Motor injectie-motor carburator
![]() ![]() ![]() |
Motor injectie-motor carburator
sorin 2004 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 2 August 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
Slider |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Ceva ii neclar aici Sorine....sau poate sunt eu greu de cap da' nu prea am priceput ce vrei sa faci.....adicatelea dintr-un motor pe injectie sa faci unul pe carburator??? in primul rind ca nu se poate ceea ce vrei tu si in al doilea rind de ce nu mergi cu motorul de pe break-ul din '87 daca tot vrei carburator?
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
Gabi |
![]()
Post
#3
|
![]() Preacuvincios moderator Group: Members Posts: 591 Joined: 25 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Sorine ori nu te-ai exprimat bine ori ce vrei tu nu se poate.
Motorul cu injectie se diferentiaza de cel de carburatie ( ma refer la dacia clt) de sistemul de alimentare adica unul are calculator si celalat nu are. la cel pe injectie ai injectoarele care tot intr-un carburator iti baga benzina. Daca tot vrei sa faci ceva ia unul normal pe carburatie ( renault ) si iti vamerge mult mai frumos. Daca vrei neaparat pe injectie pui unul de dacia cu injectie dar fii atent la montarea injectiei. |
--------------------
Renault
Megane 2 bicorp
2004 - 1.5 dci Conf Exp
- XXXXXXX
|
|
RaduMan |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 12 November 03 From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni ![]() |
Daca nu vei avea calculatorul de injectie, nu stiu ce iti va comanda pompa electrica care este submersata in rezervor.
|
--------------------
VW
Touran
2004 Trendline NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
|
|
cristimm |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
In principiu se poate face. Motorul pe inj. are un capacel in loc de delcou dar nu stiu daca sub acel capacel exista axul de antrenare.
Pompa de benzina se pune pe ON la cheie. |
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
FiveThreeFive |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 26 June 03 From: Bucuresti ![]() |
[quote]Pompa de benzina se pune pe ON la cheie.[/quote]
Iar in cazul unui accident, pompa de benzina nu se va opri odata cu motorul, ci va continua sa impinga benzina (la o presiune si un debit deloc de neglijat). Iti dai seama ca nu este deloc o solutie viabila. Fie ai carburator, si atunci folosesti pompa mecanica, obisnuita. Fie ai injectie, dar atunci folosesti toata electronica specifica, necesara functionarii fiabile si in siguranta. |
--------------------
ex- Dacia 1310 Break
, on the road: 1988-2003
, scrapped: 2010 VIN# UU1R13300J0056523. User formely known as "old1310".
|
|
RaduMan |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 12 November 03 From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni ![]() |
Debitul la pompa de banzina electrica este constant indiferent de turatie? Nu se modifica odata cu cresterea turatiei? Asta ar insemna ca la turatii mici mai mult sa se intoarca benzina pe retur decat sa ajunga la motor.
|
--------------------
VW
Touran
2004 Trendline NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
|
|
cristimm |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Da asa este. Oricum pompa are un debit mult mai mare chiar decat consumul in plina sarcina. Deci la orice turatie mai multa benzina se intoarce decat consuma motorul.
|
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
SPAWN |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 26 May 04 From: BUCURESTI DR TABEREI ![]() |
eu nu prea am nteles de ce vrea sa scoata injectia si sa transforme un motor pe injectie in unul cu carb???
care i-ar fi avantajele pote mai intra omu si ne spune si noua :roll: |
-------------------- CU DACIA DEVII MECANIC LA SIGUR
|
|
RaduMan |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 12 November 03 From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni ![]() |
Poate ca tocmai ca nu are partea de electronica a motorului cu injectie il face sa se gandeasca sa il transforme pe carburator. (o fi vreun motor de la dezmembrari)
|
--------------------
VW
Touran
2004 Trendline NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
|
|
SPAWN |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 26 May 04 From: BUCURESTI DR TABEREI ![]() |
da se pote si asta.
dar vine intrebarea e posibila transformarea adica ii poti punedelco si carb???? |
-------------------- CU DACIA DEVII MECANIC LA SIGUR
|
|
cristidb |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu se prea poate folosi pompa electrica la carburator. Datorita presiunii prea mari cuiul poantou nu poate inchide shi motorul se va ineca.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
driverx |
![]()
Post
#13
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
cristidb,
Regulator presiune?? :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
cristidb |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu e mai ieftina o pompa de benzina decat un regulator de presiune? E cea mai simpla solutie.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#15
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
De acord. Si mie imi plac motoarele pe carburator pentru simplitatea lor si pentru ca pot fi reglate destul de usor fara scule speciale (gen CLIP). Dar nu as transforma un motor pe injectie intr-unul pe carburator niciodata. In primul rand pentru felul in care porneste un motor pe injectie. Iarna banuiesc ca stiti cum e cu motoarele pe carburator. Un chin.
Transformarea unui motor pe injectie intr-unul pe carburator nu ar trebui sa fie o problema, mai ales la Dacia nde injectia e multipunct. Tot ce se pastreaza este pompa de benzina. Se pune o bobina de inductie, un delco si un carburator si cred ca asta ar cam fi totul. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
TheSaiLor |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 6 April 04 From: Constanta ![]() |
Acum, dupa ce am citit ce pareri avetzi , vin si eu cu o intrebare. Care e diferentza intre motorul cu injectie si cel fara? Din cate am vazut eu motoarele sunt identice. Aici ma refer la cilindree, pistoane, arbore, singura diferentza fiind poate la arborele cu came care nu mai antreneazapompa de benzina mecanica si delcoul. Deci mi se pare o cheltuiala fara rost ceea ce vrea sa faca sorin 2004.
|
--------------------
Audi A4 1.9 TDI
Clio 1.5 dCi
- CT - 0123
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#17
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Da, dar daca spunea ca are o masina din 87 o fi gasit un motor pe injectie mai vechi si nu merge probabil ceva la partea de comanda a injectiei.
Sorine, mai intra si tu si lamureste-ne si pe noi, sa nu spagem capetele degeaba. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
SPAWN |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 26 May 04 From: BUCURESTI DR TABEREI ![]() |
da ne-a lasat in ceata de tot .
a si sa stii ca nu pornesc asa greu motoarele pe carb nici iarna daca sunt bine reglate de ex al meu si doar ai vazut ce caruta am, porneste super rpd :mrgreen: |
-------------------- CU DACIA DEVII MECANIC LA SIGUR
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 11:50 |