DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motor injectie-motor carburator

sorin 2004
post 3 Aug 2004, 10:02
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 2 August 04




Am un Break din 87, vreau sa pun pe el un motor pe injectie dar sa-l adaptez pt. carburator. Pompa de benzina pot sa o folosesc pe cea de la injectie- respectiv din rezervor? Delcoul se poate pune pe motorul cu injectie sau trebuie sa folosesc calculatorul pt. aprindere? Carburatorul cum il montez?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 3 Aug 2004, 11:09
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Ceva ii neclar aici Sorine....sau poate sunt eu greu de cap da' nu prea am priceput ce vrei sa faci.....adicatelea dintr-un motor pe injectie sa faci unul pe carburator??? in primul rind ca nu se poate ceea ce vrei tu si in al doilea rind de ce nu mergi cu motorul de pe break-ul din '87 daca tot vrei carburator?


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabi
post 3 Aug 2004, 11:26
Post #3


Preacuvincios moderator


Group: Members
Posts: 591
Joined: 25 July 03
From: Bucuresti




Sorine ori nu te-ai exprimat bine ori ce vrei tu nu se poate.
Motorul cu injectie se diferentiaza de cel de carburatie ( ma refer la dacia clt) de sistemul de alimentare adica unul are calculator si celalat nu are.
la cel pe injectie ai injectoarele care tot intr-un carburator iti baga benzina.
Daca tot vrei sa faci ceva ia unul normal pe carburatie ( renault ) si iti vamerge mult mai frumos.
Daca vrei neaparat pe injectie pui unul de dacia cu injectie dar fii atent la montarea injectiei.


--------------------
Renault Megane 2 bicorp 2004 - 1.5 dci Conf Exp - XXXXXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduMan
post 4 Aug 2004, 07:41
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 12 November 03
From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni




Daca nu vei avea calculatorul de injectie, nu stiu ce iti va comanda pompa electrica care este submersata in rezervor.


--------------------
VW Touran 2004 Trendline
NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristimm
post 4 Aug 2004, 09:40
Post #5


Membru vechi


Group: Members
Posts: 664
Joined: 30 September 02
From: Bucuresti




In principiu se poate face. Motorul pe inj. are un capacel in loc de delcou dar nu stiu daca sub acel capacel exista axul de antrenare.
Pompa de benzina se pune pe ON la cheie.


--------------------
ex Dacia Nova GTi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FiveThreeFive
post 4 Aug 2004, 09:53
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 232
Joined: 26 June 03
From: Bucuresti




[quote]Pompa de benzina se pune pe ON la cheie.[/quote]
Iar in cazul unui accident, pompa de benzina nu se va opri odata cu motorul, ci va continua sa impinga benzina (la o presiune si un debit deloc de neglijat). Iti dai seama ca nu este deloc o solutie viabila.

Fie ai carburator, si atunci folosesti pompa mecanica, obisnuita. Fie ai injectie, dar atunci folosesti toata electronica specifica, necesara functionarii fiabile si in siguranta.


--------------------
ex- Dacia 1310 Break , on the road: 1988-2003 , scrapped: 2010
VIN# UU1R13300J0056523. User formely known as "old1310".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduMan
post 4 Aug 2004, 12:23
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 12 November 03
From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni




Debitul la pompa de banzina electrica este constant indiferent de turatie? Nu se modifica odata cu cresterea turatiei? Asta ar insemna ca la turatii mici mai mult sa se intoarca benzina pe retur decat sa ajunga la motor.


--------------------
VW Touran 2004 Trendline
NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristimm
post 4 Aug 2004, 12:38
Post #8


Membru vechi


Group: Members
Posts: 664
Joined: 30 September 02
From: Bucuresti




Da asa este. Oricum pompa are un debit mult mai mare chiar decat consumul in plina sarcina. Deci la orice turatie mai multa benzina se intoarce decat consuma motorul.


--------------------
ex Dacia Nova GTi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SPAWN
post 5 Aug 2004, 13:52
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 243
Joined: 26 May 04
From: BUCURESTI DR TABEREI




eu nu prea am nteles de ce vrea sa scoata injectia si sa transforme un motor pe injectie in unul cu carb???
care i-ar fi avantajele pote mai intra omu si ne spune si noua :roll:


--------------------
CU DACIA DEVII MECANIC LA SIGUR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduMan
post 5 Aug 2004, 14:58
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 12 November 03
From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni




Poate ca tocmai ca nu are partea de electronica a motorului cu injectie il face sa se gandeasca sa il transforme pe carburator. (o fi vreun motor de la dezmembrari)


--------------------
VW Touran 2004 Trendline
NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SPAWN
post 5 Aug 2004, 15:40
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 243
Joined: 26 May 04
From: BUCURESTI DR TABEREI




da se pote si asta.
dar vine intrebarea e posibila transformarea adica ii poti punedelco si carb????


--------------------
CU DACIA DEVII MECANIC LA SIGUR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 6 Aug 2004, 11:57
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Nu se prea poate folosi pompa electrica la carburator. Datorita presiunii prea mari cuiul poantou nu poate inchide shi motorul se va ineca.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 6 Aug 2004, 13:14
Post #13


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




cristidb,

Regulator presiune??

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 6 Aug 2004, 14:00
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Nu e mai ieftina o pompa de benzina decat un regulator de presiune? E cea mai simpla solutie.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 6 Aug 2004, 14:34
Post #15


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




De acord. Si mie imi plac motoarele pe carburator pentru simplitatea lor si pentru ca pot fi reglate destul de usor fara scule speciale (gen CLIP). Dar nu as transforma un motor pe injectie intr-unul pe carburator niciodata. In primul rand pentru felul in care porneste un motor pe injectie. Iarna banuiesc ca stiti cum e cu motoarele pe carburator. Un chin.

Transformarea unui motor pe injectie intr-unul pe carburator nu ar trebui sa fie o problema, mai ales la Dacia nde injectia e multipunct. Tot ce se pastreaza este pompa de benzina. Se pune o bobina de inductie, un delco si un carburator si cred ca asta ar cam fi totul.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSaiLor
post 6 Aug 2004, 14:54
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 6 April 04
From: Constanta




Acum, dupa ce am citit ce pareri avetzi , vin si eu cu o intrebare. Care e diferentza intre motorul cu injectie si cel fara? Din cate am vazut eu motoarele sunt identice. Aici ma refer la cilindree, pistoane, arbore, singura diferentza fiind poate la arborele cu came care nu mai antreneazapompa de benzina mecanica si delcoul. Deci mi se pare o cheltuiala fara rost ceea ce vrea sa faca sorin 2004.


--------------------
Audi A4 1.9 TDI Clio 1.5 dCi - CT - 0123
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 6 Aug 2004, 19:40
Post #17


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Da, dar daca spunea ca are o masina din 87 o fi gasit un motor pe injectie mai vechi si nu merge probabil ceva la partea de comanda a injectiei.

Sorine, mai intra si tu si lamureste-ne si pe noi, sa nu spagem capetele degeaba.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SPAWN
post 10 Aug 2004, 17:58
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 243
Joined: 26 May 04
From: BUCURESTI DR TABEREI




da ne-a lasat in ceata de tot .
a si sa stii ca nu pornesc asa greu motoarele pe carb nici iarna daca sunt bine reglate
de ex al meu si doar ai vazut ce caruta am, porneste super rpd :mrgreen:


--------------------
CU DACIA DEVII MECANIC LA SIGUR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 11:50
Forum Renault