DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Accidente si statistici infioratoare ...

SYL
post 30 Jul 2004, 12:37
Post #31


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




QUOTE
ce-a castigat cu figurile pe care le-a facut nu stiu dar stiu ca cel putin pe cateva sute de metri a fost un pericol public; de data asta nu s-a intamplat nimic dar data viitoare?


Apropo de faptul ca graba in oras nu prea ajuta la nimic sa va povestesc o intamplare de iarna trecuta. Eu mergeam pe Bd.Colentina si tocmai traversam intersectia de la Doamna Ghica (mergeam spre centru), mergind cu pana in 40 km/h pt ca ninsese si pe carosabil era acea combinatie intre ud si ceva zapada murdara. Pe langa mine a trecut cam cu 80km/h un pustan intr-o Skoda Octavia (macar mergea cu xenonanele aprinse); l-am vazut cum trecea de pe o banda pe alta, inclusiv pe linia de tramvai, evident fara sa semnalizeze si "taindu-le fata"celorlate masini. L-am ajuns la semaforul de la Obor, era cu vreo 2 masini mai in fata mea, pe alta banda. Eu mai departe am mers pe Calea Mosilor, apoi am dreapta spre Universitate. Am ramas surprins cnad la intersesctia de la Rosetti pustanul a facut stanga din spatele meu !!!!
Deci eu mergind cu maxim 40km/h (conditiile carosabilului o impuneau) am ajuns inaintea unui disperat care a mers si cu 80km/h, a "crosetat" mereu de pe o banda pe alta, incurcindu-i vizibil pe ceilati participanti la tarfic...
Concluzia: abia atunci m-am convins (bine stiam treaba dinainte, dar nu prea eram convins) ca in Bucuresti ziua (nu ma refer noaptea cand traficul e f redus, semafoarele sunt pe intermitent...) e cea mai mare imbecilitate sa te grabesti ca disperatul, pt ca ajungi la fel ca unul care merge incet...


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 2 Aug 2004, 11:57
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




sa fie intamplator accidentul din Dolj unde un gipan s-a suit pe o dacie si a lasat 3 morti in urma?


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 Aug 2004, 13:34
Post #33


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Ake,

CAATAAAA dreptate ai din pacate. Tot asta urlu si eu la cei din jurul meu, si se uita la mine ca la un ciudat.....

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ckristi
post 2 Aug 2004, 13:48
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 4 June 04
From: botosani




[quote]
sa fie intamplator accidentul din Dolj unde un gipan s-a suit pe o dacie si a lasat 3 morti in urma?
[/quote]
Aici este vorba de altceva si anume sindromul "girofar" :vmad:


--------------------
Laureate 1.4
Nu-i masina ca Loganul decat, poate, doar Mertanul. Sau ..invers ??
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vlad Georgescu
post 3 Aug 2004, 00:44
Post #35


/----\ <--- Logan


Group: Members
Posts: 342
Joined: 24 July 03
From: Bucuresti




Ia mai lasati-ma cu "conducatorul auto german are respect pentru lege" !!!

Conducatorul auto german are autostrazi super-bune pe care circula in conditii de siguranta maxima cu 120 Km/h.

La noi, aproape oriunde te-ai duce, treci prin 666 de sate, comune si alte mici localitati!

Eu incerc sa respect legea si sa merg cu 50 Km/h in sat, si de obicei reusesc, dar ii inteleg 100% pe cei care merg de exemplu cu 70-80 Km/h in sate.


In privinta factorilor cauzatori de accidente, ma mir ca nimeni nu a mentionat atentia.

Vreti sa nu faceti accidente? Ochii cit sarmaua la sosea!

Adaptarea vitezei la drum, la vizibilitate, la conditiile meteo si la masina pe care o conduci este, dupa parerea mea, destul de usor, mai ales daca ai si ceva experienta.

Sa fii extrem de atent tot timpul, la sfirsitul unui drum lung, monoton si obositor nu este la fel de usor!

Este insa o capacitate care se poate antrena.


--------------------
Volțvagăn Glonț 2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 4 Aug 2004, 00:04
Post #36


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Eu as mai adauga doua elemete la lista factorilor care conduc la accidente. Increderea in sine/masina impinsa pana pe culmile nesimtirii si lipsa de civilizatie a restului de participanti la trafic. cand ai o masina acre ti se pare ca "poate" incepi sa mergi din ce in ce mai tare. dar orice masina are o limita la fel si cum orice om are o limita. Si cand una dintre limite este atinsa se ajunge la accidente. Ma enerveaza cei care intra in depasire si care vad ca nu au loc din fata. Dar nu-i afecteaza prea mult treaba asta. Ei depasesc oricum, fortandu-l pe cel din fata sa franeze si taind fata masinii pe care o depasesc. Cel mai inalt grad de slefuire profesionala in tainele nesimtirii le ating cei care depasec coloane intregi fara sa se sinchiseasac de ci din fata. Asa se ajuge la situatii in care trebuie sa incapa pe un drum de 2 benzi 3 masini. Pe mine era sa se suie un autocar la o faza ca asta. Eu aveam cam 140 si am vazut in spatele meu un autocar Eurolines. A stat putin dupa care am vazut ca semnalizeaza. In prima faza am zis ca glumeste,dupa care am crezut ca e nebun, dupa care mi-am facut griji. Taranul a intrat in depasire cand din fata venea o masina. Cum era imposibil sa aiba un demaraj acceptabil la viteza aia si cum masina era lunga normal ca nu a avut loc. A venit paralel cu mine, dupa care vazand ca nu are spatiu, in loc sa franeze, el a accelerat si a tras dreapta venind spre mine. Eu am tras si eu dreapta, el a tras si mai mult dreapta, dupa care oglinda mea stanga s-a frecat de tabla lui. Am accelerat, el a franat si a intrat in spatele meu. Dar i-am facut-o si eu. I-am pus o frana d'aia taraneasca in fata, asa sa se trezeasca putin. Dupa aia am accelerat, sa nu care cumva sa se suie pe mine. Dar am vrut sa aud cauciucurile lui scartaind pe asfalt.

Mai sunt pe urma cei care cand ii depasesti isi amintesc ca au si acceleratie si atunci se gasesc s-o calce.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 4 Aug 2004, 10:06
Post #37


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Fratilor,

Mai întîi îi cer scuze anticipat lui bogdan_o, la a carui postare ma voi referi cu tilu exemplificativ. Subliniez de la bun început ca ea nu este singura în aceasta situatie dar e cea mai proaspata.

In mai multe postari citesc din pacate lucruri de genul "i-am trîntit o frîna in fata...". Înteleg foarte bine ca uneori (adesea?) comportamentul partenerilor de trafic este enervant/frustrant/cum vreti voi sa-i spuneti. Dar cine face ca "ei", este ca "ei" sau mai degraba mai jos de atît ("ala" poate a facut o greseala, "noi" o facem intentionat).

Sunt si asa destule pericole pe sosea; este *extrem* de grav daca generam intentionat pericole suplimentare.

Sa consideram descrierea lui bogdan_o: 140 km/h este departe neregulamentar (era o sosea "obisnuita", altfel nu s-ar fi pus problema traficului din sens contrar). Faptul ca si autocarul mergea asa sau mai tare e problema lui.

Considerati o eventuala coliziune (de exemplu soferul autocarului nu era atent, sau voia sa-i intoarca "glumita" lui bogdan_o venind foarte aproape si estima gresit, sau, sau, sau...). Teoretic soferul autocarului ar fi fost legal vinovat, desi nu sunt sigur cum devine cazul daca isi gaseste cîtiva martori dintre pasageri care sa spuna "Solenta a accelerat in timp ce era depasita si nu ne-a permis reintrarea" (ceea ce n-ar fi prea departe de adevar, mai ales in ultima faza a depasirii asa cum e ea descrisa). Hai sa spunem insa ca legal el e vinovat, asta nu e important in ceea ce vreau sa spun.

Gînditi-va la diferenta de masa si de robustete între autocar si Solenza; autoturismul ar fi putut fi împins in afara drumului sau pe contrasens (unde era trafic, ca de aia a fost intrerupta manevra de depasire). La 140+ km/h? Ce urmari ar fi avut asta? Pentru bogdan_o si eventualii sai pasageri? Pentru cei care circulau nevinovati din sens invers? Pentru pasagerii (si ei nevinovati) din autocar? Chiar si "numai" o frîna dura poate avea pentru pasagerii din autocar efecte nefericite.

Chiar, bogdan_o: atunci cînd ai vazut ca autocarul a intrat (din vina lui sau poate din greseala lui) in rahat, de ce nu l-ai ajutat?
Cît de mult trecuse de tine cînd v-ati atins? Te-ai gîndit ca el ar fi trebuit sa execute cu o masina mare si grea o manevra de reintrare mai complicata si de durata mai lunga decît tine? Te-ai gîndit la cei de pe contrasens? Te-ai gîndit la tine si la pasagerii tai?

Cu riscul de a supara lumea: nu pot si nu vreau sa fiu de acord cu astfel de comportament total iresponsabil. Lasati statistica asa cum e, n-o imbogatiti.

Vrem sa fim respectati, tolerati, ajutati de cei din jur (cine poate sa spuna cu mîna pe inima ca n-a facut niciodata o greseala? cine poate sa spuna ca nu va face niciodata o greseala?). Pentru asta, mai intii trebuie sa-i respectam, toleram si ajutam noi. Atît in trafic cît si in viata.

Toate cele bune si nu mai faceti asa,
os


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 4 Aug 2004, 10:18
Post #38


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




[quote]Dar i-am facut-o si eu. I-am pus o frana d'aia taraneasca in fata, asa sa se trezeasca putin. Dupa aia am accelerat, sa nu care cumva sa se suie pe mine. Dar am vrut sa aud cauciucurile lui scartaind pe asfalt.
[/quote]

Ce bine ca ai putut sa relatezi aceste fapte... :idea: Te-ai intrebat vreo clipa CE s-ar fi intimplat daca:

1. soferul autocarului nu te observa ca frinezi (nici nu era greu sa ii scape acest lucru)
2. la autocar nu ii prindea frina? :shock:

Evident, in nici una din situatii NU ai fi putut sa ne mai impartasesti din gindurile din acele momente...


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaspersky
post 4 Aug 2004, 10:48
Post #39


maistru Zen


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 23 April 03
From: Cluj-Napoca




Eu nu sustin ca ceea ce a facut bogdan e ok din punct de vedere moral, dar voi imediat o sa-l invinuiti si pentru faptul ca autocaristul l-a depasit neregulamentar. Ce trebuia sa faca? Sa frineze pina atingea el viteza regulamentara si sa lase autocarul sa-l depaseasca? Soferul ala nu e iresponsabil punind in pericol vietile pasagerilor lui si ai altora de pe strada (cu a lui e treaba lui ce face)? Macar asa poate s-a mai speriat un pic si data viitoare cind incearca asa ceva macar o sa se gindeasca inainte!


--------------------
KIA Cee'd SW 1.6 GSL Base 2008
"Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adister
post 4 Aug 2004, 10:59
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 2 July 04
From: Bucuresti




In situatii de genul asta cel mai mare are asa numita "prioritate de tabla". Asa ca cel mai intelept este sa-l lasi sa se duca, pentru ca e mult mai mare decat tine si tu esti ala care iese cel mai sifonat in eventualitatea in care....Vezi ce a patit Nova aia la contactul cu bolidul lu' madam Paunescu.
Iar chestia cu franatul in fata "sa se invete el minte" mi se pare o copilarie. Parerea mea.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 1.5 dCi 80cp 2006 - B56...

Prostii par conceputi pe cale artificiala, ca sunt multi ai dracu` si n-au nicio boala - Parazitii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 4 Aug 2004, 11:14
Post #41


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




kaspersky, soferul ala (poate ca) e iresponsabil. Dar "iresponsabil"+"iresponsabil" nu da "rezonabil".

Nu-l invinuieste nimeni pe bogdan_o (si nu numai pe el, repet ca am mai citit despre asemenea ispravi si la altii) pentru faptul ca l-a depasit "autocaristul", ci pentru faptul ca in loc sa actioneze in sensul reducerii pericolului (da, inclusiv frînînd daca e nevoie) a actionat *de doua ori* in sensul agravarii unei situatii si asa grave: prima data cînd nu a permis reintrarea autocarului (înca nu stim cît de departe trecuse autocarul de el: jumatate de lungime? In postul original scrie "...oglinda mea stanga s-a frecat de tabla lui." Asta ar putea sa insemne ca trecuse deja macar cu usa si cu roata din fata) si a doua oara frînînd -citez- "taraneste" in fata lui.

Presupune ca "ala" cu autocarul avea aceeasi "ambitie". Cine avea muschi mai mari? Poate ca soferul autocarului pe asta s-a si bazat ("Autoturismul e mic, soferul o sa se sperie si o sa ma lase sa intru"); dar asta *nu* face comportamentul celui depasit mai rational.

Pentru toata lumea e mai bine sa discutam noi aici de ce reactiile descrise nu-s in regula, decît sa se ajunga la arbitraj la Sf.Petru (MoneyTalks are perfecta dreptate).

O sa va spun ce as face eu intr-o astfel de situatie: as reduce viteza ca sa-l las pe "nebun" (sau poate pe cel care a gresit?) sa reintre in fata mea. As reduce viteza chiar mai mult de atit, in asa fel incit daca se produce un acrosaj cu traficul din sens contrar sa am mai multe sanse sa opresc ori sa evit.

Cîstig: siguranta si calm. Pierd: praful de pe toba, boii de la bicicleta si muuuulte galoane (adica nimic). Si nu mi se face mai mica din cauza asta.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 4 Aug 2004, 11:18
Post #42


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




mem, nu este "copilarie" ca nu ne stropim cu apa în piscina: are consecinte (potentiale) mult mai grave.

"Joaca" inceteaza atunci cînd vorbim de sanatatea/viata oamenilor. Aici *numai* o atitudine 100% responsabila este de acceptat. Daca altii nu o au, este de datoria noastra sa o avem. Punct.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 4 Aug 2004, 12:17
Post #43


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Si eu as face la fel daca as fi depasit in mod iresponsabil, cum o facuse nemernicul ala cu autocarul. Adica as incetini si as lasa-o cat mai moale, ca sa treaca nebunul. Ce pierd, in definitiv?

Supralicitarea nebuniei duce la accidente absolut ingrozitoare.

Pe de alta parte, depinde si in ce chef suntem prinsi. Nu pot sa bag mana in foc ca daca mi se intampla la fel cum i s-a intamplat lui bogdan_o nu as fi accelerat pana mi-ar fi intrat pedala in podea, ba m-as mai fi bagat si in fata autocarului, ca sa nu ma poata depasi, boul drak. Te mai apuca o astfel de nebunie, pe nepusa masa.

Din acest punct de vedere, e bine sa ne gandim inainte de a ne pune la volan ce vrem exact sa facem: sa aratam care are boasele mai tari si sa fim zmei in trafic, cu toate riscurile aferente, sau mai degraba sa mergem de la punctul A la punctul B, eventual bucurandu-ne de peisaj.

ps.
oricum, soferii de autocar sunt cam 95% nebuni. Nebuni de legat. Media orara a autocarului cu care am mers pana in Grecia acum trei ani a fost de 130 km/h. MEDIA! Si depaseau nebunii aia orice le aparea in cale, BMW-uri, Mazde, Audi-uri, Mertzane - you name it! Parca erau in transa, sa faca un record de timp.


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 4 Aug 2004, 12:30
Post #44


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Am fost in Tenerife si acolo toate autocarele erau limitate la 100 Km/h.... Acum incep sa inteleg de ce !!!


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 4 Aug 2004, 12:39
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




Acuma in tot UE, tot traficul greu (TIRuri, autocare ) e limitat la 100 km/h vit maxima. Toate sunt obligatoriu dotate cu tahometre. Si toti merg la viteza asta pt ca stiu de frica. E o placere sa astepti 5-10 min pana se depasesc 2 tiruri dar cred ca e mult mai bine asa.
Oare la noi cand o sa se bage?


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ckristi
post 4 Aug 2004, 12:49
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 4 June 04
From: botosani




[quote]
Oare la noi cand o sa se bage?
[/quote]
Deja s-au bagat. Toate autovehiculele mari au obligatia de a fi echipate cu aparate tahograf si limitatoare electronice de viteza (numai in cazul in care viteza maxima-constructiv depaseste limita legala)


--------------------
Laureate 1.4
Nu-i masina ca Loganul decat, poate, doar Mertanul. Sau ..invers ??
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 4 Aug 2004, 13:06
Post #47


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




i96nds, litza, ckristi, ceilalti: mijloacele tehnice sunt bune (mai ales cînd se aplica la "ceilalti" ;-) stiu ca exista criterii obiective, ca vehiculele grele sunt mai periculoase etc, dar n-am putut sa ma abtin), dar ele *nu* pot inlocui educatia si ratiunea. Daca acelasi scenariu se intîmpla sa spunem la 90 km/h, era mai putin grav?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 4 Aug 2004, 13:13
Post #48


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




[quote]Acuma in tot UE, tot traficul greu (TIRuri, autocare ) e limitat la 100 km/h vit maxima. Toate sunt obligatoriu dotate cu tahometre. Si toti merg la viteza asta pt ca stiu de frica. E o placere sa astepti 5-10 min pana se depasesc 2 tiruri dar cred ca e mult mai bine asa.
Oare la noi cand o sa se bage?[/quote]

Pai stiu de frica amenzii... :mrgreen: Care se poate ridica si la citeva mii de euro... Oare la noi cind o sa fie asa ceva? :shock: Adica un autocar (camion/orice care este de categorie C sau mai mult) care depaseste 100km/h sa plateasca amenda incepind cu 1,000 euro, cite 500 in plus la fiecare 5km peste 100 (adica ai 130km/h, platesti 4,000 euro amenda). Este SINGURA posibilitate de a-i invata minte pe criminalii vitezomani (un astfel de sofer vitezoman e un criminal)


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 4 Aug 2004, 13:17
Post #49


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Pai io as aplica asta si la soferii de autoturisme... fortandu-i astfel sa se incadreze IN limitele de circulatie, nu sa plece de la ele in sus...
In paralel, evident, cu construirea de drumuri pe care sa poti lasa o limita maxima de viteza de - sa zicem - 150km/h pe banda "de fuga". Dar asta tine de domeniul viitorului indepartat...


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 4 Aug 2004, 13:25
Post #50


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




[quote]Deja s-au bagat. Toate autovehiculele mari au obligatia de a fi echipate cu aparate tahograf si limitatoare electronice de viteza (numai in cazul in care viteza maxima-constructiv depaseste limita legala)[/quote]
Cu tahograful pentru autocare sunt cat se poate de acord, cu limitare electronica de viteza nu prea. Daca vreodata e nevoie de acea viteza suplimentar pentru salvarea calatorilor? Sunt situatii cand frana nu te salveaza, ci doar acceleratia. Mie mi se pare prea riscanta o astfel de limitare, se vrea ceva bun si e posibil sa obtina ceva rau.
Cum a zis si MoneyTalks, cu frica de amenzi uriase si cu tahograful care inregistreaza viteza pe tot parcursul io zic ca e suficient sa-i tii in frau. Pana la urma, daca ii pui limitator de viteza, ce rost mai are tahograful, ca oricum nu poate mai mult decat viteza legala.


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ckristi
post 4 Aug 2004, 14:41
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 4 June 04
From: botosani




[quote]
ce rost mai are tahograful
[/quote]
Sa nu confundam rolul acestor aparate:
Tahograful este, in primul rand, pentru a stabili daca s-au restectat timpii de odihna prevazuti in lege, insa mai are si alte utilitati: stabilirea vitezei cu care s-a parcurs, opririle, etc. (sunt firme de distributie care coreleaza tahograful cu lista de distributie: ai opriri nejustificate-> ai necazuri)
Limitarea electronica a vitezei este pentru acei soferi care merg "cat duce masina" si nu cat le permite bunul simt,gabaritul sau destinatia masinii. Daca esti in apropierea vitezei maxime (limitate) este simplu: nu depasesti! Nu cred ca un tir incarcat sau un autocar mai poate conta pe siguranta la peste 120 la ora!


--------------------
Laureate 1.4
Nu-i masina ca Loganul decat, poate, doar Mertanul. Sau ..invers ??
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ghidioneanu
post 4 Aug 2004, 18:45
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 424
Joined: 3 June 03
From: IS




Subscriu la cele spuse mai inainte , cauzele cele mai frecvente ale accidenteleor sunt viteza, oboseala si alcoolul . Tocmai a fost o stire la Iasi , un ,,italian'' venit de la munca a avut accident la 15 km de casa dupa ce a condus 2000 km , deci era obosit, dar vinovati pare ca au fost niste ,,tarani'' cu o dacie obosita in care cei mai treji erau pasagerii . Cand esti obosit si mai ai putin pana acasa , parca vrei sa zbori si mai apesi putin pe acceleratie, multe accidente se produc asa ! Daca esti odihnit anticipezi mai usor conditiile de trafic , poate tanarul ar fi avut sanse sa scape daca nu ar fi fost obosit !


--------------------
Ford Focus 2007, 1,8 TDCI 115 cp - IS-xx-xx
Că unde este multă înțelepciune este și multă amărăciune, și cel ce își înmulțește știința își sporește suferința.
Solomon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 5 Aug 2004, 15:45
Post #53


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




QUOTE
Nu cred ca un tir incarcat sau un autocar mai poate conta pe siguranta la peste 120 la ora!


Eu te-as contrazice. Un autocar Eurolines a incercat sa ma depaseasca pe mine, eu avand cam 140. In plus, nu ai vazut cum merg turii si bulgarii de pe tir-uri. Zici ca-i fugaresc aia cu inchizitia.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
echosektor
post 6 Aug 2004, 22:11
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




bogdane dar nu stii cum merg romanii de pe microbuzele care fac curse intre orase?hiii....se zguduie masina din toate incheieturile...si nu ca mi-ar pasa de masina,dar in masina sunt ceva persoane sad.gif


--------------------
null
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 7 Aug 2004, 01:25
Post #55


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Ce microbuze intre orase? Am fost la cineva din Voluntari si am zis sa nu-mi rup masina pe acolo. Asa ca am luat un microbuz de la Obor. Lasand la o parte manelele si duhoarea de sudoare, la dus a fost ok. La intors am nimerit un microbuz VW nou. Masina era draguta, toate facilitatile, dar soferul cred ca nu era intreg la cap. Mergea ca tampitul. Pentru el pedalele nu aveau decat pozitiile on-off. Se baga in fata altora, ba la un moment dat s-a luat la intrecere cu un autocar. Si cand a ajuns cam pe unde e Carrefour, el fiind be banda 2, celalalt pe banda 1 nu aveau loc unul de altul. Ala avea putin avans, asta a incercat sa ii ia fata, nu a reusit si a trebuit sa franeze sa nu se urce pe refugiul de tramvai. Frana a fost atat e violenta incat eu (am nimerit locul de pe bancheta din spate, fix ala de la capatul culoarului) am zburat din scaun si m-am oprit intr0n final in dreptul lui. Nici nu am prea avut cum sa ma apuc de ceva, ca aveam o punga in mana cu un hdd si un cd-rw. Le-am izbit de le-au luat toti aia. Nu am cazut e drept, dar nici mult nu mai aveam. Si dupa aia tot soferul cu gura mare, ca de ce nu ma tin eu, nu de ce merge el ca dementul.

Si cand mai vezi la stiri ca un microbuz a intrat in nu stiu ce cap de pod sau ca a cazut in vreo rapa sau a intrat in alta masina nici nu te prea miri. Astia sunt pericole publice. Nu dau doi bani pe masini (doar nu sunt ale lor), sunt pusti teribilisti si fara prea multa experienta, le flutura gargaunii prin cap, deci sunt indeplinite toate conditiile unui eveniment nefericit. Nu stiu daca legea prevede montarea de tahometre pe aceste masini, dar tare ar fi bine. Asa macar ar merge si ei cu viteze mai apropiate de normal, desi nu s-ar rezolva problema teribilismului la volan.

In ce priveste faza cu autocarul. Gestul meu nu a fost tocmai responsabil, ca atare nu caut sa fiu laudat pentru astfel de atitudini. Dar nu am fost atunci dispus sa fac concesii pentru toti taranii. Inca de cand am vazut ca intra in depasire mi-am dat seama ca nu are nici o sansa, dat fiind faptul ca masina de pe contrasens era relativ aproape. Ala a mizat pe faptul ca daca e nesimtit eu ii voi face loc, ca nu am de ales. Gresit. Socoteala de acasa nu s-a potrivit cu ea din targ. Poate data viitoare gandeste de doua ori cand vrea sa depaseasca din scurt la viteza aia. Ca asa, se invata ca toti ii fac loc si persista in nesimtire. Poate i-o da prin cap ca se baga o data, de doua, de trei ori, dar poate intalneste si unul ca mine. Astea fiind spuse, nu sunt genul de persoana care sa sicaneze pe ceilalti in trafic. Dar omul asta parca prea si-a cerut-o.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ghidioneanu
post 7 Aug 2004, 14:36
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 424
Joined: 3 June 03
From: IS




Bogdan_o , acum ca te-ai spovedit , iertate sa-ti fie pacatele trecute si altele sa nu mai faci ! :popa:

Mandria e unul din pacatele oamenilor si cine spune ca nu il incearca nici un pic e mare mincinos ! :drac:

Et in Arcadia ego ! :inger:


--------------------
Ford Focus 2007, 1,8 TDCI 115 cp - IS-xx-xx
Că unde este multă înțelepciune este și multă amărăciune, și cel ce își înmulțește știința își sporește suferința.
Solomon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
echosektor
post 7 Aug 2004, 20:30
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




ca tot veni vorba,chiar am observat cate accidente cu autocare si cu microbuze se intampla in ultimul timp.e nasol pentru ca mor oameni nevinovati sau mai rau raman invalizi sau mai stiu eu ce.asta e...cateodata tre sa platim noi pentru prostia altora.


--------------------
null
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciombe
post 16 Aug 2004, 07:33
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 9 January 04
From: Arad




Apropo de accidente... nu vi se pare ca in ultimul timp se intampla tot mai multe accidente pe strazile patriei? Ma refer la accidente cu morti si raniti. Pe bune, in fiecare zi dimineata la radio aud ca pe nu stiu unde iarasi a avut loc un accident grav... Cau cativa ani in urma parca nu erau chiar asa de multe accidente... As vrea sa ma mai duc si io prin Bucuresti, dar mi-e groaza de drum! De juma de an la fiecare drum Arad- bucuresti am avut intotdeauna data situatii critice si asta fie din cauza unora care depasesc de pe contrasens ca nebunii in curbe fara vizibilitate, fie din cauza altora ca re pierd controlul masinii (mi s-a intamplat sa vad in fata mea un tir care a franat in curba si remorca a derapat pur si simplu peste mine... am avut prezenta de spirit sa ies de pe sosea si sa revin imediat la loc in timp ce remorca derapa de-a latul soselei...) parca sa dat lumea cu susu-n jos! Si politia nu face nimic, sta la panda!
Altadata era o placere sa ma urc vineri seara in masina, ajungeam dimineata in bucuresti, vizitam rude/prieteni iar duminica plecam spre arad.

Numia bine


--------------------
Oltena 12 TRS, Dacia 1304 Papuc - B-83-JJJ, AR-30-JJJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misterb
post 16 Aug 2004, 08:56
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 19 May 04
From: Bucuresti




daca sunt tot mai multi meseriasi pe sopsele. pe langa prestatia politiei eu zic ca principalii vinovati sunt soferii


--------------------
Renault Clio IV Estate 0,9 TCe 2015
Clio Estate 0.9 TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 17 Nov 2020, 09:02
Post #60


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




https://www.biziday.ro/eurostat-romania-are...ta-de-media-ue/ cateodata e bine sa fie aglomerat, e greu sa si mori daca nu apuci sa dai a 3a. In schimb tot banatul e fruntea


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 21:20
Forum Renault