Amestec, Carburator
Amestec, Carburator
apollo |
2 Feb 2007, 15:44
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani |
|
||
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|||
argon |
2 Feb 2007, 15:50
Post
#2
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Vorbesc in cazul carburatorului monocorp: cand se stange nu se blocheaza nici aerul si nici benzina, surubul ala NU face amestecul, ci il dozeaza doar pentru mersul in gol(relanti). Amestecul vine deja facut la surubul ala. Il strangi opresti din amestec-scade turatia, il destrangi dai mai mult amestec, de asemenea scade turatia. Surubul il reglezi la turatia cea mai mare posibila a motorului la relanti. Stintific se numeste "surub pentru reglarea cantitativ a emulsiei necesare pentru mersul in gol" .
Surubul dereglat influentiaza strict consumul la relanti. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai0070 |
2 Feb 2007, 16:11
Post
#3
|
NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti |
Atunci cum ma lamuresti si pe mine Nenea Argon ... ca eu am umblat la acel surub si masina la turatia maxima posibila gasita acolo este de 1100 rpm ...(nici nu mai am devoie de surubul care actioneaza clapeta de acceleratie) care ar fi cauza ... ca am si un consum de ma urc pe pereti
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
apollo |
2 Feb 2007, 16:12
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani |
Mersi argon.
deci cand se obtine turatia maxima , atunci reglajul e bun. chestia ciudata e ca prin acel surub se intampla ceva, acea gaurica care am vazut-o.eu ma gandeam ca ori benzina, ori aerul trece pe acolo, dar din cate ai zis el doar dozeaza amestecul gata facut. Atat voiam sa stiu.Multumesc frumos. Se poate inchide |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
argon |
2 Feb 2007, 19:00
Post
#5
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
QUOTE(mihai0070 @ 2 Feb 2007, 16:11) Atunci cum ma lamuresti si pe mine Nenea Argon ... ca eu am umblat la acel surub si masina la turatia maxima posibila gasita acolo este de 1100 rpm ...(nici nu mai am devoie de surubul care actioneaza clapeta de acceleratie) care ar fi cauza ... ca am si un consum de ma urc pe pereti Ai carburator simplu prespun?! dupa ce gasesti turatia cea mai mare posibila de la surubul asta, reglezi relantiul de la surubul clapetei de acceleratie undeva pe la 900 rpm, cartea zice 800+/- 25, dar personal mi se pare cam putin. Consumul iarna e mare la orice Dacie, mai ales in oras si daca folosesti socul, vezi ce consum ai la drum intins. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
truman |
2 Feb 2007, 19:21
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 19 January 07 |
Salut!
Eu sunt total paralel, dar parca sunt doua suruburi acolo. Sau mi s-a parut mie? Aveti vreo poza mai explicita? |
--------------------
DACIA
1310
1999
- B85---
|
|
mihai0070 |
2 Feb 2007, 20:15
Post
#7
|
NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti |
Argon turatia maxima posibila ... teoretic ar fi undeva 600 rpm dar eu am 1100 doar din surubul de amestec ... cel care actioneaza clapeta de acceleratie este inexistent ... daca il mai strang si pe ala deja sar de 1200 rpm ... mai pe scurt surubul pe care tu il numesti "surub pentru reglarea cantitativ a emulsiei necesare pentru mersul in gol" imi tine turatia motorului la 1100 fara sa existe surubul 2 de actionare clapeta acceleratie ... si masina consuma mult ... deci ...undeva de acolo este problema si reglajul ....
This post has been edited by mihai0070: 2 Feb 2007, 20:16 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
argon |
2 Feb 2007, 20:55
Post
#8
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Nu tiu ce ai tu acolo, dar asa trebuie sa arate:
2 e surubul de reglare a emulsiei, si 1 e pozitionarea clapetei de acceleratie untitledke0.jpg |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai0070 |
2 Feb 2007, 21:49
Post
#9
|
NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti |
Exact asa si este ... dar surubul 2 tine relantiul masinii la 1100 si surubul 1 devine inutil l-am dar jos si relantiul sta la 1100 motot cald .... deci ce fac ...mai strang surubul2 sa scada turatia ...si o ridic din surubul 1 sau il las asa ...ca asta este turatia maxima posibila la carburatorul meu reglata din surubul 2
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
yo9hrb |
2 Feb 2007, 21:55
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 12 December 06 From: Ploiesti |
Nivel mare in camera de nivel constant?
|
--------------------
Dacia
MCV/Sandero
2008
- PH-10-DBV, PH-10-PAR
|
|
vali vtk |
2 Feb 2007, 22:03
Post
#11
|
Membru cu scame-n sange Group: Members Posts: 221 Joined: 8 November 06 From: Braila |
QUOTE(argon @ 2 Feb 2007, 21:55) Nu tiu ce ai tu acolo, dar asa trebuie sa arate: 2 e surubul de reglare a emulsiei, si 1 e pozitionarea clapetei de acceleratie untitledke0.jpg Metoda de reglaj al ralantiului ; 1.Strangi surubul de pozitionare a clapetei (1 in poza )cat sa creasca turatia cam pana la 1100 -1200 rpm 2.Strangi surubul de reglaj al emulsiei (2 in poza) la maxim si apoi il desfaci 2,5 ture 3.Slabesti surubul de pozitionare a clapetei pana la turatia de ralanti 800-900rpm |
--------------------
DACIA
1300
1980
- BR-15-DNL
|
|
argon |
3 Feb 2007, 08:48
Post
#12
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Astai metoda dupa ureche , da' merge.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vali vtk |
3 Feb 2007, 15:19
Post
#13
|
Membru cu scame-n sange Group: Members Posts: 221 Joined: 8 November 06 From: Braila |
Da ai dreptate e cea mai usoara si la indemana. Ca sa faca un reglaj optim ar trebui sa demonteze carburatorul sa regleze surubul de pozitionare a clapetei (1 in poza) astfel incat clapeta de acceleratie sa inchida a 3a (ultima)gaura de progresie din carburator.Apoi sa monteze carburatorul la loc si sa faca reglajul din surubul de reglaj al emulsiei(2 in poza) pana la turatia de ralanti 800-900rpm
This post has been edited by vali vtk: 3 Feb 2007, 17:11 |
--------------------
DACIA
1300
1980
- BR-15-DNL
|
|
STORMTROOPER |
3 Feb 2007, 18:19
Post
#14
|
Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti |
si pentru un mindru posesor de berlina fara turometru cum imi dau seama cind masina are 1100-1200 de ture?
|
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
zetaneo |
3 Feb 2007, 18:33
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 2 October 05 From: Timisoara |
Eu am patit la fel surubul de relanti devenea inutil ..turatie 1100/1200 dar am constatat ca asta era din cauza tijei de soc care face legatura intre clapeta de soc si cea de acceleratie , tinea clapeta carburatorului deschisa peste gaurile de progresiune, deci pe circuitul de sarcina nu pe cel de relanti venea benzina...asa ca am pus mana pe un patent si am indoit-o cu grija fara sa mai desfac carburatorul astfel poti avea relanti si 500 si surubul de relanti isi face treaba.....la mine sub 800 zgaltaie bine... probabil pistoanele sunt tare bine echilibrate
Nova GT This post has been edited by zetaneo: 3 Feb 2007, 19:07 |
--------------------
dacia
nova gt
1999
- tm-19-mov
|
|
mihai0070 |
3 Feb 2007, 21:56
Post
#16
|
NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti |
S-a rezolvat ...clapeta de acceleratie ramanea blocata la un arc care o tensioneaza undeva pe ax la carburator ... reglat curatat si merge ok ... relanti undeva la 500 si trebura dar nu moare ... l-am reglat la 750 800 din surubul ala de amestec ... si surubul de actionare al clapetei undeva la 1000 ... daca il las la 800 atunci relantiul pe GPL este la 500 daca am urcat relantiul din surub la benzina atunci a frescut si relantiul la gaz cu 200 250 ... si am un relanti cat de cat stabil undeva la 750 max 800 dar dardaie rau pe gaz la relantiul asta ...are ceva daca sta relantiul asa pe gaz ...sau ca dardaie rau .. stric ceva .... sunt curios sa ii fac consumul sa vad cum se comporta ...
Multumesc argon si celorlalti pentru infomatii ... This post has been edited by mihai0070: 3 Feb 2007, 21:59 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
apollo |
4 Feb 2007, 23:26
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani |
mihai , te-ai lamurit
mersi ptr info argon , a mai scazut consumul si la mine.dar tot trebuie sa mai umblu putin la reglaje.5 minute maxim |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
adrianne |
5 Feb 2007, 06:35
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti |
QUOTE(mihai0070 @ 3 Feb 2007, 21:56) ... si am un relanti cat de cat stabil undeva la 750 max 800 dar dardaie rau pe gaz la relantiul asta ...are ceva daca sta relantiul asa pe gaz ...sau ca dardaie rau .. stric ceva .... sunt curios sa ii fac consumul sa vad cum se comporta ... Multumesc argon si celorlalti pentru infomatii ... la un motor ce are si GPL se regleaza mai intai relantiul si clapeta pe benzina, iar apoi pe gaz (surubul de relanti si cel de debit de pe vaporizator, respectiv furtun, in functie de tipul instalatiei) |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
mihai0070 |
5 Feb 2007, 07:47
Post
#19
|
NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti |
Am reglat relantiul pe benzina ... undeva la 1000 (motor cald) si pe urma GPL tot motor cald dar sta undeva la 700 ??? din surubul de debit nu merge reglat ...adica l-am strans detot si am inceput sa ii dau drumul asa incet ...dar mai mult de max 800 nu vrea ... dar sta la un astfel de relanti ..desi cam dardaie rau ..dar merge ... sper sa se simta si la consum ...ceva schimbati ca m-am saturat sa imi ia 13 % in bucuresti ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
apollo |
8 Feb 2007, 00:52
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani |
si a mea a inceput sa manance cam mult.
de la 5,5-6% in exterior la 7,5-8%. nu inteleg de ce. nici nu vreau sa ma gandesc la cat mananca in oras. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
mihai0070 |
8 Feb 2007, 08:33
Post
#21
|
NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti |
Cu benzina nu stiu ce consum am ... ca nu merg in bucuresti ... costa scump ... merg pe gaz ...si realizez o mica scadere in consum ... (o sa repet faza cu 10 litri) ce am facut am strans complet ... un surub de pe vaporizator ... indeva pe patrea dreapta pe laterala ... (instalatie BRC) daca il desfac creste relantiul ...dar si consumul... eu el strans merge ok masina relanti ~ 750 oscilant si dardaie ... tre sa ma mai joc cu cel de debit ... sau sa ma duc la cei care au montat instalatia si sa ii rog sa o regleze pe test ...
apollo poate ai pus benzina proasta ... la mine asa face ... daca merg cu benzina de 98 masian fuge de rupe ... si am un consum de 6 max 6.5 % in afara (asta in vara ) daca mereg cu benzon de 95 creste consumul undeva la 7 sau 7.5 ... in afara ... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
FLP |
10 Feb 2007, 05:44
Post
#22
|
Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan |
13 la suta in Bucuresti iarna cu nova carburatie motor 1600 e super ok, nu te mai plange
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
mihai0070 |
12 Feb 2007, 08:50
Post
#23
|
NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti |
QUOTE(FLP @ 10 Feb 2007, 06:44) nu sunt multumit ca ... pana prin oct noiembrie imi lua maxim 10 % acum ce vrei sa iti spun ca pe zi ce trece imi ia si mai mult spre exemplu ... indicatorul meu merge perfect ... si ieri aveam acul exact la jumatate ... pe dunga alba ( acul de nova ) si azi dimineata ma uit si constat ca (pe drum drept) acul sta cu 2 mm in stanga sub linia de mijloc ... si nu am mers decat 40 km in bucuresti ... duminica la ora 2 pm liber liber ...in stilul asta cu 22 lit benzina masina mea merge doar 150 km ... si azi dimineata mi-a facut figura ... porneste masina ... cu soc si o las 2 min si plec ... dupa 100 m cu socul tras constat ca relantiul sta la 500 rpm si trag socul putin si revine la 1000 plec mai departe .... schimb a doua si iar la 500 rpm ... bag socul si sta la 450 relanti si tremura de rupe ... ii dau vre-o 5 6 pedale pana la fund de a vazut 6500 si 7000 rpm ... si plec ... statea la 800 cu soc ... si iar cade la 500 ... o opresc .. o repornesc ... ii dau iar pedale grele ... si surpriza ... a mers pana la servici vre-o 10 km la 1000 rpm relanti ... si constat ca dupa ce am oprit faruri si climatizarea si CD ... a crescut turatia la 1200 ~ 1300 rpm ... ce sa fie ... aer fals sau gunoi ... ca din cand in cand si mai tureaza sigura cam 400 max 500 cand schimb vitezele ... surubul de amestec relanti l-am strans complet si desfacut 2.5 ture ... This post has been edited by mihai0070: 12 Feb 2007, 08:51 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2024 - 13:41 |