DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> +ul de pe alternator, unul din fire da la masa!!!!!

URSUS
post 26 Jan 2007, 06:21
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 21 December 06
From: cluj




ce ma fac?! Iarasi tai tot mansonul sa-mi dau seama unde e strapuns?
Firul rosu de pe prezonul de + de pe alternator imi da la masa, iar din cate stiu el merge pe blocul de lumini.L-am testat fara condensator in circuit, cu firele 'in aer'
La fel, intrebare, firul de pe + ul de la perii, da si el la masa!e normal??


--------------------
DACIA 1310 1987 TLE - CJ 07 XIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Jan 2007, 07:23
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




DE unde stii ca da la masa? daca ar da la masa , bateria se duce dracu' , sau mai rau ai lua foc.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 26 Jan 2007, 07:55
Post #3


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Macar ai stingator omologat in masina ... daca tot zici ca dau firele alea la masa ...
On Topic ... daca atingi plusul la masa ... face scurt ... (o sa vezi scantei ... alte fenomene pe acolo ....)


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 26 Jan 2007, 08:50
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




De unde stii ca da la masa? Ai masurat cu un aparat de masura? Daca da ai scos consumatorii??? (alternator, ...etc)...
Daca vrei sa verifici consumul scoate un contact de la baterie si atinge-l usor de borna. Daca nu face scanteie mare pune un aparat de masura in serie si verifica intensitatea curentului "luat" de instalatia electrica. Ar trebui sa fie de ordinul catorva sute de mA, asta daca ai alarma sau alte aparate de genul in standby.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 26 Jan 2007, 08:57
Post #5


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Exact ... daca ai casetofon (stand-by) alarma cunsumul nu trebuie sa fie mai mare de 50 mA (la mine parca asa arata undeva in vara cand am verificat si eu consumul tongue.gif) si totusi cum ti-ai dat seama ca acele fire cu + dau la masa -


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 26 Jan 2007, 23:32
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(URSUS @ 26 Jan 2007, 07:21)
ce ma fac?! Iarasi tai tot mansonul sa-mi dau seama unde e strapuns?
Firul rosu de pe prezonul de + de pe alternator imi da la masa, iar din cate stiu el merge pe blocul de lumini.L-am testat fara condensator in circuit, cu firele 'in aer'
La fel, intrebare, firul de pe + ul de la perii, da si el la masa!e normal??
*




ecitatia de la alternator (unde intra firul la alterator) da la masa depinde cum ai masurat trebuie masurat cu un ohmetru pe scala de rezistenta cea mai mica trebuie sa dea o rezistenta de 3,5 minim si maxim 6,5ohmi dar cel mai bine scoti suporul cu perii si masori rezistenta direct pe cele 2 inele trebuie sa fie valorile mentionate de mine excl.gif daca masori cu periile scoase intre un inel si masa nu trebuie sa de


daca vrei sa vezi daca da la masa firul rosu inti scoate borna de la baterie apoi masoara sau desfa firul din ambele capete si masoara , conteaza daca ai cheia in contact sau usa deschisa

This post has been edited by bygy007: 26 Jan 2007, 23:38


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 29 Jan 2007, 09:22
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




3,5 ohm daca e rotor de alternator 50 A, 6-6,5 daca e de 36.
Acuma atentie la "folclor"/marketing. Am vazut alternatoare scris pe care scria 50A si aveau stator sau rotor de 36. Se intimpla mai ales in cazul "alternator sh" la care vinzatorul i-a inlocuit capacul spate cu unul pe care scrie 50A.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
URSUS
post 9 Feb 2007, 19:28
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 21 December 06
From: cluj




Fartilor iau de bune toate sfaturile voastre, am masurat continuitatea cu un MAVO-35, si-ntradevar firul rosu de pe alternator da la masa, dar mi-am explicat fenomenul prin intoarcerea prin releele de incrucisare(farurile) si lampile de pozitii!!!
Daca iau pozitiile de la blocul de lumini, se-ntrerupe contactul cu masa blush.gif am vazut si io tarziu biggrin.gif

Iar excitatia da la masa prin releul de incarcare.

si era sa uit wink.gif am si stingator omologat, carcotasilor tongue.gif

Argon, am masurat fara borne pe baterie, si fac diferenta intre tensiune si curent excl.gif

diaconuliviu, e de 36 si am ~6 Ohmi , asta-i bine....mersi ca mi-ai spus parametrii !


--------------------
DACIA 1310 1987 TLE - CJ 07 XIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th July 2025 - 18:49
Forum Renault