Ulei amestecat cu benzina
![]() ![]() ![]() |
Ulei amestecat cu benzina
constantin_stan78 |
![]() ![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 23 January 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1,4MPI
Oct.2007 - Laureat
- Numere negre Tot respectul pt posesorii de Dacii
|
|||
EUROPE_ |
![]()
Post
#32
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Nu știu de ce dar am impresia că ai citit printre rânduri! Îți recomand să mai citești încă o dată topicul!
Gala, cum se aud acele sunete, sunt bătăi ritmice?, încearcă să identifici locul de unde apar. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Sa nu fie rateuri. Se poate sa ai dereglata aprinderea. Nici carburatorul s-ar putea sa nu fie prea bine reglat. Pot fi infundate si jicloarele.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
os |
![]()
Post
#34
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Gala,
1. Este normal ca masina sa produca mai mult "fum" imediat dupa pornire, in special pe timp rece. Motivele sunt: pornirea se face cu exces de combustibil (efectul "tragerii socului") -> fum negru; galeriile de evacuare reci -> condens (abur/"fum" alb). Dupa proportii-> "fum" gri. Un eventual consum de ulei (mai mare la rece, deoarece pistoanele inca nu s-au dilatat)->fum albastru. Desigur si aici depinde de masura, si e imposibil de spus de la distanta. 2. "inecat" nu exista. In langajul mecanicilor inseamna de regula inundarea sau umezirea bujiilor cu combustibil. Acest fenomen, odata instaurat, impiedica (sau ingreuneaza major) pornirea. "Inecarea" este de regula urmarea unor incercari nereusite de pornire (care, vezi 1, se face cu exces de combustibil). In principiu dupa prima pornire reusita "inecarea" dispare. Desigur se poate ca asa-zisa inecare sa fie cauzata de functionarea defectuoasa mai ales a carburatorului. 3. Contaminarea benzinei cu ulei are dupa mine numai indirect de a face cu "inecatul", si mai mult cu mersul pe distante scurte, cu socul tras. 4. "Cit se merge cu socul tras"? Pina motorul incepe sa functioneze convenabil fara soc. Din pacate dispersia caracteristicilor la masinile mia vechi fac ca fiecare exemplar sa fie altfel - asadar nu exista retete universal valabile. 5. In general - este recomandabil ca un mecanic de incredere sa arunce p privire asupra masinii tale, ca sa-si dea cu parerea. Daca situatia personala t-o permite, ai putea aborda un amic. Iesi mai ieftin - dar desigur aici ai si riscurile de rigoare, caci nu atii cit de calificat e. Mult succes! |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 09:41 |