bocanit la roata cand franez in curba
![]() ![]() ![]() |
bocanit la roata cand franez in curba
OAP |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|||
AAlpine1 |
![]()
Post
#32
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
nu il mai invatati la prosti ca poate dupa aceea va pune sa ii reparati jucaria........
daca nu intelege nu intelege.... ce aveti cu el ? dau 1 pana la 50 de km pe ora ca sa nu schimb a 2 pt testul tau ![]() daca te obisnuiesti sa mergi asa e ok, acum o fac din reflex nici nu mai sunt atent la turatie dar nu intotdeauna imi iese ![]() |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
OAP |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(AAlpine1 @ 25 Jan 2007, 11:07) nu il mai invatati la prosti ca poate dupa aceea va pune sa ii reparati jucaria........ daca nu intelege nu intelege.... ce aveti cu el ? dau 1 pana la 50 de km pe ora ca sa nu schimb a 2 pt testul tau ![]() daca te obisnuiesti sa mergi asa e ok, acum o fac din reflex nici nu mai sunt atent la turatie dar nu intotdeauna imi iese ![]() Oooops...cumva in postul asta se afirma ca schimbatul fara ambreiaj e o prostie si poate sa iti strice jucaria?.... Of toppic: nu sunt moderator dar deoarece simt in unele posturi tendinta de replay-uri patetice propun sa lasam orgoliile la o parte si sa ne limitam la schimb de informatii utile... |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#34
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
u poti sa crezi ce vrei ..............e o tara libera
iar atata timp cat unii nu au nici cea mai mica legatura cu fenomenul pot sa le raspund cum vreau in limita bunului simt. daca te ofenseaza ce scriu poti sa sari peste posturile mele nu esti obligat sa le citesti........... |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#35
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
AAlpine1 stai tati linistit ca nu ma ofensez putram o discutie libera ... si chiar apreciez ca pastram discutie in limita normala ... numai bine si ai vazut ca am scris ca am incercat dar nu prea am avut curaz ca de tin la masina mea ...dar am vazut asta la 1300 aseara ...
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
ghiccy |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 9 June 05 ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 25 Jan 2007, 08:31) Am incercat ... in dimineata asta in viteza a 2 a faza cu scosul din viteza fara ambreaj si nu am reusit ... chiar nu vrea sa iasa ... nu am bruscat-o prea tare ca eu am nova ... si stiti voi cutiile de nova ![]() ![]() ![]() ![]() iese din orice treapta, fara ambreiaj, la orice masina cu transmisie manuala... sa nu mai zic si de faptul ca si intra in orice treapta de la a 2-a in sus (pt ca la a 1-a iti trebuie o baterie mai sanatoasa), tot fara ambreiaj "faza" cu scosu' din trepte, daca stii s-o faci, chiar ajuta cutia!!! vei vedea ca dupa un timp de scos din viteze, fara ambreiaj, fara bruscari, iti va intra mult mai usor... nu e foarte greu, doar trebuie sa inveti momentu' cand toratia rotilor este apropiata de turatia motorului bafta... This post has been edited by ghiccy: 25 Jan 2007, 15:26 |
--------------------
DACIA
BERLINA 1.4 Li
- B 84 RNU
|
|
OAP |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
V-a intra mai usor dupa un timp de scos din viteza fara ambreiaj doarece vor aparea uzuri in cutie si implicit jocuri mai mari....
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#38
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 25 Jan 2007, 15:16) AAlpine1 stai tati linistit ca nu ma ofensez putram o discutie libera ... si chiar apreciez ca pastram discutie in limita normala ... numai bine si ai vazut ca am scris ca am incercat dar nu prea am avut curaz ca de tin la masina mea ...dar am vazut asta la 1300 aseara ... ![]() nu era vorba de tine cu ofensatul.... intotdeauna imi place sa discut calm si limitele bunului simt.... si nu te lua dupa mine pentru ca eu nu stiu nimic si nu am chef sa imi aduci reprosuri ca ti-ai stricat jucaria si etc........ |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#39
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
De acord cu tine ... nu cred ca scosul din viteza fara ambreaj ajuta cutia ... exclus ... producatorul dece nu a spus asa ... daca tot facea bine ...
QUOTE(OAP @ 25 Jan 2007, 16:30) V-a intra mai usor dupa un timp de scos din viteza fara ambreiaj doarece vor aparea uzuri in cutie si implicit jocuri mai mari.... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#40
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(OAP @ 25 Jan 2007, 15:30) V-a intra mai usor dupa un timp de scos din viteza fara ambreiaj doarece vor aparea uzuri in cutie si implicit jocuri mai mari.... bineinteles....... eu zic sa nu mai mergi cu masina ca sa nu mai schimbi vitezele (ca strici c.v).... atata timp cat nu caraie si intra usor nu apare nici o problema tocmai ca daca ii gasesti punctul ala la fiecare viteza toate pinioanele sunt aliniate ; u de ce crezi ca intra in viteza cand nu ai apasat ambreiajul ? pentru ca pinioanele sunt dinte pe dinte sau dinte pe gaura ? |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
OAP |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(AAlpine1 @ 25 Jan 2007, 16:31) nu era vorba de tine cu ofensatul.... intotdeauna imi place sa discut calm si limitele bunului simt.... si nu te lua dupa mine pentru ca eu nu stiu nimic si nu am chef sa imi aduci reprosuri ca ti-ai stricat jucaria si etc........ ...Eu eram ala cu ofensatu`...Scuze AAlpine pentru propunerea cu renuntarea la limbajul mai patetic...posteaza cum vrei tu...Scuze pt off topic |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
ghiccy |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 9 June 05 ![]() |
de ce ocolesti gropile pe strada, de ce nu dai in ele, ca doar in carte nu prevede nimeni, nimic...
in fine, faci ce vrei cu cutie ta de nova, eu mi-am expus parerea personala, din experienta mea... bafta!!! |
--------------------
DACIA
BERLINA 1.4 Li
- B 84 RNU
|
|
OAP |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Haideti sa enumeram "avantajele" schimbatului fara ambreiaj....
1.? |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#44
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
1 sunt lenes
2 tind sa cred ca am cutie semiautomata de viteze 3 uzura mai mica in ambreiaj 4 nu mai alerg masina 5 cei din masina raman mirati 6 nu se mai simt socuri cand schimb viteza 7 am un picior mai odihnit 8 nu mai am idei 9 inveti sa iti repari singur c.v. |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
OAP |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
la punctul 3.uzura mai mica in ambreiaj...cat e castigul comparativ cu eventualel uzuri ce pot aparea in cutie, pentru ca nu pot sa cred ca iti reuseste perfect tot timpul, si asta nu din cauza ta ci datorita conditiilor impuse de traficul in oras; banuiesc ca nu iti permiti tot timpul sa astepti corelarea turatiilor in timp ce te claxoneaza aia din spate...
restul "avantajelor" no coment Si o intrebare: cum urci de exemplu panta de la academie pe la ora 6 pm, sa zic asa? |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
ghiccy |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 9 June 05 ![]() |
nu a zis nimeni sa schimbi de acum incolo fara ambreiaj, ca-i mai bine!!!
primele avantaje (la SCOSU' din trepte) care imi vin in minte sunt: reducerea uzurii ambreiajului (placa, disc, rulment) si a cablului de ambreiaj... implicit a placutelor de frana, daca vreti (ajuta cat de putin la incetinire si frana de motor) daca intelegeti!!! si, poate gresesc, dar la unele masini in frana de motor calculatoru' taie alimentarea cu combustibil (ralantiu' consuma), deci rezulta si o economie de carburant... detalii marunte, pentru unii!!! bafta!!! |
--------------------
DACIA
BERLINA 1.4 Li
- B 84 RNU
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#47
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu prefer sa vad doar punctul 9 ...
![]() La toate masinile cu injectie (mono si MPI) calculatorul taie injectia in frana de motor ... This post has been edited by mihai0070: 25 Jan 2007, 16:22 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#48
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(OAP @ 25 Jan 2007, 16:12) la punctul 3.uzura mai mica in ambreiaj...cat e castigul comparativ cu eventualel uzuri ce pot aparea in cutie, pentru ca nu pot sa cred ca iti reuseste perfect tot timpul, si asta nu din cauza ta ci datorita conditiilor impuse de traficul in oras; banuiesc ca nu iti permiti tot timpul sa astepti corelarea turatiilor in timp ce te claxoneaza aia din spate... restul "avantajelor" no coment Si o intrebare: cum urci de exemplu panta de la academie pe la ora 6 pm, sa zic asa? ce te face sa crezi ca o iau pe acolo ? ce te face sa crezi ca plec cu masina la munca ? ce te face sa crezi ca pot sa plec de la munca la 6 pm ? |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
OAP |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(AAlpine1 @ 25 Jan 2007, 19:39) ce te face sa crezi ca o iau pe acolo ? ce te face sa crezi ca plec cu masina la munca ? ce te face sa crezi ca pot sa plec de la munca la 6 pm ? Sunt total dezarmat la intrebarile astea. Bineinteles ca nu ma face nimic sa cred asta, nu am nici un indiciu. Am sugerat aceasta ipoteza sa scot in evidenta o situatie ipotetica in care e IMPOSIBIL sa schimbi fara ambreiaj la o cutie de viteza nehidramata sau ne automata. pentru cei care nu stiu despre ce e vorba...e o mica panta pe care se circula bara la bara la orele de varf (informatie pentru cei care nu sunt din bucuresti). Ca un raspuns la intrebarile tale: 1.majoritatea celor care vin din centru spre DR Taberei o iau pe acolo sau prin Grozavesti (mai sunt si alte variante) 2.nu am sugerat ca mergi la munca spre centru, dar atunci ai cobora panta... 3.nu am spus ca pleci de la munca la 6 ci doar ca te-ai putea afla la aceea ora in respectivul punct 4. Sunt ferm convins ca ai fost cel putin o data in acest punct la ora de varf Sper ca nu am fost total off topic |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#50
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(OAP @ 25 Jan 2007, 20:02) Sunt total dezarmat la intrebarile astea. Bineinteles ca nu ma face nimic sa cred asta, nu am nici un indiciu. Am sugerat aceasta ipoteza sa scot in evidenta o situatie ipotetica in care e IMPOSIBIL sa schimbi fara ambreiaj la o cutie de viteza nehidramata sau ne automata. pentru cei care nu stiu despre ce e vorba...e o mica panta pe care se circula bara la bara la orele de varf (informatie pentru cei care nu sunt din bucuresti). Ca un raspuns la intrebarile tale: 1.majoritatea celor care vin din centru spre DR Taberei o iau pe acolo sau prin Grozavesti (mai sunt si alte variante) 2.nu am sugerat ca mergi la munca spre centru, dar atunci ai cobora panta... 3.nu am spus ca pleci de la munca la 6 ci doar ca te-ai putea afla la aceea ora in respectivul punct 4. Sunt ferm convins ca ai fost cel putin o data in acest punct la ora de varf Sper ca nu am fost total off topic 1 inca sunt la munca .... 2 o iau pe podul grant 3 vin lansat ![]() 4 de mai multe ori 5 am zis ce te face sa crezi ca plec cu masina la munca (nu ma duc cu masina la munca) 6 e trafic folosesc ambreiajul 7 FOLOSESC TEHNICA MULT CONTESTATA FARA AMBREIAJ CAND IMI PERMITE SITUATIA DE TRAFIC, SAU MERG ECONOMIC (FOARTE RAR) 8 cautam nod in papura ? ca sa stiu |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
OAP |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
AAlpine sa ne intelegem...nu caut nod in papura si uneori postez plecand de la premiza ca toti ar trebui sa avem simtul umorului. Discutia noastra a pornit de la a conduce sau nu folosind ambreiajul (cu toate ca topicul este altul), atata tot. Rostul unui forum este de a face schimb de cunostiinte, tehnice in cazul asta, utile pentru toata lumea care le citeste. Orice afirmatie care poate avea urmari (vezi uzarea prematura a CV in cazul asta) ar trebui sa fie foarte bine sustinuta pentru ca nu toti avem aceleasi aptitudini in conducere sau mecanica iar pe unii ar putea sa ii coste munca si bani de reparatii incercand anumite ideii citite pe aici...macar sa stie pentru ce o fac...
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
SiloS |
![]()
Post
#52
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.298 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Presimt un split aici si un nou topic ... cum sa iti lasi masca prietenii cand schimbi vitezele fara ambreiaj sau ... cum sa inveti sa iti repari singur c.v.
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
rolly |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 10 August 04 From: Alba ![]() |
Constat cu stupoare ca topicul initial s-a pierdut undeva pe parcurs....
QUOTE(rolly @ 24 Jan 2007, 17:42) Gata, am descoperit ce imi cauza bufnitura..am joc la bratul de directie, cel care iese din cremaliera..daca trag de roata vine si el cu ea cativa milimetri buni fara sa se miste volanul..si nu e de la bucsa din capatul de bara, ci chiar bratul insusi iese din cremaliera..Ei bine, chestia asta chiar nu stiu cum as putea-o repara, ca nu am mai desfacut niciodata caseta de directie sa vad ce misca acolo prine ea..daca aveti careva vreo chema, vreo poza cu ce m-ar interesa pe mine..va rog sa nu ezitati sa o postati..va ultumesc ..intrebarea ramane inca valabila... |
--------------------
Dacia 1310
berlina
1985
- AB 03 NDR Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
|
|
OAP |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
caseta de directie la Dacie nu e nici foarte complicata dar nici foarte comoda ca acces...Cu exceptia acelei bucse de teflon din partea dreapta mai poti interveni desfacand suruburile de sub cuplajul cu volanul. acolo e un capacel prins in doua suruburi iar sub el un arc care preseaza pe axul casetei asigurand reglajul jocului dintre pinion si cremaliera. E destul de greu accesibil cu caseta pe masina. ar trebui scoasa caseta desfacut acel cuplaj, curatat si introdus vaselina...daca jocurile sunt f mari trebuie schimbata caseta. Atentie in cazul in care se scoate caseta de pe masina la remontare trebuie reglata, deoarece se prinde in doua suruburi care au niste excentrice pe ele necesare orizontalizarii casetei, deci obligatori reglaje si cred eu ca si unghiuri la roti...
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
ghiccy |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 9 June 05 ![]() |
ca tot a venit vorba...
am un joc marunt in volan, pe piatra cubica. am inteles ca exista niste saibe distantiere, dar nu stiu unde se pun. poate ma indrumati si pe mine! la casete de directie chiar n-am umblat. mersi! This post has been edited by ghiccy: 26 Jan 2007, 10:25 |
--------------------
DACIA
BERLINA 1.4 Li
- B 84 RNU
|
|
OAP |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ghiccy @ 26 Jan 2007, 11:24) ca tot a venit vorba... am un joc marunt in volan, pe piatra cubica. am inteles ca exista niste saibe distantiere, dar nu stiu unde se pun. poate ma indrumati si pe mine! la casete de directie chiar n-am umblat. mersi! am spus un pic mai sus...sub cuplaje e un capacel...acolo o sa fie si saibele distantiere...defapt asa se regleaza jocul in caseta |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
ghiccy |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 9 June 05 ![]() |
daca trebuie sa scot bateria+tavita aia, renunt la idee...
|
--------------------
DACIA
BERLINA 1.4 Li
- B 84 RNU
|
|
OAP |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
rolly |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 10 August 04 From: Alba ![]() |
Daca scot caseta de pe masina, nu se poate pune dupa in acelasi loc in care a fost, si abia apoi sa merg la service sa fac unghiurile?...
|
--------------------
Dacia 1310
berlina
1985
- AB 03 NDR Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#60
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
daca nu desfaci capetele de bara nu se pierde reglajul
da poti sa o pui la loc singur si dupa aceea te duci si verifici unghiurile |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 07:55 |