Gaura in evacuare, Gaura in teava de evacuare
![]() ![]() ![]() |
Gaura in evacuare, Gaura in teava de evacuare
vi_escu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
|
||
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
pui un colier si strangi, eventual intre teava si colier pui o bucata de cauciuc.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#3
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
La berlina a mers cu Poxilina ... incearca ... dar trebuie sa o omogenizezi bine de tot
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Pedro |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
E 20 lei o teava noua daca e si atat daca nu te gandesti sa iei una ia mai multa poxilina ca fi sigur ca o sa tot apara gauri in ea.
|
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
apollo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(Pedro @ 2 Feb 2007, 13:34) E 20 lei o teava noua daca e si atat daca nu te gandesti sa iei una ia mai multa poxilina ca fi sigur ca o sa tot apara gauri in ea. cumpara una noua mai bine.ca odata ce are gaura, nu ai sa mai scapi de ea. azi o poxilina, maine 2, poimaine 3 si tot asa.gaura se va mari din cauza ruginii si ai sa ajungi sa dai mai mult pe poxilina decat pe teava |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
mirceas |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
cu max. 60 lei eu am scimbat si teava si toba mica.
|
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
apollo |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
daca ai rabdare si cauti, gasesti si mai ieftin, nu cu mult dar cu diferenta mai bagi vreo 3l de benzina in rezervor
![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Voi n-ati citit ce vrea omul?
Se poare "carpi" cumva in fata blocului fara sa demontez evacuarea? (lipsa bani de mers in service). |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
apollo |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
Da argon, dar cu un ciocan si putin timp, decat sa mai plateasca mana de lucru in service sau alte prostii(poxilina care te rezolva pentru moment) mai bine isi cumpara una noua.tot banii aia, sau chiar mai ieftin.
Poxilina e 8 RON si sa cumpere doua, mai pune 4 ron si cumpara ceva noua care tine mult mai mult. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
EU zic sa incerce cu un colier d'ala mai lat pentru turul si returul din radiator. Moca.. Si inca ceva..cum schimbi toba fara rampa/canal? poate nu dispune de asa ceva.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mirceas |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
daca e sa o luam asa atunci raspunsul e: nu
|
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
OAP |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#13
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Repet baga frate poxilina ... eu mi-am lipit caloriferul de caldura la nova cu poxilina (cunoscatorii stiu cele doua tevi care intra in compartimentul motor) si nu pica gram de apa si la temperatura este super rezistenta ... vrei carpeala in sparele blocului asta este si nu dureaza nici mult si este si buna ...daca pui colier si cauciuc . ai pus-o pe romaneste cauciucul cat crezi ca tine la temperatura de acolo ...pune tu mana sa vedem daca poti sa o tii si pe urma te mai gandesti la pus coliere cu cauciuc
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
vali vtk |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru cu trotineta Group: Members Posts: 222 Joined: 8 November 06 From: Braila ![]() |
Urci masina cu puntea spate pe bordura pentu a avea un spatiu mai mare sa poti lucra.Folosesti 1-2coliere mai mari si o bucata de tabla foarte subtire de la o cutie de bere sau suc etc . Mesteresti un manson din bucata de tabla si il prinzi cu colierele dupa caz
This post has been edited by vali vtk: 2 Feb 2007, 21:38 |
--------------------
DACIA
1300
1980
- BR-15-DNL
|
|
viperfox |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
ca tot se discuta subiectu asta, am si eu aceeasi intrebare doar ca la mine gaura (care e defapt o fisura) este pe galerie, chiar inainte de legatura cu saxofonu; o galerie nu costa 20lei din pacare, plus schimbatu e mai dificil (ganditi-va doar la partea cu dat jos scutu si rugat sa se mai desurubeze cele 3 suruburi coapte de pe saxofon) deci...idei?
|
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#16
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Tare faza cu cauciuc pe fier incins
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
argon |
![]()
Post
#17
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca te referi la ce am zis eu, nu inteleg ce-i asa amuzant...nu se intampla nimic, ca nu-i asa incins, am aplicat eu solutia, si a mers mult si bine, am luat o intermediara de conex si avea o gaura, cam tot in dreptul puntii spate, si a rezistat cauciucul(un petec taiat dntr-o camera veche) acolo aproape un an, pana am schimbat-o ca ruginise in alte parti, asa ca va rog eu sa nu mai emiteti concluzii pripite
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
yo9hrb |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 12 December 06 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(viperfox @ 2 Feb 2007, 21:53) ca tot se discuta subiectu asta, am si eu aceeasi intrebare doar ca la mine gaura (care e defapt o fisura) este pe galerie, chiar inainte de legatura cu saxofonu; Daca ai acces, acolo poti incerca cu poxipol. Dar trebuie curatat la luciu metalic. Daca ai posibilitatea, alameste (aici iti trebuie un meserias care sa stie sa puna alama acolo). Pentru carpeala, prima varianta. |
--------------------
Dacia
MCV/Sandero
2008
- PH-10-DBV, PH-10-PAR
|
|
vali vtk |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru cu trotineta Group: Members Posts: 222 Joined: 8 November 06 From: Braila ![]() |
QUOTE(yo9hrb @ 2 Feb 2007, 22:38) Daca ai acces, acolo poti incerca cu poxipol. Dar trebuie curatat la luciu metalic. Daca ai posibilitatea, alameste (aici iti trebuie un meserias care sa stie sa puna alama acolo). Pentru carpeala, prima varianta. 1.Fonta nu se alameste Pentru viperfox: ai doua solutii 1.Dai galeria jos ,cele trei suruburi le tai cu o panza de bonfaier si dai fuguta cu ea la un nenea sudoru' (fonta se sudeaza cu curent continuu si cu electrod superbaza infasurat cu fir de cupru) 2. Cumperi alta de la dezmembrari This post has been edited by vali vtk: 2 Feb 2007, 21:50 |
--------------------
DACIA
1300
1980
- BR-15-DNL
|
|
yo9hrb |
![]()
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 12 December 06 From: Ploiesti ![]() |
1. Fonta se alameste
![]() This post has been edited by yo9hrb: 3 Feb 2007, 09:35 |
--------------------
Dacia
MCV/Sandero
2008
- PH-10-DBV, PH-10-PAR
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Multumesc tuturor pentru sugestii!
Gaura era cat juma' din teava. Solutia: alta noua! S-a rezolvat cu 35 lei. Numai de bine tuturor! |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 17:35 |