DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> traseu tobe sport

sad_paw89
post 24 Jan 2007, 18:46
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 24 January 07
From: Ploiesti




DSCF6099.JPG ( Size: 214.05k ) Number of downloads: 1744
Am o mare problema cu solenza mea si in acest scop va cer ajutorul ,problema consta in,acum apropxmativ 6 luni au "picat tobele" din lipsa de fonduri la vremea respectiva am optat ptr traseull de tobel facut de "conex" (o mare gresala) acum zornaie,zdrangane face in ultimul hal, stiu f bine ca s-a mai discutat despre acest aspect ,,am gasit toba de inox la carrefure cu 2 mil (Ploiesti),dar respectiva toba nu are absolut nici un sistem de prindere,intrebarea mea este :"cum se monteaza?" am fost la service si de acolo mi s-a spus ca trebuie sa sudeze nush ce fiare pe toba ,acum nu sunt in masura dar nu cred ca se sudeaza fier cu inox.in fine trecem peste ,unde gasesc toba medie cu diametru 50mm tot din inox?...Va rog mult sa ma ajtati!!


--------------------
dacia solenza 2004 - PH 59 ELF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 24 Jan 2007, 21:01
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA






--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sad_paw89
post 24 Jan 2007, 22:00
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 24 January 07
From: Ploiesti




Multumesc frumos ,dar traseul borla este ce-l mai bun sa inteleg ?sau exista si alte tipuri mai bune?Am uitat sa mentionez dar prin aceasta manevra urmaresc si o reactie mai buna a motorului atunci cand apas acceleratia.


--------------------
dacia solenza 2004 - PH 59 ELF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 24 Jan 2007, 22:47
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Daca este sau nu cel mai bun,nu sunt eu in masura sa raspund.Citeste si tu ce scrie pe acolo.Eu am primit raspuns la intrebarile pe care le-am pus.Trimite si tu mail la adresa de acolo daca ai neclaritati.Vei primi si o lista de preturi pentru toata gama Dacia.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thunder
post 25 Jan 2007, 11:54
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 22 April 04
From: Pitesti




Borla face trasee de evacuare foarte bune si la preturi acceptabile. Am avut traseul de 45mm pe fosta masina (DNS) si am fost multumit de el iar noul propietar inca il mai are pe masina. Nu stiu ce performanta vrei de la un traseu de evacuare pt. un motor de cilindree mica, dar se simte un raspuns putin mai bun la accelerare, traseul fiind direct-flow. Nu cred ca se merita sa dai o gramada de bani pe ceva mai bun, mai performant pt. ca oricum nu vei simtii diferenta ... poate doar la buzunar.

LE: vezi ca Borla face si trasee din inox si din otel aluminizat, asa ca ai gija ce cumperi.

This post has been edited by thunder: 25 Jan 2007, 11:58


--------------------
Opel Astra H 2006 - B-50-WSE
Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 25 Jan 2007, 13:15
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Ce discutii aprinse pe aici ... ciudat cum nu cautati voi si prin alte topicuri . Sfatul meu : mergi la Borla Pitesti si pune-ti traseu Sport pe 50 mm de INOX . Merita banii si SE SIMTE super cresterea de putere ! Nu face zgomot cum face zgomotoacele astea de pe strazi , iti scade putin consumul si motorul merge mult mai bine si elastic . Il am de peste 7 luni si sunt multumit de el ... Pentru alte informatii intra pe net si vei gasi toate detaliile !
sad_paw89 nu asa se vb. ! Daca nu-ti place vre-un comentariu il poti denunta , dar ce ai facut tu nu e frumos !

This post has been edited by marius80_eugen: 25 Jan 2007, 13:17


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-53-SDP
post 25 Jan 2007, 17:01
Post #7


1.6 16v E5 + GPL


Group: Members
Posts: 489
Joined: 12 March 06




Salut !

Asa cum au spus si baietii pe aici mergi si cumpara traseu de inox pentru ca meita.

Si iti mai dau un sfat pentru ca vad ca esti pasionat de masini daca vrei sa ai si putin sunet sportiv pe masina mergi in Pitesti sau in Bucuresti la BORLA si pune teava de inox de la catalizator pana in dreptul tobei finale stiu baietii de acolo sa faca treaba asta si cumpara o toba tot de la ei dar sa ai grija sa fie cu sita dreapta sau daca vrei poti sa cumperi si una speciala de solenza dar aceea are sita un pic ondulata ( si nu prea ai mare sunet decat dupa 1-1,5 ani asa am eu ).

E mult mai bine si tin destul de mult. Eu o am cam de aproape 2 ani si daca o curat de noroi e noua nu are pic de rugina pe ea.

Bafta multa ! biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan Laureat
1.6 16v E5+ GPL On the street, drive safely and reponsibly and wear the seatbelt !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sad_paw89
post 25 Jan 2007, 18:04
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 24 January 07
From: Ploiesti




am sunat si ieri si azi la borla ,,mi-a raspuns un nene care habar nu avea despre pretz ,astazi mi-a zis sa mai sun si maine pe la 9 ca imi poate comunica si pretul,sincer nu mai am rabdare.Pe tine cat te-a costat traseul???


--------------------
dacia solenza 2004 - PH 59 ELF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Borla
post 25 Jan 2007, 18:40
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 23 September 04




Vezi poate te ajuta cu informatii despre pret si despre cele mai apropiate magazine, distribuitorul produselor Borla - tel. 0248290393. Parca asa scrie pe site-ul lor (chiar daca nu a fost actualizat cam de multisor) la sectiunea "retea de distributie".


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-53-SDP
post 25 Jan 2007, 22:06
Post #10


1.6 16v E5 + GPL


Group: Members
Posts: 489
Joined: 12 March 06




Ma pe mine nu ma costat decat toba finala si terminatia stiu m-am exprimat gresit mai sus eu nu am decat toba finala de inox restul tevii e normala nu am avut resurse sa pun teava pana in spate am scos doar toba de mijloc (intermediara)200RON si terminatia 50RON.


--------------------
Dacia Logan Laureat
1.6 16v E5+ GPL On the street, drive safely and reponsibly and wear the seatbelt !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cr|sTy
post 26 Jan 2007, 18:00
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 8 June 05
From: Constanta




nu se putea suda inox de fier cu argon?eu asa stiam
p.s.nu ma pot abtine...solenza ta e amg sau tdi? huh.gif unsure.gif


--------------------
Seat Leon 2.0TDI 140cp 2006 Sport-Up
Ex: Dacia Solenza 1.9D 2004 Confort
Don`t follow me! I don`t know where I`m going...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosad
post 26 Jan 2007, 18:43
Post #12


service advice


Group: Members
Posts: 137
Joined: 21 August 05




720 Ron traseu de 50 mm


--------------------
dacia solenza - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sad_paw89
post 26 Jan 2007, 19:01
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 24 January 07
From: Ploiesti




Solenza mea este Mpi la fel ca si a ta ,poza e mai veche ,acele prostii nu mai sunt pe ea ,promit ca am sa schimb acea poza cu una mult mai noua


--------------------
dacia solenza 2004 - PH 59 ELF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sad_paw89
post 26 Jan 2007, 23:34
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 24 January 07
From: Ploiesti




este 23:32 acu i-am facut poza!!!

Attached thumbnail(s)
DSCF6518.jpg ( Size: 86.79k ) Number of downloads: 1757


--------------------
dacia solenza 2004 - PH 59 ELF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 29 Jan 2007, 11:35
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Nu inteleg care-i treaba cu poza aceea si nu vad nici o legatura cu tdi sau amg in acest topic !

DECI nu renuntati la intermediara ! Diferenta de pret intre itermediara si teava inox fara intermediara este destul de mica si nu merita ! Te zapaceste la cap sunetul si nu uita ca ala se numeste si amortizor de zgomot , iar tu tocmai vrei sa renunti la el ! Sunetul sport se obtine din finala si nu din intermediara . Intermediara sport INOX pe 50 mm este direct-flow , adica nu are site in interior si poti vedea dintr-o parte in alta ... nu are nimic care sa opreasca fluxul de aer , iar rolul ei este sa amortizeze burst-ul de gaze de evacuare si sa-l fluidizeze intr-un curent cat mai constant spre evacuare !
NU RENUNTATI LA INTERMEDIARA !!!


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 29 Jan 2007, 22:26
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Toba mica are denumirea de camera detenta sau detentor,iar toba mare se numeste amortizor de zgomot.Pentru mai multe detalii vezi aici:http://www.borla.ro/info_tehnice.htm.Sunt de acord cu tine in legatura cu faptul ca nu trebuie renuntat la intermediara.

This post has been edited by cristio_79: 29 Jan 2007, 22:38


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
office eurocomfort
post 30 Jan 2007, 10:21
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 26 January 07




nu e rea ideea cu evacuare din inox.si io am vrut sa pun dar mam sgarcit si am luat de astea din comert si sa fac ceva pe ele ca se incing de le sar capacele!asa tre sa faca sau ceva nu e in regula?am mers vreo 400m cu treapta 1 si cand am oprit frigeau tare tare!e normal?alea de inox nu cred ca faceau la fel.


--------------------
dacia solenza dacia solenza 2004 clima - gl 06 mfi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 30 Jan 2007, 20:00
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Orice traseu de evacuare se incinge la fel....


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 31 Jan 2007, 15:04
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 891
Joined: 22 November 05




Si toba de mijloc originala nu este tot direct-flow? La mine asa a fost: intra teava pe o laterala si iese pe cealalta. Inauntru are doar niste gaurele teava, totul fiind imbracat in tabla exterioara. Nu e ca finala gatuita, sa aiba mai multe capete de tevi gaurite si asezate in paralel si infundate la capete.


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata87
post 31 Jan 2007, 16:46
Post #20


membru alb-violet


Group: Members
Posts: 590
Joined: 4 January 07
From: Timisoara




nu stie cineva daca se gasesc tobe borla in tm ? ca a mea e pe duca si macar vreau sa-mi iau una sport...am inteles ca o face putin mai vioaie,e adevarat ?


--------------------
Dacia Logan 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sad_paw89
post 3 Feb 2007, 13:37
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 24 January 07
From: Ploiesti




O face cu sigurantza mai vioaie doar daca schimbi tot traseul ,eu mi-am luat inima'n dinti si am fost ieri la pitesti ,am optat ptr traseul sport de 50mm borla biggrin.gif ,ce pot sa zic nu prea am mers cu ea ,dar drumul la intoarcere a fost o placere ,accelereaza mult mai repede de la 120 in sus ,iar dupa 140 incepe sa huruie foarte frumos,acum a ramas sa fie testata si pe dn1 sa vedem cand


Multa bafta!!!

Attached thumbnail(s)
02_02_07_1212.jpg ( Size: 10.85k ) Number of downloads: 1577
02_02_07_1213.jpg ( Size: 26.29k ) Number of downloads: 1558
02_02_07_1305.jpg ( Size: 29.66k ) Number of downloads: 1715
02_02_07_1306.jpg ( Size: 27.93k ) Number of downloads: 679
02_02_07_1307.jpg ( Size: 23.48k ) Number of downloads: 990
02_02_07_1326.jpg ( Size: 28.31k ) Number of downloads: 1028


--------------------
dacia solenza 2004 - PH 59 ELF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-53-SDP
post 3 Feb 2007, 13:55
Post #22


1.6 16v E5 + GPL


Group: Members
Posts: 489
Joined: 12 March 06




Ti-au pus si un tips ceva ? Care a fost pretul final al lucrarii ?


--------------------
Dacia Logan Laureat
1.6 16v E5+ GPL On the street, drive safely and reponsibly and wear the seatbelt !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 3 Feb 2007, 14:14
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Cat a costat tot traseul,nivelul de zgomot este in parametri,ti-au dat vreo hartie la mana,in caz ca o sa ai probleme la ITP?Pune si tu mai multe detalii,te rog,pentru ca sunt interesat si eu de schimbarea tobelor.Multumesc!


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosad
post 3 Feb 2007, 14:47
Post #24


service advice


Group: Members
Posts: 137
Joined: 21 August 05




toba de la Borla are ea tips dar daca vrei tu altul .... o taie platesti si pui ce vrei .
Pentru bucuresti tobele Borla la Pilot Auto in jur de 720 RON, sunt si certificate ITP , zgomotul este aproape indentic poate un pic mai infundat numai la oprirea motorului se aude un fluierat ( un traseu complet identic cu ce aveti pe masina format din doua tobe plus teava numai ca este pe 50 mm )

This post has been edited by cosad: 3 Feb 2007, 14:49


--------------------
dacia solenza - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_slz
post 5 Feb 2007, 08:53
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.162
Joined: 17 July 05
From: BUCURESTI S6




Care a fost pretul final la cei din Pitesti?!


--------------------
dacia Astra H Cosmo 2008 - b xx sef
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sad_paw89
post 5 Feb 2007, 10:33
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 24 January 07
From: Ploiesti




Traseul a costat 7 mil si 5 sute,tobele sunt certificate rar ,primesti factura si garantie,iar zgomotul este ceva mai "sport" in comparatie cu cele originale.Apropos de tips ,il au deja si dupa cum s-a precizat anterior il poti schimba ,au acolo diferite modele.


Ptr cosad m-am interasat si la pilot bucuresti intradevar 720 ron sunt tobele dar fara teava intermediara si fara manopera ,eu zic ca e mai comvenabil sa faci un drum pana la pitesti!!!

This post has been edited by sad_paw89: 5 Feb 2007, 10:36


--------------------
dacia solenza 2004 - PH 59 ELF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata87
post 5 Feb 2007, 12:45
Post #27


membru alb-violet


Group: Members
Posts: 590
Joined: 4 January 07
From: Timisoara




daca ma pun sa merg pana in pitesti blink.gif ....tot caut in tm da nu am gasit


--------------------
Dacia Logan 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
trans-am
post 5 Feb 2007, 12:51
Post #28


Membru Inginer


Group: Members
Posts: 92
Joined: 31 January 06
From: Cluj-Napoca,Alba Iulia




Pe mine m-ar interesa dc si -a schimbat cineva galeria de evacuare chiar de la motor, cu una de tip "serpisori".(ca in poza atasata). Are un avantaj ca cele 4 galerii de evacuare sunt egale ca lungime. Am inteles ca e castig de putere. Unde as putea gasi asa ceva, care sa potriveasca la Solenza?

This post has been edited by trans-am: 5 Feb 2007, 12:55

Attached thumbnail(s)
manifold.jpg ( Size: 26.14k ) Number of downloads: 740


--------------------
Renault Megane 4 GT 2016 - 1.6 Turbo 205 hp
Cum isi ingrijeste omul masina,asa are grija si de el.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 5 Feb 2007, 23:30
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




Cati ani garantie ti-au dat? Ca eu am primit trei ani, desi pe forum am aflat ca ar avea cinci.

P.S. Eu cand am fost in service la tobe Borla imi era cam jena...cu Supernova mea, inconjurata de tot felul de masini...


--------------------
Renault Megane sedane/Nissan X-trail 2005/2017 Influence/Tekna - HAN/AIZ/DIA
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sad_paw89
post 6 Feb 2007, 18:09
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 24 January 07
From: Ploiesti




tot 3 ani ,si sincer sa fiu nu mi-a fost deloc rusine:D


--------------------
dacia solenza 2004 - PH 59 ELF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th June 2025 - 22:30
Forum Renault