+ul de pe alternator, unul din fire da la masa!!!!!
![]() ![]() ![]() |
+ul de pe alternator, unul din fire da la masa!!!!!
URSUS |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 21 December 06 From: cluj ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310
1987 TLE
- CJ 07 XIP
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
DE unde stii ca da la masa? daca ar da la masa , bateria se duce dracu' , sau mai rau ai lua foc.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#3
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Macar ai stingator omologat in masina ... daca tot zici ca dau firele alea la masa ...
On Topic ... daca atingi plusul la masa ... face scurt ... (o sa vezi scantei ... alte fenomene pe acolo ....) |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
De unde stii ca da la masa? Ai masurat cu un aparat de masura? Daca da ai scos consumatorii??? (alternator, ...etc)...
Daca vrei sa verifici consumul scoate un contact de la baterie si atinge-l usor de borna. Daca nu face scanteie mare pune un aparat de masura in serie si verifica intensitatea curentului "luat" de instalatia electrica. Ar trebui sa fie de ordinul catorva sute de mA, asta daca ai alarma sau alte aparate de genul in standby. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#5
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Exact ... daca ai casetofon (stand-by) alarma cunsumul nu trebuie sa fie mai mare de 50 mA (la mine parca asa arata undeva in vara cand am verificat si eu consumul
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(URSUS @ 26 Jan 2007, 07:21) ce ma fac?! Iarasi tai tot mansonul sa-mi dau seama unde e strapuns? Firul rosu de pe prezonul de + de pe alternator imi da la masa, iar din cate stiu el merge pe blocul de lumini.L-am testat fara condensator in circuit, cu firele 'in aer' La fel, intrebare, firul de pe + ul de la perii, da si el la masa!e normal?? ecitatia de la alternator (unde intra firul la alterator) da la masa depinde cum ai masurat trebuie masurat cu un ohmetru pe scala de rezistenta cea mai mica trebuie sa dea o rezistenta de 3,5 minim si maxim 6,5ohmi dar cel mai bine scoti suporul cu perii si masori rezistenta direct pe cele 2 inele trebuie sa fie valorile mentionate de mine ![]() daca vrei sa vezi daca da la masa firul rosu inti scoate borna de la baterie apoi masoara sau desfa firul din ambele capete si masoara , conteaza daca ai cheia in contact sau usa deschisa This post has been edited by bygy007: 26 Jan 2007, 23:38 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
3,5 ohm daca e rotor de alternator 50 A, 6-6,5 daca e de 36.
Acuma atentie la "folclor"/marketing. Am vazut alternatoare scris pe care scria 50A si aveau stator sau rotor de 36. Se intimpla mai ales in cazul "alternator sh" la care vinzatorul i-a inlocuit capacul spate cu unul pe care scrie 50A. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
URSUS |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 21 December 06 From: cluj ![]() |
Fartilor iau de bune toate sfaturile voastre, am masurat continuitatea cu un MAVO-35, si-ntradevar firul rosu de pe alternator da la masa, dar mi-am explicat fenomenul prin intoarcerea prin releele de incrucisare(farurile) si lampile de pozitii!!!
Daca iau pozitiile de la blocul de lumini, se-ntrerupe contactul cu masa ![]() ![]() Iar excitatia da la masa prin releul de incarcare. si era sa uit ![]() ![]() Argon, am masurat fara borne pe baterie, si fac diferenta intre tensiune si curent ![]() diaconuliviu, e de 36 si am ~6 Ohmi , asta-i bine....mersi ca mi-ai spus parametrii ! |
--------------------
DACIA
1310
1987 TLE
- CJ 07 XIP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th July 2025 - 18:49 |