DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

79 Pages « < 19 20 21 22 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii

djasu82
post 11 Apr 2008, 21:19
Post #591


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Si cu faza lunga aprinsa iti pica la 12-13V la relantii ? Tensiunea e buna de 14.3V fara consumatori la relnati. Nu te loa dupa asa zisul voltmetru de bord fiindca cu timpul isi modifica valoarea . E noraml sa-ti scada turatia fiindca acuma iti lucreaza releul . Daca pica turatia sub 600 de ture mai mareste putin relantiiul la 750 de ture dar la cald .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 11 Apr 2008, 23:46
Post #592


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(lwiq @ 11 Apr 2008, 16:34)
pai la mine + de la baterie nu ajunge la + de la releu. la + de la releu vine firul de la rotor si stator.. acolo am tensiune variabila.. inainte ajungea si la 20v.. cu releul asta vad ca nu depaseste 16v.
*


instalatia este simpla de la baterie pleaca un fir (cel subtire ) la blocul de lumini de acolo mai pleaca unul la alternator, cel de iesire , tot de la blocul de lumini mai pleaca un fir care se duce la contact iesirea (cea care alimenteaza fara a da cheia pe pozitia D ) acea iesire se ducela tabloul de sigurante , de acel fir mai este pus unul subtire care se duce la bobina de inductie apoi la + releului , DF iesirea sau excitatia se duce la perii sau rotor , este asa de greu de citit ?? http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=496492

This post has been edited by bygy007: 11 Apr 2008, 23:48

Attached thumbnail(s)
schema_alternator_as.JPG ( Size: 43.17k ) Number of downloads: 622


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 12 Apr 2008, 06:06
Post #593


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Salut ,

Am verificat si cu luminile aprinse scade incarcarea la 13.2 dar daca merg cuea sau o turez se duce in 14.7 -14.9 . Nu inteleg de ce am 14.7 intre + baterie si chiulasa si intre + baterie si - baterie am 14.3 .Diferenta e mare si nu inteleg de unde .

Multumesc.


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Apr 2008, 07:16
Post #594


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Important e sa ai tupe baterie 14.3-14.4V intre bornele (+) si (-) , de obicei sa masoara tensiunea cu un aparat analogic cu ac.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 12 Apr 2008, 11:53
Post #595


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




de la legaturi slabe in special in cazul tau la tresa de minus intre alternator si aripa stinga sau de la borna bateriei la cutie , dar cred ca acolo nu este cazul


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 13 Apr 2008, 12:23
Post #596


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




salut.....bai baieti am 2 dacii si 2 alternatoare care nu merg ....ma intereseaza si pe mine cat m-ar costa sa le repar pe amandoua ? sau ies mai in avantaj daca cumpar 2 pe incercate de la dezmembrari ?


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 13 Apr 2008, 12:46
Post #597


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




le poti repara chiar tu si scutesti niste bani din 2 poti face unul http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=496492

This post has been edited by bygy007: 13 Apr 2008, 12:47


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 13 Apr 2008, 12:51
Post #598


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




as vrea sa fie asa de usor ......da nu ma pricep sa masor si nici sa schimb diode.....imi trebuie 2 alternatoare .......deci ori sa le repar pe amandoua ..ori din 2 sa fac 1 si mai cumpar unu de la dezmembrari........cat mi-ar lua un electrician sa-mi repare un alternator???

This post has been edited by vallyyy: 13 Apr 2008, 15:56


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lwiq
post 14 Apr 2008, 15:42
Post #599


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 11 April 08




instalatia este simpla de la baterie pleaca un fir (cel subtire ) la blocul de lumini de acolo mai pleaca unul la alternator, cel de iesire , tot de la blocul de lumini mai pleaca un fir care se duce la contact iesirea (cea care alimenteaza fara a da cheia pe pozitia D ) acea iesire se ducela tabloul de sigurante , de acel fir mai este pus unul subtire care se duce la bobina de inductie apoi la + releului , DF iesirea sau excitatia se duce la perii sau rotor , este asa de greu de citit ?? http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=496492

k.. rezolvat problema asta.. si totusi imi scoate 4v pe df, desi la intrare sunt 14 (d+)


--------------------
dacia 1310 - cs 03 emn 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 14 Apr 2008, 18:44
Post #600


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




salut.....se pare ca problema cu incarcatul este fara sfarsit.....parca face misto de mine acum incarca acum nu mai incarca..... de vro saptamana cand este la relanti cu faza scurta si cd-ul pornit nu incarca acul coboara de tot in sarcina incarca foarte bine .....este cumva releul ??


--------------------
dacia 1310 - B 29 AVR 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rba
post 14 Apr 2008, 19:39
Post #601


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 19 April 05




lwiq

si care-i pb daca scoate 4V pe DF????

"ie normal"!!!! ca d'aia e regulator, ca sa regleze df ASTFEL INCAT pe D+ sa fie 14.3V !!

cu stima,
rba


--------------------
Dacia Berlina - B ** *** 2000 1310 Ti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 14 Apr 2008, 21:03
Post #602


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Pe borna Df tensiunea e variabila, cand bateria are capacitate si nu ai consumatori tensiunea pe borna DF e in jur la 1V iar cand ai consumatori ar trebui sa urce tensiunea pana la 14.4V . La relantii se poate rezolva tensiunea stabila pe baterie si consumatori cu o mica fulie de alternator de la oltcit , nova sau cu un mic invertor care sa mentina tensiunea la releu 14.4V.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lwiq
post 18 Apr 2008, 07:18
Post #603


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 11 April 08




da? eu credeam ca pe df tre sa scoata in jur de 14... k, mii de multumiri


--------------------
dacia 1310 - cs 03 emn 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 27 Apr 2008, 16:56
Post #604


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




Mi-am pus un alternator de masina straina si nu am gasit nimic scris pe el si nu stiu cam de cati amp ar fi.Pot sa verific lucrul asta cu un multimetru??Cum??


--------------------
Dacia 1310 TLX - CT-06-PTY 1987
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 28 Apr 2008, 11:44
Post #605


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




nu


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 28 Apr 2008, 15:12
Post #606


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Sigur va debita peste 30A, iar un multimetru, cel mai de firma iti poate masura max 25A si DOAR pentru 20 secunde, apoi sare protectia. Deci nu ai cum sa masori cu multimetru. Un ampermetru dedicat ar face fata, dar va trebui sa-i calculezi un sunt daca nu e pe domeniul respectiv si sa faci calcule sa-ti dea curentul de iesire. Merge cu sunt si la multimetre, dar eu nu m-as risca.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD - BHH-xxxx (Texas) 2006
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Apr 2008, 15:18
Post #607


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Nu inteleg de ce te intereseaza curentul debitat de acel alternator , cel de dacie e perfect daca e si in parametri de lucru. Daca nu face fata vei observa singur cand aprinzi faza lunga si pornesti aeroterma cum v-a scade tensiunea pe baterie . Daca nu iti v-a scade e perfect si faci calculul curentului cat suge ... baterie , faruri , aeroterma etc.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 28 Apr 2008, 15:34
Post #608


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




doua multimetre de 20 A puse in paralel?


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Apr 2008, 15:59
Post #609


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Eu nu observ de ce va complicati cum am spus mai sus se stie curentul de la fiecare consumator se aduca curenti si rezulta curentul total.Trebuie un singur aparat cu un sunt calibrat pentru a masura curenti foarte mari in jur la 50-70A .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 28 Apr 2008, 19:17
Post #610


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




voltmetru , pus pe bornele bateriei se masoara tensiunea la 1000 ture si apoi incep sa se cupleze diferiti consumatori daca nu scade atunci e OK daca vrei ampermetru trebuie de cel putin 100A care este destul de greu de procurat , sau un sunt de 60A / 75 mV


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 May 2008, 12:35
Post #611


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




bygy007 tu ai specificat ca statorul in stea debiteaza putere mai mare avand sarma mai groasa si nu strapunge diodele . Eu ieri am incercat inainte cu statorul in tirunghi si la relantii 700-800 aveam cu faza lunga impreuna cu cea scurta 14.1V . Iar dupa ce am pus statorul in stea la aceeasi turatie aveam 13.7-13.8V la 700 de ture si imi merge motorul infranat fata de cel in triunghi. Diferenta e ca cel in triunghi are spire mai multe si e bobinat cu srama mai subtire iar cel in stea are sarma groasa si spire mai putine. Primul nu solicita releul implicit motorul al doiilea solicita si motorul si releul. Si amble incercate cu fulie mica!


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florin_d_1300
post 1 May 2008, 12:56
Post #612


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 31 January 07




Cand dau drumurile la faruri, nu merge sa semnalizez. Daca opresc farurile, merge semnalizarea perfect... am pus baterie noua. Trebuie oricum sa-mi schimb blocul de lumini... credeti ca asta va rezolva problema sau e altceva? sad.gif sad.gif


--------------------
Dacia 1300 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 1 May 2008, 15:40
Post #613


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(djasu82 @ 1 May 2008, 13:35)
bygy007 tu ai specificat ca statorul in stea debiteaza putere mai mare avand sarma mai groasa si nu strapunge diodele . Eu ieri am incercat inainte cu statorul in tirunghi si la relantii 700-800 aveam cu faza lunga impreuna cu cea scurta 14.1V . Iar dupa ce am pus statorul in stea la aceeasi turatie aveam 13.7-13.8V la 700 de ture si imi merge motorul infranat fata de cel in triunghi. Diferenta e ca cel in triunghi are spire mai multe si e bobinat cu srama mai subtire iar cel in stea are sarma groasa si spire mai putine. Primul nu solicita releul implicit motorul al doiilea solicita si motorul si releul. Si amble incercate cu fulie mica!
*


din cite stiu un generator merge infrinat atunci cind debiteaza , de diode am zis in cazul in care o dioda se strapunge exista riscul ca statorul triunghi sa se arda o infasurare , pe undeva am scris ca am numarat spirele celor doua statoare si steaua are cam 2,5 spire mai mult decit triunghiul , ca sa-ti dai seama masori iesirea de la releu cu aceeasi consumatori cuplati la care este tensiunea mai mica pe DF acela lucreaza mai bine

This post has been edited by bygy007: 1 May 2008, 15:42


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 May 2008, 17:07
Post #614


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Si totussi imi lucreaza mai bine cu triunghiul de 9 ani de zile . Nu trebuie sa numar spirele ci sa le masor rezistenta intradevar la stea are rezistenta pe fiecare infasurare 0.3 ohmi iar la triunghi 0.25 ohmi. In fine azi mi s-a bulit un potentiometru de reglaj tip cu pasul mic . Trebuie sa rebobinez si rototul cel vechi ... oare cate spire o avea ?


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 1 May 2008, 17:48
Post #615


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ca sa masori rezistenta unei bobine trebiue sa desfaci capetele (mai ai 2 bobine inseriate) la triunghi masori intre un capat si centru (unde se intilnesc cele 3 bobine) , la rotor il desfaci si numeri spirele wink.gif , eventual pui sirma un pic mai groasa dar acelasi numar de spire


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 May 2008, 19:22
Post #616


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




am o intrebare, surubul unde se prinde tresa de masa pe alternator si condensatorul face parte din blocul diodelor? sau mai bine zis pot sa schimb acel surub fara sa schimb blocul de diode? Stiu ca sunt mai multe tipuri de blocuri de diode, eu am tip nou, cred ca asa ii zice, alternator de 50, model 1996...


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 3 May 2008, 22:58
Post #617


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(argon @ 3 May 2008, 20:22)
am o intrebare, surubul unde se prinde tresa de masa pe alternator si condensatorul face parte din blocul diodelor?  sau mai bine zis  pot sa schimb acel surub fara sa schimb blocul de diode?  Stiu ca sunt mai multe tipuri de blocuri de diode, eu am tip nou, cred ca asa ii zice, alternator de 50, model 1996...
*


sint mai multe tipuri de punti nr 1 nr 2 nr 3 , se pot scoate si inlocui sint niste suruburi mai lungi decit normal ai grija la izolatorul surublui fata de radiatorul diodelor

This post has been edited by bygy007: 3 May 2008, 23:00


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 May 2008, 10:14
Post #618


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




am cu RA 220, cum se demonteaza de pe alternator cat sa schimb surubul? ajunge sa desfac piulitele de pe + si - si iese? sau trebuie sa mai desfac ceva?!

Apropos, cum se masoara aceasta punte?

4 May 2008, 19:29:
pe rand nu toti deodata biggrin.gif

This post has been edited by argon: 4 May 2008, 19:29


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 4 May 2008, 22:44
Post #619


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




trebuie sa scoti punea de tot din alternator si sa desfaci firele de la stator diodele le masori dupa ce scoti puntea , nu prea este loc fara sa demomtezi puntea de tot (asta este parerea mea) , puntea se masoara ca cea din poza

This post has been edited by bygy007: 4 May 2008, 22:45


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 May 2008, 06:27
Post #620


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




nu vreau sa o masor pe cea de pe masina, vreau doar sa ii schimb surubul, se poate fara sa o demontez de tot? Am alta demontata, donatoare de surub, si pe aia vreau sa o masor sa stiu daca o arunc sau nu.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79 Pages « < 19 20 21 22 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 03:51
Forum Renault