ma poate ajuta cineva cu o parere?
![]() ![]() ![]() |
ma poate ajuta cineva cu o parere?
n_adrianm |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 24 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
||
--------------------
Renault
2011
Megane3 1.4Tce
|
|||
andutzu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
Eu sunt de parere ca trebuie sa-ti schimbi mecanicul cu unul mai priceput. Nu are nicio legatura volantul (diametrul lui) cu faptul ca iti trage greu masina din moment ce ambreiajul nu patineaza.
This post has been edited by andutzu: 28 May 2007, 18:02 |
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
ilikecheese |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru... ș-atât Group: Members Posts: 197 Joined: 17 February 06 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
Motorul de cand are setul acela? Ulei iti consuma? Verifica compresia motorului. Si totusi zic sa mai reglezi oadata aprinderea si intalatia de gpl si mergi pe benzina si vezi cum se comporta. Daca scade turatia cum zici tu cel mai probail intalatia de gpl are probleme sau aprinderea are probleme.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1990
- BZ-02-PYS Fetele bune se duc in rai dar fetele rele se duc unde vor :D
|
|
KidTx |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 19 July 06 From: Buc ![]() |
pe venzina cum merge?scoate fum mult?
parerea mea ar fi sa segmentezi motorul,schimbat cuzinetii de diela si palier.asa am avut si io probleme cand am incercat sa urc o rampa putin mai abrupta ,turam motorul nu putea urca si se oprea.....si acum merge super ![]() dar........ SCHIMBA MECANICUL ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B 05 MKM Repar obiecte pierdute
|
|
n_adrianm |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 24 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
am fost si la verificat compresia si erala toate pistoanele la fel (12),iar ulei nu consuma,sau consuma foarte putin.Fum scoate in limitele normalului, zic eu
![]() ![]() ![]() ![]() Multumesc mult ptr raspunsuri ![]() This post has been edited by n_adrianm: 29 May 2007, 15:17 |
--------------------
Renault
2011
Megane3 1.4Tce
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#6
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai tu cu compresie 12 la toate pistoanele si fara sa fumegi a ulei ars pe esapament te gandesti la segmentare
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
n_adrianm |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 24 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
sincer mi s-au cam terminat ideile.de-aia am apelat si la voi ,poate s-a mai "lovit"cineva de problema asta.
|
--------------------
Renault
2011
Megane3 1.4Tce
|
|
tabek |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Poate-ti sunt infranate rotile, ridica masina pe cric si vezi daca se misca rotile...
![]() |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
n_adrianm |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 24 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu se pune problema;franele au fost primele la care m-a uitat
![]() ![]() ![]() initial am fost tentat sa cred ca e de vina ambreiaju',ptr ca de la viteza a 2-a in sus motorul se tureaza dar tot greu se lanseaza.Asta era valabil daca se tura motorul si pleca greu de pe loc fara sa scada turatia(parerea mea ![]() This post has been edited by n_adrianm: 29 May 2007, 17:25 |
--------------------
Renault
2011
Megane3 1.4Tce
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu cred ca este reglat prost motorul, aprindere=avans mic, carburatie nivel mic, sau jiglere neoriginale,.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
condesatorul de la delco l-ai schimbat ? din proprie experienta spun ca am avut si aceeasi problema cu demarajul greu verificarea scinteii fise bobina inductie etc
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
n_adrianm |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 24 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cu fiecar eraspuns pe care mi-l dati imi dau seama ca am omis sa va spun tot.Delcoul e nou,l-am schimbat pe cand aveam probleme cu relantiul dupa care s-a rezolvat.Avea joc in ax si odata cu el am schimbat si distributia.Condensatorul de la delcou il am doar ca ornament,ptr ca am aprindere electronica.Este din aia care se prinde de bobina si este bagata intr-o cutie mai mare,neagra.Avansul este la al 4-lea sau la al 5-lea dinte.Cand am umblat la el si l-am dat mai mare,parca tragea mai bine,dar m-am speriat cand am facut consumul-40%pe gaz
![]() Nivelul la carburator l-am marit un pic ptr ca dadea in nas cand ma infigeam in ea dupa care mergea bine.Jiglerele au vreo leagatura cu alimentarea cu gaz? Fisele au rezistenta de 3.8K,bujiile le-am schimbat cu cateva zile in urma(brisk-uri),bobina are si ea vreo 2 saptamani cel mult.Am avut o bobina bosch care s-a suparat pe viata ![]() Mai suspectez si aprinderea electronica totusi.In ultima vreme am mai observat ceva:cand pornesc motorul dimineata are relantiul jos si are o trepidatie usoara,dar merge rotund.Dupa ce plec cu masina si incepe sa se incalzeasca mai creste putin relantiul,motorul merge frumos ,rotund.E nasol ca nu am turometru sa vad si ce turatie are.Cand se apropie temperatura de 70-80 de grade incepe la relanti sa aiba niste mici detonatii din cand in cand,daca as putea sa le numesc asa, momente in care trepideaza motorul This post has been edited by n_adrianm: 30 May 2007, 08:22 |
--------------------
Renault
2011
Megane3 1.4Tce
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Pe benzina cum merge si cit consuma? ca daca merge prost si pe benzina, foarte posibil aprindere/distributie. Daca manifestarea e numai pe gaz, probleme de "gazometru".
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
n_adrianm |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 24 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pe benzina merge un pic mai bine dar tot nu cum trebuie.Deci daca as vrea sa plec cu scartait de roti(nu ca as fi ala)nu poate nici macar pe benzina.Consumul este de 12-14 pe benzina si 18 pe gaz
si ca o completare,distributia am schimbat-o singur si stiu ca am pus pinionele la semn asa cum scria in carte ![]() This post has been edited by n_adrianm: 30 May 2007, 15:48 |
--------------------
Renault
2011
Megane3 1.4Tce
|
|
gdm |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 13 May 04 ![]() |
vezi avansul vacuumatic daca functioneaza.
PS Nu mai bagati fratilor bani in rable, legea cu taxa de inmatriculare sta sa pice si scapam si noi de Dacii. ![]() This post has been edited by gdm: 30 May 2007, 14:45 |
--------------------
Dacia 1410
cutie 5 trepte, GPL Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
|
|
n_adrianm |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 24 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca scot furtunelul din carburator se simte f putin la relanti,iar de mers cu el scos nu am mers.
nu te bucura asa devreme,ca la cat de inversunati sunt astia sa se bata cu uniunea europeana pe taxa de prima inmatriculare,nu cred ca scapam de ea. ![]() nu vezi ca noi suntem mai catolici ca papa? ![]() |
--------------------
Renault
2011
Megane3 1.4Tce
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
acea aprindere are in ea un condesator de aceeasi valoare cu cel de pe delco care are de asemeni aceeeasi functie
eu spun ca mi s-a intimplat si mie aceeasi problema cind am mers la un drum mai lung eu avind modelul ipa m-am prins foarte tirziu de problema dupa ce am pus-o pe clasic nu am mai avut probleme cind am ajuns inapoi acasa am dat jos aprinderea si am constatat condesatorul ca nu mai avea capacitate (l-am masurat cu un aparat de masura) mai ales daca ai aprindere tip maldvina |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
n_adrianm |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 24 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
deci vreau sa spun ca aprinderea mea este no name,nu scrie nimic pe ea.Probabil a avut candva o eticheta.O sa o anulez sa vad cum merge fara ea.In week asta mi-am facut program sa verific distributia.Acum am o intrebare:pinioanele au o catare care trebuie sa fie de-a lungul axelor sau,ma rog,pe linia ce uneste axele celor doui arbori.Intrebarea e ca acele catari trebuie sa fie asa cu lantul intins sau cu el slab dupa care intind lantul cu patina?.Ma gandesc ca poate aici am gresit ceva.
|
--------------------
Renault
2011
Megane3 1.4Tce
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Cu pinioanele aliniate cu reperele fata in fata, lantul nu poate fi pus decit intr-o pozitie. daca sari o za intr-o parte sau alta, unul din pinioane se va roti un pic si semnele nu mai sunt aliniate. Cele doua sectiuni de lant libere tind sa aiba aceeasi tensiune si daca una e mai scurta decit trebuie, va fi mai tensionata. In cazul asta e normal ca tensiunea se descarca tragind un pinion intr-o parte (rotindu-l). O sa vezi imediat ca lantul intra intr-o anumita pozitie (cu un anume nr de zale de la un pinion la celalalt). Daca incerci sa mai tragi o za afara (adica sa sari un dinte la pinion in sensul in care se tensioneaza lantul) pur si simplu nu merge. La fel, daca incerci sa mai bagi o za in lungimea dintre pinioane (echivalent cu a sari un dinte inapoi, sau a lungi sectiunea de lant). Patina o sa puna suficienta tensiune pe lant.
Dar inca o data, aicea vorbim povesti cu scufita rosie, caci problema care ti-o pui tu nu exista! La turatiile pe care le vrei tu, nimica nu merge ca lumea pentru ca toate componentele sunt stresate dincolo de limita prevazuta de producator. Orice e posibil in conditiile astea, asa ca a cauta o problema si a o rezolva nu inseamna decit ca muti punctul slab in alta parte. Daca vrei un motor care sa produca FIABIL putere la turatiile de care vorbesti, trebuie sa investesti bani seriosi in piese serioase din materiale de calitate. Noroc. This post has been edited by Gheorghedracu: 31 May 2007, 16:33 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
n_adrianm |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 24 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
s-ar putea sa ma fi inteles gresit.
![]() ![]() Sambata am umblat la distributie si era montata bine.M-am prins cum e si cu diferenta intre pozitia reperelor cu lantul intins si cu el slab-adica nesimnificativa. Pana la urma am scos aprinderea tranzistorizata si am facut legaturile direct. Rezultatul: parca e mai nervoasa dar nu cu mult. Deci s-a simtit doar o mica imbunatatire. Am descoperit pana la urma un tranzistor ars in aprindere ![]() |
--------------------
Renault
2011
Megane3 1.4Tce
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th July 2025 - 18:48 |