Probl soc carburator.
![]() ![]() ![]() |
Probl soc carburator.
freeman30 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|||
M.C. |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
In momentul in care tragi socul,motorul trebuie sa se accelereze putin.
La tine ai o problema cu acea tija care vine pe lateralul carburatorului de la clapeta de soc la clapeta de acceleratie.Tija asta are rolul de a deschide putin clapeta de acceleratie cind socul este tras. Incearca sa o reglezi,si asta se face cu ajutorul unui patent,sa o strimbi putin,ca sa actioneze clapeta de acceleratie. Ai grija sa nu o strimbi prea mult,pentru ca asa in momentul in care vei porni motorul cu socul tras,motorul se va tura foarte tare,si nu este bine pentru ca asta inseamna uzura mare din cauza lipsei presiunii de ulei la pornire. Incearca si tu sa o reglezi in asa fel ca la pornirea la rece dimineata sa ai 1500-1700 rot/min,asta cu socul tras. Si nivelul de ce l-ai marit? Vrei sa ai consum mai mare? |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005
|
|
cristidb |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai daca mareshti distantza dintre plutitor si capacul carburatorului nu maresti nivelul ci il micshorezi.
Nivelul trebuie reglat exact asha cum este prescris la orice carburator. Orice alta pozitzie face carburatorul sa mearga mai prost. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
freeman30 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca i-am dat de cap........un mecanic mi-a zis ca ar fi supralimentata ,adica pe intelesul meu ,as avea infundate cele 2 canale de aer care vin sub carburator.Asta mi-a zis ,acum sa-l desfac si sa le caut smile.gif ,imi spunea ca din cauza depunerilor mari chiar sa nu poata fi vizibile.Am sa incerc si varianta aceea cu tija de pe lateralul carburatorului ,inainte de al desface.
|
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#5
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Verifica arculetul din clapeta de soc. Daca este blocat, motorul se ineaca imediat dupa pornire - nu mai poate trage aerul necesar mersului (amestec bogat). |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
AC |
![]()
Post
#6
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
care-s astea ca nu-mi dau seama?? |
||
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|||
M.C. |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Laurentiu,clapeta de care zici tu nu este la acest carburator monocorp.Asta este doar la Oltcit si la carburatoarele dublu corp de la motoarele de 1600cmc. de Dacie.
Pt Freeman. Orificiile de care ti-au zis nu au nici o legatura cu socul. Problema ta nu este de acolo,regleaza intii acea tija si dupa aia da jos carburatorul. Orificiile sint la baza difuzorului,si ca sa le vezi,trebuie dat carburatorul jos. Unul este de progresiune,iar altul pentru avansul vacuumatic. |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005
|
|
AC |
![]()
Post
#8
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
chiar 3 pt progresie 8) |
||
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|||
M.C. |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Exact !!! :mester:
|
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005
|
|
freeman30 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
ok, multumesc pt raspunsuri asa o sa fac.
|
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 15:01 |