"agata" in treptele 1 si 2
![]() ![]() ![]() |
"agata" in treptele 1 si 2
ICE-M |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 30 October 04 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SuperNova
|
|||
luxxxian |
![]()
Post
#32
|
Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 6 September 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salutare
Nici unul dintre proprietarii de Logan nu au ajuns la o concluzie cu privire la "agatatul" cutiei? Ieri mi-am primit si eu Logan-ul ( parca nu imi vine sa-i spun Dacie :-D ), si am aceeasi problema ca si unii dintre cei care au postat aici. Cateodata agata cand bag in viteza - se simte mai tare la viteza a 1-a. Apare cand stau pe loc, si cateodata agata o data, dar majoritatea timpului de 2 ori.. Am fost deja la service si mi-ai reglat ambreiajul, dar face la fel.. Si-a rezolvat careva problema dintre cei care au avut-o? Eu ma gandesc sa mai astept o saptamana ( 1000 km), sa vad daca mai face atunci.. |
--------------------
Dacia Logan
|
|
luxxxian |
![]()
Post
#33
|
Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 6 September 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Mai am o observatie de adaugat referitor la treaba cu agatatu' : daca stau pe loc, bag in 1-a, agata din prima. Daca apoi scot la punct mort, si apoi bag inapoi in 1, nu mai agata. Pot sa repet operatia de mai multe ori, si nu mai agata.
Incepe sa agate inapoi cand bag in a 2-a, si dupa aceea inapoi in 1 - agata aproape de fiecare data. Este vreun proprietar care a mai avut problema asta, si a rezolvat-o? |
--------------------
Dacia Logan
|
|
luxxxian |
![]()
Post
#34
|
Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 6 September 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu prea cred sa fie aceeasi problema, mie imi agata si in treapa 1-a, pe loc..
Daca nu dispare problema in ~2 sapt (1000 km), ma duc la service cu ea.Speram totusi ca poate alt proprietar care a avut aceeasi problema sa-mi dea niste sugestii. |
--------------------
Dacia Logan
|
|
Manuel |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Luxxxian, si in service ce sa-ti faca? Te risti sa le dai cutia pe mana? Eu as zice sa stai linistit, toate agata mai mult sau mai putin. Nu e un motiv de ingrijorare, nu se agraveaza problema, asa ca las-o cum e!
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
luxxxian |
![]()
Post
#36
|
Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 6 September 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am inteles ca ar putea fi doar o chestie de reglaj din "timonerie" (nu sant sigur ca am retinut cuvantul bine)?. In fine, parghiile acelea care duc la cutie de la maneta...
Nici nu as vrea sa stric ceva din cauza ca ma duc cu ea asa.. Oricum ma duc, sa vad macar ce zic cei de la service. Saptamana viitoare fac 1500 km, si dupa aceea ma duc. :-) Speram totusi sa imi spun vreun alt posesor de Logan cum functioneaza cutia lui, daca are aceeasi problema sau nu.. Din pacate, vad ca multi scriu doar pentru a cauta solutii la problemele lor, nu si pentru a ajuta pe altii.. This post has been edited by luxxxian: 25 Nov 2004, 17:15 |
--------------------
Dacia Logan
|
|
Andy LGN |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 28 August 04 From: Bucuresti ![]() |
La mine merge mai unsa ca la inceput dar tot agata. Nu chiar asa de violent dar AGATA
|
--------------------
Skoda
Octavia 2 TDI
2007
- B-xx---- Noi, romanii, am stat pe malurile istoriei si ne-am uitat la altii.
|
|
luxxxian |
![]()
Post
#38
|
Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 6 September 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Iti agata cumva tot asa, de 2 ori?
Poti sa imi spui te rog si cati KM ai facut, si daca ai mers cumva la service? Nu pot nicicum sa bag de ex. in a 1-a in mers, desi masina de-abea se misca ( aprox. 5 km/h).. Am bagat de vreo 2 ori, dar foarte greu. |
--------------------
Dacia Logan
|
|
canti |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 30 November 04 ![]() |
QUOTE(naturall @ 6 Oct 2004, 12:41) Eu la pornire intalnesc doar o mica neregularitate ![]() Eu am un Preferance de 1,4. In treapta I intra numai dupa ce se opreste masina cu totul. In treapta a II-a intradevar agata. Dar o bag cu grija. In marsarier ceteodata nu intra. |
--------------------
Dacia
Logan
- bv-08-lgw
|
|
Andy LGN |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 28 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu vreau sa merg maine la service cu "agatatul" asta enervant sa imi regleze ambreiajul probabil.
Sper sa o rezolv LATER EDIT : Am sunat la service si mi-au spus ca sutn f OCUPATI si ca gasesc loc liber la ei in 2 SAPTAMANI . Tipa m-a sfatuit sa apelez la alt service Dacia. ASA CEVA E INADMISIBIL. Daca sparge careva cutia pana atunci sa va tineti bine ca aveti de asteptat. Am intrebat daca mai sunt loganari cu probleme si mi-au spus ca sunt cu solenze si sigur ca si cu logan (probleme de lumini etc) Vorba lui Badea : "TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL" Romaniaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! sau ma rog Daciaaaaaaaaaa!!! BRAVO LOR This post has been edited by Andy LGN: 2 Dec 2004, 11:32 |
--------------------
Skoda
Octavia 2 TDI
2007
- B-xx---- Noi, romanii, am stat pe malurile istoriei si ne-am uitat la altii.
|
|
dariusboom |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 18 October 04 ![]() |
Uite ca aseara, adica in 2 dec 04 m-am pricopsit si eu cu un logan ambiance. Pana acum, adica 3 dec am facut 12 km, cat am adus-o acasa si primele impresii sunt urmatoarele:
- in treapta 1 intra ca drq(agata); cu a 2-a nu am vazut probleme - pentru mers in linie dreapta volanul este inclinat, cred ca l-au prns ca drq - este inalta; - scaunele sunt supertari - schimbatorul cam tremura si in viteza si la relanti dar si multe alte impresii bune, si fiind vorba de agatatul treptei 1 si 2 subscriu si eu la parerea ca agata, chiar daca pana acum mi-a agatat numai treapta 1; mai revin si cu alte impresii BAFTA TUTUROR |
--------------------
dacia
logan prestige
2007
- B-60-NRW
|
|
Andy LGN |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 28 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Am fost la service.
CONCLUZIA : ASA "FACE" TOATE ![]() Mecanicul s-a uitat si daca ambreiajul nu prinde cumva prea sus. Totul a fost ok la masina mea. Asadar stati linistiti ca nu se paote remedia problema si se pare ca nu vom avea neplaceri cu ale noastre cutii de viteze (decat acest disconfort). Hai ca v-am linistit si in aceasta problema asa cum v-am mai linistit si cu tacanitul de la motor. ![]() ![]() Salutare |
--------------------
Skoda
Octavia 2 TDI
2007
- B-xx---- Noi, romanii, am stat pe malurile istoriei si ne-am uitat la altii.
|
|
luxxxian |
![]()
Post
#43
|
Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 6 September 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am fost la service azi cu "agatatul" la schimbarea vitezelor.
Surprinzator, am nimerit niste oameni de treaba, nu au vrut sa ia nimic. :-O Concluzia lor a fost ca exista un arc si o bila care nu stiu ce rol au ( daca am inteles bine tin sa nu iasa masina din viteza , sau cam asa ceva), iar arcul acela este prea tare. Ei zic ca in timp problema va disparea.. Mi-au spus ca in fiecare joi vine o echipa de la Pitesti, si daca vreau pot sa ma duc sa le arat si lor - o sa ma duc s avad ce zic si ei. M-am mirat de o chestie: eu de-abia bag in viteza pe la 3-5 km/h, majoritatea timpului trebuie sa opresc pe loc, pentru ca intra foarte greu.Mecanicul de la service cand a facut "test-drive"-ul, coboram cu 60 km/h o panta, si a introdus de mai multe ori si in a 2-a si in 1-a! :-O O fi fortat..? Eu deja m-am speriat sa nu-mi strice ceva... In a 1-a se auzea ceva ca un suierat - n-am mai auzit acel sunet pana atunci.. This post has been edited by luxxxian: 10 Dec 2004, 10:12 |
--------------------
Dacia Logan
|
|
Agrig |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.057 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Probabil a folosit dublu debreiaj.
Grig |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
luxxxian |
![]()
Post
#45
|
Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 6 September 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Poti sa-mi spui si mie te rog ce este si cum se face un dublu debreiaj?
|
--------------------
Dacia Logan
|
|
Dsign |
![]()
Post
#46
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
debreiezi de doua ori
![]() |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
maxx |
![]()
Post
#47
|
![]() Megane Renault Sport 2.0 Turbo 225hp, 6 speed, 0 - 100 6,5s Group: Members Posts: 401 Joined: 26 September 04 From: Bucuresti - Tei ![]() |
vineri de dimineata imi mergea schimbatorul super greu(prima oara cand am bagat in viteza) era din cauza frigului ?
|
--------------------
DACIA
Logan Ambition Perla
- B 62 DRB ---- RENAULT -- NISSAN -- DACIA ----
|
|
RIon |
![]()
Post
#48
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
maxx, probabil ai un ulei mai ieftin in CV, mai vascos la frig - eu fac niste introduceri/iesir din/in viteza pe loc sa il mai inmoi:)), incearca sa pui ceva mai bun la ultima revizie pe care o sa o faci, sau schimba-l undeva, ca nu te va cauta nimeni... afla mai intai ce ar fi mai bun pt. LGN - cred ca ce e si la SN sau SLZ merge.
luxxxian, e o metoda folosita la camioane mai ales, se face cam asa: apesi pedala - scoti din viteza, duci la punctul mort - ridici pedala si apesi iar, introduci in viteza. |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
dariusboom |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 18 October 04 ![]() |
|
--------------------
dacia
logan prestige
2007
- B-60-NRW
|
|
Agrig |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.057 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Manevre dublu debreiaj :
1 debreiezi 2 Scoti din viteza 3 Ambreiezi 4 Accelerezi pina la o turatie usor superioara cele estimate ca va fi in treapta dorita 5 debreiezi 6 schimbi treapta 7 ambreiezi In esenta este o sincronizare manuala a vitezei tangentiale a pinioanelor de pe arborele primar cu cele de pe arborele secundar corespunzatoare treptelor dorite. Ca urmare daca dintr-un motiv oarecare se doreste saltul peste 2 trepte trebuie ridicata mai mult turatia. Manevra in mod normal nu ar trebui sa fie necesara la cutiile sincronizate dar asta-i treaba din pacate. La rece chiar si cutii mai serioase si cu ulei Aral mai fac lucrul acesta. De urmarit daca la prima pornire in zilele foarte reci la ambreiere la PM nu apare tendinta de a misca masina. De obicei este din cauza uleiului foarte viscos. Grig |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Marius2 |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 11 December 04 ![]() |
QUOTE(Andy-LGN @ 30 Sep 2004, 10:57) Cand introduc in treptele 1 si 2 intampin unele HOPURI. In treapta 1 doar intr-o anumita pozitie si doar cateodata intra lin fara sa agate de vreo 2 sau chiar 3 ori Intrebarea mea este DACA VOUA VI SE INTAMPLA LA FEL Cineva mi-a spus ca pana se mai rodeaza traiectoriile si isi formeaza directia catre pinioane:) Daca sunt deja in mers nu prea mai intra 1. Cu treapta 2 nu sunt probleme indiferent de viteza. |
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.4MPI
- GL-06-BJW
|
|
SonOfRain |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 26 November 04 ![]() |
Marius2: cam la fel se intampla si la mine. problema este cand schimb din viteza a 2-a in viteza 1.
nu apare mereu , sper totusi sa dispara |
--------------------
Dacia
Logan Preferance
- AG-xx-SMI
|
|
dariusboom |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 18 October 04 ![]() |
La mine agata si facea pe nebuna in treapta 1 si 2, dar dupa ce am fost la service-ul de la Latin Efe un mecanic de pe acolo m-a luat la o plimbare si mi-a aratat cat de bine merge (asa zicea el cel putin). La sfarsit cica i-au mai pus niste ulei sau au mai uns-o si acum chiar si la mine merge bine!!! P.S MAsina nu are decat 370 km!!! iar eu nu sunt expert asa ca este foarte posibil ca masina sa mearga bine si eu sa nu o folosesc cum trebuie... |
--------------------
dacia
logan prestige
2007
- B-60-NRW
|
|
luxxxian |
![]()
Post
#54
|
Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 6 September 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Mai adaug aici o problema pe care o am la schimbatul vitezelor, in afara de agatat.
Mai nou, cand e frig primii 2-3 km scartaie cand bag in viteza a 2-a. E un scartait lung, ca de usa neunsa. Mie mi se pare ca freaca doua plasticuri, presate destul de bine... Cam asa suna.. :-/ Se poate sa se fi miscat chestia de plastic care este in jurul manetei, si sa frece maneta de ea...? Ma duc maine la service daca am timp, daca nu peste 2 saptamani ( in caz ca e deschis) . In Cluj vin joi cica specialistii de la Pitesti, si as vrea sa se uite si ei la cutie. |
--------------------
Dacia Logan
|
|
andrmihai |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 10 December 04 ![]() |
Acum 3 zile am intalnit si eu la Loganul Laureate pe care il am problema scartaitului de schimbator o data cu introducerea in viteza a doua. Fiind frig si masina Dacia, mi-am zis ca va disparea mai ales ca facea asa doar in primii 2-3 km. Faza aiurea este ca am impresia mai nou ca face aproape tot timpul. Cu toate astea, mai astept pareri si parca nu am chef sa merg la service deocamdata.
Referitor la schimbarea vitezei a II-a cu viteza I, as avea si eu de facut o precizare ce nu are legatura cu frana de motor. Nu ma pot plange de cutia de viteze. Nu mi se pare ca agata in vreun fel. Enervant este un singur lucru. Din viteza a doua introduc destul de greu in viteza I. Este cat se poate de adevarat ca viteza I este pentru plecare, insa va spun pe propia piele ca este mai mult decat enervant in momentul in care ai franat aproape de oprire (mai ales cu traficul din centru din stop in stop) sa fii nevoit a baga viteza a doua, desi masina este foarte subturata, doar pentru ca la Dacie intra greu din a doua in viteza I. Sin inca ceva in nume personal. Gasim atatea explicatii pentru diverse motive cu schimbatul din vit a II a in vit I si ca e normal sa nu mearga, sau de ce sa o faci si asa mai departe. Raspunsul si-l vor da cei care accidental sau care au incercat si au observat cat de usor intra maneta din viteza a 5-a in marsarier. Evident, doar introducerea manetei, nu si cuplarea vitezei respective. Scuze pentru mesajul lung. Sunt nou pe-aici si ma voi adapta cat de repede cerintelor |
--------------------
Logan
Laureate 1,4
- B-40-XXX
|
|
Andy LGN |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 28 August 04 From: Bucuresti ![]() |
FRATILOR !!!
Aruncati o privire peste postul initial si peste celelalte posturi ale mele din acest topic si veti observa ca problema nu este ca agata la RETROGADARE din tr 2 in tr 1 ci AGATATUL E LA INTRODUCEREA IN TR 1 CAND PORNESTI (CAND STAI PE LOC). Nu am pus in discutie faptul ca agata la retrogadare pt ca la multe masini pe care le-am condus se intampla la fel ("tr 1 e pt pornit de pe loc etc) De exemplu la mine atunci cand plec de pe loc e problema. Am observat ca uneori cand masina este in mers pe la aproximativ 3-5 km/h intra in tr 1 PERFECT. This post has been edited by Andy LGN: 21 Dec 2004, 14:54 |
--------------------
Skoda
Octavia 2 TDI
2007
- B-xx---- Noi, romanii, am stat pe malurile istoriei si ne-am uitat la altii.
|
|
modream |
![]()
Post
#57
|
Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Am fost si eu cam mirat pe tema asta, dar se pare, ca "agatat" la ei inseamna ca intalnesti niste hopuri mici cand bagi in viteza (nu intra perfect smooth).... si daca asta inseamna, mai agata intra-ntaia si a doua si la mine
![]() |
--------------------
Logan
Opel Astra H
1.9 cdti 190 CP
- B-94-MMT
|
|
luxxxian |
![]()
Post
#58
|
Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 6 September 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Aropos de Solenza, am un prieten care a cumparat SLZ aprox. o luna inainte sa cumpar eu Logan-ul , si lui ii merge mult mai fin cutia de viteze..
Momentan la masina mea e singurul lucru de care sant nemultumit. Am lasat-o balta cand am vazut ca si masina celor de la Pitesti face oarecum la fel, oricum nu vreau sa tin masina mult timp.. Daca cineva isi da seama care ar fi problema, rog sa posteze si sa ne lamureasca si pe noi. Mie cei din service mi-ai spus ceva despre o bila si un arc care tin sa nu sara masina din viteza, si cica arcul ar "freca" sau "agata", dar cei din Pitesti au spus ca "nici poveste", e o chestie normala sa nu intre, decat in momentul cand se potrivesc pinioanele ( sau ceva in genul asta, nu le prea am cu mecanica). Din momentul in care intra bine o data, si daca masina sta pe loc, intra fara sa agate in aceeasi viteza de mai multe ori la rand... |
--------------------
Dacia Logan
|
|
naturall |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 23 June 04 From: IIIrd World ![]() |
Si mie imi intra cam greu ... a2a mai ales. Unde sunt facute cutiile astea de Dacia by Renault? la Mecanica Fina Bucuresti?
Am de gand sa fac scan-dal...prob. e ca nu face chiar mereu si mi-e sila sa dau ochii cu profesionistii din reteaua de service autorizate D.A.C.I.A (by Reno) This post has been edited by naturall: 18 Jan 2005, 09:09 |
--------------------
Dacia
Logan
1900 toamna
- B69XXX It's more DACIA than Renault
|
|
adrriann |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 18 January 05 ![]() |
e problema de cablu de ambreaj. trebuie strins putin. apelati la un service dacia pentru ca chiar daca trebuie doar strins un banal surub are semn pe el si e belea dupa aia la garantie
|
--------------------
dacia logan
- is 10 gan
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 11:22 |