DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

79 Pages « < 28 29 30 31 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii

argon
post 28 Jan 2009, 17:37
Post #861


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




masa proasta!

unde, vezi si tu, desfa si curata cablul gros de la carcasa ambreiajului, bornele ce vin pe baterie si manunchiul de fire ce se prind pe contraaripa(unde merge si tresa de la alternator)


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 28 Jan 2009, 17:44
Post #862


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(plsx @ 28 Jan 2009, 17:35)
Buna Seara..
mi-a iesit par alb de cand ma chinui sa imi fac si eu incarcarea..
cu motorul in 3000-4000 ture am aproape 17 v la bornele bateriei..
pana acum am facut asa:
-schimbat 1 alternator
-schimbat 5 relee(3 mecanice,2 electronice)
Tot degeaba..
Am tras azi alta dacie(la care incarcarea e buna) langa a mea si m-am apucat de masurat fiecare fir in parte..singura diferenta este la firul B+(plus prin contact).
Am verificat cu multimetrul pe borna + a bateriei si B+ de la releu cu un multimetru digital pe pozitia 2k Ohmi(este singura unde a fost diferenta)unde la masina mea indica 250 iar la cea buna in jur de 900..
Precizes ca este vb de o dacie sport din 89(cea rea) si o berlina din 2000(cea buna)
Intrebare mea este daca firul B+ se duce prin contact direct la baterie sau mai trece prin alceva?
Alte posibile rezolvari..
Va rog sa raspundeti repede daca stiti(mie mila de saraca baterie care are numai 2 sapt)
*


citeste acest post si masuratorile din acest post si spune valorile poate te ajut


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
plsx
post 28 Jan 2009, 17:45
Post #863


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 30 December 08




QUOTE(argon @ 28 Jan 2009, 17:37)
masa proasta!

unde, vezi si tu, desfa si curata cablul gros de la carcasa ambreiajului, bornele ce vin pe baterie si manunchiul de fire ce se prind pe contraaripa(unde merge si tresa de la alternator)
*



o sa incerc maine..
totusi nu intele la ce te referi prin cablul gros de la carcasa ambreiajului?


--------------------
Dacia Coupe 1410 Coupe 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Jan 2009, 17:51
Post #864


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




de la minus baterie ti se duce un cablu gros la surubul respectiv, langa fereastra de vizitare a volantei.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 28 Jan 2009, 22:20
Post #865


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Mai e si tresa de masa de la alternator la contra-aripa. De obicei aici apar bubele si nimeni nu verifica integritatea acestui contact important.
Urmareste ce a spus bygy007. Are experienta omul asta.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD - BHH-xxxx (Texas) 2006
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
plsx
post 29 Jan 2009, 22:04
Post #866


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 30 December 08




am rezolvat partial problema azi..partial in sensul ca la relantiu am 13v iar cu motorul turat la 2000 am in jur de 14,4..totusi daca turez mai tare sare de 15..
ceea ce nu inteleg e de ce nu e aceiasi tensiune indiferent de turatie(e releu electronic luat de pe berlina din 2000 la care tensiunea era de 14,2 indiferent de turatie) huh.gif


--------------------
Dacia Coupe 1410 Coupe 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 29 Jan 2009, 23:33
Post #867


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




se pare ca nu ai citit sau nu ai inteles postul meu de mai sus totusi masoara astfel pune o tasta pe +baterie si cealalta pe +de la releul de incarcare si vezi ce indica , o indicatie peste 0,3V ceea ce indica o cadere de tensiune pe contact , modul de remediere este scris mai sus sau inlocuirea releului existent cu unul cu fir de referinta
mai masoara intre masa si iesirea releului
1 relanti cu consumatori
2 relanti fara consumatori
3 turat la 2000 ture fara consumatori
4 turat la 2000 ture cu consumatori

Attached thumbnail(s)
releu_2.jpg ( Size: 10.72k ) Number of downloads: 276


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
plsx
post 30 Jan 2009, 00:48
Post #868


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 30 December 08




QUOTE(bygy007 @ 29 Jan 2009, 23:33)
se pare ca nu ai citit sau nu ai inteles postul meu de mai sus totusi masoara astfel pune o tasta pe +baterie si cealalta pe +de la releul de incarcare si vezi ce indica , o indicatie peste 0,3V ceea ce indica o cadere de tensiune pe contact , modul de remediere este scris mai sus sau inlocuirea releului existent cu unul cu fir de referinta
mai masoara intre masa si iesirea releului
1 relanti cu consumatori
2 relanti fara consumatori
3 turat la 2000 ture fara consumatori
4 turat la 2000 ture cu consumatori
*



am inteles ce ai zis...din pacate cand am voiam sa ma apuc sa masor a inceput ploaia..daca imi permite vremea maine o sa fac ceea ce ai zis!
Multumesc

<span class='edit'>30 Jan 2009, 13:57:</span>
B+ si plusul bateriei --> 0,2

Intre DF si masa mi-a variat foarte mult(facand ca in filmuletul atasat)

Relantii fara consumatori-->~0,8
Relantii cu consumatori(faza de drum+aeroterma)-->~0,7
Turat 2000 rpm(dupa ureche,nu am turometru) fara consumatori-->~1,9
Turat cu consumatori-->0,3

Nu stiu cat de bine sunt facute masuratorile pt ca le-am facut in graba..daca este nevoie le mai fac odata wacko.gif

This post has been edited by plsx: 30 Jan 2009, 13:59

Attached File(s)
Attached File  Picture_005.MOV ( 8.9mb ) Number of downloads: 64


--------------------
Dacia Coupe 1410 Coupe 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 30 Jan 2009, 19:08
Post #869


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




b6sdir.jpg

va puteti da seama cumva, fulia e daia mica sau mare?

aia de oltcit cum arata?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 30 Jan 2009, 19:12
Post #870


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Mare


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 30 Jan 2009, 19:16
Post #871


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




urmeaza iar o intrebare...exista vreo sansa sa gasesc o fulie mica? sau se poate face la strung ceva asemanator?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 30 Jan 2009, 19:22
Post #872


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




De OLTCIT de la dezembrari sau nou.


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 30 Jan 2009, 19:25
Post #873


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




sunt exact primele chestii al care m-am gandit...acu beleaua...timp sa ma duc la dezmembrari pe ploaie nu am, pe langa faptu ca nici nu stiu cum arata oltcitu sub capota....si noi nu prea am vazut, dar o sa caut.....dar in caz ca nu gasesc, se pot face la strung?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 30 Jan 2009, 21:37
Post #874


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(plsx @ 30 Jan 2009, 00:48)


Intre DF si masa mi-a variat foarte mult(facand ca in filmuletul atasat)

Relantii fara consumatori-->~0,8
Relantii cu consumatori(faza de drum+aeroterma)-->~0,7
Turat 2000 rpm(dupa ureche,nu am turometru) fara consumatori-->~1,9
Turat cu consumatori-->0,3

Nu stiu cat de bine sunt facute masuratorile pt ca le-am facut in graba..daca este nevoie le mai fac odata wacko.gif
*


masuratorile le-ai facut in CC sau CA , dupa ce vad in filmulet pare CA , daca ai facut in CA refa-le in CC

pune aparatul pe curent continuu pe scala de 20V


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
plsx
post 31 Jan 2009, 04:32
Post #875


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 30 December 08




QUOTE(bygy007 @ 30 Jan 2009, 21:37)
masuratorile le-ai facut in CC sau CA , dupa ce vad in filmulet pare CA , daca ai facut in CA  refa-le in CC

pune aparatul pe curent continuu pe scala de 20V
*



din cate imi dau seama sunt facute in CC huh.gif
O sa le refac maine la scala 20V

This post has been edited by plsx: 31 Jan 2009, 04:33

Attached thumbnail(s)
Picture_004.jpg ( Size: 786.36k ) Number of downloads: 999


--------------------
Dacia Coupe 1410 Coupe 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
plsx
post 1 Feb 2009, 15:15
Post #876


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 30 December 08




Relantii fara consumatori-->7 v
Relantii cu consumatori(faza de drum+aeroterma)-->~11
Turat 2000 rpm(dupa ureche,nu am turometru) fara consumatori-->~3
Turat cu consumatori-->9

B+ si +baterie -->2v


1 Feb 2009, 17:22:
dupa ce am schimbat releul cu unul electronic cu fir de referinta si dupa ce am curatat caroseria unde vine releul am refacut din nou masuratorile..

de data asta am avut o variatie de 0,5 v8fata de 2-3 v cat avea inainte..

relantii fara consumatori 5,5 v
relantii cu consumatori 3v
turat fara consumatori,cu consumatori ~11 v wacko.gif

This post has been edited by plsx: 1 Feb 2009, 17:22


--------------------
Dacia Coupe 1410 Coupe 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 1 Feb 2009, 23:23
Post #877


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




masuratorile sint ok problema la tine sint cei 2 V de la contact , cu noul releu cu fir de referinta cit ai pe baterie ?

incearca sa vezi unde ai acea diferenta traseul este urmatorul baterie alternator bloc lumini contact cheie sigurante bobina inductie releu , ei am gasit in mai multe locuri probleme


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
plsx
post 2 Feb 2009, 02:18
Post #878


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 30 December 08




QUOTE(bygy007 @ 1 Feb 2009, 23:23)
masuratorile sint ok problema la tine sint cei 2 V de la contact , cu noul releu cu fir de referinta cit ai pe baterie ?

incearca sa vezi unde ai acea diferenta traseul este urmatorul baterie alternator bloc lumini contact cheie sigurante bobina inductie releu , ei am gasit in mai multe locuri probleme
*



Am 14 v la relantiu si 16 la 2000 rpm...totusi nu trebuia sa rezolve problema +-ului prin contact firul de referinta?pot testa in vreun fel de unde este mai exact problema cu multimetrul?daca da cum?


--------------------
Dacia Coupe 1410 Coupe 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 2 Feb 2009, 18:14
Post #879


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




masori pe bucati , mai verifica prin masurare si tresa de masa intre alternator si aripa fata


pui motorul cind incarca la 16 si vezi unde gasesti cei 2V intre baterie si alternator, intre alternator si bloc de lumini , bloc lumini si contacr sau bloc sigurante, etc


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 2 Feb 2009, 18:23
Post #880


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




sau poti sa tragi frumos un fir gros intre alternator si baterie.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 3 Feb 2009, 08:30
Post #881


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




In multe situatii exista 0,5-2V cadere pe contactul cu cheie (asta face ca la bord "ceasul" de incarcare sa arate mai putin). Cu toate astea, din cauza referintei preluate direct de pe alternator, incarcarea ar trebui sa fie corecta prin prelungirea perioadei de conductie de pe DF. Daca referinta este preluata eronat, apar diferente de incarcare (masa incorecta de regula).


--------------------
Opel Corsa - xx 2001
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
plsx
post 3 Feb 2009, 16:16
Post #882


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 30 December 08




nu pot un pune fir direct de pe baterie la b+ a releului la care sa fie un legat intrerupator in interiorul masini?
daca da...la valorile care le am intre DF si masa pot rezolva asa problema?



--------------------
Dacia Coupe 1410 Coupe 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adryano
post 3 Feb 2009, 23:11
Post #883


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 4 January 06




la relanti seara cu farurile aprinse scade lumina ?? alternatoru e dus sau releu de incarcare?? ca asa cu ele stinse sta acul indicator de incarcare la mijloc?!


--------------------
daCIA Hygan - TM Preferance 1.4 petrol
320d
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 3 Feb 2009, 23:58
Post #884


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




nici una, pur si simplu nu poate alternatorul daciei sa dea aia 120w necesari fazei scurte la relanti.

Cand o turezi putin e ok nu?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adryano
post 4 Feb 2009, 19:01
Post #885


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 4 January 06




dap, dar pana acu nu o facut chiar asa nu se observa luminile de la bord cum scad in intensitate, alternatoru nu ii de dacie nus de ce draq de rabla ii


--------------------
daCIA Hygan - TM Preferance 1.4 petrol
320d
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 9 Feb 2009, 14:54
Post #886


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




QUOTE(nelu_1985 @ 24 Jan 2009, 09:16)
In general pe alternatoarele de nova, e un singur tip de fulie, model mic, vezi in poza lui marius de mai sus fulia cea mai mica, cealalta mare e pentru unele berline de fabricatie pana in 90-92, cu alternatoare de 36 A, deci daca tu ai alternatorul original implicit trebuie sa ai fulie mica, deci se impune montarea unei curele de 1200 si neaparat de fartec daca gasesti ambalata si nu la kil ca nustiu de ce am impresia ca alea "la kil" is contrafacute, pentru cine are fulie mare la alternator si la pompa de apa deasemenea are nevoie de curea de 1218;
Exista posibilitatea sa gasesti inca un tip mai scurt de 119zeci si ceva, dar asta probabil ca nu pernite intinderea mai mare a curelei + ca te necajesti si sa o montezi.
*



Am pricep, scuze de raspuns intarziat.

Deci o sa caut curea de 1200. Sa vedem ce modele gasesc, dar voi insista asupra "Fartec"

E interesant ca am avut una inainte care a rezistat vreo 5 ani fara probleme... Si am schimbat-o anu trecut ca era crapata si aia "noua" deja a inceput sa se franjureasca si-am facut cred 400 de km cu masina... Foarte bune piesele din ziua de azi...


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 10 Feb 2009, 01:40
Post #887


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(Mr_Devil83 @ 3 Feb 2009, 23:58)
nici una, pur si simplu nu poate alternatorul daciei sa dea aia 120w necesari fazei scurte la relanti.

Cand o turezi putin e ok nu?
*


a mea , si cu aeroterma pornita , dar saraca mai are putin


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 10 Feb 2009, 04:57
Post #888


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Cu rombatu de 55ah vechi de 3 saptamani reuseste si alternatorul meu de 50a si fuliile cele mai mici posibile sa tina 14,45v la relanti. Chestia asta nu mi s-a intamplat niciodata pana acum cu bateria veche.

Deci daca bateria e uzata poate e un punct de plecare la imbunatatiri.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 22 Feb 2009, 15:05
Post #889


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Salut,am si eu o nelamurire,de vreo 2 saptamani am cumparat un releu nou de semnalizare si in momentul in care semnalizez parca fura prea mult curent,am observat asta noaptea cand am farurile aprinse se vede cum scade intensitatea luminii cand semnalizez.Ma mira lucrul acesta deoarece pana sa schimb releul nu facea asa.Cel vechi era original din fabrica de 21 de ani,asta nou mi se pare a fi o panarama mad.gif Astept un raspuns daca stie careva despre ce este vorba smile.gif


--------------------
Dacia 1310 - CT-00-ZMP 1988,berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 22 Feb 2009, 15:23
Post #890


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ai avut cu 3 pini? oricum cind merge semnalizarea ai un consum in plus de 42W se vede la relanti daca ai si farurile aprinse 50 +50 + 10+ 42 +42 = 154W 11A + 4-5A la baterie sint 16 la relanti nu duce atit alternatorul nu am pus bobina si alternatorul oricum se duce peste 20A

This post has been edited by bygy007: 22 Feb 2009, 15:24


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79 Pages « < 28 29 30 31 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 13:58
Forum Renault