DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

79 Pages « < 14 15 16 17 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii

bygy007
post 28 Jan 2008, 22:37
Post #441


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(MECCA @ 28 Jan 2008, 23:16)
dupa o lunga negociere cu un prieten am reusit sa-l conving sa-mi vanda un alternator de cielo.Pe el nu prea scrie nimik ma intreb ce putere ar putea avea??
Si inca ceva.Cum leg alternatorul ca acesta e cu releu incorporat si are un papuc cu 2 fire unul rosu si unul maro.Please help
*


cam asa ar trebui legat unul la lampa si celalalt la + contact cred ca lampa este notata cu H sau L

This post has been edited by bygy007: 29 Jan 2008, 12:54


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 29 Jan 2008, 09:32
Post #442


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




Mai cateva mici nelamuriri.Firul care iese din alternator pentru lampa iese cu - sau cu + atunci cand alt nu functioneaza?
Am observat ca alt asta de cielo are fulia mult mai mica fata de cea de dacie, ma gandeam daca va face fulia aia mare de dacie si va functiona la parametrii normali ca si cum ar functiona pe cielo. wacko.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 29 Jan 2008, 09:57
Post #443


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




@biggy:

Editeaza, te rog, schema aia in sensul montarii unei diode cu anodul la Switch (contact) si catodul la lampa de control sau, cu anodul la lampa si catodul la firul #L. Altfel, la taierea contactului, alternatorul va debita in continuare curent in circuitul de aprindere prin autoexcitatie si motorul nu se va mai opri decit la golirea rezervorului.

Am facut-o eu, in varianta a doua.

This post has been edited by diaconuliviu: 29 Jan 2008, 10:03

Attached thumbnail(s)
schema_alternator.jpg ( Size: 64.08k ) Number of downloads: 4077


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 29 Jan 2008, 12:56
Post #444


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ai dreptate liviu am sters schema si am lasast-o pe a ta


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 29 Jan 2008, 19:43
Post #445


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




Dupa juma de ora de chin si cautari de tot felul de suruburi am reusit sa pun alternatorul pe masina.Pun contactul dau la cheie cand pun aparatul de masura pe baterie incarcarea este ZERO.Am legat firul de control carte iese din alternator la un bec iar celalalt fir de la bec pe minus.In timp ce motorul functiona becul statea aprins semn ca nu incarca alternatorul.I-am umplut frigiderul cu carne lu tovarasul asta al meu care mai vroia si o groaza de bani pe alternatorul ala. maine il 022.gif gun3.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 29 Jan 2008, 19:56
Post #446


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Pai firul acela care iesi din alternator se pune pe o borna de la bec iar cealata nu se duce la minus ci la plusul bateriei.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 29 Jan 2008, 21:05
Post #447


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Salut ,

Acum am inteles care e treaba cu DF si firul cu papuc .Am sa fac verificarea si va tin la curent.

Multumesc .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
floryyn
post 30 Jan 2008, 11:53
Post #448


Membru autentic


Group: Members
Posts: 251
Joined: 19 November 06
From: Targu Jiu




Azi dimineata, mergand cu trebi biggrin.gif pe la un magazin de piese auto mi-a atras atentia ceva pe raft la aia. La intrebarea mea, nenea a venit amabil si mi-a aratat despre ce-i vorba. Obiectul in cauza e un alternator de import Cehia daca am inteles eu bine, micut si interesant...cica pentru Dacia. Omul mi-a explicat ca e mult mai bun decat cel standart model '81 de pe baba mea, dar nu stia de cati amperi este. M-am uitat pe el si scria 27! Acum, eu nu prea inteleg, cum naiba, sa fie de 27 de amperi?! Pai pe ceapa mea de alternator scrie 37 amperi! Apropo de alternatorul meu, m-am dus la mecanic sa-mi puna si mie sondele pentru ceasurile de apa si ulei, si mi-a zis ca n-are loc de alternator, ca nu-i de Dacie... ohmy.gif
Atunci ce natie de alternator e asta?
foto2_239.jpg ( Size: 353.61k ) Number of downloads: 4079

foto2_240.jpg ( Size: 342.84k ) Number of downloads: 3929

foto2_245.jpg ( Size: 317.22k ) Number of downloads: 3916


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rba
post 30 Jan 2008, 12:06
Post #449


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 19 April 05




salut,

alternu pare a fi de dacie, numai ca e asamblat "gresit" capacul din spate. asta, in mod normal, ar trebui rotit astfel incat diodele sa vina inspre contraaripa stanga iar carbunii sa vina relativ sub alternator si inspre blocul motor. cred ca d'aia n-avea loc mecanicu'.

cu stima,
rba


--------------------
Dacia Berlina 2000 1310 Ti - B ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 30 Jan 2008, 17:00
Post #450


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




spune-i "mecanicului " ca e de MIG 29 radmasa.gif cred ca nu a avut chef sa-ti faca treaba


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 30 Jan 2008, 18:42
Post #451


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




intre bare

unde se leaga firul de la becul din bord care indica ca alternatorul nu incarca?(pt alt de dacie)


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 1 Feb 2008, 07:51
Post #452


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Niciunde. Dacia nu a fost prevazuta cu iesire de control.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 1 Feb 2008, 23:27
Post #453


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Dar ii poti face daca vrei si insisti pe tema asta. Nu e mare deranj. Mai sus a spus cineva cum a legat un bec de control si cum a iesit.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Feb 2008, 23:40
Post #454


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Eu am reusit in seara aceasta sa refac un releu eletronic cu fir de referinta care peria dupa inca 3 diode montate in altrnator pe fiecare faza. Montajul lucreaza perfect sper ca maine sa termin balamuc si sa pornesc motorul .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 1 Feb 2008, 23:47
Post #455


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Succes!


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 2 Feb 2008, 00:33
Post #456


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(djasu82 @ 2 Feb 2008, 00:40)
Eu am reusit in seara aceasta sa refac un releu eletronic cu fir de referinta care peria dupa inca 3 diode montate in altrnator pe fiecare faza. Montajul lucreaza perfect sper ca maine sa termin balamuc si sa pornesc motorul .
*


smile.gif astept sa vad daca incarca si la 500 de ture cu fulia normala ( nu cu fulie mica de olcit) wink.gif oricare poate face aceasta modificare ca nu este greu ai nevoie de 4 diode de maxim 5A nu?? tongue.gif nu ete un secret schema nu??

This post has been edited by bygy007: 2 Feb 2008, 01:46

Attached thumbnail(s)
releu_incarcare.JPG ( Size: 69.14k ) Number of downloads: 2653
schema_alternator_as.JPG ( Size: 47.26k ) Number of downloads: 2492


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 2 Feb 2008, 22:12
Post #457


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Salut ,

Revin din nou cu problema la incarcare .Am verificat alternatorul cum mi s-a spus aici si a reiesit ca merge .Incarca peste 16.8 la relantii . Problema e ca dupa ce am scos firul cu papuc de la releu tot 12.8 imi incarca si 3.2 in turatie . Nu mai inteleg nimic .Ok releul are o problema dar chiar asa sa fie ocolit ? Nu inteleg de ce incarcarea nu devenea mult mai mare sau mult mai mica prin scoarerea firului cu papuc .Aveti idee de ce ?

Multumesc.


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 3 Feb 2008, 00:32
Post #458


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




releul este ca cel din poza relegdg.jpg ( Size: 352.61k ) Number of downloads: 2774
si ai scos firul cu papuc nu? care vine prins pe surubul mai gros de plus unde vine un fir rosu si unul albastru daca ai scos firul ala pune-l la loc si daca tot incarca 16 atunci din ce zici simtomele par ale unui releu defect dar verifica legatura intre partea metalica care se prinde de aripa si aripa poate nu face bine contact , eventual pune un releu care stii ca este bun ,

sau fa urmatoarele masuratori : tasta minus la masa si tasta + pe +releului trebuie sa ai tensiunea bateriei pui tasta pe DF daca bateria este incarcata si fulia de la alternator este normala trebuie sa ai 10V-si tensiunea bateriei daca accelerezi pe la 2500 - 3000 ture daca releul este bun tensiunea scade pina pe la 2V asta fara consumatori
releul se poate verifica si dat de pe masina dar ai nevoie de o sursa variabila dar oricum lucrul asta l-am mai spus se procedeaza asa

This post has been edited by bygy007: 3 Feb 2008, 00:48


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 3 Feb 2008, 00:44
Post #459


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




bygy007 cam multe piese nu crezi ??? ca sunt insirate mai ales schema cu amplificatorul de eroare. Am una si mai simpla as posta-o dar nu mere schenarul . Eu la schema mai de sus cu fir de referinta recomand montarea a 3 diode si unite la capat pentru a scoate +-14V- 1n4007 pe cele 3 faze de la alternator. Cu siguranta altfel v-a lucra alternatorul.

This post has been edited by djasu82: 3 Feb 2008, 00:44


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 3 Feb 2008, 00:51
Post #460


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




are rost sa-ti spun de ce este asa stufoasa? se putea face mai simplu dar am optat asa din motive de stabilitate functioneaza din 1999 pe masina mea fara probleme iar cablajul este aici schema si realizarea este aici

This post has been edited by bygy007: 3 Feb 2008, 00:59


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 3 Feb 2008, 09:09
Post #461


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Salut ,

Eu am releu mecanic cu carcasa neagra detasabila si cu 3 rezistente sub el. Am sa fac masuratorile astazi si am sa va spun cum sta treaba . Nu inteleg de ce e ca si inexistent . Cred ca e un contact slab pt. ca mergea inainte de interventie la curea si restul .

Multumesc .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 3 Feb 2008, 09:12
Post #462


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




QUOTE(cristitranca @ 30 Jan 2008, 18:42)
intre bare

unde se leaga firul de la becul din bord care indica ca alternatorul nu incarca?(pt alt de dacie)
*




QUOTE(diaconuliviu @ 1 Feb 2008, 07:51)
Niciunde. Dacia nu a fost prevazuta cu iesire de control.
*




QUOTE(Siconi @ 1 Feb 2008, 23:27)
Dar ii poti face daca vrei si insisti pe tema asta. Nu e mare deranj. Mai sus a spus cineva cum a legat un bec de control si cum a iesit.
*



scurt si la obiect: firul care nu ete conectat nicaieri macar exista?(adica mufei care se prinde de ceasurile din bord are sau nu fir? daca are fir, atunci pe unde e ?(infasurat, strans pe undeva?)


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 3 Feb 2008, 12:01
Post #463


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




nu are fir in mufa si nici bec ca sa-l folosesti trebuie sa-i pui contact in mufa si fir

3 Feb 2008, 13:11:
QUOTE(B31AYZ @ 3 Feb 2008, 10:09)
Salut ,

Eu am releu mecanic cu carcasa neagra detasabila si cu 3 rezistente sub el. Am sa fac masuratorile astazi si am sa va spun cum sta treaba . Nu inteleg de ce e ca si inexistent . Cred ca e un contact slab pt. ca mergea inainte de interventie la curea si restul .

Multumesc .
*


aici este o reprezentare si o explicatie cum funcioneaza releul tau cel mecanic uita-te in interior poate ai rezistenta aia de nichelina arsa http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1043826

This post has been edited by bygy007: 3 Feb 2008, 12:11


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 3 Feb 2008, 13:45
Post #464


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




[quote=bygy007,3 Feb 2008, 12:01]
nu are fir in mufa si nici bec ca sa-l folosesti trebuie sa-i pui contact in mufa si fir


dar traseele exista, ca sa ii pot pune bec? si pinul la care se leaga mufa?



--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 3 Feb 2008, 16:24
Post #465


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Salut ,

Am luat releul de pe masina si l-am verificat .Bobina nu e intrerupta .Nici o rezistenta din cele 3 nu e intrerupta .Curatat si pus la loc a aparut ceva SF. Nu mai incarca nimic indiferent de turatie.Am luat firul cu papuc si l-am pus peste cel de excitatie si la fel nu am vazut nici o diferenta in incarcare dar alternatorul parea ca infraneaza puternic mersul motorului aproape de oprire.Nu am mai vazut ca ultima oara diferenta in incarcare .Toate firele de masa le-am curatat si dat cu spray de contacte .Toate piulitele bine stranse . Dece nu-mi mai arata nimic ? Aparatul de masura functioneaza .Cred ca e putin probabil sa se fi defectat si nu nu indice tensiuni peste 16 V . Intre excitatie si +baterie aveam 9V un pic peste .Intre intrarea in releu (firul cu papuc ) si + baterie nu cred ca imi arata nimic .Nu am inteles prea bine cum sa fac masuratorile si care sunt pasii exacti .Am sa studiez cum functioneaza releul dupa link-ul dat .
Multumesc .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 3 Feb 2008, 21:54
Post #466


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




am pus o poza ca sa intelegi cum faci masuratorile am notat cu + si - tastele iar cu A, B, C, punctele de masura cu culori diferite ca sa intelegi

am notat cu A si culoarea galben tensiunea cu care se alimenteaza releul de incarcare , ea trebuie sa fie egala cu tensiunea bateriei

am notat cu B si culoarea verde caderea de tensiune de pe contact ideal ar fi sa gasesti 0,02 -0,1V ( se masoara pe scala de 2 V) dar o sa gasesti mai mare sigur aceasta cadere de tensiune se va gasi in diferenta de incarcare (va incarca mai milt cu exact acea cadere de tensiune)

am notat cu C si culoarea mov tensiunea de excitatie aceasta este variabila in functie de cit de descarcata este bateria (descarcata mare 9-12V , incarcata mica 2-6V) turatie (mare, tensiune 2-6V mica , tensiune 9-12V) consumatori (mici sau deloc 2-6V) mari (aeroterma faruri etc 9-12V) la relanti vei gasi tensiune mare iar cind accelerezi trebuie sa se micsoteze
TENSIUNEA PE BATERIE TREBUIE SA FIE CONSTANTA SI MAXIM 14,4V SI MINIM 13,7V

This post has been edited by bygy007: 3 Feb 2008, 21:56

Attached thumbnail(s)
mas.JPG ( Size: 98.35k ) Number of downloads: 2757


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 3 Feb 2008, 21:58
Post #467


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




ce nu mi se pare logic...si va rog explicati.....de ce cand n-ai baterie si impingi masina ea porneste(tensiune pe baterie 0V)?(adica cand bateria e total descarcata si alt se invarte(ca am impins masina) el da tensiune desi nu primeste nimic pe firul de excitatie?(daca bateria e moarta, nu are de unde)


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 3 Feb 2008, 22:12
Post #468


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Io unu' nu am reusit niciodata sa pornesc o masina pe benzina fara baterie. Poate daca bagam brichete in loc de bujii. Ca bateria e descarcata si nu are suficienta putere sa invrta electromotorul, e o alta poveste. Dar are cu siguranta macar 1-2 A sa excite alternatorul. O baterie, cand ajunge la 0 V nu o mai resusciti nici cu popa.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 3 Feb 2008, 22:16
Post #469


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




sa o luam altfel....
o baterie ...consumata in mod nesimtit de 2 faruri+2 pozitii spate+2 becuri la stopuri+1 martor din bord+1 bec asemanator plafonierei(de la cutia de acte) timp de 3 ore.....
nu avea putere nici sa se auda vreun parait la claxon
si dintr-o impingere a pornit.....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 3 Feb 2008, 22:42
Post #470


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




se cunoaste ca ai tras chiulul de la orele de fizica explicatia este simpla cind electromotorul (motor cu excitatie serie , citeste despre el) cind invirte motorul curentul luat de elecromotor este in jurul a 100-120A minim (poate sa ia mai mult) iar instalatia de aprindere ia 2-3A
un acumulator in citeva minute daca nu este consumat de tot isi revine si are suficient curent ca sa porneasca impinsa

am curajul sa fac pariu ca pornesc impinsa si cu 8 baterii AAA legate in serie dar cu conditia sa mearga bine alternatorul

am curajul sa fac pariu cu tine ca nu o pornesti cu bateria scoasa nici trasa

alternatorul este un motor SINCRON cu rotorul bobinat care este folosit in 80% ca generator cauta detalii pe internet despre masini electrice si vei gasi multe lucruri pe care nu ti le explici icon_mrgreen.gif


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79 Pages « < 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 14:24
Forum Renault