DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Injumatatirea taxei auto ar reduce, productia de Logan cu 33%

bulan
post 3 Feb 2007, 22:35
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




QUOTE(Liliana @ 3 Feb 2007, 13:24)

E vorba de industria auto Romanesca.
Produsele altora nu ne intereseaza.
Asa si noi trebuie sa oprim masinile ieftine din vest, masini care in plus polueaza foarte mult.
*


Domnisoara Liliana!Mai nationalist ca mine nu exista!Dar nationalismul meu se limiteaza la a venera tot ce tine de spirtualitatea ROMANEASCA.Mai ecologist ca mine nu exista!Toti oamenii de pe planeta traim pe acelasi balon de spuma amagitor.Cel mai bun mijloc de a limita poluarea este reciclarea integrala.Dar lucrurile trebuiesc reciclate dupa ce au fost depasite fizic de gradul de uzura adica lucurile trebuiesc folosite pana la capat.
QUOTE(Liliana @ 3 Feb 2007, 14:51)
Noi vrem masini MADE IN ROMANIA.
*


Suntem deja membrii cu drepturi depline in UE.Obisnuiti-va cu emblema:made in CE.
Si de ce MADE IN ROMANIA si nu made in Mioveni ca sa fim cat mai specifici.

This post has been edited by bulan: 3 Feb 2007, 22:36


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fan3
post 4 Feb 2007, 00:54
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 1 January 05




sa fim seriosi...nu mai suntem in comunism...insa putzina protectie pt producatorii interni n-ar strica...
Nu uitati ca pana la urma cea mai puternica industrie...toat cea constructoare de masini ramane...
sincer eu cred ca sunt state in care cea de armament e mult mai puternica smile.gif)


--------------------
* * * - *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_slz
post 4 Feb 2007, 07:59
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.162
Joined: 17 July 05
From: BUCURESTI S6




Mie mi se pare ca exagerati si ca ati inghit galusca astora, care fac bani din orice, inclusiv din luat pielea de pe platitorii de impozit, care sunteti smile.gif . Ei bine vorbiti de politica protectionista(care nu are legatura cu economia de piata libera) a Guvernului Citroen, pentru investitorul strategic Renault, incapabil sa isi mentina o felie din piata de masini. Daca vindea masini bune si asigura si servicii de calitate, cine dintre romanii cu salarii de mici si medii, se mai lega la cap cu masini scumpe dar care culmea, datorita calitatii, devin mai usor de intretinut(pentru ca asta il face pe omul stramtorat sa schimbe masina), au o siguranta probata si sunt confortabile.
Daca vrea sa fabrice masini in continuare si sa aiba vanzari, sa aiba grija sa ofere cumparatorului un instrument de plata mai la indemana si cu bun simt(ati vazut ca dacia agreaza credite date de BRD pe 10 ani cu dobanzi de 13% pe an...imi e scarba de astia), fara dobanzi mari si servicii de calitate.
Tot voi spuneati ca nu stiu ce firme depind de Dacia. Pai depind pt ca au cei mai prosti manageri(multi sunt si patroni), pe langa asta sunt nesimtiti si incapabili. Sunt obisnuiti sa nu faca fata decat unor cotracte preferentilale, datorita lipsei de competitivitate. Singurul avantaj al acestor firme, este nevoia de calitate mai slaba, ceruta de Dacia si faptul ca sunt localizati aproape de uzina(timpi de livrare scurti) si mana de munca ieftina. In rest sunt prastie....nu sunt capabili sa aiba capacitati de productie marite, fata de cele actuale, iar patronii investesc banii castigati in confortul propriu in vile si masini scumpe....si tot ei se plang(santajaza) ca dau afara muncitorii!

Va spun asta din experienta proprie, in legatura cu un astfel de patron care avea si dansul o firma si un contract cu o firma mare(voi plateati banii aia smile.gif), eu nu eram abonat pe vremea aia tongue.gif ), obtinut pe sest prin intermediul unei rude de grad 1 si din prima transa si luat 2 limuzine identice si americanesti, a platit un apartament intr-un cartier rezidential de vile si s-a pregatit de viata pe la varsta mea-1.....ehe....si cand s-a terminat contractul s-a dus si firma de pe apa sambetei...patronul tipic!

This post has been edited by george_slz: 4 Feb 2007, 08:00


--------------------
dacia Astra H Cosmo 2008 - b xx sef
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 4 Feb 2007, 08:28
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




da, dar vezi ca e vorba de multe firme care au venit odata cu renault, au preluat diverse furnizori romani si le-au retehnologizat. Nu zic ca nu sunt firme care au luat contractele pe oua, insa nu cred ca dacia a dat comenzi la furnizori pe oo, din cauza ca pana la urma e pielea lor in joc (mai ales de cand dacia e firma privata). Nume mari am inteles ca au venit odata cu dacia in romania si au profitat ca se face loganul in romania


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FireChief
post 4 Feb 2007, 08:59
Post #65


Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit


Group: Members
Posts: 683
Joined: 3 September 06
From: Bucuresti




ieri la stiri pe realitatea directorul stroe propunea printre pauze mari inghitituri in sec etc asta: ca tot vorbim de injumatatirea taxei auto noi suntem de parere ca jumatate din taxa sa fie suportata de importatori si producatorii AUTO!
CARE E LOGICA ?? DE VREA STROE SA DEA BANI LA IMPORT DE SH??????


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 4 Feb 2007, 09:00
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




cred ca ai inteles tu gresit. probabil dealerii se refereau ca vor plati ei jumate din taxa de inmatriculare pt masinile vandute de ei


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 4 Feb 2007, 10:04
Post #67


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




vreau masina made in germani.pai daca s-ar elimina aceasta taxa IDIOATA,conceputa si sustinuta de grupul lui nea tiriac si altii,nu ar mai fi rable de masini ci unele mult mai performante.si pretul pieselor esti f mare.o cotiera de cauciuc pt dacia berlina-aia care e pe usa 60 lei.e posibil 500 gr de cauciuc sa coste atata! romanilor le este frica pt ca nu stiu ce e aia concurenta de piata!un obicei de pe vremea lu ceasca in care producem si vindem marfa .nu conta pretul


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 4 Feb 2007, 11:21
Post #68


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




@aphophis

Exact !!! Stroe zice ceva de genul: "suportam noi, producatorii de masini, jumatate din taxa asta, numai sa nu fie ea redusa prin lege la jumatate !"


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 4 Feb 2007, 11:52
Post #69


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




asta e hotie pe fata:)stiu si eu multi care se bucurau ca dupa 1 ian adio taxe;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bacu
post 4 Feb 2007, 23:47
Post #70


Membru Privilegiat


Group: Members
Posts: 1.956
Joined: 11 May 06
From: Luxembourg




eu sunt total de acord cu principiul conform caruia cei care au masini vechi poluante trebuie sa plateasca mai mult. asa este peste tot in lume. voi de ce credeti ca in germania, masinile second hand sunt mai ieftine decat in romania?? din cauza taxelor si primelor de asigurare foarte mari care fac sa scada pretul la second hand-uri poluante...


--------------------
Honda CRV 2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 5 Feb 2007, 00:14
Post #71


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Nemtii fac masini cu euro 4 inca de acum 10 ani (daca nu mai bine)
La noi, Dacia (si nu numai) a trebuit sa se incadreze mereu pe ultima suta de metri in lege la capitolul poluare.
Sunt eu de vine ca Loganul meu are euro 3?
Eu zic ca de vina-i Dacia, care a tinut cu dintii de pret.
Iar daciile alea vechi, nu tot noi le-am facut? De ce nu ne gandim din timp la viitor?
De ce sa nu ne luam toti vehicule electrice ca sa schimbam piata si acceptam sa ne otravim singuri? Si un euro 4 scoate noxe, vrem, nu vrem.
Da, e usor sa fim ipocriti si sa nu privim decat prezentul si viitorul apropiat.

Toata treaba asta cu taxele e o manevra marsava a celor care vand autoturisme noi, nu ca le-ar pasa lor de plamanii nostrii...


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 5 Feb 2007, 00:15
Post #72


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




Rable, nerable, eu consider ca omul care e pornit pe masina noua, tot masina noua isi va lua! Daca as avea 8k de euro nu mi-as lua SH, pentru ca o eventuala defectiune ar insemna pt mine un risc prea mare!

Sunt lucruri pt care garantia este un fel de salvare! Am avut probleme la C4, din cauza benzinei proaste! Manopera + piese = 1000euro aprox!

Am un amic cu un Passat din 2004, hidramat, full... La 2 sapt dupa achizitionare i-a picat cutia - cost 2000 euro! Omu are masina in fata blocului pe termen nelimitat!
Un alt amic imi povestea de un prieten de-al lui.. Isi cumpara un A8 impecabil, 18k, 120k km, full! Dupa 2000km, ii pica si lui tot cutia! A mers la service- imposibil de reparat! Cost cutie noua + manopera = 10.000euro! Omu tine acum masina in curte, pe post de bibelou - cred ca o mai spala din cand in cand sad.gif

Concluzia: la masini de 3-4 ani piesele de schimb se produc si acum, numai ca preturile lor sunt foarte mari, deci risti PREA MULT!
la masinile vechi - nu sunt piese, deci iar iti iei bibelou!

Cine doreste sa riste atatia bani pe un SH, sa fie invitatul meu! Eu unul prefer un lucru nou, cu garantie, chiar si romanesc!

Cred ca epoca cu sindromul 'masinii straine' ar trebui inchisa


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 5 Feb 2007, 00:29
Post #73


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Stiu ca sunt off de tot dar stii cat costa un A8 full nou ? sau cat era acum 3 ani un A8 full nou ? 18.000 pe o asemenea masina mi se par din start cam ... nerealisti. Let's face it, omul s-a-ncantat la A8. Si cine are bani de A8 are si bani de reparatii, totusi. Sa spunem ca omul tau a fost un pic ... neinitiat.

Sa-ti spun si eu de un prieten cu o Bora care nu are decat 6 luni garantie la partea mecanica (bucsi, pivoti), ca asa e pentru drumurile din Ro, duma spusa de dealer si specificata si in contractul de garantie.

This post has been edited by mao: 5 Feb 2007, 00:32


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 5 Feb 2007, 00:37
Post #74


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




Ma, ideea e ca in general romanul isi ia masina sa se dea mare, nu pentru a-si face treaba cu ea!

Din partea mea atata timp cat e vina lor, sa plateasca!
Sunt multi care papa lapte si painica sa isi ia Passat/A4/Golf din Germania!


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 5 Feb 2007, 01:12
Post #75


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




romania, tara cu salariile cele mai mici si masini cele mai scumpe punct.


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whellman
post 5 Feb 2007, 01:36
Post #76


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 18 October 06




Imi cer scuze ca intervin dar se pare ca esenta problemei a cam scapat din atentie. Ar trebui sa vedem cauzele pentru care a fost introdusa aceasta taxa, si apoi ne vom da seama de oportunitatea si legalitatea ei.
S-a spus ca nu se vrea poluarea tarii cu rable din UE.
Spuneti-mi, legea ma impiedica sa cumpar 10.000 de rable de dincolo, sa le depozitez pe un teren propiu (fara sa le inmatriculez) si sa le vand piesa cu piesa ca sa intretin alte rable deja inmatriculate? Asta nu se numeste tot poluare? Si ca mine ar face si altii si toata tara ar fi un imens cimitir de masini.
Deci legea nu protejeaza mediul, deci are alte substraturi, care deja incep sa iasa la suprafata. Cat despre automobilistii care sustin aceasta taxa, ma repet, sunt in majoritate POSESORI DE LOGAN, care se simt deja frustati de o imensitate de SH-uri care ii vor lasa in urma ! harhar.gif


--------------------
dacia/vw 1300/passat 1976/2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 5 Feb 2007, 02:05
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.636
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




whellman ai cam nimerit`o smile.gif


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C.C.
post 5 Feb 2007, 02:41
Post #78


Membru


Group: Members
Posts: 192
Joined: 10 April 05




fara discutie, taxa asta e o aberatie. probabil ca tocmai de-aia n-o s-o scoata mad.gif
eu sunt de acord sa se plateasca taxe de poluare in fct.de nivelul de poluare, in locul taxei de inmatriculare, iar cei cu masini euro4 sa aiba taxa 0. absolut corect. si spun asta desi am o rabla de berlina. insa, in acel caz, fara discutie ca mi-as lua si eu macar un euro2, 3, pt. ca mi-as permite- daca n-ar fi taxa asta, evident. insa asa, sunt nevoit sa raman la rabla mea, ca nici bani de una noua nu am.
dar atunci, as merge mai departe si as cere ca taxa de poluare sa fie data la.. depoluare, nu la altceva. sa vad ape purificate, reciclare, etc. adica banii astia sa fie folositi la DEPOLUARE.
pe mine insa ma deranjeaza altceva. faptul ca afacerea asta cu renault seamana cu aia pe care voiau s-o faca americanii cu ani in urma la brasov- cu elicopterele cobra (sau cum se numeau). adica, aia spuneau ce spun si astia acum: "noi investim aici, dar, ne asigurati niste comenzi la inceput." americanii n-au obtinut asta, dar francezii- da. au obtinut niste facilitati fiscale aproape fara precedent.
nimic de zis, numai ca, dragii mei, asa NU se face economie de piata. de fapt, ce face renault acum se numeste santaj: scoateti taxa? dam oamenii afara.. mi se pare o ordinarie chiar daca, pe undeva ii inteleg. ca, deh, isi apara banii.
insa, de ce naiba suntem cei mai prosti din lume la afaceri? petrolul il vindem pe degeaba, conditii- acceptam orice rahat, oare de ce? aici se vede unde ne afecteaza cu adevarat coruptia. la buget, domnilor (si doamnelor liliene..)


--------------------
Renault Espace IV 2004 - abxxxx
scopul NU scuza mijloacele!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deconectat
post 5 Feb 2007, 08:49
Post #79


Membru cu avatar de sezon


Group: Members
Posts: 1.116
Joined: 11 January 05
From: Brasov




Evenimentul zilei loveste din nou!
"Planurile de investitii ale companiei (Dacia) ar putea fi date peste cap de reducerea taxei de inmatriculare, avertizeaza Francois Fourmont."

This post has been edited by valentin.dumitran: 5 Feb 2007, 08:50


--------------------
logan 1.6 8v ambition .
Ex. DSN Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 5 Feb 2007, 09:19
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




Pana acum, fiind asa de bine protejata de stat, Dacia avea profituri fabuloase pe piata interna. Mai vindeau si la export asa, de ochii lumii. Sa zicem ca un Logan vandut la export aveau un profit de 300-400Euro iar un Logan vandut in Romania aducea un profit de vreo 2000 de Euro. Si atunci e normal ca francezii sa strige ca din gura de sarpe.
Dar asa cum zice si maneaua "nu mai tine smecheria", sau probabil ca mai tine cu Tariceanu la putere.

Uite ce am gasit pe net: "La sfarsitul anului trecut, un angajat al companiei Dacia a declarat intr-o emisiune TV ca ”pretul real” al Daciei Logan ar fi de numai 3.500 de euro, in timp ce cea mai ieftina versiune este comercializata in Romania la 6.250 de euro. Potrivit realizatorului acelei emisiuni TV, angajatul respectiv ar fi fost concediat ulterior."



--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 5 Feb 2007, 09:48
Post #81


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




De ce toata lumea care vezi doamne e impotriva masinilor second, considera ca e o prostie sa iti iei o masina veche de 4-5 ani care sigur se strica, cand poti sa iei o masina de 1-2 ani chiar cu garantie care e mai ieftina decat una noua aici. Si o masina cu 15000-20000 km de un an, rulata in Germania e noua. Decat sa iau un Focus nou cu 17000 mai bine unul de un an cu 12000. Asta e un exemplu doar. A daca vrei E-Klasse la 15000 euro cu 200000 km e alta problema. Daca iti iei Audi, BMW sau Mercedes clar o sa te rupa piesele.


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 5 Feb 2007, 09:55
Post #82


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Sincer, eu aveam de gand ca in locul breakului si a daciei 1210 din '86 sa-mi iau un VW Lupo diesel (cel cu consumul de 3 l) pentru oras si/sau un Suzuki Jimny pt. escapade.
Insa sunt euro 3 si taxa e maricica, asa ca voi polua in continuare cu non-euro si pseudoEuro 2...


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 5 Feb 2007, 10:10
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(Adrian_Solenza @ 5 Feb 2007, 00:15)
Am un amic cu un Passat din 2004, hidramat, full... La 2 sapt dupa achizitionare i-a picat cutia - cost 2000 euro! Omu are masina in fata blocului pe termen nelimitat!
Un alt amic imi povestea de un prieten de-al lui.. Isi cumpara un A8 impecabil, 18k, 120k km, full! Dupa 2000km, ii pica si lui tot cutia! A mers la service- imposibil de reparat! Cost cutie noua + manopera = 10.000euro!  Omu tine acum masina in curte, pe post de bibelou - cred ca o mai spala din cand in cand sad.gif

Concluzia: la masini de 3-4 ani piesele de schimb se produc si acum, numai ca preturile lor sunt foarte mari, deci risti PREA MULT!
la masinile vechi - nu sunt piese, deci iar iti iei bibelou!
*


Da cine-a zis de A8 sau alte avioane? Nu poti fi smecher cu masina SH, da-o naibii. Iti iei masina scumpa daca ai bani s-o tii, fie ea noua sau SH. Sincer, rad cu gura pana la urechi de cunostintele tale, saracii isi iau A8 da n-au 10 mii de euro. Hahaha !!!
Daca iti iei Megane din 98, Ford Fiesta, Polo, si te duci pe la magazinele de piese auto pentru masini din import vei constata ca iesi mai ieftin cu costurile decat la Logan si ai si masina intretinuta.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 5 Feb 2007, 10:12
Post #84


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




mai fratilor, o dati inainte cu costul de fabricatie si pretul de vanzare. Ati facut in viata voastra vreun buget?

Daca Dacia Logan are pret fabricatie 3500 EUR, atunci fi sigur ca are costuri indirecte de fabricatie inca 1000 - 1500 EUR. Iar daca la asta adaugam TVA unde ajungi? Costurile indirecte sunt costurile cu lumina, curentul, publicitate, etc, si nu depind de nr. de maisni fabricate.

Din alt punct de vedere: si ce daca face Dacia profit 100% iti ofera tie pe piata un produs vandabil? daca raspunsul e da atunci las-o moarta. Te-ai dus vreodat ala restaurant sa calculezi cat te-ar costa pe tine acasa friptura cu garnitura? Este treaba lui, caci isi include in pret si niste riscuri. La fel e si cu Dacia, care a bagat multe sute de milioane de euro investitii si E NOMRAL sa vrea sa ii recupereze.


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 5 Feb 2007, 10:13
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




Sa scoata profit mai mare nu zic nu dar prin concurenta libera. Ma deranjeaza daca statul imi pune bariere sa nu-mi aduc masina second ca sa aiba dacia-reno profitul cat mai mare.

This post has been edited by gdm: 5 Feb 2007, 10:18


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 5 Feb 2007, 11:03
Post #86


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




Daca vrea sa ii recupereze sa faca o masina buna mai ales la banii pe care ii cere pe ea. Deja nu mai merge placa ca "e ieftina domne si ce vrei de la ea", pentru ca numai ieftina nu e. Produs vandabil in visele tale poate o fi, dar raspunsul e NU.


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bacu
post 5 Feb 2007, 12:39
Post #87


Membru Privilegiat


Group: Members
Posts: 1.956
Joined: 11 May 06
From: Luxembourg




QUOTE(whellman @ 5 Feb 2007, 01:36)
S-a spus ca nu se vrea poluarea tarii cu rable din UE.
Spuneti-mi, legea ma impiedica sa cumpar 10.000 de rable de dincolo, sa le depozitez pe un teren propiu (fara sa le inmatriculez) si sa le vand piesa cu piesa ca sa intretin alte rable deja inmatriculate? Asta nu se numeste tot poluare? Si ca mine ar face si altii si toata tara ar fi un imens cimitir de masini.
harhar.gif
*




haide ma ca nu e chiar asa, cu timpul se vor radia si rablele astea vechi, cat naiba sa tii o masina evche, chiar cu piese din dezmembrari?! mai iei una, mai iei alta, insa la un moment dat te saturi naibii si iti cumperi o masina mai noua...


--------------------
Honda CRV 2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bacu
post 5 Feb 2007, 12:46
Post #88


Membru Privilegiat


Group: Members
Posts: 1.956
Joined: 11 May 06
From: Luxembourg




QUOTE(vis-a-vis @ 5 Feb 2007, 09:55)
Sincer, eu aveam de gand ca in locul breakului si a daciei 1210 din '86 sa-mi iau un VW Lupo diesel (cel cu consumul de 3 l) pentru oras si/sau un Suzuki Jimny pt. escapade.
Insa sunt euro 3 si taxa e maricica, asa ca voi polua in continuare cu non-euro si pseudoEuro 2...
*




adica aveai banii pentru masinile astea, insa te impiedica taxa asta care reprezinta 5-10% din valoarea masinii si atunci nu iti mai iei, ramai la dacia din 86?

io cred ca se exagereaza totusi, taxa are un scop nobil, cei care aveau bani de masina noua nu ii va impiedica taxa asta sa isi cumpere o masina noua, isi vor cauta una cu euro cat mai mare si gata, iar cei care nu aveau isi vor cumpara de acum second hand de la intern, deja inmatriculate.


--------------------
Honda CRV 2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinutzu
post 5 Feb 2007, 12:49
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 July 05
From: Piatra Neamt




Eu am dacia 1400 berlina noneuro din 1999. Am dat cu 3 ani in urma 85mil.(2000si ceva euro). Si e non euro. Cu taxa asta sunt obligat sa circul cu ea in continuare. Altfel as fi putut sa iau un VW sau Audi sau Opel sau.. orice la 1000-1500-2000 euro. Si aveau si euro 2 pe ele.
Si in ce caz ar fi iesit mediul mai castigat?
Taxa e pentru romanii cu bani la care nu conteaza daca da 15000 sau 20000 de euro pe masina. Da romanu sarac tot cu Dacia va merge si tineti cont ca sunt dacii de 15-20-25 ani in circulatie.
Bafta!
(nu am avut rabdare sa citesc tot topicul)


--------------------
DACIA BERLINA 1310L - NT 05 XXX
Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 5 Feb 2007, 12:58
Post #90


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




Din pacate taxa nu e nici pentru romanii cu bani. Este pentru importatorii de masini, dar, in special pentru DACIA. Si e trist acest lucru. Daca era cu adevarat pentru protejarea mediului eram de acord si laudam taxa, dar asa imi este scarba.

This post has been edited by 2dor: 5 Feb 2007, 12:59


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 07:00
Forum Renault