DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ulei pe motor

constantin_stan78
post 25 Jan 2007, 07:21
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 23 January 07




Salutare la tot poporul

Am o problema: mi se murdareste mai tot timpul motorul cu ulei, pe partea jojei in special. Mai nou am vazut si urme pe langa capacul de pe chiuloasa(pe unde se pune uleiul) (nu stiu daca ma fac inteles....sunt incepator in probleme de dacii:)) )
Ce asi putea face ca sa scap de problema aceasta??
Va multumesc anticipat!!
O zi buna tuturor


--------------------
Dacia Logan 1,4MPI Oct.2007 - Laureat - Numere negre
Tot respectul pt posesorii de Dacii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 25 Jan 2007, 07:23
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Sa schimbi garnitura de la capacul culbutorilor(ala pe unde pui uleiul).


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
constantin_stan78
post 25 Jan 2007, 07:28
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 23 January 07




cand am luat masina (la 58k Km) am mai facut vreo 3-4k km si iam facut revizia totala
roti, motor, parte electrica etc....printre care cand mecanicul mi-a reglat colbutori (cred) mi-a schimbat si garnitura (pe masina pun doar piese de uzina....de-alea cu holograma:)) )
eu cred ca e de la joja dar nu se stie niciodata sad.gif(


--------------------
Dacia Logan 1,4MPI Oct.2007 - Laureat - Numere negre
Tot respectul pt posesorii de Dacii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 25 Jan 2007, 07:29
Post #4


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Sau poti oricand sa-i faci setul, pentru ca-ti scapa compresia-n carter. wink.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
constantin_stan78
post 25 Jan 2007, 07:31
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 23 January 07




vreau sa-mi fac motorul complet dar nu cred ca este necesar pt momentan masina mere super bine. am sa mai astept pana incepe sa devina puturoasa!!:))


--------------------
Dacia Logan 1,4MPI Oct.2007 - Laureat - Numere negre
Tot respectul pt posesorii de Dacii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 25 Jan 2007, 07:50
Post #6


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Nu cred ca este de la set ... cel mai probabil segmentii dar cat arunca ulei pe la joja ... adica sara joja din locul ei ... ca atunci nu este normal ... daca in timp de merge motorul si scoti joja este normal sa sara ulei ...(JOJA nu se scoate in timp de motorul merge) ... daca zici ca ti-a schimbat garnitura de la capacul culbutori ... inseamna ca nu este strans bine ... incearca sa il mai strangi dar nu foarte tare ca il indoi ... masina scoate fum albastru ... daca nu ce rost are sa te apuci sa desfaci motorul ... setul este bun si segmentii la fel ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
constantin_stan78
post 25 Jan 2007, 23:18
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 23 January 07




masina e din 98 si are 73k km reali si nu s-a umblat pana in prezent la motor.
nu scoate fum albastru si nu cred ca e de la set (inca mai prinde 120-130km/h)
vreau sa stiu daca e posibil sa mai remediez ceva sau ma bag in revizie capitala la motor....


--------------------
Dacia Logan 1,4MPI Oct.2007 - Laureat - Numere negre
Tot respectul pt posesorii de Dacii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 26 Jan 2007, 08:16
Post #8


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




da ..este posibil daca spui ca este asa de nou masina posibil ca este copata garnitura de la capacul culbutori ..se schimba in 5 min si nu mai vezi gram de ulei ....


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
constantin_stan78
post 26 Jan 2007, 08:28
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 23 January 07




astai primul lucru care il fac. oricum trebuie sa schimb uleiul si cu aceasta ocazie ii schimb si garnitura.


--------------------
Dacia Logan 1,4MPI Oct.2007 - Laureat - Numere negre
Tot respectul pt posesorii de Dacii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 26 Jan 2007, 09:01
Post #10


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Vezi ca daca tot scoti capacul culbutori ... verifica macar vizual canalale de ungere culbutori sa nu fie infundate ... (preventiv)


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
constantin_stan78
post 26 Jan 2007, 11:11
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 23 January 07




ok asa am sa fac.. mersi mult


--------------------
Dacia Logan 1,4MPI Oct.2007 - Laureat - Numere negre
Tot respectul pt posesorii de Dacii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
constantin_stan78
post 28 Jan 2007, 14:13
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 23 January 07




ieri am facut o constatare ciudata: am dat jos furtunul ce iese din capacul de la colbutori si am constatat ca are o "smantana" prin el (banuiesc ca-i de la ulei)
e de bine sau de RAU:D


--------------------
Dacia Logan 1,4MPI Oct.2007 - Laureat - Numere negre
Tot respectul pt posesorii de Dacii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 28 Jan 2007, 14:24
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Smantana este condens, si e oarecum normal iarna...sa nu fie prea multa, pentru ca atunci se infunda diuza si nu mai tine relantiul. Cu un ulei de calitate se rezolva cat de cat.
citeste si aici despre problema asta: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=2550&hl=


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 19:23
Forum Renault