[VIDEO] 574,8 km/h - Noul record de viteza TGV, in direct azi, 3 aprilie 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
[VIDEO] 574,8 km/h - Noul record de viteza TGV, in direct azi, 3 aprilie 2007
Forum Bot |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Bot Posts: 1.618 Joined: 10 July 06 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
AMW |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 7 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Recordul modial de viteza este de 578kmph...detinut de niste asiatici...oricum impresionant..
|
--------------------
Volkswagen Passat
Highline 2.0 TDI 4MOTION
B6 Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v |
|
pastrama |
![]()
Post
#3
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Cand o sa vedem si pe la noi asa ceva???
![]() This post has been edited by pastrama_stelistu: 3 Apr 2007, 23:30 |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#4
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
La noi?
![]() La noi Intercity sau Personal, tot peste 4 ore face între B-CT ![]() ![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#5
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Ca sa iasa vreo vaca la pascut prin zona?
Trenurile Maglev au potential mult mai mare,nu rezista oamenii la acceleratiile capabile,,, |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#6
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Perna magnetica e altceva ... pentru TGV Bravo lor
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
ghetau dan |
![]()
Post
#7
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Tocmai de aceea zic si eu...alt confort,riscuri zero...teoretic poate atinge daca nu ma insel viteza sunetului dar nu suporta oamenii G-urile...decelerarii/accelerarii
This post has been edited by ghetau dan: 4 Apr 2007, 08:51 |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
In nici un caz nu sunt riscuri zero nici la unu nici la altul.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#9
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
TGV-u' mai tare de atat nu merge, iar Maglevu' dac-ar fi fost capabil de 1Mach s-ar fi-ncercat.
Maglev o fi plutind pe sina, dar exista roti de ghidare care-l limiteaza ca viteza. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
VladG |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Am vazut un documentar pe Discovery despre MAGLEV.
Trenul poate depasi SIGUR viteza sunetului, DAR consecintele ar fi naspa pentru: oamenii si cladirile din jur si chiar infrastructura lui de rulare, care ar fi distruse de bang-ul sonic. Deci mai mult de 800km/h nu pot incerca, din motivele de mai sus. Mai erau niste proiecte, cred ca SF, sa circule aceste trenuri prin tuburi vidate. Atunci limita ar fi data doar de corpul omenesc, de acceleratiile pe care le poate acesta suporta. |
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
--
- --
|
|
Zippy |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru din 2003 Group: Members Posts: 917 Joined: 26 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu se putea tine ala cu elicopterul dupa el
![]() Poate peste multi ani o sa avem si noi cand o sa invete lumea sa treaca pe pasarela. |
--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.|
VW JETTA
2014
- B 97 Z I P ] Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Au montat alte roti pentru cursa asta, alt diametru alta compozitie probabil, cele "normale" nu fac fata, in mod normal, un TGV nu trece de 300 km/h.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#13
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
DannyC |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 17 December 05 From: Baia Mare ![]() |
Confirm. Cel mai rapid elicopter din lume (Lynx-ul) abia atinge 270 Knots adica vreo 500 km/h
|
--------------------
Dacia
Logan
1.6 MPI Ambition
- MM 82 DNY Masina si nevasta nu se imprumuta!
|
|
driverx |
![]()
Post
#15
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Pfoa....cred ca s-a marit nivelul oceanelor cu peste 1 metru la cat a crescut mandria nationala a francezilor. Cred ca is dea binelea full de ei acuma. Ce fet(z)e safisfacute aveau acolo. Zici ca tocmai terminasera o partida buna de sex in group. Oricine cu oricine
![]() ![]() ![]() Oricum, fain, dar cand vorbim de asemenea viteze, rotile nu mai au un viitor in acest segment. MAGLEV will rule. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#16
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
QUOTE(VladG @ 4 Apr 2007, 11:37) Am vazut un documentar pe Discovery despre MAGLEV. Trenul poate depasi SIGUR viteza sunetului, DAR consecintele ar fi naspa pentru: oamenii si cladirile din jur si chiar infrastructura lui de rulare, care ar fi distruse de bang-ul sonic. Deci mai mult de 800km/h nu pot incerca, din motivele de mai sus. Mai erau niste proiecte, cred ca SF, sa circule aceste trenuri prin tuburi vidate. Atunci limita ar fi data doar de corpul omenesc, de acceleratiile pe care le poate acesta suporta. ASA ESTE.AI MARE DREPTATE.Restul sint comentarii mai mult sau mai putin adevarate,insa nu in totalitate.Maglev poate depasi viteza sunetului,in aer,,, |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
razvanescu |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 6 January 05 ![]() |
Mai ce de ingineri specialisti avizati sa faca afirmatii din astea pe aici... Pfiuuu - ma doare capul
![]() |
--------------------
Logan Preference 1,6
|
|
GYCONE |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru fericit Group: Members Posts: 217 Joined: 3 November 04 From: Buzau ![]() |
Si locomotivele noastre sunt capabile sa prinda 240 km/h. Infrastructura conditioneaza viteza
This post has been edited by GYCONE: 5 Apr 2007, 19:55 |
--------------------
-
-
- Dacia Break '99
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#19
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Bine
![]() Bullshit...Tronsonul B-BV...s-a lucrat la el 2 ani, cică modernizare pentru creșterea vitezei ![]() ![]() Și după ce au terminat, trenurile merg la fel de încet, iar la curbe ai senzația că te răstorni, din cauza "supervitezei" de care sunt capabile... ![]() Urmează B-CT... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
hash |
![]()
Post
#20
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
Oare cum se simte inauntru cand se petrec 2 TGV-uri cu asemenea viteze venind din directii contrare (sau cand intra in tunel) ? Ca la viteza de 260 se aude o bufnitura destul de zdravana, zici ca acusi-acusi se sparg geamurile. Oricum senzatia de accelerare e brici
|
--------------------
-
-
-
|
|
VladG |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Catalin Marinarul @ 5 Apr 2007, 21:57) Bine ![]() Bullshit...Tronsonul B-BV...s-a lucrat la el 2 ani, cică modernizare pentru creșterea vitezei ![]() ![]() Și după ce au terminat, trenurile merg la fel de încet, iar la curbe ai senzația că te răstorni, din cauza "supervitezei" de care sunt capabile... ![]() Urmează B-CT... Spre Constanta merg binisor Intercity-urile. Mergeam cu 130km/h pe autostrada, paralel cu calea ferata si m-a depasit unul (cred ca avea in jur de 150km/h) |
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
--
- --
|
|
driverx |
![]()
Post
#22
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
VladG |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
![]() Oricum am ramas surprins ca mergea asa de repede. Eu stiam ca pot merge cu maxim 120km/h. Dar pana la 500, hai macar 250km/h, mai e cale lunga... ![]() This post has been edited by VladG: 6 Apr 2007, 12:59 |
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
--
- --
|
|
paulica |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Din pacate linia Buc-BV e cu totul altfel decât Buc-Cta. Ce relief e colo si ce relief e dincolo? Probabil ca e si mai aiurea facuta.
Intr-adevar inainte de reabilitare pe Buc-Cta se circula cu max 120 km/h. Acuma insa maxim e 160 si se pare ca regimul de croaziera va fi 140-150. Cât despre MAGLEV o sa mai treaca un secol pâna va deveni operational. Aici sunt prea multe de discutat. In primul rând pentru a ridica vagonul iti trebuie pe el magneti "supraconductori". Ca pe calea de rulare e imposibil sa-i pui. Sa faci un magnet supraconductor de la Buc la Cta (225 km) asta inseamna PIB-ul USA pe 2 decenii. Va dati seama ce instalatie de heliu lichid trebuie? Deci tehnologia e atât de scumpa ca se amortizeaza in 2 secole. Iar daca cedeaza ceva (si va spun sigur ca cea mai proasta fiabilitate o au sistemele electromecanice) nu prea ai pe unde scoate camasa. Asa ca având noul record la TGV care va duce la un regim de croaziera de 350 km/h, cu cheltuieli acceptabile, ce-ti mai trebuie MAGLEV ca oricum n-o sa mearga cu 800 km/h? Va avea si el un regim de croaziera limitat. |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
C@talin |
![]()
Post
#25
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
QUOTE(VladG @ 4 Apr 2007, 11:37) Am vazut un documentar pe Discovery despre MAGLEV. Trenul poate depasi SIGUR viteza sunetului, DAR consecintele ar fi naspa pentru: oamenii si cladirile din jur si chiar infrastructura lui de rulare, care ar fi distruse de bang-ul sonic. Deci mai mult de 800km/h nu pot incerca, din motivele de mai sus. Mai erau niste proiecte, cred ca SF, sa circule aceste trenuri prin tuburi vidate. Atunci limita ar fi data doar de corpul omenesc, de acceleratiile pe care le poate acesta suporta. Corect am vazut si eu,chiar vroiau astia s afaca un tunel subacvatic intre europa si sua prin care sa merga maglevu cu peste 5000 km/h parca ![]() ![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
bygy007 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu am primit si o sapca cu chestia asta
![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 02:55 |