Faza scurta - intensitatea luminii variabila, Faza scurta - intensitatea luminii variabila
![]() ![]() ![]() |
Faza scurta - intensitatea luminii variabila, Faza scurta - intensitatea luminii variabila
letitia |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 20 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Fiat
Seicento
2001, 899cmc
- B------ Fiat Seicento, 899cmc, 2001
|
|||
Cocojambo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 795 Joined: 4 May 06 From: Bucuresti ![]() |
cum adica variaza? eu unu nu inteleg, adica "pulseaza" sa zic asa, cand mai puternic cand mai slab? Ciudat nu am mai auzit
|
--------------------
Dacia
Logan Ambition 1.5dci
2006
- B-86-... -
|
|
lungan |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 961 Joined: 28 May 05 From: Focsani ![]() |
Laser frate.
Parca se mai plangeau unii pe aici. Ati fost noaptea la service pentru demonstratie? Sau ati ridicat masina de la dealer noaptea? Pot sa zic ca aveti un spirit de observatie iesit din comun daca in primii 30 de km ati observat asta la masina. |
--------------------
M3 - Kia Sportage
- Fiesta ST-Line Hybrid
2021 Drive carefully!
|
|
calin.c |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara ![]() |
este posibil pt ca, cind este motorul rece bujiile stau aprinse
|
-------------------- |
|
klaus |
![]()
Post
#5
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
variatia intensitatii luminilor este data de o incarcare deficitara, sau de un consum ridicat a consumatorilor electrici.
Cel mai probabil este ceea ce zice calin.c. Adica nu e o problema. E o problema daca se manifesta si cu motorul cald |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
AL |
![]()
Post
#6
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
letitia, stai linistita, e normal ca la variatia consumului sa varieze si tensiunea si, implicit intensitatea luminii farurilor!!!... iar consumatori care variaza sunt si altii decat cei direct comandati de tine (ex. dezaburire luneta).... mergi totusi la o verificare la service... sa verifice racordurile la masa si contactele la bornele alternatorului... poti merge pentru verificare la un centru unde se acorda garantia la acumulatori auto... acolo au aparatura si se pricep... nui lasa insa sa intervina in ionstalatie ci doar sa constate... vei obtine o a doua opinie decat de la Dacia!
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
Cossty |
![]()
Post
#7
|
![]() Cossty Group: Members Posts: 112 Joined: 19 April 06 From: Ploiesti ![]() |
Sa iti verifice alternatorul, s-ar putea sa ai un condensator bulit.
Poti sa ai o multime de consumatori dar nu iti pulseaza, scade in intensitate si atat. Cel mai puternic consumator este dezaburirea. La mine, cand pornesc dimineata dezaburirea, imi scade putin intensitatea luminii se tureaza un pic motorul (cam 100 rot/min) si atat. |
--------------------
Dacia
Logan
2006
- PH-xx-FRG Dacia Logan Laureate 1.4 MPI (deocamdata multumit)
Opel Corsa D 1.2 enjoy + optionale (f. multumit) |
|
klaus |
![]()
Post
#8
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Cossty, tu ai 1.4 mpi (adica pe benzina)
Letitia vorbeste de 1.5 dCi. Adica diesel. Adica are bujii de preincalzire, electrice. As avea oarece indoieli ca la 1.4 ai asa ceva astfel incat luneta sa fie cel mai mare consumator |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
este posibil daca a stat mult masina sa se fi descrcat bateria iar daca a fost pornita noaptea sa se vada acea variatie de lumina deoarece alternatorul nu cred ca asigura suficienta putere la relanti pentru becuri eventual dezaburitor e.t.c. ar trebui vazut daca si cu motorul turat mai face la fel find disel turatia motorului este din start mai mica si logic alternatorul se invirte la relanti cu o turatie mai mica (asta caca nu difera constructiv fata de cel de benzina )
parerea mea este ca ar trebui masurata tensiunea pe baterie daca te pricepi daca nuapeleaza la o cunostinta ,prieten e.t.c. care stie sa faca lucrul asta tensiunea trebuie sa fie intre 14V si 14,4V este foarte posibl sa fie si de la alternator dar concluzia se trage dupa masuratori riguroase This post has been edited by bygy007: 6 Feb 2007, 15:52 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
klaus |
![]()
Post
#10
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 6 Feb 2007, 15:48) [...] find disel turatia motorului este din start mai mica si logic alternatorul se invirte la relanti cu o turatie mai mica (asta daca nu difera constructiv fata de cel de benzina ) Am impresia totusi ca la diesel turatia de relanti e cu vreo 50 rpm mai mare decat la benzinare |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Cossty |
![]()
Post
#11
|
![]() Cossty Group: Members Posts: 112 Joined: 19 April 06 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(klaus @ 6 Feb 2007, 15:32) Cossty, tu ai 1.4 mpi (adica pe benzina) Letitia vorbeste de 1.5 dCi. Adica diesel. Adica are bujii de preincalzire, electrice. As avea oarece indoieli ca la 1.4 ai asa ceva astfel incat luneta sa fie cel mai mare consumator Imi cer scuze, nu am observat. Am patit si eu chestia asta cu dacia 1300 a lui taica-miu de cateva ori. O data a fost din cauza unui condensator de la alternator iar alta data a fost de la curea care se slabise destul de mult. |
--------------------
Dacia
Logan
2006
- PH-xx-FRG Dacia Logan Laureate 1.4 MPI (deocamdata multumit)
Opel Corsa D 1.2 enjoy + optionale (f. multumit) |
|
letitia |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 20 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu se pot compara cele 3 motoare - Dacia 1300 - Logan 1.4 mpi si Logan 1.5 dCi... De asta am specificat tipul masinii si am intrebat daca s-a mai confruntat cineva cu asa ceva. Nu-i rau nici ca va dati cu parerea dar mi-ar fi fost de mare folos o opinie a cuiva care a patit-o... Cei de la service au zis ca nu are nimic si ca sa mergem linistiti cu ea. Mie nu mi se pare normal sa ii varieze intensitatea luminii fara consumatori porniti in afara de faruri, atat cu motorul cald cat si cu motorul rece. Multumesc oricum pt pareri!
|
--------------------
Fiat
Seicento
2001, 899cmc
- B------ Fiat Seicento, 899cmc, 2001
|
|
klaus |
![]()
Post
#13
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa consideri drept parere avizata ceea ce a zis calin.c.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
adic95 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 12 January 07 ![]() |
Eu zic ca datorita economiei drastice care se face la Logane, alternatorul si releul de incarcare sunt subdimensionate.
Alternatorul trebuie sa debiteze acelasi curent indiferent de consumatori si releul de incarcare aceeasi tensiune. Din cate stiu eu alternatoarele de logan au max. 100 de amperi ( x 12v = 1200w - cam putin pentru un diesel). Pe o masina, alternatorul se pune functie de consumul maxim pe partea electrica +20-25%. Cei de la service o sa-ti zica mereu ca masina e ok, deoarece ei verifica tensiunea de incarcare a bateriei FARA consumatori, eventual doar cu faza scurta aprinsa. Un sistem de incarcare a bateriei bine pus la punct trebuie sa debiteze tensiunea de 14,4v indiferent de ce consumatori sunt activi. Sfatul meu este sa te duci la service si sa ceri sa-ti faca verificarea cu cel putin 2-3 consumatori majori (becuri+dezaburire+ventilator). |
--------------------
Xxxx
xxxx
- 88
|
|
klaus |
![]()
Post
#15
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu de ce, dar am eu o impresie vaga si fugitiva ca pe diesel alternatorul este de 125 A, si nu de 100A
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bae |
![]()
Post
#16
|
Re-member Group: Members Posts: 288 Joined: 4 June 05 From: Bucharest ![]() |
QUOTE(klaus @ 8 Feb 2007, 11:20) QUOTE(calin.c @ 5 Feb 2007, 18:58) QUOTE(letitia @ 8 Feb 2007, 10:03) Mie nu mi se pare normal sa ii varieze intensitatea luminii fara consumatori porniti in afara de faruri, atat cu motorul cald cat si cu motorul rece. Klaus, daca citeai mai bine ai fi vazut ca problema descrisa de letitia nu depinde de temperatura motorului. Deci ceea ce zice calin.c poate fi doar o parte de adevar. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition 1.6 Mpi /
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 11:53 |