ajutor,ulei in corp clapeta si in filtrul de aer!
![]() ![]() ![]() |
ajutor,ulei in corp clapeta si in filtrul de aer!
Lucasady |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 21 February 15 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2005 Confort
- AG70LUC
|
|||
i96nds |
![]()
Post
#2
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Trebuie sa pui si tu un titlu cum trebuie la subiectele pe care le deschizi - daca vrei sa primesti cu adevarat ajutor...
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
bogdanmardare |
![]()
Post
#3
|
Un membru Group: Members Posts: 706 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Depinde de cata vreme nu ai mai curatat zona si de cantitatea de ulei.
Daca nu ai curatat de mult si sunt doar cateva picaturi (pete mici) in cutia filtrului de aer, este in limite normale, apare de la mersul la turatii ridicate. Daca insa este mult ulei in cutia filtrului de aer, problema poate fi de la simeringuri de supape sau segmenti uzati. Nivelul de ulei scade mult intre schimburi? Curata de ulei cutia filtrului si racordul cotit mai gros cu diuza de sub ea. Verifica periodic zona si supravegheaza nivelul la ulei. Nu in ultimul rand, fa un test de compresie. |
--------------------
Dacia
Sandero
2016 0.9 TCe
- B 63 ***
|
|
Lucasady |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 21 February 15 ![]() |
![]() This post has been edited by Lucasady: 21 Jun 2015, 19:39 |
--------------------
Dacia
Solenza
2005 Confort
- AG70LUC
|
|
bogdanmardare |
![]()
Post
#5
|
Un membru Group: Members Posts: 706 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca in primul rand trebuie sa cauti un mecanic bun. Daca s-a rupt distributia, problema trebuie cautata intai la chiulasa, apoi la pistoane-segmenti-cilindri. Se da jos chiulasa si se verifica cum etanseaza supapele, sa nu fie inca una stramba si sa nu inchida corect. Ar trebui verificate si ghidurile supapelor - la supapele care s-au indoit pot fi afectate ghidurile. Ar trebui schimbate simeringurile de supapa, ca sa elimini o posibila cauza - nu costa mult, cam 20-30 lei pe set. Se inlocuiesc obligatoriu garnitura de chiulasa si distributia cu ocazia asta - astea costa destul. Dupa ce s-a verificat si montat chiulasa se face un test de compresie. Daca testul iese ok, problema s-a rezolvat.
|
--------------------
Dacia
Sandero
2016 0.9 TCe
- B 63 ***
|
|
Lucasady |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 21 February 15 ![]() |
O sa fac ceea ce mi-ati spus si o sa revin,asa e in viata prostia se plateste,pana sa se rupa distributia aveam un motor bun,acum e varza,consuma ulei si scoate si fum ceea ce inainte nu se intampla!Problema nu a fost ca nu i-am i-am schimbat la timp distributia ci prin faptul ca am pus una mai scumpa decat cea originala flenor parca,si aia dupa 20000 s-a rupt,cand m-am uitat la ea era coapta!Acum are originala de renault din mioveni de vreo 10000 km,dar le voi schimba si vad ce se intampla!va multumesc mult
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005 Confort
- AG70LUC
|
|
Lucasady |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 21 February 15 ![]() |
Buna ziua,revin si eu cu o problema,astazi masina mea a inceput sa se tureze singura si citind pe aici am aflat ca este vorba despre motorasul pas cu pas,am cumparat unul nou,am desfacut filtrul de aer,corpul clapeta si apoi motorasul,l-am montat apoi pe cel nou,asa cum era de fabrica adica avea capatul acela conic in jos de tot,dupa ce am terminat de montat am pornit-o si dintr-o data s-a turat in 5000 si asa sta!Oare ce am gresit,sau mai trebuie ceva facut?Astep un raspuns.va multumesc
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005 Confort
- AG70LUC
|
|
bogdanmardare |
![]()
Post
#8
|
Un membru Group: Members Posts: 706 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Dupa montarea motorasului nou, se pune de cateva ori contactul fara a porni motorul. UCE injectie face calibrarea motorasului nou (il aduce la capat de cursa).
|
--------------------
Dacia
Sandero
2016 0.9 TCe
- B 63 ***
|
|
Lucasady |
![]() ![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 21 February 15 ![]() |
Si in cazul meu,in care am pornit fara a pune contactul de cateva ori,ce se mai poate face,pentru ca acum cand o pornesc sta doar turata in 5000!
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005 Confort
- AG70LUC
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#10
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Pai incearca sa pui contactu de multe ori, fara a porni motorul.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Lucasady |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 21 February 15 ![]() |
pai am incercat si asa,dar cand pun contactul trebuie sa-l las mult asa pus,sau doar putin si repet?Tin sa mentionez ca motorasul e marca Automotor made in France,asa scrie pe cutie!E de la o reprezentanta dacia luat.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005 Confort
- AG70LUC
|
|
bogdanmardare |
![]()
Post
#12
|
Un membru Group: Members Posts: 706 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Pui contactul 15 secunde, il iei, astepti putin, il pui iar, repeti de 5-6 ori. Motorasul vechi avea o garnitura (O-ring) la baza, verifica sa aibe si cel nou, eventual iei garnitura de la cel vechi. Canalul derivatiei de aer din corpul clapeta a fost curatat, mai ales in zona in care actioneaza conul motorasului?
Poti sa probezi motorasul, punand contactul cu motorasul demontat de pe corpul clapeta, dar cu conectorul pus. Un prieten pune contactul pentru cateva secunde, tu supraveghezi motorasul, vezi daca conul se misca sau nu. Ca sa remediezi temporar problema relantiului, masori inaltimea tijei la motorasul vechi, apoi refaci inaltimea tijei de la motorasul nou. Tragi cate putin de con, fara sa il rasucesti, prin rasucire se rupe un ghidaj din plastic ce impiedica conul sa se rasuceasca. In sfarsit, poti incerca sa cureti motorasul vechi cu un spray de curatat carburatoare sau cu WD40, dai doar pe partea mecanica: tragi de bucsa neagra inspre corpul motorasului, dai cateva jeturi de spray pe tija din interior, cureti cu o carpa curata. |
--------------------
Dacia
Sandero
2016 0.9 TCe
- B 63 ***
|
|
Lucasady |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 21 February 15 ![]() |
Multumesc frumos pentru informatiile astea pretioase,o sa incerc poate va merge cel nou!
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005 Confort
- AG70LUC
|
|
cgc64 |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 30 December 09 From: Constanta ![]() |
cand montezi sau demontezi motorasul pas cu pas,e bine sa fie bateria deconectata.
|
--------------------
dacia
sandero laureate
2016
|
|
Lucasady |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 21 February 15 ![]() |
ok,azi o sa incerc sa-l remontez pe cel nou,sa vad daca reusesc sa-l fac sa functioneze normal!Totusi poate sa-mi spuna cineva toti pasii care trebuie parcursi pentru a reusi sa-l montez sa mearga corect?E totusi nou,nu vad de ce nu ar merge!
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005 Confort
- AG70LUC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 08:40 |