DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Raport fata spate la frana

Pedro
post 9 Feb 2007, 09:35
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Am schimbat toata frana, absolut totul in afara de 3 conducte. Cand franez mai violent, spatele lasa cauciucurile pe asfalt in schimb rotile fata nu se infraneaza oricat de tare as frana. Bineanteles ca repartitorul este de forma dar ma intreb eu de ce mi se intampla totusi asa caci apasand frana violent ar trebui sa se blocheze si fata. Mentionez ca in instalatie sunt 2 tipuri de lichid dot3 amestecat cu dot4, sa fie si din cauza asta? Ma mai gandesc ca de la zecile de aerisiri de acu ceva luni a curs lichid pe placute intr-o veselie si poate trebuiesc smirgheluite cu simt de raspundere, de lene si scarba de atata munca nici nu m-am obosit la momentul respectiv.


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 9 Feb 2007, 09:38
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




LA ce-ti ajuta sa cunosti raportul de franare, cand ai repartitorul de forma, pune-ti un repartitor bun, si mai vorbim. Spatele nu trebuie sa blocheze pe asfalt sub nici o forma.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 9 Feb 2007, 09:41
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Nu, stai ca nu m-ai inteles, vorbeam de care e "raportul de forte" la mine si de ce chiar si violent apasata frana fata nu blocheaza. Ma gandeam ca poate chiar si cu repartitorul pe direct franarea violenta ar trebui sa inghete si rotile fata.
Repartitorul a ramas neschimbat si pe direct caci am prins oarecum frica de ce tot zice lumea ca sunt super proaste de noi. Un coleg spunea ca a schimbat 5 , facuse poteca cu magazinul si am zis sa nu ma-ncumet dar clar trebuie schimbat.

This post has been edited by Pedro: 9 Feb 2007, 09:43


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Twister
post 9 Feb 2007, 10:47
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 4 May 05




Eu am inlocuit limitator franare, tulumba servo, pompa frana 4 conducte si toate piesele noi au fost OK din prima. Pompa si limitatorul sunt o aiureala Asam Iasi, insa deocamdata functioneaza bine. Cumparam piese originale (cat de originale or mai fii ele), dar nu sunt de gasit. Oricum vanzatorul imi spusese ca imi schimba pompa daca e defecta, num ai sa nu-i stric filetele la conexiunile conductelor. Limitatorul vechi avea 13 ani, nu se blocase si nu pierdea lichid, l-am schimbat preventiv.



--------------------
Dacia 1310L 1397cm³ 1994 - CT-01-...
Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 9 Feb 2007, 10:52
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




1. Schimba si regleaza limitatorul.
2. Ai pompa 4 conducte cu ICP, aerisita prin metoda "pedala"? Scoate-o din avarie, s-a rasdiscutat aspectul.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Twister
post 9 Feb 2007, 10:58
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 4 May 05




Ca o sugestie in legatura cu limitatorul, bagati intre pistonas si cilindrul sau vaselina speciala pt compensatori de franare pt a evita griparea ansablului. Vaseliana asta nu se imbacseste si nu se dizolva in lichid de frana.


--------------------
Dacia 1310L 1397cm³ 1994 - CT-01-...
Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 9 Feb 2007, 11:13
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti





1.Cu siguranta asa am sa fac
2.Nu am servo, spuneam ceva de conducte ca au scapat doar 3 neschimbate din 5 cate sunt in total pe simplu circuit.
Cat despre vaselina aia, interesant dar ...............in spatiu deschis si necapsulat in timp orice se imbacseste .....................cred


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Twister
post 9 Feb 2007, 11:23
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 4 May 05




La mine in service, vaselina aia Brembo vine la set, in kit-ul de compensatori etrier si chiar nu se imbacseste. Din pacate nu stiu daca se gaseste separat in comert.
Schimba si conductele catre etrierii fata, sa nu colmatate. Daca e problema exclusiv de frana pe fata, sunt doar 3 repere de verificat, pompa (dar zici ca e noua), etrierii si conductele.

This post has been edited by Twister: 9 Feb 2007, 11:27


--------------------
Dacia 1310L 1397cm³ 1994 - CT-01-...
Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valibb
post 9 Feb 2007, 11:56
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 5 June 05
From: BAIA MARE




Sa nu amesteci niciodata lichidul de frana DOT 3 cu DOT 4 risti sa ti se unfle garniturile
Daca ai pompa de frana cu 4 conducte aerisirea se face prin cadere libera a lichidului de frana si sa nu uiti sa scoti bulbul de la pompa de frana
Este normal daca nu ai limitator sa se blocheze prima data spatele , asa ca ar fi bine sa ti cumperi un limitator de frana
Unii zic ca sunt foarte proaste pompele cu 4 conducte cu ICP , eu nu am avut niciodata probleme cu ea , poate is mai norocos tongue.gif


--------------------
dacia 1310 Berlina 99
vali
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 9 Feb 2007, 12:05
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Am auzit si eu faza cu umflatu da cica totusi nu e asa. Cica se umfla daca lichidul e prost ca in rest daca e lichidul de calitate e de bine. De rau ar fi ca astea au punct de fierbere diferit si unul devine mai compresibil decat celalat. Ma rog, atat ma duce capul acum.


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Twister
post 9 Feb 2007, 12:59
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 4 May 05




Stai linistit, DOT3 se poate amesteca cu DOT4 si nu ai nici un fel de probleme in practica. Intre cele doua clase de lichid sunt diferente doar in punctul de absorbtie al umiditatii.
Nu se amesteca niciodata DOT5 cu un lichid de frana de alta clasa.


--------------------
Dacia 1310L 1397cm³ 1994 - CT-01-...
Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 9 Feb 2007, 17:41
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Aceeasi problema, rezolvarea schimbarea repartitorului.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th June 2024 - 07:57
Forum Renault