carburator
![]() ![]() ![]() |
carburator
istvan.t |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 23 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1310
cn1
1996
- mm05ysc
|
|||
vali vtk |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu trotineta Group: Members Posts: 221 Joined: 8 November 06 From: Braila ![]() |
1. Membrana de la capsula vacumatica sparta
2.Arcul de pretensionare al capsulei vacumatice prea tare sau reglat aiurea 3.Traseele din carburator infundate |
--------------------
DACIA
1300
1980
- BR-15-DNL
|
|
gugul |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 25 June 06 ![]() |
Scoate reglajul de aer de tot si daca nu se opreste inseamna ca este infundat carburatorul exact la conicitatea de reglare aer.
Cel mai bine il dai jos si il cureti in petrol sau decarburator, schimbi toate membranele si o sa mearga ca nou. Daca nu te descurci mergi la un centru de reglari pe stand si ti l curata si aranjeaza baietii de acolo. Bafta |
--------------------
dacia
1310
1995 berlina
|
|
Dyda |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Pentru ca sursa de aer este alta decit canalizatia din carburator - adica trage aer fals pe linga carburator.
Iar la delcou sar putea sa ai gaura din capsula infundata ( dar si membrana sparta ) ambele se pot verifica This post has been edited by Dyda: 6 Feb 2007, 08:25 |
-------------------- Kox
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#5
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Ce efect are acea membrana ... sau arc ... cum se simte masina cand astea nu merg bine ... a mea merge ok trage bine dar la relanti tremura ... si este fixat undeva la 900 ... si nu inteleg dece ... am inclusiv rateuri ...destul de multe ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
tabek |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Membrana accea, si implicit regulatorul de avans vacuumatic, modifica automat avansul in functie de depresiunea din galeria de admisie. Depresiunea este maxima la mersul in gol, deci membrana este trasa la maxim de depresiune...depresiunea scade proportional cu cresterea turatiei, astfel la turatii de peste 3000rpm avansul vacuumatic nu intra in functiune.
Trepidatiile tale, nu cred sa aiba legatura cu avansul vacuumatic, mai degraba sunt de la aprindere. This post has been edited by tabek: 6 Feb 2007, 11:30 |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
apollo |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(tabek @ 6 Feb 2007, 11:29) Membrana accea, si implicit regulatorul de avans vacuumatic, modifica automat avansul in functie de depresiunea din galeria de admisie. Depresiunea este maxima la mersul in gol, deci membrana este trasa la maxim de depresiune...depresiunea scade proportional cu cresterea turatiei, astfel la turatii de peste 3000rpm avansul vacuumatic nu intra in functiune. Trepidatiile tale, nu cred sa aiba legatura cu avansul vacuumatic, mai degraba sunt de la aprindere. Exact. in functie de depresiunea din galeria de admisie membrana trage acel brat la platina mobila.la mine se simte cand o turez tare, scaed relantiul al 500 si in 2 secunde relantiul se ridica singur la 700-800 RPM. mi-a zis cineva si am observat ca acel brat are un joc de 1-2mm maxim care intarzie aprinderea sau invers. acum nu stiu sigur principiul de functionare. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
tabek |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Pai asta-i principiul de functionare
![]() Modifica unghiul de avans de la 0 la 6,5 grade. 0 grade la depresiune minima (turatii mari, avansul vacuumatic nu functioneaza), 6,5 grade la depresiune maxima (mers in gol). |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
istvan.t |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 23 September 06 ![]() |
mersi baieti pt raspunsuri, o sa incerc maine daca nu o sa ninga.
|
--------------------
dacia 1310
cn1
1996
- mm05ysc
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#10
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 6 Feb 2007, 11:04) Ce efect are acea membrana ... sau arc ... cum se simte masina cand astea nu merg bine ... a mea merge ok trage bine dar la relanti tremura ... si este fixat undeva la 900 ... si nu inteleg dece ... am inclusiv rateuri ...destul de multe ... daca nu si-a bagat nimeni degetele pe acolo nu umbla... (membrana, arc, reglaj) rateuri -- mai regleaza avansul....si bujiile poate nu sunt bune sau au inceput sa se duca....... |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#11
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
istvan.t |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 23 September 06 ![]() |
am verificat toate, a mai ramas sa curat carburatoru
|
--------------------
dacia 1310
cn1
1996
- mm05ysc
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#13
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(AAlpine1 @ 7 Feb 2007, 17:55) daca nu si-a bagat nimeni degetele pe acolo nu umbla... (membrana, arc, reglaj) rateuri -- mai regleaza avansul....si bujiile poate nu sunt bune sau au inceput sa se duca....... Sa stii ca acolo nu a umblat nimeni ... chiar este si punctul de vopsea rosie intact pe rotita aceea dintata ... rateuri ... nu sunt din avans avansul merge ok ... la 0 grade (+/- 1 grad ) bujii am pus in octombrie nu au mai mult de 2000 km ... sunt facute in belgia ...asa scria pe cutie ...nu am idee ce marca sunt dar ma uit pe ele si iti spun ce scrie ...faza este ca masina tremura la relanti chiar daca am un relanti de 1000 sau chiar daca tin socul tras si sta accelerata ... efectiv tremura si bufneste in toba si la fiecare bufnitura se simte si o zgaltiala ... ce sa mai reglez ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
apropo, mi-am luat carburator nou prin toamna, cu garantie tot...2 milioane si ceva
azi, ii scot filtrul sport pentru a o pregati de vanzare, ii bag filtrul normal, si vad ca e crapat carburatorul si la sprituri imi scoate un jet de 15 cm foarte subtire ma duc la ei frumos, in loc sa mi-l schimbe vroiau sa mi-l scoata de pe masina si sa il trimita la bucuresti PENTRU A FI REPARAT ! daca nu o vindeam le spargeam toate geamurile, mai e si firma serioasa, piese auto dacia de la casa de cultura (constanta). i-am trantit o plateslina gen poxipol pe acolo, sa vedem daca tine ... abia astept sa scap de problemele acestea care nu ar trebui sa apara niciodata. |
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 7 Feb 2007, 19:52) [...] masina tremura la relanti chiar daca am un relanti de 1000 sau chiar daca tin socul tras si sta accelerata ... efectiv tremura si bufneste in toba si la fiecare bufnitura se simte si o zgaltiala [...] Asta cam arata scintei sporadice, ia vezi cum e platina (curatat, distanta) si daca cumva ai Malvina, iarasi vezi de platina (se depune ceva finut ca o funingine dura care genereaza asta); in cazul asta poti verifica si fara Malvina sau alta electronica. Ar mai putea fi o problema: scoate capacul de la delco si roteste ORAR luleaua. Daca ai jocuri mari sau daca rotirea se face fara revenire sub forta arcurilor, uzuri mari sau arcuri sarite ceea ce genereaza un avans mare. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#16
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Merci liviu o sa verific platina ... la aia nu m-am uitat ... dar dece in turatie merge bine ... nu am nici un fel de modificare la aprindere este cea clasica ... eu nu am banuit platina pentru ca dimineata porneste la sfert ... chiar daca este -1 chiar si pe GPL ... dar o sa verifica si iti spun in ce stare am gasit-o ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 00:55 |