DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

79 Pages « < 63 64 65 66 67 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii

alinworm
post 4 May 2012, 22:14
Post #1921


Membru autentic


Group: Members
Posts: 844
Joined: 27 December 09
From: Bucuresti/Buzau




l am montat azi! S a potrivit la fix!!!! Am modificat putin intinzatorul in rest a mers perfect! Cat despre incarcare: 14.4 constant....cu toate farurile pornite scoate un 14.2 - 14.3. In rest nu am mai testat fiindca oricum sunt f multumit! Am reusit sa montez si ceasurile de apa-ulei care , la fel , functioneaza f bine! Becul suplimentar din ceasul de ulei l am folosit pt alternator! Sta aprins cand pun contactul si se stinge cand incepe sa incarce! Am pus si o dioda fiindca o aveam biggrin.gif Mergea si fara huh.gif
Cateva poze.....

This post has been edited by alinworm: 4 May 2012, 22:28


Attached thumbnail(s)
IMG_2623.jpg ( Size: 700.81k ) Number of downloads: 1384
IMG_2624.jpg ( Size: 592.46k ) Number of downloads: 1345
IMG_2625.jpg ( Size: 659.56k ) Number of downloads: 1257
IMG_2630.jpg ( Size: 731.7k ) Number of downloads: 1324


--------------------
Dacia/Skoda 1300/Octavia 1977/2004 - BZ77UAP
DACIOARA 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 5 May 2012, 14:44
Post #1922


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Bravo si sa te bucuri de el


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 5 May 2012, 18:38
Post #1923


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




QUOTE(os @ 4 Feb 2008, 08:54)
cristiranca, bygy007 - nu uitati de magnetismul remanent: fiindca rotorul (inductorul) este in mod normal magnetizat mereu in acelasi sens (excitatia e in curent continuu), el pastreaza o magnetizare (mica) si in absenta excitatiei. Aceasta magnetizare este de regula suficienta pentru repornirea masinii electrice: la actionarea arborelui incepe sa se induca o tensiune (mai mica decit cea de functionare normala, dar...) care prin circuitele aferente excitatiei mareste cimpul magnetic al inductorului (rotor) samd. In scurt timp (dupa putine rotatii), alternatorul genereaza tensiunea normala de lucru.
-
autom, vad ca tragi cu ochiul: poti sa infirmi- sau sa confirmi?
*




Acu ( dupa 4 ani) am vazut ca eram intrebat ceva. Scuze ca nu am fost atent!

Stiu ca un alternator nu poate functiona in gol deoarece autoexcitatia poate creste tensiunea suficient de mult incat sa strapunga diodele. De aceea nu se schimba bateria cu motorul in functiune ( am asistat la asa ceva).

Scuze inca odata pentru raspunsul tardiv.


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 6 May 2012, 00:15
Post #1924


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ai mai invatat ceva , am parit-o si eu pe un 1 ianuarie pe zapada am pirlit mai multe biggrin.gif (alternator diode , becuri releu , de stergatoare si incarcare)


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sbin
post 30 May 2012, 11:09
Post #1925


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 12 January 12




Salut!

Am si eu o problema cu un alternator bosch, nu incarca destul si as vrea sa ii montez un releu incarcare electronic de dacia berlina.

Ma intereseaza cum vin legate firele de la releu de berlina -/DF/A+ la cel incorporat de la bosch FLD/D+/D- ?

va Multumesc!

This post has been edited by sbin: 30 May 2012, 11:29

Attached thumbnail(s)
IB354_28mm_1.png ( Size: 34.98k ) Number of downloads: 1135


--------------------
Dacia 1310 l 1995 - CT-XX-FZN
Trăim în România și asta ne ocupă tot timpul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 30 May 2012, 11:31
Post #1926


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




o perie la masa si una la iesirea releului DF , alimentarea releului + o iei de la cheia contact , nu iti va mai merge becul de semnalizare incarcare
scoti releul defect

dar inainte de a trece la chestia asta verifica totusi diodele din alternator , tipul asta de releu nu prea crapa usor

This post has been edited by bygy007: 30 May 2012, 11:33


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sbin
post 30 May 2012, 11:59
Post #1927


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 12 January 12




Multumesc pentru promptitudine.

Alternatorul a fost facut bucati, schimbat rulmenti, verificat diode.

Am gasit aceste perii pentru alternator cu mufa de mai jos.

Si tipul de releu de la berlina.


A+ vine alimentat normal de la contact? Masa este carcasa releului si firul din mijloc este excitatia? care vine unde?

This post has been edited by sbin: 30 May 2012, 12:10

Attached thumbnail(s)
AdjVR_brush_holder.JPG ( Size: 8.22k ) Number of downloads: 275
Fotografie0174.jpg ( Size: 431.83k ) Number of downloads: 289


--------------------
Dacia 1310 l 1995 - CT-XX-FZN
Trăim în România și asta ne ocupă tot timpul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 30 May 2012, 12:32
Post #1928


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




deci ai 2 perii , masori cu aparatul sa vezi corespondenta , o perie la masa , carcasa , si una la DF releu

+ releu la contact sau la + bobinei de inductie (firul rosu NU ALA DE SE DUCE LA PLATINA)

releul ala mi se pare cam dubios

ce tensiune scoate cu releul original , mai bine cauti unul identic si il inlocuiesti decit sa pui unul de dacie

parerea mea

This post has been edited by bygy007: 30 May 2012, 12:33


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sbin
post 30 May 2012, 13:02
Post #1929


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 12 January 12




Firul rosu din mijloc il las liber?

L-am inlocuit cu unul nou, dar mai mult de 14,09 la borne alternator nu baga. Am cerut la magazin de 14.5 si cred ca mi-au dat de 14.1.

Vreau sa fac proba cu cel de berlina, inainte de schimbarea lui cu bosch baga 14.5 fara consumatori

This post has been edited by sbin: 30 May 2012, 13:06


--------------------
Dacia 1310 l 1995 - CT-XX-FZN
Trăim în România și asta ne ocupă tot timpul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 30 May 2012, 13:05
Post #1930


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




il pui la + alternator ala de duce la baterie


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sbin
post 30 May 2012, 13:37
Post #1931


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 12 January 12




deci am pus asa, numai ca imi c-am da cu virgula.

firul din mijloc de la prima perie unde il duc?

This post has been edited by sbin: 30 May 2012, 13:39

Attached thumbnail(s)
27112010319.jpg ( Size: 24.96k ) Number of downloads: 293


--------------------
Dacia 1310 l 1995 - CT-XX-FZN
Trăim în România și asta ne ocupă tot timpul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 30 May 2012, 14:05
Post #1932


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




legi pinii corespondenti periilor , restu ramine liber

This post has been edited by bygy007: 30 May 2012, 14:06

Attached thumbnail(s)
IB354_28mm_1.png.jpg ( Size: 37.32k ) Number of downloads: 196


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sbin
post 30 May 2012, 23:01
Post #1933


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 12 January 12




Am legat dupa cum ai zis, numai ca presupun eu ca i-am "prajit" diodele. Nu mai incarca nici cu releu original.

Maine il desfac sa vad ce sa "prajit" mai exact.

o seara buna!


--------------------
Dacia 1310 l 1995 - CT-XX-FZN
Trăim în România și asta ne ocupă tot timpul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 30 May 2012, 23:29
Post #1934


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




banuiesc ca ai scos releul , nu?
ala de era inainte

This post has been edited by bygy007: 30 May 2012, 23:29


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sbin
post 31 May 2012, 07:39
Post #1935


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 12 January 12




Da, il scosesem.

Acum ma apuc de demontat! Sa vad care, cum, ce sa ars.

31 May 2012, 08:50:
Diodele sunt ok, verificate cu bec. Am prajit cumva statorul? mellow.gif

This post has been edited by sbin: 31 May 2012, 08:50


--------------------
Dacia 1310 l 1995 - CT-XX-FZN
Trăim în România și asta ne ocupă tot timpul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 31 May 2012, 11:11
Post #1936


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca nu ai aparat de masura nu prea ai cum sa vezi


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sbin
post 31 May 2012, 13:38
Post #1937


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 12 January 12




Am aparat de masura.

Am verificat stator, rotor sunt bune, am montat totul la loc si surpriza incarca.

Acum am revenit la vechea problema;

- la relantiu la B+ alternator si - alternator am 13.91- 13.94, cu consumatori 13.62
- iar la D+ alternator si - alternator am 14.40, cu consumatori 14.25

Ce nu este in regula?


--------------------
Dacia 1310 l 1995 - CT-XX-FZN
Trăim în România și asta ne ocupă tot timpul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 31 May 2012, 21:21
Post #1938


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




problema poate fi de la o legatura imperfecta

pune aparatul de la iesirea alternatorului la baterie pe + trebuie sa dea cu 0,0

si de la carcasa alternatorului la minus


pe firul ala mai subtire de la + ai papuc? , daca da incearca sa il elimini si sa legi firul direct la borna

alternatorul la 14,.. e bun in alta parte e problema


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sbin
post 1 Jun 2012, 12:20
Post #1939


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 12 January 12




Am eliminat acel papuc si legat direct la borna, am obtinut o imbunatatire la curentul de la borne baterie de 0,10 , 0,15 V.

Acum la baterie am 13.84 - 13.89 cu consumatori 13.55 - 13.65 nu scade sub 13.55 V

alternator + baterie + 0,0
alternator - baterie - 0,0

Mentionez ca am curatat toate contactele, masa, plus si ce am mai gasit pe acolo.

Ceea ce nu inteleg, de ce imi baga 14.40 la D+ unde vine + contact cu bec, iar la iesirea generala din alternator baga 13.94

Baterie am ROMBAT 55A 1 An vechime, o sa o bag la redresor vreo 12h sa vad daca sesizes vreo imbunatatire.

This post has been edited by sbin: 1 Jun 2012, 12:21


--------------------
Dacia 1310 l 1995 - CT-XX-FZN
Trăim în România și asta ne ocupă tot timpul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 1 Jun 2012, 12:24
Post #1940


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




acolo unde era becul mai este o punte suplimentara care facea alimentarea alternatorului acum daca ai scos releul vechi nu mai are treaba o schema aproximativa ar fi asa

Attached thumbnail(s)
charge.JPG ( Size: 31.6k ) Number of downloads: 183


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sbin
post 1 Jun 2012, 12:47
Post #1941


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 12 January 12




Becu este pus de mine, in caz de avarie sa se aprinda. Pe fir dupa bec am si o dioda
Afecteaza cu ceva dioda?

Releul este la fel dpdv constructiv cu cel pe care l-am scos numai ca acela este no name.

Am citit pe site http://www.hax.se/alternator/ , a pus o dioda pe - si D+ si a crescut voltajul la normal 14.50

ce zici buna ideea?

This post has been edited by sbin: 1 Jun 2012, 12:55


--------------------
Dacia 1310 l 1995 - CT-XX-FZN
Trăim în România și asta ne ocupă tot timpul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 1 Jun 2012, 13:03
Post #1942


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




puntea aia pe +D este slaba nu conecta la baterie ca o arzi are maxim 2A

pina la urma ce releu ai pus , incearca cu cel original poate e bun si din cauza ca ai avut probleme si bateria un pic descarcata incarca mai putin

This post has been edited by bygy007: 1 Jun 2012, 13:05


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sbin
post 1 Jun 2012, 13:09
Post #1943


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 12 January 12




Cel original HERTH-I-BUSS AUTOELEKTRIK 14.1V cand este motorul rece baga 19 V si pana nu se incalzeste motorul si nu il opresc sa pornesc iar, tot 19 V baga. Dupa ce pornesc iar se stabilizeaza la 13.50, nu scade nu creste.

Releul este acesta.

This post has been edited by sbin: 1 Jun 2012, 13:12

Attached thumbnail(s)
Fotografie0181.jpg ( Size: 485.48k ) Number of downloads: 290


--------------------
Dacia 1310 l 1995 - CT-XX-FZN
Trăim în România și asta ne ocupă tot timpul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 1 Jun 2012, 15:21
Post #1944


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




deci pina la urma mergi cu releul incorpotat nu ? < NU MAI PUI SEPARAT>

atunci revii la instalatia veche asa cum a fost inainte

papucii aia de tabla nu imi plac cauta asa ceva , daca nu ii poti sertiza cu presa incearca sa ii cositoresti cu aliaj si lampa daia cu gaz de la instalatori

vorbesc de firele alea rosu si albastru mai groase

This post has been edited by bygy007: 1 Jun 2012, 15:25

Attached thumbnail(s)
Papuci_electrici_din_cupru_730021_1285918864.jpg ( Size: 9.3k ) Number of downloads: 248


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sbin
post 1 Jun 2012, 20:23
Post #1945


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 12 January 12




Da, am ramas cu cel incorporat, am renuntat la ideea de a-l pune pe cel de dacie.

Papuci o sa ii schimb si revin cu detalii.

O seara buna!

This post has been edited by sbin: 1 Jun 2012, 20:27


--------------------
Dacia 1310 l 1995 - CT-XX-FZN
Trăim în România și asta ne ocupă tot timpul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sbin
post 4 Jun 2012, 10:07
Post #1946


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 12 January 12




Am schimbat papucii, incarcat bateria pe redresor si am constatat urmatoarele;

- borne baterie relanti fara consumatorii 14.01
- borne baterie relanti cu consumatorii 13.78

Ce zici? trebuie sa caut releu de 14.5V ?


Multumesc.


--------------------
Dacia 1310 l 1995 - CT-XX-FZN
Trăim în România și asta ne ocupă tot timpul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 4 Jun 2012, 10:08
Post #1947


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




nu lasa asa ca e bine 14V si eu tot la 14 o reglasem


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sbin
post 4 Jun 2012, 10:15
Post #1948


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 12 January 12




Buna atunci. Multumesc foarte mult pentru indrumari.

cheers.gif

O zi frumoasa in continuare!


--------------------
Dacia 1310 l 1995 - CT-XX-FZN
Trăim în România și asta ne ocupă tot timpul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bashtalu
post 17 Jun 2012, 10:59
Post #1949


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.051
Joined: 9 September 06
From: Bucuresti




am schimbat alternatorul, am pus unul cu releu incorporat, am postat ceva poze cu el si intrebam cum se monteaza. Dupa ce l-am montat, mi-a verificat cineva incarcarea, era 14 cu ceva. Apoi am schimbat tabloul de sigurante numai ca am pus unul care la final nu avea un soclu si electricianul a zis ca pune faza lunga pe acelasi papuc cu altceva. Ideea este ca nu mai incarca la fel, acum am 13 si ceva. Cand pornesc la drum acul se ridica f greu catre zona hasurata, noapte cu lumini aprinse la fel. Se pierde pe undeva? tresa la masa e din cupru dar papucii din altceva, conteaza?

multumesc


--------------------
Audi A4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 17 Jun 2012, 13:04
Post #1950


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




QUOTE(bashtalu @ 17 Jun 2012, 09:59)
am schimbat alternatorul, am pus unul cu releu incorporat ... Se pierde pe undeva? tresa la masa e din cupru dar papucii din altceva, conteaza?

multumesc
*



Cind vorbim de instalatie electrica este important si felul in care ai baut cafeaua ( cu intaritor sau fara biggrin.gif )
Daca inainte de a schimba tabloul de sigurante aveai incarcare corecta nu are de ce sa fie problema de masa . Oricum , in cazul instalatiei electrice nu este valabila teoria "hai sa conectam asa si vedem daca merge ! " , ori stii sigur cum si de ce se conecteaza , ori NU TE BAGI ( asta e valabil pentru toata lumea - nu ma refer la tine in special ).
Nu ai spus un aspect foarte important - cind pui contactul se aprinde becul de incarcare , la pornirea motorului acesta se stinge ( complet , partial , dupa cit timp ... )
detalii


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79 Pages « < 63 64 65 66 67 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 07:52
Forum Renault