Injumatatirea taxei auto ar reduce, productia de Logan cu 33%
![]() ![]() ![]() |
Injumatatirea taxei auto ar reduce, productia de Logan cu 33%
$$ilvviu |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|||
punisher1234 |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 32 Joined: 24 December 06 ![]() |
QUOTE(Liliana @ 3 Feb 2007, 15:51) Germanii si-au inchis piata fortei de munca pt. romani!!! De ce? Sa-si protejeze muncitorii. Asa si noi trebuie sa oprim masinile ieftine din vest, masini care in plus polueaza foarte mult. ________ Noi vrem masini MADE IN ROMANIA. Asa @Liliana si ceilalti care sustineti ideea asta, si de ce trebuie sa platesc eu 1600 euro taxa de prima inmatriculare la o masina din clasaa premium? Masina noua nu second hand... Aha, ca sa nu dea Dacia faliment nu? Germanii nu si-au inchis piata fortei de munca si nimeni din EU nu a facut asta, drept dovada Spania, Italia, Franta sunt pline de romani. Sunt milioane acolo nu cateva zeci de oameni plecati pentru o paine mai buna. Asa cum Dacia e o masina buna, sigura si frumoasa care ne protejeaza familiile asa te pricepi si tu la migratia fortei de munca si la protectia sociala care trebuie facuta la Dacia!!! Nu ma mira ca pana si astia de la guvern au ajuns la concluzia asta, DECI PROTEJATI REBUTURILE ca sa nu ramana fara loc de munca nu stiu cine. Hai sa fim seriosi, treziti-va la realitate. Daca ati fi treji nu ati cumpara Logan si va-ti lua o masina adevarata. Ca idee pentru destepti din astia care spun ca masinile din vest polueaza, faceti o tura pe acolo si dupa aia vorbiti, informati-va ce norma de poluare are smecheria asta numita Logan si dupa aia apucativa sa vorbiti pe aici... Pentru astia care vor masini MADE IN ROMANIA...faceti un pustiu de bine si luati-le voi pe toate ca-s bune si sigure si nu polueaza... ce mama dracului ce fac astia la Pitesti nici nu viseaza aia de la Mercedes sa faca... PATETIC This post has been edited by punisher1234: 3 Feb 2007, 15:01 |
--------------------
dacia
lastun
1985 individual Clona de-a lui Cristirenault.
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#33
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
QUOTE(Liliana @ 3 Feb 2007, 14:51) Vorbeste doar in numele tau, please ! Eu nu vreau masina "made in Romania". Asta e, obisnuieste-te. Oricum, ca tine sunt foarte multi si de aceea aia de la Dacia n-or sa-si faca griji niciodata. Si vezi ca nu dai "quote" cum trebuie ca sa inteleaga lumea la ce te referi si mai "comiti" dublu-post. LE: aaa, mi-am adus aminte: "Atentie la stress si droguri." Ce-ai vrut sa spui cu asta ? Vezi ca pe aici asta se interpreteaza ca atac la persoana. Discutia era mai mult decat pasnica. Nu inflama spiritele asa, artificial !!! This post has been edited by mao: 3 Feb 2007, 15:15 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
CGB |
![]()
Post
#34
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
de ce toata lumea se sperie ca o sa se umple tara de rable? si toti acuza ca or sa se aduca numa' carute mai vechi de 10 ani.
voi stiti preturile sh-urilor? stiti ca la 7000-8000-9000 euro iti iei supermasina de la nemti. an de fabricatie dupa 2004.bagati un ochi pe mobile.de sa vedeti preturi la masini. pai normal ca se sperie aia de la dacia, cand o sa aibe omu de ales intre un prapad de logan de 9000 euro (cu ceva dotari) si un opel vectra 2.2 dti cu 85.000km de ex din 2004 la 8500 euro. sau un megane 1.5 dci 82cp din 2005 cu numai 70.000km la bord la numai 8000 euro. si exemplele pot continua. nu mai zic de masinile din clasa mica (polo, corsa, ibiza etc). d-astea gasesti o gramada la superpreturi si vechime de 1-2 ani. eu poate vreau o masina din clasa mica, ptr oras.ceva de mic litraj. si nu am bani de una noua. ce-mi ofera dacia in aceasta clasa? pai nimic. de ce nu ma lasa statul sa aduc un polo 1.2 din 2005-2006 din afara? masina aproape noua (maxim 50.000km - unele sint inca in perioada de garantie). si se gasesc la nemti d-astea cu duiumu' incepand de la 6000 euro. sa devina competitivi aia de la dacia si sa nu mai astepte pomana de la stat. pe spinarea noastra. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(AlexC @ 2 Feb 2007, 23:52) ... si ca urmare avem o crestere economica anuala de 8%, in mare parte datorata sectorului auto si al constructiilor, care au crescut cu peste 12%. Cu ct productia, vanzarile si exportul merg mai bine la Dacia cu atat mai bine pt. fiecare dintre noi. Iar daca vine cineva si produce la Craiova va fi si mai bine... Eu nu vreau sa astept pana o sa-mi fie bine datorita statului, vreau sa nu am par alb in cap in ziua in care imi voi permite ceva decent. Nu cresterea economica a statului ma intereseaza,ma intereseaza cresterea mea economica. Eu nu traiesc sa servesc statul, il servesc suficient cu taxe si impozite. QUOTE(Liliana @ 3 Feb 2007, 07:44) Vor intra in Romania terminatele din Vest. Occidentalul tine masina 3-6 ani si gata o arunca.Dupa care valoarea ei scade imens. La 2000 euro. Vine bisnitarul o ia, dupa care o da in Romania cu 4000 euro. Ce face Romanul? O cumpara ca e mult mai ieftina decat altele! De poluare nu-l intereseza. Doar pretul.Vor fi masini la 500 euro, 1000 euro bune de condus. Masini straine. Va mai rezista industria auto romana la aceste preturi de dumping?! Asa cum, atunci cand iti deschizi un chiosc alaturi de alte 5 chioscuri in fata blocurilor, nu-ti da nimeni sprijin de la primarie ca sa rezisti pe piata, nu mi se pare normal ca sa ajutam firmele astea care oricum au ceva capital. Tocmai pentru faptul ca vesticul tine o masina 3 ani si merge pe drumuri mult mai bune prefer sa iau masina de la el. Romanul o tine pana ii cad scaunele, eu n-am ce sa mai fac cu astfel de masina. QUOTE(ciprian burlacu @ 3 Feb 2007, 11:07) Sustin și eu ideea cumpărării masinii pe care ți-o poți permite. La aceeași bani, mai bine să îți cumperi un Logan nou de exemplu, la care șansele să ai surprize costisitoare sunt infime, decât o mașină dintr-o clasă superioară, de 7-8 ani, cu mulți, mulți kilometri, uzată, numai pt. a epata... și a îmbogăți samsarii. Apoi intri pe forumuri și întrebi cât costă un cauciuc SH pt limuzina ta, eventual și reșapat (că nu îți permiți unul nou), dacă poți să schimbi distribuția după 100000 km în loc de 60000 (că nu ai bani să o faci la timp), etc. Dacă vrei neapărat mașină mai scumpă,pe care nu ți-o permiți nouă, poți cumpăra SH una deja înmatriculată în Ro. pt. că sunt destule, cu carnete de service, cu istoric verificabil. Eu am dorit o taxă de înmatriculare structurată altfel: - pt mașini Euro 4, indiferent de an, taxă zero; - pt mașini Euro 3, o taxă ce crește în progresie aritmetică, funcție de an și cap. cilindrică; - pt. mașini Euro 2, taxa să pornească de la 2-3000 E, iar pt celelalte minim 5000 E (sumă care nu este mare pt un colecționar care vrea să achiziționeze o mașină de epocă, de ex.) Dacă va fi anulată taxa, sper să se modifice sistemul de impozitare pt auto, astfel: - în primii trei ani de la data fabricației mașinii - impozit zero; - în anul 4: impozit 100 E; - în anul 5: impozit 200 E; - în anul 6: impozit 500 E; - începând cu anul 7: impozit 1000E și astfel vor dispărea mașinile vechi și foarte vechi. - Gresesti putin aici. Ai idee cati proprietari de logane cumparate in rate pe 7 ani isi permit sa le cumpere cauciucuri noi la masina sau cate au full la benzina? Ai idee cati si-au transformat salariul in rata la nenorocita asta de masina si 7 ani de zile vor manca paine cu ceapa, nu vor varui peretii in casa, se vor duce cu cortul la mare ca n-au bani de stat la vreo baba in gazda? Un Logan nou este chiar mai scump decat un SH de afara. Poti sa cumperi in SH decent la 2200 de euro, inca 700 sa-l aduci de acolo si sa-i schimbi cateva consumabile, cauciucuri noi si sa-l faci sa mearga ok si sa le mai ramana si de concedii. Sunt care si-ar permite o astfel de varianta, dar care ar fi fortati ori sa-si cumpere Logan si sa manance paine cu ceapa, ori sa ramana la berlina din 78. Ce e mai bun atunci? QUOTE(Liliana @ 3 Feb 2007, 13:24) Nu decid pustanii viitorul Romaniei si a industrie sale. Ei vor decat binele personal. Sunt imaturi. E vorba de industria auto Romanesca. Produsele altora nu ne intereseaza. Cine le doreste sa platesca impozitele. PUNCT. Germanii si-au inchis piata fortei de munca pt. romani!!! De ce? Sa-si protejeze muncitorii. Asa si noi trebuie sa oprim masinile ieftine din vest, masini care in plus polueaza foarte mult. Sa citam putin din cartea de economie politica de la ASE, din anul 1. Piata este locul in care se intalneste cererea si oferta. Pentru a exista o piata echilibrata, trebuie sa existe concurenta suficient de mare atat din partea cererii, cat si a ofertei. Cand aceasta conditie este indeplinita se stabileste de comun acord pretul de vanzare, in functie de cat sunt dispusi vanzatorii sa lase la pret, (scump, scump, dincolo era mai ieftin) si de cat sunt dispusi cumparatorii sa dea pe acel produs. Daca e un singur vanzator, atunci acesta poate sa puna orice pret vrea el, deoarece cumparatorii nu mai au nici o varianta de a alege si au nevoie de produs. Daca e un singur cumparator, atunci el impune pretul care este dispus sa-l dea pe produs. Matale ne impingi departe de acest comportament normal dintr-o economie de piata si pot sa zic ca in tara asta nenorocita rar vezi asa ceva, peste tot trebuie sa-si bage statul si sa strice tot. QUOTE(Liliana @ 3 Feb 2007, 14:51) Germanii si-au inchis piata fortei de munca pt. romani!!! De ce? Sa-si protejeze muncitorii. Asa si noi trebuie sa oprim masinile ieftine din vest, masini care in plus polueaza foarte mult. ________ Noi vrem masini MADE IN ROMANIA. Auzi madam, sa-ti cumperi matale masina de spalat albalux sau Diamant care rugineste dupa un an de zile, sau sa ai lighean de tabla pentru rufe, deoarece n-ai nevoie de lighean de plastic, sau sa amesteci cu lingura compozitia pentru prajituri de oarece n-ai nevoie de un mixer, sa cureti prin casa cu matura si farasul pentru ca n-ai nevoie de aspirator sau sa te uiti pe pereti seara deoarece n-ai nevoie de televizor. Ca intrebare: calculatorul de pe care ai scris de ce l-ai folosit? doar n-ai nevoie de el, si iti spun sigur ca nu e facut in romania. QUOTE(Liliana @ 3 Feb 2007, 14:53) Situatia este exploziva iar unii politici s-ar putea sa plateasca chiar cu viata, este foarte probabil sa fie linsati cativa. ________ Nu intinde coarda ca intri la puscarie. Fara amenintari ca iti lasi familia pe drumuri. Atentie la stress si droguri. Daca ameninti cu linsatul atentie VINE SRI-ul peste tine. Auzi cucoana, nu iti zic unde te trimit, etc, ca imi iau avertismente de la moderatori. Lasa-ne cu prostiile cu "vine sri-ul", cu totii de pe aici stim sa scriem deci am trecut de clasa 1 cand ne ameninta tovarasa invatatoare cu cine stie ce prostii. This post has been edited by Laurentziu83: 3 Feb 2007, 16:02 |
--------------------
.
.
.
|
|
raszvan |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 2 September 05 ![]() |
QUOTE(ciprian burlacu @ 3 Feb 2007, 11:07) Dacă va fi anulată taxa, sper să se modifice sistemul de impozitare pt auto, astfel: - în primii trei ani de la data fabricației mașinii - impozit zero; - în anul 4: impozit 100 E; - în anul 5: impozit 200 E; - în anul 6: impozit 500 E; - începând cu anul 7: impozit 1000E și astfel vor dispărea mașinile vechi și foarte vechi. Hai ca esti tare glumet.. Facand un calcul, dupa 7 ani vei cheltui pe masinile din semnatura ta (renault scenic rx4 si clio dci din 2005) 3600 E, apoi cate 2000E/an. Te intreb si eu, cum o poti scapa de ele, avand in vedere ca impozitele propuse de tine vor distruge piata de masini SH. In cel mai bun caz, daca mai exista programul rabla, poti sa-ti duci masinile la remat pt. 30 mil. Trebuia sa-ti completezi ideea si cu o propunere de impozit dublu pt. a doua masina.. oricum cred ca banii nu-s o problema pt. tine, nu-i asa? This post has been edited by raszvan: 3 Feb 2007, 16:15 |
--------------------
ex clio
symbol 1.5 dci
2005 megan dci, 2003.
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#37
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(Liliana @ 3 Feb 2007, 14:53) Situatia este exploziva iar unii politici s-ar putea sa plateasca chiar cu viata, este foarte probabil sa fie linsati cativa. ________ Nu intinde coarda ca intri la puscarie. Fara amenintari ca iti lasi familia pe drumuri. Atentie la stress si droguri. Daca ameninti cu linsatul atentie VINE SRI-ul peste tine. Cumva s-a simtit doamna vizata? LE Gresesc daca presupun ca ai legaturi stranse cu dacia s.a.? This post has been edited by R19/16v: 3 Feb 2007, 16:17 |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
sorin1983 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.636 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
QUOTE(Liliana @ 3 Feb 2007, 07:44) Ce face Romanul? O cumpara ca e mult mai ieftina decat altele! De poluare nu-l intereseza. Doar pretul.Vor fi masini la 500 euro, 1000 euro bune de condus. Masini straine. Va mai rezista industria auto romana la aceste preturi de dumping?! Rombat, UAMT, Elba, Rolast si alte sute de firme care produc piese pt. Logan, MCV, VAN, pt. MATIZ? lucrezi cumva la dacia? sau esti pe lista celor care vor fi dati afara? QUOTE(Liliana @ 3 Feb 2007, 13:24) Nu decid pustanii viitorul Romaniei si a industrie sale. Ei vor decat binele personal. Sunt imaturi. E vorba de industria auto Romanesca. Produsele altora nu ne intereseaza. Cine le doreste sa platesca impozitele. PUNCT. Germanii si-au inchis piata fortei de munca pt. romani!!! De ce? Sa-si protejeze muncitorii. Asa si noi trebuie sa oprim masinile ieftine din vest, masini care in plus polueaza foarte mult. care industrie? industria a plecat taiata ca fier vechi in alte tari! mai lasa`ma cu industria ta! mare scula ce facem noi! logan! dacia se exporta de 30 de ani si n`a murit nimeni ca a fost non-euro! si ma distreaza asta cu pustanii! vezi ca ai mentalitate comunista? in conducere sa fie mosi de pe vremurile apuse care doar atunci cand sunt cu colacul pe maini renunta la post! cu ce e inferior un om tanar fata de unul batran? si pe mine ma intereseaza produsele altora! ca n`am vazut ca romanii sa faca ceva care sa ma atraga! cand vor avea cu ce sa ma atraga da, voi cumpara si eu! pana atunci ura si la gara. "Germanii si-au inchis piata fortei de munca pt. romani!!! De ce? Sa-si protejeze muncitorii." Serios? nu pentru ca romanul ar munci si pe 1000 de euro pe cand neamtul pe acelasi post sub 2000 stramba din nas?ia gandeste un pic This post has been edited by sorin1983: 3 Feb 2007, 16:20 |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#39
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Liliana @ 3 Feb 2007, 13:24) Nu decid pustanii viitorul Romaniei si a industrie sale. Ei vor decat binele personal. Sunt imaturi. Acei pustani iti vor plati pensia... asa cum noi o platim pe cele ale pensionarilor de acum, care plang ca prostii ca o au mica. Dar oare noi suntem de vina ca au acceptat comunismul? Asa o sa fim si noi tratati la randul nostru... si zau daca nu ne meritam soarta, prea ne lasam calcati in picioare de niste nulitati. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
DAN_DANIEL |
![]() ![]()
Post
#40
|
![]() STAGIAR Group: Members Posts: 167 Joined: 15 October 06 ![]() |
Da am si eu o intrebare: cum au supravietuit pana la intrarea in vigoare a taxei cei de la dacia? acum, au vazut ca e bine cu ea si cauta fel de fel de motive cretine sa ramana in vigoare. Va dati seama ce spagi grave au luat alde sulfina barbu si tariceanu? aleges-ar prafu de ei. in situatia asta ii e imposibil unui proprietar de oltcit sau dacia sa treaca la un euro 2 sau euro 3 si ramane tot cu rabla veche de 20 de ani care polueaza mult mai mult decat o masina sh din afara
![]() |
--------------------
DACIA
berlina
2000
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#41
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Alde Sulfina Barbu vrea să protejeze mediul cu dacii 1.3 , oltcituri și trabanturi nu cu euro +. Nu știu de ce, dar am impresia că nu știe ce face sau ce susține.
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
Thor1983 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 465 Joined: 7 April 04 From: In front of the computer ![]() |
QUOTE(Liliana @ 3 Feb 2007, 16:51) Deci doar pentru romani? Pai asta e discriminare. Din cate auzisem eu, netii chiar ar dori sa angajeze, pentru ca nu au suficienta forta de munca. Iar cu masinile MADE IN RO, speak for yourself. |
--------------------
Mazda
6
2017 Judge me all u want. Just keep the verdict to yourself!
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#43
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Odata desfiintat iuzer-ul Liliana care si-a luat de n-a mai putut pentru afirmatiile facute, putem sa trecem inapoi la topic ?
Toate canalele media spun ca importatorii de SH sunt in pragul colapsului. Asa o fi ? |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Pai pune-te in pielea lor. Cine mai cumpara masina SH la ora actuala?
Eu unul am reusit din salariul mizer pt care am facut 5 ani facultate sa strang ceva banuti pe care nu as vrea sa-i dau pe un Logan. Are taica-miu unul, suntem foarte multumiti de el, dar de ce sa nu iau o masina mai bine echipata la acelasi pret? Doar ca a facut unul 50-60K km cu ea? Plus ca ma deranjeaza foarte tare insasi ideea de a mi se impune sa cumpar un anumit lucru. Poate mi-as fi luat chiar Logan in cele din urma, dar acum ca mi se "baga sula-n coaste" uite ca nu mai cumpar nimic. This post has been edited by ssilvviu: 3 Feb 2007, 17:38 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Alex_MiG-21 |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 9 December 06 From: Bacau ![]() |
QUOTE(ciprian burlacu @ 3 Feb 2007, 11:07) Sustin și eu ideea cumpărării masinii pe care ți-o poți permite. La aceeași bani, mai bine să îți cumperi un Logan nou de exemplu, la care șansele să ai surprize costisitoare sunt infime, decât o mașină dintr-o clasă superioară, de 7-8 ani, cu mulți, mulți kilometri, uzată, numai pt. a epata... și a îmbogăți samsarii. Apoi intri pe forumuri și întrebi cât costă un cauciuc SH pt limuzina ta, eventual și reșapat (că nu îți permiți unul nou), dacă poți să schimbi distribuția după 100000 km în loc de 60000 (că nu ai bani să o faci la timp), etc. Dacă vrei neapărat mașină mai scumpă,pe care nu ți-o permiți nouă, poți cumpăra SH una deja înmatriculată în Ro. pt. că sunt destule, cu carnete de service, cu istoric verificabil. Eu am dorit o taxă de înmatriculare structurată altfel: - pt mașini Euro 4, indiferent de an, taxă zero; - pt mașini Euro 3, o taxă ce crește în progresie aritmetică, funcție de an și cap. cilindrică; - pt. mașini Euro 2, taxa să pornească de la 2-3000 E, iar pt celelalte minim 5000 E (sumă care nu este mare pt un colecționar care vrea să achiziționeze o mașină de epocă, de ex.) Dacă va fi anulată taxa, sper să se modifice sistemul de impozitare pt auto, astfel: - în primii trei ani de la data fabricației mașinii - impozit zero; - în anul 4: impozit 100 E; - în anul 5: impozit 200 E; - în anul 6: impozit 500 E; - începând cu anul 7: impozit 1000E și astfel vor dispărea mașinile vechi și foarte vechi. - Taxa sa platiti dumneavoastra! Eu nu vreau sa platesc, pentru ca am optat cu totii sa intram in UE si sa avem baze legale comune pentru toate statele membre. Aceasta optiune este acum reala si vreau sa beneficiez de ea. Cei care se tem de importurile SH sa-si manifeste nemultumirea in Orientul mijlociu, cel putin pana va face parte din UE si el. Am stat 17 ani cu coatele pe bancile scolii pentru un salariu de bugetar si dupa ce trag linie, vad ca nu-mi pot permite sa dau banii pe un logan nou. Vreau sa dau aceiasi bani pe un renault velsatis sh luat din belgia, un ww passat din 2003 din germania si va las sa continuati.... Optiuni sunt cu duiumul! |
--------------------
Dacia1300 1979
Toyota Prius 2004
Executive Business edition
- BC-03-DAU, BC-02-BLA Daca pot, o fac eu - iese mai bine!
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#46
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Pai, da, silviu, vezi tu, pentru unii masina este o pasiune, vor sa simta mirosul de plastic nou. Sau piele, depinde ce-si iau. Pentru mine masina este un mijloc prin care imi satisfac niste trebuinte de zi cu zi si atat. N-am timp pentru mai mult, desi la inceput cand masina era noua, toata ziulica stateam pe langa ea si o dezmierdam, era cea mai stralucitoare din parcare. Si uite-asa stralucitoare cum era, tot am patit-o cu oglinda rupta, spoiler si bandouri laterale cu vreo 10 culori pe ele si mai de curand si parbrizul fisurat. Deci, la ce bun ? Pe cand la o masina SH iei in calcul si o cheltuiala de maxim 1000 euro post-vanzare si-ai rezolvat treaba. Ca in afara de macarale de geamuri, contacte de inchidere centralizata si de kituri de distributie, n-am auzit sa-si schimbe lumea la SH motoare, cutii de viteze si turbine asa, intr-o veselie.
Cati dintre voi ati fi dat 21.000 EUR pe un E-Klasse full + piele + ... tot, tot (ca eu m-am plictisit numai cat am numarat butoanele) insa cu 200k km ? Nici eu ![]() Mai am si alte exemple, mai pamantene. Passat de 300k km, care arata mai bine la aducerea in tara decat masina mea de noua. Golf 4 break de 120k la aducerea in tara care a facut de atunci in jur de 30 de drumuri in Germania. Poate de aceea samsarul-proprietar refuza sa o vanda. De aceste masini se tem importatorii, adica de alea care pur si simplu nu vor sa se strice sau, daca se strica o fac atunci cand oricum sunt foarte depasite moral. |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
_182_ |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 467 Joined: 21 May 04 From: Bucuresti ![]() |
S-a facut un studiu din care a rezultat ca Hummer-ul e mai ecologic decat o Toyota Prius (hibrida). Motivul e simplu: daca calculezi pe mai multi ani emisiile CO2 rezultate din construirea + exploatarea celor 2 modele, Prius-ul e mai poluant deoarece in fabricatia lui intra materiale high-tech care consuma multe resurse... Oare cata poluare incasam noi romanii din procesul de fabricatie al automobilelor de la noi ? Numai laminoarele de la Sidex care duduie pentru Dacia daca ne gandim... Asa ca ma doare undeva ca vinde dacia mai putin cu 35 000 de exemplare, poluarea de "rablele" de bmw-uri si audi second care vor veni in cel mai bun caz compenseaza (si nu mai pun la socoteala tigaile de dacia 1300 inlocuite cu masini de 10 - 15 ani euro 1 si 2). Si sa fim seriosi - renault stia ca situatia din romania e imprevizibila, si nu se bazeaza ei pe vanzarile de la noi - 100 000 buc/an din 700 000 - 1 000 000 productie totala de logan in curand. Plus ca ei nu au prevazut succesul Logan in europa vestica (numai in Franta s-au vandut 30 000 buc), deci se compenseaza. Loganele pt europa-vest se produc in Romania oricum. Francezii ar trebui sa inteleaga ca noi romanii am trecut de nivelul VW broasca/Logan/Fiat 500/Ford-T si vrem masini cu plastice trendy-flendy la interior, ESP, etc. Si cum puncta cineva mai sus, cine nu se simte mai bine cu un harb de bmw, decat cu rata la banca ca un nod in gat? Dar hai sa nu mai vorbim, ca acum suna SRI-ul la usi si ne da cheile de la un Logan nou-nout |
--------------------
Renault
Clio bicorp dCi 65
Expression 2003 Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Daca ar cadea taxa cred ca si pretul de pe mobile.de (atat de laudat) ar avea o usoara tenta ascendenta. Se adapteaza si neamtu'
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
C@talin |
![]()
Post
#49
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
eu ma intereb acuma ,so mai fi cumparat vreo masina cu taxa asta ,si tanti liliana asta e ptr tine :lasa-ne lasa-ne, cu masinile tale made in ro ,RO SUCKS,bine zicea cineva ,ca mai bine nu intram in nenorocitul asta de ue ,miveni da spaga acuma sa nu moara de foame ,da ce mi-ar place sa dea spaga si sa moara si de foame
![]() le amedeus : intreaba-l ,nu era cumva un prezentator de la topgear ![]() This post has been edited by C@talin: 3 Feb 2007, 19:05 |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
Amedeus |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Nu... cica era coada la el la usa. Polonezi, turci, bulgari... A castigat ala care stia ceva nemteste si avea si platforma.
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(mao @ 3 Feb 2007, 18:08) Pai, da, silviu, vezi tu, pentru unii masina este o pasiune, vor sa simta mirosul de plastic nou. Sau piele, depinde ce-si iau. Pentru mine masina este un mijloc prin care imi satisfac niste trebuinte de zi cu zi si atat. N-am timp pentru mai mult, desi la inceput cand masina era noua, toata ziulica stateam pe langa ea si o dezmierdam, era cea mai stralucitoare din parcare. Si uite-asa stralucitoare cum era, tot am patit-o cu oglinda rupta, spoiler si bandouri laterale cu vreo 10 culori pe ele si mai de curand si parbrizul fisurat. Deci, la ce bun ? Pe cand la o masina SH iei in calcul si o cheltuiala de maxim 1000 euro post-vanzare si-ai rezolvat treaba. Ca in afara de macarale de geamuri, contacte de inchidere centralizata si de kituri de distributie, n-am auzit sa-si schimbe lumea la SH motoare, cutii de viteze si turbine asa, intr-o veselie. Nici eu n-am nimic cu cei care vor masini noi, ca doar nu le cumpara din banii mei, dar am cu cei care imi baga pe gat chestia asta. Si mai vin si nenorocitii de la pitesti sa se planga ca le vor scadea vanzarile din cauza asta. Da ei chiar isi inchipuiau ca Laurentiu isi va cumpara Logan, el care pleaca in excursie cu 3 tricouri la el si vrea sa dea cat mai putin pe carburanti si are nevoie de o masina cat mai mica, sa nu-l coste mult, se inseala amarnic. Logan sau ceva asemanator o sa-mi cumpar cand intr-adevar voi avea nevoie de el. Nu va uitati ca am Clio la profil, e alta problema cu ala. Apoi Matizul, nu zic nu, e masina buna, am avut si eu vreo 50 de mii de km unul, n-am crezut ca poate sa reziste atat de mult la ce l-am solicitat, dar de amorul artei nu dau 6000 de euro pe unul, ma lipsesc de luxul mirosului de nou, costa prea mult. A, si prefer mai degraba un SH de afara, una ca nu sunt atat de rupte ca in RO si in al doilea rand sunt mult mai ieftine, de afara poti sa cumperi masini foarte bune in 1-2000 de euro sau mai putin. La noi, in aceeasi bani, nu poti sa cumperi decat vreo berlina rupta cu trusa de scule in portbagaj. Pai dobitoc sa fii sa refuzi vreun Ford Fiesta sau VW Polo din 98-99 din afara (la care ai ca piese de schimb o surubelnita si un set de becuri) ca sa iti cumperi o dacie din 97 la care trebuie sa umbli cu bujii, platini, filtre, etc. Si ca fapt divers, un Sh din acest tip din afara, per total e mult mai ieftin decat vreo ruptura de dacie. La SH-ul ala ii cumperi cauciucuri, ii schimbi distributia, uleiul, filtre si apoi doar apa, paie si bataie. Te costa maxim 500 de euro cheltuielile postvanzare. La dacie trebuie sa cumperi platini, bujii, sa ai un capac de delcou in portbagaj,bidoane de ulei, un termostat, vreun rulment, piese mai ieftine, dar care, per total, costa mai mult, ca sa nu mai vorbim de faptul ca te lasa cand ti-e lumea mai draga. Eu cat am avut matiz, intretinerea m-a costat mult mai putin decat m-ar fi costat decat la o berlina, berlina nu este deloc o masina ieftina. La fel e si la alte SH-uri din afara. Asadar fac ceva pe patriotismul asta de 2 lei, renunt la el, tara oricum nu face nimic pentru mine. |
--------------------
.
.
.
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#52
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
bolek_bolek |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 14 June 06 From: Bucurestii din deal ![]() |
Ok, s-a anulat ce zice Liliana, caci daca la un post de-al ei, se adauga inca 30-40 de contraatacuri, putem considera ca nu a zis nimic, fiindca nu mai gasim postul ei in uraganul de replici.
Acuma, serios, Sebastian Va-Belescu' a zis ca o sa se anunte modificarile , dar CAND anume asta ? Peste o saptamana, doua? Alta chestiune: Masinile luate in Leasing, vor plati aceeasi taxa?...pai asa se desfiinteaza Leasing-ul frate! |
--------------------
dacia
slz
$K@|@_04
- Numar inmatriculare Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi... |
|
Amedeus |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
adrianne |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Liliana @ 3 Feb 2007, 07:43) Ce exporta no. 1 Romania? 1. Piese auto, kituri auto MADE IN ROMANIA. De logan si Matiz. 2. Masini intregi de la Pitesti si Craiova. Sute de mii. De ce sa importam sa terminam economia proprie? Ce mai exportam dupa aceea? Cu respect. Dră/Dnă Liliana Romania exporta produse cu valoare adaugata mica, materii prime, nu ca japonezul ce din materie prima de 2 $ face produs finit de 20 $. SUA exporta divertisment si drepturi de autor - "e vorba de brain", ca sa ma citez singur ![]() Automobile Dacia nu este stalpul societatii... QUOTE(Liliana @ 3 Feb 2007, 07:44) Vor intra in Romania terminatele din Vest. Occidentalul tine masina 3-6 ani si gata o arunca.Dupa care valoarea ei scade imens. La 2000 euro. Vine bisnitarul o ia, dupa care o da in Romania cu 4000 euro. Ce face Romanul? O cumpara ca e mult mai ieftina decat altele! De poluare nu-l intereseza. Doar pretul.Vor fi masini la 500 euro, 1000 euro bune de condus. Masini straine. Va mai rezista industria auto romana la aceste preturi de dumping?! Rombat, UAMT, Elba, Rolast si alte sute de firme care produc piese pt. Logan, MCV, VAN, pt. MATIZ? Am desfacut un "terminat" de beamer, adica BMW pt Liliana, care era un ursulet (cine stie cunoaste ![]() ![]() Apropo de Rombat, am pe masina, care culmea e o berlina din '96, o Varta care are 7 (sapte) ani, si-mi tine bine, chiar ma rog de ea sa-si dea duhul ca sa o schimb - oare cu ce? - cu o Varta de 100Ah. Pe Logan se monteaza Rombat ca e mai ieftina, nu ca ar fi de calitate... ![]() Vreți sa discutam despre poluare? Cat polueaza "amaratele" alea de Raba, pe care le are statul in proprietate, sau pe care le tolereaza pe drum? Al Dvs, Adrian NEDELEA "fericit" proprietar de Dacia berlina '96 ex-owner de beamer ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
adrianne |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Smiley @ 3 Feb 2007, 08:39) daca tin eu bine minte, abia prin 2005 au raportat cei de la dacia profit. deci doar in 2005 si 2006 au putut beneficia de prevederea asta. in plus, nu uita ca a fost scutita doar fima, nu si angajatii. sin salariile platite de dacia, 16% s-au dus catre stat. cand o sa ai acelasi numar de angajati ca si dacia si aceeasi cifra de afaceri, o sa poti cere si tu reduceri ![]() si Coca-Cola plateste impozite la stat, si pe salarii, si pe profit apropo, sunt economist si director de firma, stau zilnic cu legea-n fata cate 1-2 ore, dar nu pare corect ca atunci cand obtii o facilitate fiscala ce-ti va mari profitul (crede-ma ca stiu ce zic, referindu-ma la reportarea pierderii fiscale pana la 5 ani) sa "mergi pe burta" iar cand se elimina barierele fiscale ce te protejau sa urlii "ca din gura de sarpe" sunt firme ce depasesc cu mult numarul de angajati si cifra de afaceri pe care o are Dacia! |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
adrianne |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(AlexC @ 3 Feb 2007, 09:42) Si s anu uitam ca cifra de afaceri a Dacia a a ngrenat alte milarde de Euro de venituri in economie, de la productia efectiva de motoare si subansamble pana la sectorul serviciilor in orasele in care se produc reperele respective. Sa ne uitam mai atent si sa vedem ca oamenii inca mai investesc 100 milioane de euro pentru centru de dezvoltare, unde vor manca o paine foarte buna si cei cu studii superioare, nu numai angajatii din fabrica. Toate astea sunt masuri angrenate de investitiile initiale ale Renault. Eu sunt mandru de investitiile facute de Renault aici, au revolutionat structura veniturilor intr-un judet si au adus o contributie clara la creesterea economica. Ortografia e impecabilă! Și eu sunt mândru că sunt român, pentru țară mor, pentru al ei viitor... "pana la sectorul serviciilor in orasele in care se produc reperele respective." - concluzia? - am nevoie de serviciile de service pentru Logan relativ rapid de la data cumpărării lui, fapt "admirabil", voi face matanii conducerii de la Dacia ca imi voi lua Logan si voi ajunge rapid in service, cu un bun de o calitate de "laudat", pentru care tot eu voi pierde (timp, bani, nervi, etc). Sunt fffffoooooaaaaaarrrrrrrtttttttteeeeeeeeeeeeeee MANDRU! |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
adrianne |
![]()
Post
#58
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Liliana @ 3 Feb 2007, 13:24) Nu decid pustanii viitorul Romaniei si a industrie sale. Ei vor decat binele personal. Sunt imaturi. O imensa dovada de maturitate ![]() QUOTE(Liliana @ 3 Feb 2007, 13:24) E vorba de industria auto Romanesca. Produsele altora nu ne intereseaza. Cine le doreste sa platesca impozitele. PUNCT. Nu-mi doresc si nici nu-mi voi dori vreodata sa am BMW (eventual M5), Mercedes (poate un amarat de Brabus sau AMG) ori un VW cu oglinzi laterale anti-orbire ![]() QUOTE(Liliana @ 3 Feb 2007, 13:24) Raba e bebelusa pe langa "masinile care ... polueaza foarte mult" Nici eu nu beau cola caci este un produs al "imperialistilor americani", sotia nu foloseste L'Oreal pentru ca vine de la "fandositii aia de francezi", iar pizza nu mancam deloc deoarece e de la "macaronari" ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
adrianne |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Liliana @ 3 Feb 2007, 14:53) Situatia este exploziva iar unii politici s-ar putea sa plateasca chiar cu viata, este foarte probabil sa fie linsati cativa. ________ Nu intinde coarda ca intri la puscarie. Fara amenintari ca iti lasi familia pe drumuri. Atentie la stress si droguri. Daca ameninti cu linsatul atentie VINE SRI-ul peste tine. democratie exemplară |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
eugeniuz2004 |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.004 Joined: 13 August 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(ciprian burlacu @ 3 Feb 2007, 12:07) ----------------- Eu am dorit o taxă de înmatriculare structurată altfel: ------------------- - pt. mașini Euro 2, taxa să pornească de la 2-3000 E, iar pt celelalte minim 5000 E (sumă care nu este mare pt un colecționar care vrea să achiziționeze o mașină de epocă, de ex.) Dacă va fi anulată taxa, sper să se modifice sistemul de impozitare pt auto, astfel: ---------------------- - începând cu anul 7: impozit 1000E și astfel vor dispărea mașinile vechi și foarte vechi. - Ideea ta e buna dar si ea se va lovi de opozitia doritorilor de masini achizitionabile cu 50 E si care sa fie intretinute in spatele blocului. Eu dupa ce am reusit sa o iau pe asta de o am acuma ca masina nou anici nu vreau sa mai aud de masina SH chiar daca dintr-o clasa superioara si cu imagine de marca mai buna. De aia tot in plaja de 10 - 12 mii E va trebui sa gasesc ceva cand si banii vor fi disponibili. Si astept concurenta efectiva si reala de la altii ca sa nu fie Logan singura alternativa (vorbesc de o masina si cu ceva dotari - cat mai multe posibil - pe ea). |
--------------------
Kia
Cee'd
2008 SW BEST
- IS-96-AEU
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 06:50 |