DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Temperatura ridicata, becuri aprinse...., Va rog sugestii daca va pricepeti!

Lexy
post 30 Mar 2005, 07:52
Post #1


Just ME


Group: Members
Posts: 531
Joined: 9 December 04
From: Bucuresti




Ultima gaselnita a masinii mele ca sa mafaca sa ma perpelesc si sa nu ma lase sa am liniste.

Mi se aprind becurile rosii la bord(respectiv lichid de frana,temperatura apa si ulei).Dar asta se intampla numai cand plec mai tare sau franez mai violent. Pe langa aceasta temperatura motorului este cam mare, si in zilele cand este cald imi fierbe antigelul+apa de mi se scurge( ma rog da pe afara ca sa fim corecti in exprimare) pe la furtunul ala gros care intra pe partea de sus a radiatorului.

Mentionez ca am schimbat: garnitura de chiuloasa(max 2weeks), termostatul (max 4 weeks) si diferite coliere si furtunase deoarece imi picura antigel(problema rezolvata intre timp dupa 15mii de vizite in service)

Asadar ce-i cu becurile de se aprind ca nu-i normal deloc si de ce se incalzeste fara masura antigelul+apa de-mi ridica muuult temperatura motorului???Mentionez dupa umila mea parere de domnisoara, ca aceste probleme merg mana'n mana;)

PS:Am citit topicul mai vechi cu becurile aprinse si sfaturile voastre cu (baia de ulei/pompa/supapa blocata/cuplaj distrus...etc)Cred ca nu se compara cu situatia mea care este diferita...

Va rog un ajutor ca asa m-am saturat sa ma duc in toate service-le si la toti agaricii care se dau mecanici:(

Multumesc anticipat!!!


--------------------
Toyota Corolla 1,6 VVTI / SOL - B-01-LEXY
Good girls go to heaven.Bad ones go to hell.
And girls with fast cars go anywhere they want.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 30 Mar 2005, 09:33
Post #2


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Lexy,

cīteva posibilitati:

Incalzire excesiva:
- radiator infundat (mai ales daca ai folosit prafuri-minune de "reparat" eventualele scurgeri) si/sau cu depuneri de calcar (daca masina a mers cu apa chioara, adica ne-distilata, chiar in amestec cu antigel). Eventual mai grav: aceleasi probleme prin motor (cu aceleasi cauze).
- Rotorul pompei de racire (de apa) defect (distrus prin coroziune/eroziune/cavitatie)
- Aliniere defectuoasa a pompei de racire (de exemplu prin folosirea unei garnituri artizanale prea groase)
- Daca masina are electroventilator: defectiune in circuitul de comanda- ori in ELV insusi, mai ales daca supraincalzirea se produce la mersul in oras. La mers "intins", ELV nu ar trebui sa aiba motive sa porneasca.

Aprinderea becurilor la frīnare/accelerare:
- nivel de ulei prea mic (pierderi/consum/cauze constructive, de exemplu folsirea unui filtru de ulei nestandard cu volum prea mare)
- Nu stiu exact ce fel de bord are masina ta. Dar nu cred ca circuitul de semnalizare a nivelului lichidului de frīna este īn legatura intentionata cu cele pentru temperatura lichid de racire si presiune ulei. Daca se aprind toate trei: poate ai un cablu/manunchi de cabluiri care la frīnare/accelerare se deplaseaza?

This post has been edited by os: 30 Mar 2005, 11:42


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lexy
post 30 Mar 2005, 11:26
Post #3


Just ME


Group: Members
Posts: 531
Joined: 9 December 04
From: Bucuresti




Radiatorul nu este infundat si nici nu l-am tratat cu acele prafuri de care zici tu(am auzit de ele dar nu era cazul la mine).Radiatorul se incalzeste constant pe toata lungimea ,ceea ce presupune ca lucreaza si-si face treaba.

In numeroasele vizite la service am tot pus si re-pus antigel si apa distil. si cel putin ultima oara baietii au aerisit bine ....
Electroventilator (daca e termocupla aia de la nove/supernove) nu am deoarece a mea e berlina din 94...Poze cu bordul incerc sa pun azi ca am facut ieri poza cu mobilul special...

Faza ce sugerezi tu sa se deplaseze firele alea este f. putin probabil, deoarece:si eu la inceput am crezut la fel.Am zis, ehh o atingere,un scurt ceva. Dar cu timpul a inceput sa-mi pice din nou(spre disperarea mea) pete de antigel in curte!!!in alt loc decat cel care ma chinuise pana atunci. Si mi-am dat seama ca ceva fierbe cand e cald si merg o distanta obisnuita (10km aprox) si da pe afara! Si am inceput sa fiu cu ochii pe temp uleiului..etc si am vazut ca nu e chiar scurt sau coincidenta ce credeam eu initial...din pacate ptr mine.

Oricum multumesc de raspuns.
O sa pun asta seara poza.

PS:Lichidul de frana e la cote normale, nu s-a scurs, nu pica, nu nimic.


This post has been edited by Lexy: 30 Mar 2005, 11:28


--------------------
Toyota Corolla 1,6 VVTI / SOL - B-01-LEXY
Good girls go to heaven.Bad ones go to hell.
And girls with fast cars go anywhere they want.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 30 Mar 2005, 11:34
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




am mai mai avut o tentativa sa raspund dar mi-a disparut postul;
simptomele tale conduc la cauza enuntata si de os: putin ulei in baie; faptul ca ti se incalzeste motorul poate avea aceeasi cauza, intrucat racirea motorului se face si prin ulei, si daca ulei nu-i.....


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 30 Mar 2005, 11:41
Post #5


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




@OCEBE:
curios, eu am vazut primul tau raspuns. Acum, ia-l de unde nu-i.

Ce ma indispune pe mine la problema descrisa de Lexy este ca se aprinde si avertizorul de nivel lichid frīna...

@Lexy: partea cu nivelul uleiului este cel mai usor de verificat/corectat: scoti joja si completezi daca e cazul. Fa asta si apoi mai vorbim despre racire. Dar daca tot ridici capota: verifica starea si intinderea curelei trapezoidale.

This post has been edited by os: 30 Mar 2005, 11:42


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 30 Mar 2005, 11:53
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




cat priveste becul de nivel frana s-ar putea sa fie legat - ca si cel de apa- sa se vada mai bine daca apare vreo problema cu presiunea uleiului.
verificarea se poate face in felul urmator (cu motorul pornit) se scoate sonda din rezervorul de lichid frana si se urmareste daca se aprinde numai becul de frana;


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lexy
post 30 Mar 2005, 12:22
Post #7


Just ME


Group: Members
Posts: 531
Joined: 9 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(os @ 30 Mar 2005, 11:41)
. Dar daca tot ridici capota: verifica starea si intinderea curelei trapezoidale.
*



Huh?Da-mi si detalii pls care-i aia?E cumva cea ce invarte paleta de langa radiator?Ca daca nu e aia nu stiu..si ce inseamna stare?Sa nu fie uscata,crapata,prea intinsa....?!

QUOTE(OCEBE @ 30 Mar 2005, 11:53)
verificarea se poate face in felul urmator (cu motorul pornit) se scoate sonda din rezervorul de lichid frana si se urmareste daca se aprinde numai becul de frana;
*



Recipientul unde se pune lichidul de frana?Ala de sus din partea dreapta da?Scot capacul si sonda(care banuiesc ca e atasata de capac..daca nu e pe acolo pp)

Verfic pe seara sa vedem ce se aprinde....

Thanks a lot ...!

PS:Cu uleiul e cel mai simplu de verificat/remediat...ce ma fac cu restul!?!Asta-i marea problema...sad.gif

This post has been edited by driverx: 30 Mar 2005, 12:45


--------------------
Toyota Corolla 1,6 VVTI / SOL - B-01-LEXY
Good girls go to heaven.Bad ones go to hell.
And girls with fast cars go anywhere they want.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 30 Mar 2005, 12:38
Post #8


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Lexy,

mai intii verifici si eventual completezi uleiul.

Cu aceasta ocazie verifici starea si intinderea curelei care antreneaza alternatorul si pompa de apa (da, si ventilatorul mecanic montat pe fulia pompei de apa). La Berlina ar trebui sa fie singura curea. Aceasta nu trebuie sa fie zdrentuita ori lustruita excesiv ori cu crapaturi. Intinderea... e mai complicat sa-ti explic... exista o scula speciala dar toata lumea o face "la ochi". Cred ca, daca apesi cu 1-2 kgf pe la mijlocul distantei dintre alternator si pompa de apa ("ventilator"), cureaua nu trebuie sa se lase mai mult de 1-2 cm. [Rog pe cineva care are indicatii mai clare sa le dea]. O curea prea larga poate cauza supraincalzire prin antrenarea pompei de apa cu o turatie prea mica (dar ar trebui sa vezi asta si la incarcare).

Apoi faci o proba si verifici simptomele descrise de tine (desigur cu motorul cald): aprinderea lampilor la accelerare/frīnare energica, supraincalzire.

Cīnd ai facut astea, mai vorbim.

--- edit dupa mesajul lui OCEBE de mai jos:
drept e si asta... (ca inlocuirea uleiului e mai buna decīt completarea)

This post has been edited by os: 30 Mar 2005, 12:53


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 30 Mar 2005, 12:48
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




@lexy:
daca gasesti nivelul uleiului mic, nu completa , inlocuiestel ptr. ca uleiul care ti-a ramas in motor a fost chinuit si aproape sigur nu mai e bun de nimic.

p.s. pompa de frana si rezervorul de lichid de frana "cauta-le" in stanga compartimentului motorului (privind masina din spate in fata).


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lexy
post 30 Mar 2005, 13:30
Post #10


Just ME


Group: Members
Posts: 531
Joined: 9 December 04
From: Bucuresti




Va multumesc mult, sper sa apuc lumina azi cand ajung acasa si dupa ce fac pe "micul mecanic" va aduc la cunostinta constatarile!!!

grouphug.gif


--------------------
Toyota Corolla 1,6 VVTI / SOL - B-01-LEXY
Good girls go to heaven.Bad ones go to hell.
And girls with fast cars go anywhere they want.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lexy
post 31 Mar 2005, 21:57
Post #11


Just ME


Group: Members
Posts: 531
Joined: 9 December 04
From: Bucuresti




Well m-am uitat eu pe acolo..mare lucru n-am facut....uleiul l-am verificat e mai mult decat nivelul minim ,stare de spirit: negru transparent si destul de lichid ca sa zic asa smile.gif

Ahh cureaua aia nu m-am prins ce si cum si unde sa apas....si am considerat un pic departe de cauza problemelor mele....

Ahh lichidul de frana....am deschis recipientul si m-am blocat ca mi-am dat seama ca nu stiam ce sa fac??La ce sonda sa ma uit?M-am uitat la bord nu s-a aprins nimic si evident ca n'avea de ce sa se aprinda ca doar dechisesem capacelul la recipient...prezentare: albastru griulet pare opac si murdarel dar am murdarit un servetel cu lichid si s-a dovedit incolor(transparent)

De mentionat: becurile se aprind NUMAI dupa ce temperatura motorului depaseste jumatatea ...( si se aprind toate trei -la plecari/opriri mai "vioaie")si daca are vreo importanta desi mi-e teama ca asta o sa va puna pe piste false nu-mi merge aerul rece..decat ala cald..dau pe rece si nu raceste....

Am facut niste poze poate va inspira cu vreo sugestie..una la pompa si alta cu motorul in general ca sa nu aveti dubii de ce masina vorbim...biggrin.gif Picture27.jpg ( Size: 61.13k ) Number of downloads: 90
Picture28.jpg ( Size: 104.16k ) Number of downloads: 111


Multumesc.


--------------------
Toyota Corolla 1,6 VVTI / SOL - B-01-LEXY
Good girls go to heaven.Bad ones go to hell.
And girls with fast cars go anywhere they want.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 31 Mar 2005, 22:02
Post #12


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




In prima poza e rezervorul pentru lichid frana, nu servofrana. acolo pare totul ok...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lexy
post 31 Mar 2005, 23:04
Post #13


Just ME


Group: Members
Posts: 531
Joined: 9 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(OCEBE @ 30 Mar 2005, 12:48)

p.s. pompa de frana si rezervorul de lichid de frana "cauta-le" in stanga compartimentului motorului (privind masina din spate in fata).
*




pai acolo trebuia sa ma uit!

Si la naiba decat pare!Ca sigur e ceva wrong!!!!

This post has been edited by Lexy: 31 Mar 2005, 23:04


--------------------
Toyota Corolla 1,6 VVTI / SOL - B-01-LEXY
Good girls go to heaven.Bad ones go to hell.
And girls with fast cars go anywhere they want.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 1 Apr 2005, 07:04
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




hai s-o luam logic:
faptul ca ti se aprind becurile la demaraje sau franari bruste s-a zis ca e semn de ulei putin; de ce? pentru ca din cauza inertiei uleiului, acesta se "aduna" la unul din capetele baii de ulei, lasand sorbul pompei de ulei in aer, disparand presiunea in instalatie.
faptul ca in aceasta situatie ti se aprind 3 becuri poate avea doua cauze:
asa e realizata instalatia electrica (lipsa presiunii uleiului e un simptom grav care trebuie semnalizat ca atare).
realizarea unui contact electric intre circuitele ce alimenteaza becurile cu pricina; teoretic e posibil ca, in ipoteza in care nivelul de ulei e corect, din aceasta cauza de fapt tie sa ti se semnalizeze nivel scazut de lichid de frana dar in mod parazitar sa fie alimentat si becul de presiune ulei si in mod implicit cel de apa (daca cel de ulei se aprinde, trebuie sa se aprinda si cel de apa; invers nu-i valabil); ajungand la circuitul electric pentru frana, n-am vazut in poza ta capacul rezervorului de lichid de frana; pe partea inferioara a acelui capac ar fi trebuit sa fie montata sonda care "ia pulsul nivelului de lichid" iar pe partea superioara doi conectori electrici (papuci) la care se lega firele aferente; cu motorul pornit, capacul fiind scos de pe rezervor, tinandu-l orizontal cu sonda-n jos si firele in sus, becul de frana (si numai el) trebuie sa se aprinda; introducand sonda in rezervorul de lichid de frana, daca nivelul de lichid e bun, becul se stinge.
dar cel mai bine si mai bine e sa te duci la un atelier sa-ti rezovi problemele.


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lexy
post 1 Apr 2005, 07:39
Post #15


Just ME


Group: Members
Posts: 531
Joined: 9 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(OCEBE @ 1 Apr 2005, 07:04)
dar cel mai bine si mai bine e sa te duci la un atelier sa-ti rezovi problemele.
*



Stii ce misto e cand te duci gagica in service?Si se uita toti taranii ca la felul 14 cand le zici domne uite eu m-am gandit ca ar fi asta sau poate asta?!?!

O sa rezolv cu uleiul, si pe urma Dumnezeu cu mila....

Bine exista todeauna optiunea sa merg asa dar este inconstienta bazata pe neprofesionalismul unora si nu-i corect.
Oricum daca o sa dea caldura iarasi o sa fiarba ala si o sa fie mai nasol...o sa vad...

Oricum mercic ptr sfaturi.
Daca-i dau de capat in service va anunt !


--------------------
Toyota Corolla 1,6 VVTI / SOL - B-01-LEXY
Good girls go to heaven.Bad ones go to hell.
And girls with fast cars go anywhere they want.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romulus
post 1 Apr 2005, 07:47
Post #16


membru fost posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 460
Joined: 11 January 05
From: Targu Mures




La un moment dat ai mentionat ca uleiul ti se pare destul de lichid. La incalzire, vascozitatea uleiului scade si la turatii reduse, este posibil sa nu ai presiune suficienta in circuitul de ungere. Verifica, de asemenea, sa nu ai benzina in ulei, din cauza asta sa fie "subtire" uleiul, mai verifica nivelul de ulei cateva zile la rand, inainte de a porni motorul sau la 10-15 min dupa ce l-ai oprit. Toate becurile se aprind pentru ca, probabil asa au fost legate. In cazul asta, trebuie sa fii atenta ca nu poti sti daca te va avertiza la temperatura mare a lichidului de racire. Semnalizare la lichidul de frana nu ai dupa cum arata capacul vasului. Parerea mea: Incearca un schimb de ulei, sau macar sa-ti verifice uleiul o persoana avizata, verifica tremostatul, nu cumva sa fie blocat inchis. Poate fi o cauza a supraincalzirii motorului. Parca ziceai ceva de incalzire, ca nu poti sa o opresti... Precizeaza, te rog tipul bordului care-l ai
Later edit: am recitit ce ai scris pana acum. Ultima parte a mesajului meu, pica. biggrin.gif

This post has been edited by romulus: 1 Apr 2005, 07:51


--------------------
Daewoo Cielo 1997 - MS 06 BCL
pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 1 Apr 2005, 12:41
Post #17


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Cureaua trapezoidala.

@Lexy: īnclin sa cred ca antevorbitorii mei au dreptate, incearca sa dai de un mecanic serios. Problema pare mai complexa.


Attached thumbnail(s)
Curea_1.jpg ( Size: 137.14k ) Number of downloads: 96


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 1 Apr 2005, 13:52
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Lexy
Pune pe cineva sa-ti dea jos termostatul, monteaza la loc furtunul fara termostat dupa care porneste motorul fa o tura si vezi daca fierbe motorul , daca nu este clar ca acesta este de vina - inlocuiestel


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BBC
post 2 Apr 2005, 17:33
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 384
Joined: 24 May 02
From: Brasov




Pentru a verifica daca iti functioneaza termostatul:
1. dai jos termostatul, il introduci intr-un vas cu apa si apoi pui acel vas la incalzit. Daca termostatul se deschide cand apa incepe sa fiarba (de fapt ar trebuie sa se inceapa sa se deschida mai repede) atunci termostatul e bun.
sau
2. Dupa ce mergi cu masina pana se incalzeste apa verifici temperatura furtunului dintre radiator si pompa de apa (furtunul care intra in radiator in partea stanga-sus) ATENTIE: poate fi fierbinte (aprx. 80-90 grade). Daca acel furtun e rece si tie iti fierbe apa inseamna ca termostatul a ramas blocat pe pozitia inchis si trebuie sa il schimbi.

Aprinderea becurilor poate fi cauzata de ulei putin in baia de ulei sau de ulei prea "subtire". Dar, daca se aprind becurile cand pui frana brusca inclin sa cred ca este nivelul de ulei prea mic.


--------------------
VW 4 roti / 5 usi -
Bogdan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romulus
post 4 Apr 2005, 06:50
Post #20


membru fost posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 460
Joined: 11 January 05
From: Targu Mures




QUOTE(BBC @ 2 Apr 2005, 17:33)
Aprinderea becurilor poate fi cauzata de ulei putin in baia de ulei sau de ulei prea "subtire". Dar, daca se aprind becurile cand pui frana brusca inclin sa cred ca este nivelul de ulei prea mic.
*


Poate fi ulei suficient dar daca e prea subtire se misca in baia de ulei si ramane pompa in aer.


--------------------
Daewoo Cielo 1997 - MS 06 BCL
pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lexy
post 4 Apr 2005, 07:35
Post #21


Just ME


Group: Members
Posts: 531
Joined: 9 December 04
From: Bucuresti




Baieti va multumesc tare tare mult ptr ajutor.O sa ma duc cu ea in service si primul pas o sa schimb uleiul si o sa verific si termostatu l( desi e cam nou max 1 luna) si sa speram ca nu va facae again si ca s-a rezolvat.Sper sa ajung chiar peste 2-3 zile...

Multumesc.


--------------------
Toyota Corolla 1,6 VVTI / SOL - B-01-LEXY
Good girls go to heaven.Bad ones go to hell.
And girls with fast cars go anywhere they want.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 4 Apr 2005, 08:30
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




eu cred ca e de la termostat , e vreo 100 de mii, pune-i de-ala de 75 de grade, nu de 85...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lexy
post 5 Apr 2005, 09:17
Post #23


Just ME


Group: Members
Posts: 531
Joined: 9 December 04
From: Bucuresti




Dupa cum v-am promis, va anunt dc s-a facut bine masina mea....
Am schimbat uleiul si mie cand mi se incalzea antigelul curgea pe la furtunul ala gros care intra in radiator.Si cica tragea aer pe acolo si de aceea se aprindeau becurile....Oricum masina abia a iesit din service si cica nu se mai aprind beculetele 124.gif 124.gif 124.gif


Daca e fata cuminte si nu mai face probleme azi o duc in spalatorie LolLolLo.gif


--------------------
Toyota Corolla 1,6 VVTI / SOL - B-01-LEXY
Good girls go to heaven.Bad ones go to hell.
And girls with fast cars go anywhere they want.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romulus
post 5 Apr 2005, 11:02
Post #24


membru fost posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 460
Joined: 11 January 05
From: Targu Mures




Pana la urma ce au facut la masina? Schimbat uleiul - cum era uleiul care l-ai avut, ca vascozitate? Si faza ca-ti curgea antigelul... Scuza-ma dar nu am prea inteles. Deci pierdeai lichid de racire? Pana la urma ce a generat problema?


--------------------
Daewoo Cielo 1997 - MS 06 BCL
pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 00:59
Forum Renault