DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

79 Pages « < 18 19 20 21 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii

B31AYZ
post 14 Feb 2008, 18:05
Post #561


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Salut ,

Am si eu o intrebare .Se poate monta sau a montat cineva alternator de Renault18 disel pe D1300? Stiu doar ca are relu de incarcare incorporat .

Multumesc.


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 14 Feb 2008, 18:05
Post #562


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Rba si eu te stimez am citit stai linistit nu e problema ca eu nu as sti ce a celorlalti oameni. Eu voi aplica sistemul meu si mai e inca unu cu 3 diode montate in alternator un releu simplu si un bec.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rba
post 14 Feb 2008, 19:14
Post #563


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 19 April 05




iti urez succes si sa vii aici cu rezultate practice.

cu stima,
rba


--------------------
Dacia Berlina - B ** *** 2000 1310 Ti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 14 Feb 2008, 19:20
Post #564


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Dor eu ? voi restu ce faceti ? eu am mai postat ceva ceva si practic vreau si de la restu sa vedem ce si cum... Salut!


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 14 Feb 2008, 23:41
Post #565


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




voi va certati dar eu cind beau berea alcoholic.gif http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=496528 ar trebui cred ca multe sticle pentru asta laugh.gif

This post has been edited by bygy007: 14 Feb 2008, 23:44


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
opreagheorghe
post 15 Feb 2008, 09:23
Post #566


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 13 September 07




Am reglat releul mecanic pe o pozitie de compromis, pentru a compensa caderea de tensiune pe contact cheie (0,6-0,9V). Daca inainte aveam 14,6V la ralanti si 15,2V cu consumatori acum am 14V la ralanti, 14,4V cu faza lunga si 14,6V cu toti consumatorii posibili. Indicatorul din bord ramane tot pe zona gri de incarcare, cred ca este defect (decalibrat). Cred ca se poate merge cu masina in aceste conditii. Ramane ca o perioada de timp sa masor tensiunea pentru a vedea daca releul mecanic mentine aceste valori de incarcare. Multumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi utile.


--------------------
Dacia Logan - AG11*** 2012 / Laureate 1.2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 15 Feb 2008, 09:43
Post #567


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




opreagheorghe relantiiul la tine insemnand 900 de ture ? daca la 850 de ture ai 14.4V si cu faza lunga aprinsa ar fi perfect dar nu vad poate cu fulie sau cum am spus eu acel sistem cu 3 diode . Iar daca la 3000 de ture urca pina la 14.4V faza lunga si aeroterma ar fi perfect. In gol fara consumatori trebuie sa stea in 14.4V


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 15 Feb 2008, 11:24
Post #568


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(rba @ 13 Feb 2008, 17:37)
[...]
diaconuliviu

"...
1. Mare dreptate ai.
2. De ce sa-l deplasezi? Pui curea 1200 (de Nova), se gaseste si in varianta dintata, dar masurata inainte, nu stiu sigur daca PROFILUL e acelasi (acel 10,5x???). O sa masor si vorbim. "

se reduce mult perimetrul descris de cele trei fulii daca treci de la fulie de 80mm (76) la cea de 55mm. cureaua pe care am avut-o initial este cea de "nova" de 1200mm lungime (fulie mica la pompa de apa). am gasit curea de 1175 insa la montare atinge pe GMV deci nu este o solutie. am ramas la cureaua de 1200mm si ca sa o pot intinde corespunzator, am deplasat alternatorul cu suporti cu tot cam 7mm de blocul motor/chiulasa, prin intermediul unor distantiere.

cu stima,
rba


Prima oara am avut curea normala - 1218 - pe fulie mica pompa apa si mare alternator. Cureaua la prima montare "arunca" alternatorul cu piulita putin sub jumatate. La inlocuirea fuliei alternator s-a mutat putin peste jumatatea "coarbei".

De ce zic ca e bine si asa? Pentru ca eu de mai mult de 3 ori (in afara de prima intindere urmata a doua zi de verificare-intindere, pe care o consider o singura intindere) nu intind cureaua; daca ajungi sa intinzi de mai mult de 3 ori, deja ea are atele rupte. Pentru cit costa o curea, nu merita.

QUOTE(opreagheorghe @ 13 Feb 2008, 18:12)
[...]Care varianta este mai buna ? Varianta cu releu electronic cu fir de referinta face acelasi lucru ca schema propusa de "rba" ?

Varianta cu fir de referinta e cea mai simpla ca executie, cumperi releul cu fir, il montezi, dai cheie.

QUOTE(Siconi @ 13 Feb 2008, 18:42)
[...]Ce spune el se cheama experienta. De-aia stie de ce s-a dus un zenner si nu un tranzistor de putere (caruia pana si denumirea ii sugereaza o durabilitate mai mare decat a unei diode zenner de cel mult 1A). [...]
Sau macar mai stoarceti-va si voi mintile si faceti teste. Apoi sariti la beregati.


In afara ca-s al dracu' sau incomod ca moderator, dupa unii, ca sfaturi si postari, ce parere ai despre mine? Pentru ca din cite relee electronice am demontat/reparat, niciunul nu a avut zenerul busit. Doar tranzistorul de putere.
Asta din cauza acelor "teste" ale amatorilor ale incarcarii: de ce sa masor tensiunea cind pot scoate papucul si vad daca face scintei? Ei, acele teste distrug 90% tranzistorul final.
Acel Zener e alimentat cum spunea rba prin rezistente mari care limiteaza curentul la 1-2 mA. As merge cu afirmatia ca nici la o tensiune de referinta de 20 V nu se arde Zenerul, pentru ca preiau rezistoarele alea restul de tensiune.

Acel zener se poate distruge doar daca suntezi rezistentele alea in totalitate. In cazurile uzuale nu.

Ca paranteza la cele cu tranzistorul, pe vremuri, la TV alb/negru cu CI, circula o vorba: "tranzistorul protejeaza siguranta" asta pentru ca primul "picat" nu era siguranta din alimentare sau din baleiaj ci tranzistorul care genera apoi arderea sigurantei. Siliciul e tare sensibil.

Ma crezi?

A, djasu si nu numai, fulii MICI se gasesc nu numai pe Oltcit; si unele alternatoare de tractor (cel mai des am vazut la U 445 [DT] dar si la UNELE de pe tractoarele din familia U650) au fulie mica. La cele U650 unele fulii au diametrul exterior cit al daciei dar au canalul mai adinc-verificati daca unghiul e acelasi.

Cele mici de regula nu au canal de pana, se practica in 10 min cu o pila mica.


--------------------
Opel Corsa - xx 2001
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 15 Feb 2008, 11:27
Post #569


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(opreagheorghe @ 15 Feb 2008, 09:23)
Daca inainte aveam 14,6V la ralanti si 15,2V cu consumatori acum am 14V la ralanti, 14,4V cu faza lunga si 14,6V cu toti consumatorii posibili.
*



Da-mi voie sa ma indoiesc de aceste valori, nu sunt cele nominale, e imposibil sa ai la ralanti 14,6 tensiune reala cu toti consumatorii, orice reglaje ai avea la releu, nu debiteaza alternatorul atat, ai undeva in jur de 13,5, chiar mai putin(ceea ce e normal cu toti consumatorii), si restul pana la 2,6 e o masa imperfecta pe undeva.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rba
post 15 Feb 2008, 13:03
Post #570


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 19 April 05




salut,

"Prima oara am avut curea normala - 1218 - pe fulie mica pompa apa si mare alternator. Cureaua la prima montare "arunca" alternatorul cu piulita putin sub jumatate. La inlocuirea fuliei alternator s-a mutat putin peste jumatatea "coarbei".
"
nu stiu ce sa zic, initial cu curea noua de 1200 cu fulie mica la altern. se duce reglajul pana la o grosime de surub de partea de sus a coarbei. dupa cateva sute de km cureaua e fleasca si bate (flencane) in GMV si mai trebuie intinsa, insa la prima intindere dupa montaj imi ajunge alternu. sus pe coarba si nu ajung la cei 7 - 10 mm sageata intre altern si pompa de apa. d'aia am distantat alternatorul. daca o las mai larga decat scrie prin carti, am observat ca patineaza alternatorul si cam miroase a cauciuc incins (frecat) + negreala pe capota deasupra fuliei.
si apropo, astept deja sa mi se rupa cureaua pusa in august. trebuie neaparat sa gasesc una de 1200 cu dinti ca pe cele normale le manaca pe paine fulia mica.
se observa cum zona ascutita a curelei se comprima si destinde fortat si crapa, apoi partea exterioara (partea lata) se desprinde de miezul curelei si se transforma in franjuri... (curea fartec 10x8 1200mm lungime) ... acu e posibil sa fi nimerit o curea proasta, insa inainte de modificare am mers cu cureaua originala a masinii (tot fartec) in jur de 45000km....

cu stima,
rba


--------------------
Dacia Berlina - B ** *** 2000 1310 Ti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 15 Feb 2008, 13:16
Post #571


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Posibil "fartec" de "serele". Stii cite kit-uri de jicloare facatura am gasit cu eticheta in punga pe care scria Carfil? La fel si cu astea.
Uzura, totusi, si la mine apare cam cum zici, intii jos si apoi sus, cu franjuri. Numai ca nu asa repede. Mai vedem.
Sau, ia verifica si unghiul canalului de pe fulie, poate e cumva diferit?


--------------------
Opel Corsa - xx 2001
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rba
post 15 Feb 2008, 13:36
Post #572


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 19 April 05




hmm....

mi-ai bagat un cui... ia sa verific

cu stima,
rba

mda, am verificat cu o curea nefolosita. aceasta calca perfect in ve-ul fuliei de la alternator. of of mai mai. cautam curea cu dinti icon_mrgreen.gif ca devine periculoasa treaba.

cu stima,
rba

This post has been edited by rba: 15 Feb 2008, 16:11


--------------------
Dacia Berlina - B ** *** 2000 1310 Ti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 15 Feb 2008, 17:08
Post #573


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Setati relantiul la 1000 de ture si nu va mai trebuie nimic doar ca v-a consuma benzen. O sa am timp sa pun in aplicare cea ce am gandit eu si probat cu un releu simplu si 3 diode de 25A. Separ blocul de lumini de restul printr-un releu si am terminat treaba. Pe baterie 14.2V v-a fi tot timpul si la relantii si la turatie iar pe faruri v-a creste doar cu 0.2V la turatia de 4500 de ture dar nu cred ca voi atunge acesta turatie . Asadar 14.1-14.2 cam aici se v-a incadra.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 17 Feb 2008, 21:17
Post #574


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




salut,stie cineva vro explicatie la faptul ca mai acum o saptamana la relanti si cu faza scurta aprinsa acul de la baterie mi se ducea la - de tot si acum sta la jumatea zonei verzi???ciudata faza nici nu mai stiu ce sa mai ii fac am vrut sa ii schimb releul de incarcare dar acum vad ca si-a revenit,si mai avea o mica dilema:eu am releu mecanic iar cineva mi-a recomandat sa pun un releu elecronic(asa cred ca ii zice am uitat laugh.gif )care sa si oferit sa il monteze are vreun avataj sau dezavantaj chestia asta ??? va multumesc anticipat


--------------------
dacia 1310 - B 29 AVR 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 17 Feb 2008, 21:26
Post #575


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Rasfoieste si tu prin urma... sigur e vorba de o greseala de contact. Gasesti ce si cum sa cauti dar si cum sa remedieze pe paginile din urma. Fa ce este prezentat acolo apoi revino cu detalii despre ce ai facut si ce rezultate ai obtinut.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD - BHH-xxxx (Texas) 2006
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 17 Feb 2008, 21:30
Post #576


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(Siconi @ 17 Feb 2008, 21:26)
Rasfoieste si tu prin urma... sigur e vorba de o greseala de contact. Gasesti ce si cum sa cauti dar si cum sa remedieze pe paginile din urma. Fa ce este prezentat acolo apoi revino cu detalii despre ce ai facut si ce rezultate ai obtinut.
*


am cautat si am gasit ``contacte imperfecte `` firele de la alternador erau perfecte bine din ce am verificat eu....oricum o sa mai caut ,nu de alta da mi se pare super ciudata faza...defapt interesanta nu ciudata


--------------------
dacia 1310 - B 29 AVR 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 17 Feb 2008, 22:06
Post #577


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Monteaza-ti un releu eletronic cu fir de referinta .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 17 Feb 2008, 23:12
Post #578


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(Sorin_18 @ 17 Feb 2008, 22:17)
salut,stie cineva vro explicatie la faptul ca mai acum o saptamana la relanti si cu faza scurta aprinsa acul de la baterie mi se ducea la - de tot si acum sta la jumatea zonei verzi???ciudata faza nici nu mai stiu ce sa mai ii fac am vrut sa ii schimb releul de incarcare dar acum vad ca si-a revenit,si  mai avea  o mica dilema:eu am releu mecanic iar cineva mi-a recomandat sa pun un releu elecronic(asa cred ca ii zice am uitat laugh.gif  )care sa si oferit sa il monteze are vreun avataj  sau dezavantaj chestia asta ??? va multumesc anticipat
*


pentru mine acel indicator nu exista si ca atare nu il bag in seama deoarece indicatia este relativa si imprecisa asa ca am un semafor cu 3 leduri rosu verde si galben, sau poti pune asa ceva

This post has been edited by bygy007: 17 Feb 2008, 23:16


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rba
post 20 Feb 2008, 15:43
Post #579


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 19 April 05




salutare,

cureaua de alternator arata mai rau decat imi inchipuiam la un rulaj de numai ~8000 km. drept dovada stau pozele atasate (curea fartec). am gasit curea dintata roulunds rubber 1A1200 - AVX 10mm x 1200mm profil v dintata (www.roulundsrubber.com)

in documentatie pentru curelele automotive scrie ca lunginea de 1200mm este data pentru exteriorul curelei, motiv pentru care, cureaua este mai scurta (cu putin) decat cea de fartec de 1200, si s-ar putea sa ajung la vorba lui diaconuliviu si sa renunt la distantierele puse pentru a departa alternatorul de motor (~7mm).

sa vedem cum se comporta in timp si daca nu are nevoie de intindere ulterioara asa cum se lauda ei.

cu stima,
rba

Attached thumbnail(s)
20022008.jpg ( Size: 224.38k ) Number of downloads: 513
20022008_003_.jpg ( Size: 182.89k ) Number of downloads: 507


--------------------
Dacia Berlina - B ** *** 2000 1310 Ti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 16 Mar 2008, 19:19
Post #580


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Pot sa montez releul asta la alternatorul de dacie?

Notatia o stiu, fara borna cu numarul ,,61,, . Ce semnifica borna asta?

Releul asta pare nou dupa toate aparentele. Scrie ca este de audi/opel.

Attached thumbnail(s)
DSC00634.JPG ( Size: 317.7k ) Number of downloads: 632


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 16 Mar 2008, 19:20
Post #581


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




tongue.gif
QUOTE(autom @ 16 Mar 2008, 19:19)
Pot sa montez releul asta la alternatorul de dacie?

Notatia o stiu, fara borna cu numarul ,,61,, . Ce semnifica borna asta?

Releul asta pare nou dupa toate aparentele. Scrie ca este de audi/opel.
*


mai bine te duci la un electrician....


--------------------
dacia 1310 - B 29 AVR 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 16 Mar 2008, 22:03
Post #582


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




in principiu B+ se leaga la + DF iesirea (cea groasa) spre perii 62 cred ca este la bec celalalt DF nu stiu ar trebui facute niste masuratori inainte sa vezi daca cele 2 DF-uri da intre ele , poate fi de referinta pina la autoalimentare


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bytzu18
post 17 Mar 2008, 23:58
Post #583


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 23 December 07




20 de pagini de "verificari", "masuratori" si comparatii....cine are probleme cu incarcarea sa-si puna releu electronic si cu 18ron(atat m-a costat pe mine) isi rezolva problema....si inca ceva...cureaua nu se strange pana cand dak o atingi cu degetul se aude ca o coarda de chitara...strangi asa cat de cat...sa se duca 1-2 cm in jos dak o apesi...wink.gif


--------------------
Dacia 1310 - SV-02-ZDP 2000-carburator
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu87
post 18 Mar 2008, 20:00
Post #584


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 18 March 08
From: Resita




Buna seara,imi spune si mie cineva cum se monteaza diodele in puntea redresoare? in ce sens?am punte redresoare cu 6 diode dinalea mici,pastile.
au pe o parte vopsit cu gri.


--------------------
Dacia Solenza Rapsodie - Numar de Caras 2003
"In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 18 Mar 2008, 22:46
Post #585


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




poate te ajuta poza asta cu ajutorul unui apatat de masura le poti monta

This post has been edited by bygy007: 18 Mar 2008, 22:48

Attached thumbnail(s)
423.JPG ( Size: 15.5k ) Number of downloads: 637


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu87
post 19 Mar 2008, 07:30
Post #586


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 18 March 08
From: Resita




Multumesc frumos,este ceea ce aveam nevoie!


--------------------
Dacia Solenza Rapsodie - Numar de Caras 2003
"In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lwiq
post 11 Apr 2008, 10:03
Post #587


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 11 April 08




stima.. am o problema cu releele de dacie.. la un mz-etz 250cc.. am avut vreo 5 electronice, care se duceau dupa ~2saptamani.. la borna df aveam in jur de 7v.. la + aveam si pana la 20v. acum am pus unu mecanic, pe care l-am setat sa fie la maxim (tensiunea pe care o scoate)... la iesire am totusi in jur de 4v (df). ce pot face? in momentul de fata in borna + a releului intra max 17v. diodele sunt ok. multumiri anticipate


--------------------
dacia 1310 - cs 03 emn 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 11 Apr 2008, 13:41
Post #588


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




cred ca trebuie sa schimbi bateria daca pe + ai avut mai mult de 14,4V mai mult timp
ca sa-ti faci o idee borna + a releului este legata de borna + a bateriei iar borna DF este iesire de pe releu

deci borna + ai 14,4 maxim (tensiunea bateriei ) iar pe DF ai o tensiune variabila intre 2V si 12 V in functie de consumatori si tensiunea bateriei (cu cit sint mai mari cu atit creste mai mult) releul trebuie astfel reglat in cit sa ai pe baterie cu sau fara consumatori intre 13,8 si 14,4 indiferent de regimul de turatie al motorului (1000 - 4000 ture)

daca citeai cu atentie gaseai postul asta unde este explicat acelasi lucru

This post has been edited by bygy007: 11 Apr 2008, 13:51


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lwiq
post 11 Apr 2008, 15:34
Post #589


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 11 April 08




pai la mine + de la baterie nu ajunge la + de la releu. la + de la releu vine firul de la rotor si stator.. acolo am tensiune variabila.. inainte ajungea si la 20v.. cu releul asta vad ca nu depaseste 16v.


--------------------
dacia 1310 - cs 03 emn 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 11 Apr 2008, 21:12
Post #590


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Salut ,

Am urmatoarea problema : Daca masor tesiunea la baterie am 14.3 V Daca masor tensiunea intre + baterie si chiulasa am 14.7 V .De ce oare ? am schimbat releul si motorul merge greu la relantii si uneori chiar se opreste .Pana sa fac asta motorul mergea foarte bine .Am schimbat releul ca nu incarca .Era mereu spre stanga .Doar cand eram in mers cu viteza statea la jumatate. Aveam releu mecanic si am tot releu mecanic .

Multumesc.


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79 Pages « < 18 19 20 21 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 23:53
Forum Renault