DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Furt de electricitate din instalatia scarii, ce e de facut?

pasarel
post 28 Jan 2007, 22:11
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 9 April 06




yo!
nu doresc sa te contrazic,dupa cum spui cu sig. de faza scoasa si bagata,fara efect,inseamna ca este pusa la misto acolo,numai sa fie pusa,elementul ala de sig.este strapat,si mai cred ca nu se intoarce de la presupusul hot faza lui pt. iluminatul scarii.
logic trebuiau scoase si sig. de faza si cea de nul.
oricum parerea mea este ca nu se fura pe aceea scara din moment ce ai spus ca contorul sa oprit.
biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 mls - b.27.zlt
nu te baga in tarate ca te maninca porcii!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yO_
post 28 Jan 2007, 22:31
Post #62


Membru Dacia Felix


Group: Members
Posts: 528
Joined: 1 January 06
From: Târgoviște & Besançon




nu prea inteleg ce ai vrut sa spui. fiecare siguranta scoasa a avut un efect separat, nu este strapata, reciteste postul meu anterior.

Marturisesc ca nu inteleg cum functioneaza instalatia in aceste circumstante, si daca e furt sau defectiune. Si in plus nu stiu ce se contorizeaza, ca numai lumina de pe scara nu-i.. E ciudat tare. In mod normal oricare dintre cele doua sigurante ar fi fost scoasa, se intrerupea atat iluminare + contor.

This post has been edited by yO_: 28 Jan 2007, 22:40


--------------------
DACIA LOGAN 2005, Préférence 1.4, rosu zgâriat. - DB-05-SLE
Si six scies scient six cypres, six cent six scies scient six cent six cypres aussi!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deconectat
post 29 Jan 2007, 00:51
Post #63


Membru cu avatar de sezon


Group: Members
Posts: 1.116
Joined: 11 January 05
From: Brasov




Hai sa o luam logic:
QUOTE
1. cand am scos siguranta de faza contorul s-a oprit insa lumina pe scara mergea in continuare

Inseamna ca lumina e pe alta faza.
QUOTE
2. am bagat siguranta de faza la loc si cand am scos siguranta de nul s-a oprit iluminarea pe scara insa contorul merge in continuare.

Contor umed/defect sau vecin care fura curent si ia nulul din pamant.
QUOTE
faza este racordata la cineva in apartament si se "intoarce" prin alt nul.
Exista un singur nul de lucru in instalatie si pe acolo nu se intoarce nimic...si nici prin alta parte. Singura explicatie logica ar fi ca vecinul tau fura 380V si are alimentat vreun motor, iar asta nu prea cred.
QUOTE
Nu ar fi exclusa nici o greseala din partea angajatilor Electrica , care au schimbat contorul asta vara.

Cel mai probabil asta e.


--------------------
logan 1.6 8v ambition .
Ex. DSN Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yO_
post 29 Jan 2007, 01:31
Post #64


Membru Dacia Felix


Group: Members
Posts: 528
Joined: 1 January 06
From: Târgoviște & Besançon




QUOTE(valentin.dumitran @ 29 Jan 2007, 00:51)

Exista un singur nul de lucru in instalatie si pe acolo nu se intoarce nimic...si nici prin alta parte. Singura explicatie logica ar fi ca vecinul tau fura 380V si are alimentat vreun motor, iar asta nu prea cred.

*





Am scris "intoarce" cu "". Exista un singur nul insa mai multe cabluri de legare la el. Stiam despre existenta un singur nul, dar curentul (i mic) nu trebuie sa se intoarca la nul tot prin acelasi contor pt ca acesta sa functioneze normal?
Correct me if I am wrong, ca nu stiu exact cum merge un contor monofazat, doar stiu ca trebuie sa ii bagi si sa ii scoti din el atat faza cat si nulul.



In alta ordine de idei, la 380 V poti sa pui si un resou modificat, nu numai motor (ipotetic vorbind ca nu cred ca e aici cazul). Oricum sunt curios ce vor zice angajatii de la Electica, pentru ca nu o sa le fie simplu de identificat/remediat indiferent daca e furt/anomalie.


--------------------
DACIA LOGAN 2005, Préférence 1.4, rosu zgâriat. - DB-05-SLE
Si six scies scient six cypres, six cent six scies scient six cent six cypres aussi!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 29 Jan 2007, 23:36
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




depinde de tipul contorului monofazat sau trifazat (sccrie pe el ) este posibil ca iluminatul sa fie pe alta siguranta sau sa fie pur si simplu o sirma care face contact cum spuneam singurul loc pe unde se fura curent sint dozele de legatura (becuri de alimentarea scarii)


contorul monofazic are 2 bobine una cu sirma groasa si putine spire si se leaga in serie cu consumatorul prin care trece faza si una cu sirma subtire si multe spire care se leaga intre faza si nul (in paralel cu consumatorul )

This post has been edited by bygy007: 29 Jan 2007, 23:41


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 00:18
Forum Renault