la masina aia ma gandesc, oare ce naiba ii facuse mosul .


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 03:14
Forum Renault