DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> franeaza asimetric.. dati-mi o idee!, cu aerisire corecta si totul schimbat pe perechi

nambanidealtceva
post 7 Feb 2007, 00:54
Post #1


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




Orice sugestie e binevenita; iata care e problema: mi-am cumparat masina in 2000, toate bune si frumoase, a mers frana 2 ani brici; ulterior, a inceput sa traga stanga volanul la frane.. iar la franare violenta, mai ales pe ud, pleaca masina cu totul; de atunci, am schimbat absolut tot: discuri, etrieri, sania de la etrieri, furtunase, conducte (am cumparat doua de dreapta, ca sa aiba aceeasi lungime).. am schimbat 3 pompe (din cauza ca erau proaste, nu pentru a rezolva asimetria franarii..).. am inversat conductele in pompa; orice as face, trage stanga cand franez, stanga blocheaza imediat, dreapta nu... la franare lunga, sau la franari succesive, se egaleaza frana (simt cum nu mai trage volanul), insa in scurt timp revine problema; repet, am schimbat absolut tot, in acelasi moment, aceeasi calitate a pieselor.. aerisit ca lumea de fiecare data.. pedala tare.. spatele franeaza simetric... Si pe stand la ITP s-a vazut diferenta, dar pentru ca inainte de a frana brusc au franat progresiv, nu a fost decat diferenta de 18% mi se pare intre rotile din fata si am trecut de fiecare data.. dar 18% astia se simt enorm in realitate. Care ar fi motivul pentru care franeaza stramb?

This post has been edited by nambanidealtceva: 7 Feb 2007, 00:57


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 7 Feb 2007, 01:49
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




si eu ma invarteam cu masina pe loc la franari bruste si i-mi tragea dreapta . . . . am schimbat cauciucurile si . . . . si-a revenit "miraculos"


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
volint
post 7 Feb 2007, 07:42
Post #3


membru miserupist


Group: Members
Posts: 317
Joined: 7 September 04
From: Bucuresti (44.45682;26.13879)




Salve.
Verifica tirantul de pe partea stanga; sigur s-a largit gaura urechii de prindere de pe sasiu. Am patit si eu acum multi ani si n-o sa uit cat traiesc nervii si munca.Daca e asa, ai grija la solutia adoptata pt reparare. Sa nu te grabesti sa sudezi ceva pana nu masori ce trebuie. Bucsele de tirant au insertie metalica la interior si daca ingrosinprea mult "urechea" se sparge cauciucul bucselor la strangere.


Spor!!


--------------------
Dacia / Mitzu Nova GTI / hautlandăr 2000 / 2011 - B-22-YFL /
Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 7 Feb 2007, 11:14
Post #4


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




cauciucurile sunt relativ noi si acelasi tip... tirantul e teapan... bascula la fel.. nu am joc la roti, zgomote, cauciucuri tocite aiurea.. imi schimb absolut tot ce inseamna pivoti si bucsi la timp... ma gandeam sa nu fie vreun amortizor dus, nu stiu cata influenta ar putea avea.. unsure.gif


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 7 Feb 2007, 15:27
Post #5


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




furtunele de la etrieri


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 7 Feb 2007, 15:50
Post #6


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(AAlpine1 @ 7 Feb 2007, 16:27)
furtunele de la etrieri
*




Ce treaba au furtunele ... alea ori sunt sparte ori nu ... ce treaba au cu o frana mai slaba pe o parte ... detaliaza te rog .... rolleyes.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 7 Feb 2007, 16:11
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




au . . .AAlpine are dreptate . . . daca un furtun este elastic la franare presiunea il umfla efectiv . . . . de aici poate aparea diferenta asta . . . .

daca tot nu-si revine vinde-o si cumpara alta . . . . biggrin.gif

LE: Eventual mergi la un stand de geometrie si verifica geometria trenului fata . . .sa nu se fi miscat vre-un lonjeron ceva . . . deh e dacie . . .

This post has been edited by Ford_V6: 7 Feb 2007, 16:13


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 7 Feb 2007, 16:42
Post #8


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(mihai0070 @ 7 Feb 2007, 15:50)
Ce treaba au furtunele ... alea ori sunt sparte ori nu ... ce treaba au cu o frana mai slaba pe o parte ... detaliaza te rog .... rolleyes.gif
*



pai ce rost mai are sa imi dau eu cu parerea cand u ai evidentiat problema lor ????


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 7 Feb 2007, 23:59
Post #9


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




sunt schimbate ambele furtune... teoretic, daca unul e slabit intr-un loc si se umfla, atunci influenteaza.. dar se inmoaie si pedala, la mine nu e cazul, cursa ei este cam de 3 cm, cam un sfert din drumul pana la podea.. chestia cu vandut masina mi se pare cea mai buna idee pe moment smile.gif .. pentru ca alta, sincer.. nu imi mai vine.. si-mi iau si eu un Fireblade, ca Aalpine1..

This post has been edited by nambanidealtceva: 8 Feb 2007, 00:06


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 8 Feb 2007, 09:17
Post #10


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




eu mai am dacia.....pe moto pe vremea esti cub de gheatza pe cand in dacie bordu de cn isi face simtita prezenta.....
daca ai schimbat tot, furtune, garnituri, placute de frana, aerisirea e buna inseamna ca ai discurile ovalizate sau uzate inegal.......... verifica discurile de frana, vezi ce grosime au si cate santuri si cat de adanci au in ele.....


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 01:26
Forum Renault