DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Greva - la uzinele Dacia

cielo99
post 21 Mar 2013, 09:36
Post #211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 21 November 10




Pai normal ca deranjeaza controlul, mai ales ca "n-au nimic de ascuns".
Si cu etilotestul e enervant, cum adica sa mergi la servici ca sa muncesti???? Pai la servici se merge ca la birt, sa bei doar ca primesti si salar pentru asta.

A dracului francez, vrea sa si muncim pentru bani, rusine sa-i fie, pe deasupra ne mai si verifica sa nu furam si sa nu bem. Rusine, rusine, rusine.


--------------------
Daewoo/Peugeot Cielo/307 1999/gle 2003/break - de cluj
[COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 21 Mar 2013, 09:47
Post #212


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(VladSoare @ 21 Mar 2013, 09:29)
i-aș zice cîte ceva despre rudele lui de gradul I și mi-aș băga picioarele definitiv în firma lor.


Eu zic că ar trebui să le zici câte ceva și să-ți bagi picioarele in colegii găinari care au furat și au fost prinși. Că nu pun francezii controalele alea că le face plăcere să complice lucrul și să-și nemulțumească angajații. Le pun pentru că sunt mulți găinari muncitori. Așa cum și muncitorii sunt cam obligati să muncească la Dacia pentru că nu unde in altă parte, așa si Dacia e nevoietă să angajeze și găinari din ăștia, ca alții nu prea are cum.

Din păcate, o asemenea măsură doar ii va impiedica să fure foarte mult, pentru că mentalitatea la fel de rămâne "Mama lor de francezi, ăștia ne fură, fac bani pe munca noastră, sunt niște prosti, noi suntem mai deștepți, ce am face și am drege noi dacă (introdu ce vrei tu aici)". Na, nu e bai, mentalitate din asta vedem și noi pe aici pe la unii pe forum. Văd că în ultima vreme nu s-au mai furat informații din documente interne pentru lauda de sine pe forum. Vedeți ce eficiente sunt controalele? icon_mrgreen.gif

This post has been edited by ssilviu: 21 Mar 2013, 09:49


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 21 Mar 2013, 10:36
Post #213


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(R19/16v @ 21 Mar 2013, 08:41)
Pai, Vlad, una la mana nu conteaza daca esti tu de acord, sau eu, sau oricine altcineva smile.gif
*


Corect. Voiam doar să spun că, deși le înțeleg foarte bine frustrarea cauzată de tratamentul de "infractor pînă la proba contrarie", asta nu înseamnă că le-aș lua apărarea în ceea ce privește greva.

QUOTE(R19/16v @ 21 Mar 2013, 08:41)
s-a doua la mana nu sunt convins ca poti realiza in ce hal fura romanu' nostru cel de toate zilele.
[...]
Mie mi se par cel putin normale controalele si, in locul lor, le-as inaspri.
*


Mulți români fură din magazine. Ți s-ar părea normal să-și bage paznicul nasul în servieta ta la fiecare ieșire din magazin? Ai mai intra în magazinul ăla a doua oară?
Să înăsprească controalele, dar atunci hai s-o facem în mod echitabil, să fie corect pentru toată lumea: m-a controlat și mi-a găsit ceva furat, mă dă afară. M-a controlat și n-a găsit nimic, îl dă pe el afară. Ce zici, ar fi corect așa? biggrin.gif

QUOTE(sorin1983 @ 21 Mar 2013, 08:43)
romanul are oricum o mancarime genetica in palma... ce dracu... fura occidentalii cu o gramada de bani si nu fura romanii...
*


Același răspuns ca mai sus. Dacă în Carrefour te-ar căuta prin buzunare la fiecare ieșire, pe motiv că patronul francez știe că românul are o înclinație genetică pentru furt, ți s-ar părea normal? Te-ai mai întoarce acolo?

QUOTE(sorin1983 @ 21 Mar 2013, 08:43)
vad ca asta v-a deranjat... de aia cu etilotestul nimic?
*


Ba da, e același lucru și cu ăla. În orice caz, pe mine personal nu mă deranjează, că n-am nimic de împărțit cu fabrica aia. N-am zis că mă deranjează, ci doar că înțeleg de ce ar putea fi deranjat cineva care e implicat direct. smile.gif

QUOTE(corbex @ 21 Mar 2013, 08:46)
M-as simti la fel de jignit dar demisia nu mi-as da-o. Acolo as cistiga mai mult decit la prasila.
*


Păi da, asta ziceam și eu, că în zona aia nu prea ai de ales în afară de Dacia, iar francezii se bazează pe asta.

În fine, eu n-am zis că m-ar deranja pe mine personal aranjamentele de la Dacia. E o firmă privată, e problema ei cum își tratează oamenii. Nici de grevă nu-mi pasă prea mult. Am răspuns doar la comentariul cum că motivul supărării angajaților ar fi distractiv; dacă aș fi eu în situația cu pricina, n-aș găsi nimic distractiv în asta, ci dimpotrivă, m-ar deranja foarte tare.

This post has been edited by VladSoare: 21 Mar 2013, 10:38


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 21 Mar 2013, 10:41
Post #214


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Nu poți compara o fabrică intinsă pe zeci de hectare cu un supermarket de oraș, ce poate fi urmărit relativ ușor prin camere și in plus are și sistem de securitate pe la ieșire. Ai văzut cum sunt cele mai scumpe piese incastrate in chestii de securitate, nu? Piuitoarele alea de la ieșire de ce nu te deranjează? Ori camerele puse peste tot? Ori faptul că trebuie să bagi bagajele in pungă?

Oricum, salariu mediu la Dacia de 2600 de lei. Salariu mediu in România este de 2000 de lei. Eu zic că nu stau rău. Mai ales pentru provincie. Am mai zis-o și mai zic. Oamenii se joacă cu focul cu grevele astea. Să nu se ardă mai devreme sau mai tărziu. Grav.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 21 Mar 2013, 10:43
Post #215


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(corbex @ 21 Mar 2013, 08:46)
E uimitor si condamnabil ca Dacia-reno nu se bazeaza pe bunul simt si proverbiala onestitate a salariatului roman.
*


Eu as reclama patronatul francez la CEDO.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomageorgian
post 21 Mar 2013, 10:47
Post #216


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.398
Joined: 22 February 10
From: Franta






--------------------
. . .
Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI
ex. Latitude 2.0dCI
C5 x7 2.0hdi
Logan 1.6mpi
E39 530D
Laguna 3 2.0dCi
Qashqai 1.5dCI
Twingo 2 1.2i
E28 520i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 21 Mar 2013, 10:48
Post #217


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(ssilviu @ 21 Mar 2013, 10:41)
nu? Piuitoarele alea de la ieșire de ce nu te deranjează? Ori camerele puse peste tot? Ori faptul că trebuie să bagi bagajele in pungă?
*


Nu mă deranjează pentru că e o diferență majoră între:
1. Un detector care piuie doar dacă simte în apropierea lui un dispozitiv care-i atașat la produsele din magazin și care nu dă nici o altă informație despre mine, și
2. Un nene care se uită la mine și-mi zice, în esență, "tu ai față de hoț, ia hai la tata să vedem ce ai tu prin sacoșe și prin buzunare"

QUOTE(ssilviu @ 21 Mar 2013, 10:41)
Oricum, salariu mediu la Dacia de 2600 de lei. Salariu mediu in România este de 2000 de lei. Eu zic că nu stau rău. Mai ales pentru provincie. Am mai zis-o și mai zic. Oamenii se joacă cu focul cu grevele astea. Să nu se ardă mai devreme sau mai tărziu. Grav.
*


De salarii nu pot comenta, pentru că am auzit multe păreri foarte diferite pe tema asta și nu știu pe cine să cred. Dar că se cam joacă cu focul sînt total de acord. Și eu cred că e posibil să se întoarcă împotriva lor la un moment dat. Vom vedea...

This post has been edited by VladSoare: 21 Mar 2013, 10:51


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 21 Mar 2013, 10:49
Post #218


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Se zice ca la temelia oricarei afaceri trebuie sa stea increderea. Se mai zice ca increderea se obtine si se consolideaza prin verificari permanente. Deci da!


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 21 Mar 2013, 10:50
Post #219


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Stai că am incurcat strachinile. 2600 e netul la Dacia in medie. 2100 e brut la nivel național. Deci vreo 1400 netul. Naiba, la Dacia e boierie! M-aș duce la serviciu de fericire. Ca Spongebob la muncă așa icon_mrgreen.gif Dar na, asta e dovadă pentru cât de gre de mulțumit de românul. Incorigibil.

This post has been edited by ssilviu: 21 Mar 2013, 10:51


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 21 Mar 2013, 10:57
Post #220


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Vlad, Carrefour are interesul sa te mai intorci pe la el, prin urmare in mod sigur au lucrat niste amarati cateva saptamani si au zis "ba, daca-i lasam sa fure d-atatia bani, si nu-i cautam si-n rect cand ies din magazin, sunt sanse serioase sa mai treaca pe la noi"

Chiar si asa nu o data mi s-a intamplat sa vrea un securist de carfur sa mi se uite in rucsac.

Dacia nu are interesuri d-astea.

Eu d-asta am ajuns sa-i evit pe metro si bricostore.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 21 Mar 2013, 11:07
Post #221


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Toate firmele accepta un nivel al furturilor care sa fie mai mic decit costul verificarilor, supravegherilor si controalelor suplimentare. Si e logic asa.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 21 Mar 2013, 11:09
Post #222


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(R19/16v @ 21 Mar 2013, 10:57)
Eu d-asta am ajuns sa-i evit pe metro si bricostore.
*


Corect. That makes two of us. biggrin.gif up.gif
Mai trec pe la ei cînd n-am de ales, dar încerc s-o fac cît mai rar posibil.
Totuși, la Brico, cel puțin la cel din Băneasa, controlul mărfurilor la ieșire am observat că a cam început să dispară. Nu-mi amintesc cînd m-au controlat ultima oară la mărfuri și la bon, cred că sînt cel puțin vreo doi ani de-atunci, dacă nu și mai mult. Vorbesc de mărunțișuri; poate că la mărfuri mai mari sau mai multe mai controlează încă, asta nu știu.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 21 Mar 2013, 11:13
Post #223


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Ce mi se pare grav e faptul că oamenii nu au priceput cât de mult pot să se ardă. Nu au priceput nimic din faptul că Renault a ales să asambleze in Maroc modele Dacia. Nu ăsta era planul. Trebuiau făcute in România. După ce au fost trași in țeapă de câteva ori, francezii au avut nevoie să-și asigure și un back-up. Și au fabrică în Maroc. Doar ca să descopere că e chiar rezonabil să contruiești acolo. Aka mai bine ca in România. Nu de asta avea nevoie România. Nu trebuia să le dăm ocazia să vadă că e mai bine in altă parte.

Dar na, cum să priceapă muncitorii răul pe care-l fac? Dacă erau capabil să priceapă, nu mai vopseau acum Dacii. Eh, așa e când sindicatele au agenda proprie sleep.gif

This post has been edited by ssilviu: 21 Mar 2013, 11:16


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 Mar 2013, 11:34
Post #224


-


Group: Members
Posts: 22.743
Joined: 19 April 05
From: Romania




Protestele de la Dacia continua si joi. Muncitorii din primul schimb au refuzat sa reia lucrul
de Vlad Barza HotNews.ro
Joi, 21 martie 2013, 9:08 Economie | Auto

Salariatii de la Uzina Vehicule Dacia continua, joi, protestul inceput in urma cu o zi, ca urmare a nemultumirilor legate de evolutia negocierilor pe marginea contractului colectiv de munca, informeaza Agerpres.

Muncitorii din primul schimb (care incepea lucrul la ora 7), cei care au declansat protestele in ziua precedenta, au refuzat sa reia lucrul, o parte dintre ei adunandu-se in zona portii de acces in uzina, unde scandeaza impotriva conducerii.

Reprezentantii Dacia au spus joi dimineata pentru HotNews ca acum nu exista revendicari clare si ca in prezent conducerea discuta cu liderii de sindicat.

Miercuri 20 martie, incepand cu ora 9.00 si pana la lasarea intunericului, cateva sute de salariati au protestat la Mioveni in legatura cu negocierile contractului colectiv de munca, revendicarile fiind pe tema salariilor si a orelor suplimentare.

Dacia spune ca protestul care s-a desfasurat pe 20 martie la uzina este ilegal, iar cei care au absentat nemotivat de la posturi nu vor fi platiti, arata un comunicat remis miercuri seara de companie.

Reprezentantii Automobile Dacia au confirmat miercuri pentru HotNews.ro ca protestele sunt legate de renegocierea contractului colectiv de munca, adaugand ca negocierile au inceput la sfarsit de februarie, continua si in prezent si ar putea fi finalizate in cursul lunii aprilie.


QUOTE
http://www.zf.ro/eveniment/nici-la-brutari...la-noi-10680404

„Nici la brutărie nu iese pâinea atât de repede pe cât iese o mașină de la noi“

Angajații de la Dacia Mioveni care protestau ieri în curtea uzinei, nemulțumiți că revendicările lor salariale nu sunt incluse în con­tractul colectiv de muncă, spun că li se cere să pro­ducă o mașină în 40 de secunde, dar că nu sunt plătiți corespunzător și solicită să nu mai fie tratați ca niște „sclavi“.

„Să ne respecte. Să ne trateze ca pe oameni, ne pun etilotestul prin secție, ne controlează la poartă ca pe hoți, așa se întâmplă, nu se mai poate să rezistăm“, a declarat o femeie care lucrează în uzină.

Un alt angajat este nemulțumit că li se cere să fabrice un autoturism în 40 de secunde, dar nu sunt plătiți corespunzător, iar patronatul a întrerupt negocierile pentru contractul colectiv de muncă și nu îi primește la discuții.

„Să ne dea banii ceruți și drepturile, pierdem la concedii, pierdem sporuri. Dacă ni le acordă, începem munca. Vrem 2, 3, 4 sau 5 milioane de lei vechi în plus, nu asta contează, problema este că e muncă multă și banii sunt puțini, să ne plătească în mod corect pentru cât muncim. Trebuie să faci o mașină în 40 de secunde, vă dați seama în ce viteză lucrăm noi aici? Repet, să ne dea banii pentru cât muncim. Nici la brutărie nu iese pâinea atât de repede pe cât iese o mașină de la noi. Cei din Maroc au salarii mai mari, iar noi trebuie să scoatem mașina la 40 de secunde, ar trebui un minut sau un minut și jumătate, dar nu 40 de secunde, în nicio uzină auto din lume mașina nu este scoasă la 40 de secunde. Vrem salarii decente, nimeni nu stă degeaba aici, aici toți muncim“, a declarat muncitorul.

În replică, Anca Orevicianu, directorul de comunicare al Grupului Renault în România, spune că negocierile se desfășoară în prezența reprezentanților salariaților. Nu este adevărat că nu au fost primiți la negocieri, ele au început în cursul lunii februarie și sunt în curs. Nu s-a pus problema disponibilizărilor“, a declarat directorul de comunicare al Grupului Renault în România Anca Orevicianu. Potrivit ace­leiași surse, controalele alcooltest se fac deoarece „regulamentul intern al Dacia prevede că oamenii nu au voie să lucreze sub influența alcoolului“.

„Securitatea oamenilor, a celor care lu­crează pe platformă este responsabilitatea com­paniei și de aceea se fac controale alcooltest atunci când este cazul, atunci când sunt sesizări pentru că este important ca lucrul să se desfășoare în bune condiții, iar regu­lamentul intern al Dacia prevede că oamenii nu au voie să lucreze sub influența alcoolului“, a spus Orevicianu.

Referitor la controalele efectuate la poartă, Orevicianu a mai spus că ele se fac prin sondaj, pentru că „este important ca secu­ritatea oamenilor și a bunurilor din patri­moniul companiei să fie asigurate“.


This post has been edited by IRONICK: 21 Mar 2013, 11:42


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 21 Mar 2013, 11:46
Post #225


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Si uite cum dau romanii la marocani o paine de mancat.....sau ce-o manca aia pe acolo.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 21 Mar 2013, 11:49
Post #226


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Eu cred că au salarii duble față de momentul in care produceau primul Logan. Și Loganul nu se vinde dublu la preț acum. Nu vede nimeni asta?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 21 Mar 2013, 12:25
Post #227


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Pentru un calcul corect i-a în calcul și productivitatea muncii, la ce interval de timp se construia un Logan atunci când a apărut și la ce interval de timp se construiește unul acum ?!



--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 21 Mar 2013, 12:31
Post #228


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Da' o fi bine ca iese loganu' la 40 de secunde? unsure.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 21 Mar 2013, 12:33
Post #229


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(Ampt @ 21 Mar 2013, 13:25)
Pentru un calcul corect i-a în calcul și productivitatea muncii


Vrei să calculăm productivitatea muncii și in comparație cu Marocul? Vrei să rămână Mioveniul repetent? radmasa.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 21 Mar 2013, 12:37
Post #230


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Ramaneti la subiect, va rog!


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 21 Mar 2013, 13:07
Post #231


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




QUOTE(VladSoare @ 21 Mar 2013, 10:36)
Mulți români fură din magazine. Ți s-ar părea normal să-și bage paznicul nasul în servieta ta la fiecare ieșire din magazin? Ai mai intra în magazinul ăla a doua oară?
*



angajatul supermarketului e verificat de fiecare data cand iese din sala de vanzare si intra in zona de relaxare/birouir. plus cand vine si pleaca de la munca.


in rest totul este in linia generala numita Romania.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 21 Mar 2013, 13:37
Post #232


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.637
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




mai sus s-au comparat mere cu pere...eu client carrefour cu eu angajat carrefour... totusi e o diferenta... si sunt destul de controlati angajatii...
cei de la dacia n-au decat sa o tina numai in greve poate se inspira reno de la nokia sa vedem atunci greva prelungita.


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 21 Mar 2013, 13:58
Post #233


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




N-are importanță, eu vorbeam de ideea în sine, care-i la fel de supărătoare indiferent dacă ești angajat sau client. A, că unul tace și înghite pentru că n-are de ales, iar altul nu, asta-i cu totul altă discuție.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 21 Mar 2013, 14:04
Post #234


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




compari mere cu pere vlad.



--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 21 Mar 2013, 14:11
Post #235


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Era doar un exemplu. Totul a pornit de la un comentariu care în esență spunea "uite-i și pe-ăștia, pentru ce fleac s-au supărat". Iar eu zic că nu-i deloc un fleac, ci dimpotrivă, este ceva foarte supărător.
Dacă pe mine, ca client, m-ar deranja la culme să fiu tratat de personalul magazinului ca un potențial infractor, atunci mi se pare normal ca și pe un angajat să-l deranjeze că firma îl consideră un potențial infractor. Nu-s mere cu pere. Ceea ce este umilitor pentru un client este la fel de umilitor și pentru un angajat, nu? Comparația mi se pare validă.

Singura diferență este că un client își permite să ia măsuri, pe cînd un angajat nu are întotdeauna de ales (în special în zone precum Miovenii). Și că unul este valoros pentru firmă, iar celălalt nu. Dar eu nu comparam capacitatea lor de a reacționa (care-i într-adevăr diferită), nici importanța lor în ochii firmei (care-i și ea diferită), ci doar percepția lor asupra fenomenului (care ar trebui să fie în mare parte cam la fel).

This post has been edited by VladSoare: 21 Mar 2013, 14:21


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 Mar 2013, 14:15
Post #236


-


Group: Members
Posts: 22.743
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(espacern @ 21 Mar 2013, 11:46)
Si uite cum dau romanii la marocani o paine de mancat.....sau ce-o manca aia pe acolo.
*


Nu inteleg ce tot ii aia grija pe forumisti pentru soarta alora de la Mioveni. Este salariul lor, munca lor. Daca tot nu mai puteti de grija lor, munciti voi in locul lor. Angajati-va acolo daca salariul este asa de mare.

This post has been edited by IRONICK: 21 Mar 2013, 14:16


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 21 Mar 2013, 14:20
Post #237


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Nu că ne-ar interesa în mod direct soarta lor individuală, dar de bine, de rău, e totuși o fabrică măricică, care ține ocupați mulți oameni și aduce bani la buget. Deci e normal să nu ne bucurăm dacă are probleme și să nu-i dorim să aibă soarta Nokiei.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 Mar 2013, 14:21
Post #238


-


Group: Members
Posts: 22.743
Joined: 19 April 05
From: Romania




Reformulez, angajati-va voi in locul lor daca tot va pasa de soarta fabricii/tarii. Ca sa nu mute productia in Maroc.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 21 Mar 2013, 14:22
Post #239


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Un singur lucru e limpede: controalele astea asupra muncitorilor n-au aparut din senin, ca se plictisea conducerea uzinei. Ci pentru ca se fura mult. In ciuda salariului mediu net de 2600.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 21 Mar 2013, 14:24
Post #240


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.025
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




QUOTE(VladSoare @ 21 Mar 2013, 14:20)
Nu că ne-ar interesa în mod direct soarta lor individuală, dar de bine, de rău, e totuși o fabrică măricică, care ține ocupați mulți oameni și aduce bani la buget. Deci e normal să nu ne bucurăm dacă are probleme și să nu-i dorim să aibă soarta Nokiei.
*



Sa nu mai vorbim de banii pe care-i plateste la stat.


--------------------
Renault Megane sedane/Nissan X-trail 2005/2017 Influence/Tekna - HAN/AIZ/DIA
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 22:26
Forum Renault