curatare carburator
![]() ![]() ![]() |
curatare carburator
alecsparvu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 16 February 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Break CLI
2000
|
|||
mihai0070 |
![]()
Post
#2
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Cel mai bine il duci la un carbotest ... ca daca te apuci tu sa il desfaci ..poate nu mai reusesti sa il legi la loc ... dar pentru inceput poti folosi un spray de curatare carburator ...eu am folosit la nova dar am monocorp ... si arata ca nou ..este bec ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
alecsparvu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 16 February 07 From: Bucuresti ![]() |
E desfacut deja dar.....vreau sa stiu cum se curata cel mai bine pentru ca vreu sa fac o treaba ca lumea....
![]() |
--------------------
Dacia
Break CLI
2000
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#4
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Il bagi in decarbusolv sau decarburol nu stiu ca nu am folosit si pe urma suflu cu aer comprimat fiecare gaurica si canal ca sa nu fi einfundat ... in principal este curatat cand arata ca nou luna bec si fiecare orificiu este desfundat ....
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
alecsparvu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 16 February 07 From: Bucuresti ![]() |
o singura chestie am observat......la suruburile de reglaj, acelea sigilate au o garnitura de cauciuc inauntru. Nu afecteaza decarbosolv pentru acele garnituri??
|
--------------------
Dacia
Break CLI
2000
|
|
apollo |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(alecsparvu @ 17 Feb 2007, 19:47) o singura chestie am observat......la suruburile de reglaj, acelea sigilate au o garnitura de cauciuc inauntru. Nu afecteaza decarbosolv pentru acele garnituri?? La mine nu a avut nici un stres.l-am tinut la inmuiat vreo 24 ore , dupa care am inceput sa-l curat cu o periuta de dinti. tine minte de unde si cum ai scos jigloarele ca-s pe diametre diferite.sau daca le-ai scos. tot ce tine de membrana si garnituri dai jos. Dupa ce-l speli cu periuta de dinti, il clatesti bine si o sa arate ca nou. ATENTIE IN MOMENTUL CAND BAGI PLUTITORUL LA LOC SI BAGI SI ACEL CUI IN URECHILE DE PE CAPACUL SUPERIOR, AI GRIJA SA NU RUPI O URECHE DIN AIA.EU AM RUPT 2 PANA ACUM. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
alecsparvu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 16 February 07 From: Bucuresti ![]() |
lam bagat in decarburol si dupa aia am bagat cu serunga decarburol prin toate orificiile...lam inchis la loc cu toate jiglerele si suruburile...lam pus pe masina...a pornit cu socul tras.......dar.....marge cu intreruperi si daca incerc sa reglez de la suruburile acelea din talpa si de langa elecrovalva nu se intampla nimic......
Inca o curiozitare....cand lam desfacut suruburile de reglaj erau sigilate, asa ca am scos capacelele dse plastic si am strans suruburile numarand turele.La cel din talpa am strans 14,5 ture pana la maxim, iar la cel de la electrovalva 10 ture.....vreo idee???? |
--------------------
Dacia
Break CLI
2000
|
|
apollo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
deja il poti duce la reglat la cineva care se pricepe.din cate stiu nu se strange nici un surub din cele 2 de care ai zis.
ai mai zis ca iti intrerupe - verifica aprinderea daca e buna. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#9
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Merge intrerupt unde ... la regimul de relanti sau progresiune ... elevtrovalva se strange la maxim cel din talpa nu inteleg dece ai inceercat sa il desfaci ... ala nu se scoate afara ...si merge maxim 3 sau 4 ture ...stanga drepata ... 14 ture in nici un caz ... ai pus bine avansul vacumatic si reciclarea de gaze din capacul culbutori ...????
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
alecsparvu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 16 February 07 From: Bucuresti ![]() |
merge intrerupt in progresiune, iar la relanti este la turatia de 900 cu socul tras....iar cu acele suruburi de reglaj.....in momentul in care am desfacut acele capacele de sigiliu si am inceput sa strang suruburile am dat 14,5 ture la unul si 10 ture la altul...cand lam facut la loc am pus suruburile pe aceiasi pozitie in care erau inainte sa desfac carburatorul.....cand lam pus pe masina si am vazut ca nu mergea cum trebuie am incercat sa reglez un pic la suruburi si am observat ca nu se intampla nimic nuci daca desfaceam nici daca strangeam, asa ca le-am strans la maxim sa vad ce se intampla.....nimic, motorul mergea la fel, nici o schimbare
|
--------------------
Dacia
Break CLI
2000
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#11
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Trage aer fals ... pe undeva ... si deasta nu vezi nici o schimbare ... pune-i mana in cap si daca mai merge ... AER FALS ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
alecsparvu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 16 February 07 From: Bucuresti ![]() |
auzi mihai0070, ziceai ca ai pus pe masina carburator de 1400? daca da zimi si mie ce modificari mai trebuiesc facute pe acolo ex: la furtune, la filtru de aer etc., pentru ca ma bate gandul sa pun si eu un carburator de 1400....
|
--------------------
Dacia
Break CLI
2000
|
|
apollo |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(alecsparvu @ 19 Feb 2007, 19:38) auzi mihai0070, ziceai ca ai pus pe masina carburator de 1400? daca da zimi si mie ce modificari mai trebuiesc facute pe acolo ex: la furtune, la filtru de aer etc., pentru ca ma bate gandul sa pun si eu un carburator de 1400.... e o flansa care e vreo 10 ron, vreo 2 prezoane si carburator de 1310 sau 1400, mai exact 32 IRMA sau 32 IRMA si inca ceva ![]() aa..nu uita de granituri si cu filtrul de aer ![]() un mecanic mi-a luat 30 ron mana de lucru.a facut treaba buna. de stiam ca e asa usor, puneam eu craburatorul |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#14
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Este super simplu ... uite o poza cu motorul poate te inspiri ...mai usor ... pui flansa de adaptare ... carburatorul ... schimbi cablul de acceleratie ... cumperi un tub mai gros pentru filtru de aer , filtru de aer si carcasa lui si gata dai cheie si o sa vezi ce surpriza ai (bine mai intai faci reglajele)
P0208_132007.jpg ( Size: 56.35k ) Number of downloads: 1060 Eu am si GPL deci sunt mai multe furtune ca la tine ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 00:50 |