DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ma poate ajuta cineva cu o parere?

n_adrianm
post 28 May 2007, 17:19
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 May 06
From: BUCURESTI




salut,din multele probleme care le-am avut cu masina si le-am rezolvat pe majoritatea,mai am o problema care ma roade de multa vreme si nu-i gasesc raspunsul.
Am o dacie din '85 care nu trage.A avut cutie in 4 trepte,dar pe vremea in care eu inca n-aveam permis si nu stiu cum tragea atunci.Acum are cutie in 5.Am crezut initial ca e din reglaje si am inceput sa le elimin pe rand:am fost in service-uri unde mi-au reglat aprinderea,carburatorul,instalatia de gaz.Dar nici o schimbare in acest sens.Tot ma rog de ea la stopuri sa plece.Cum se manifesta:cand ma infig in ea ca sa plec cu demaraj,ii scade turatia ca si cum n-ar avea putere motorul sa traga.Consumul e de asemenea mare si banuiesc ca tot de la aceasta problema.
De curand mi-am schimbat planetarele la un baiat in popest-leordeni(cicva dealer al alora din tunari)si mi-a zis ca odata cu cutia de viteze trebuia sa schimb si volanta cu una de la un motor de 1400 sau 1600cmc ptr ca nu are putere sa traga cu volanta lui originala de 1300 cu cutia in 5 trepte. Eu ma gandesc ca daca schimb volanta s-ar putea intampla ca la biciclete cand schimb foaia cu una mai mare si raman pe acelasi pinion, pedalez mai greu.Efectiv nu stiu ce sa-i mai fac sa zic si io ca am cat de cat o dacie normala(nu ca ar exista vreuna biggrin.gif )Mi-e frica sa ies cu ea din oras la drum lung ptr ca nu ma bazez pe ea la depasiri,iar daca ne urma in ea vreo 3-4 insi mai solizi deja e nasol sad.gif .Voi ce parere aveti?
Sper ca nu v-am plictisit prea mult.Cu stima


--------------------
Renault 2011 Megane3 1.4Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutzu
post 28 May 2007, 17:30
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 385
Joined: 19 December 04




Eu sunt de parere ca trebuie sa-ti schimbi mecanicul cu unul mai priceput. Nu are nicio legatura volantul (diametrul lui) cu faptul ca iti trage greu masina din moment ce ambreiajul nu patineaza.

This post has been edited by andutzu: 28 May 2007, 18:02


--------------------
Dacia 1310 - PH 23 ALX
REMAT Tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ilikecheese
post 28 May 2007, 17:45
Post #3


Membru... ș-atât


Group: Members
Posts: 197
Joined: 17 February 06
From: Buzau/Bucuresti




Motorul de cand are setul acela? Ulei iti consuma? Verifica compresia motorului. Si totusi zic sa mai reglezi oadata aprinderea si intalatia de gpl si mergi pe benzina si vezi cum se comporta. Daca scade turatia cum zici tu cel mai probail intalatia de gpl are probleme sau aprinderea are probleme.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - BZ-02-PYS
Fetele bune se duc in rai dar fetele rele se duc unde vor :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KidTx
post 28 May 2007, 17:46
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 19 July 06
From: Buc




pe venzina cum merge?scoate fum mult?
parerea mea ar fi sa segmentezi motorul,schimbat cuzinetii de diela si palier.asa am avut si io probleme cand am incercat sa urc o rampa putin mai abrupta ,turam motorul nu putea urca si se oprea.....si acum merge super biggrin.gif

dar........ SCHIMBA MECANICUL bash.gifbash.gif


--------------------
Dacia 1310 1995 - B 05 MKM
Repar obiecte pierdute
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n_adrianm
post 29 May 2007, 15:15
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 May 06
From: BUCURESTI




am fost si la verificat compresia si erala toate pistoanele la fel (12),iar ulei nu consuma,sau consuma foarte putin.Fum scoate in limitele normalului, zic eu huh.gif .Pe benzina face cam la fel;trage mai bine dar tendinta e aceeasi. Deci pana la urma tot segmentarea ar fi o solutie.Speram sa scap icon_mrgreen.gif Faza e ca m-am cam saturat de mecanici care nu stiu decat sa ia bani iar caliatea muncii prestate este discutabila dry.gif .Pana acum tot ce am putut face eu la masina am facut,ce nu..am ajuns si pe la service-uri;de obicei am fost pe la aparatorii patriei la viorel,iar cu gazu in capat la giurgiului la rusii aia(o singura data si mi-au reglat instalatia pe tester).Aveti idee cam la ce pret se mai ridica o segmentare si pe cineva care pune suflet in ceea ce face si merita lasata masina pe mana lui? rolleyes.gif
Multumesc mult ptr raspunsuri wink.gif

This post has been edited by n_adrianm: 29 May 2007, 15:17


--------------------
Renault 2011 Megane3 1.4Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 29 May 2007, 15:27
Post #6


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Pai tu cu compresie 12 la toate pistoanele si fara sa fumegi a ulei ars pe esapament te gandesti la segmentare blink.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n_adrianm
post 29 May 2007, 15:33
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 May 06
From: BUCURESTI




sincer mi s-au cam terminat ideile.de-aia am apelat si la voi ,poate s-a mai "lovit"cineva de problema asta.


--------------------
Renault 2011 Megane3 1.4Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 29 May 2007, 16:35
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Poate-ti sunt infranate rotile, ridica masina pe cric si vezi daca se misca rotile... tongue.gif


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n_adrianm
post 29 May 2007, 17:20
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 May 06
From: BUCURESTI




nu se pune problema;franele au fost primele la care m-a uitat tongue.gif , si intre timp am schimbat mai multe piese din sistemul de franare.In drum spre casa am o super rampa unde incerc franele - calea vacaresti laugh.gif . Daca stau la semafor si slabesc pedala de frana o ia la vale singura ,deci nu sunt roti blocate wink.gif .
initial am fost tentat sa cred ca e de vina ambreiaju',ptr ca de la viteza a 2-a in sus motorul se tureaza dar tot greu se lanseaza.Asta era valabil daca se tura motorul si pleca greu de pe loc fara sa scada turatia(parerea mea biggrin.gif )

This post has been edited by n_adrianm: 29 May 2007, 17:25


--------------------
Renault 2011 Megane3 1.4Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 29 May 2007, 17:45
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Eu cred ca este reglat prost motorul, aprindere=avans mic, carburatie nivel mic, sau jiglere neoriginale,.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 29 May 2007, 22:18
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




condesatorul de la delco l-ai schimbat ? din proprie experienta spun ca am avut si aceeasi problema cu demarajul greu verificarea scinteii fise bobina inductie etc


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n_adrianm
post 30 May 2007, 08:20
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 May 06
From: BUCURESTI




cu fiecar eraspuns pe care mi-l dati imi dau seama ca am omis sa va spun tot.Delcoul e nou,l-am schimbat pe cand aveam probleme cu relantiul dupa care s-a rezolvat.Avea joc in ax si odata cu el am schimbat si distributia.Condensatorul de la delcou il am doar ca ornament,ptr ca am aprindere electronica.Este din aia care se prinde de bobina si este bagata intr-o cutie mai mare,neagra.Avansul este la al 4-lea sau la al 5-lea dinte.Cand am umblat la el si l-am dat mai mare,parca tragea mai bine,dar m-am speriat cand am facut consumul-40%pe gaz blink.gif -va vine sa credeti?(fara nici o exagerare);asa ca l-a dat la loc.Rotita dintata de la avans era sigilata din fabrica cu ceva rosu ceea ce ma face sa gandesc ca asa ar trebui sa stea.
Nivelul la carburator l-am marit un pic ptr ca dadea in nas cand ma infigeam in ea dupa care mergea bine.Jiglerele au vreo leagatura cu alimentarea cu gaz?
Fisele au rezistenta de 3.8K,bujiile le-am schimbat cu cateva zile in urma(brisk-uri),bobina are si ea vreo 2 saptamani cel mult.Am avut o bobina bosch care s-a suparat pe viata biggrin.gif si daca opream motorul cand era cald nu prea il mai porneam.
Mai suspectez si aprinderea electronica totusi.In ultima vreme am mai observat ceva:cand pornesc motorul dimineata are relantiul jos si are o trepidatie usoara,dar merge rotund.Dupa ce plec cu masina si incepe sa se incalzeasca mai creste putin relantiul,motorul merge frumos ,rotund.E nasol ca nu am turometru sa vad si ce turatie are.Cand se apropie temperatura de 70-80 de grade incepe la relanti sa aiba niste mici detonatii din cand in cand,daca as putea sa le numesc asa, momente in care trepideaza motorul

This post has been edited by n_adrianm: 30 May 2007, 08:22


--------------------
Renault 2011 Megane3 1.4Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 30 May 2007, 13:47
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Pe benzina cum merge si cit consuma? ca daca merge prost si pe benzina, foarte posibil aprindere/distributie. Daca manifestarea e numai pe gaz, probleme de "gazometru".


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n_adrianm
post 30 May 2007, 14:12
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 May 06
From: BUCURESTI




pe benzina merge un pic mai bine dar tot nu cum trebuie.Deci daca as vrea sa plec cu scartait de roti(nu ca as fi ala)nu poate nici macar pe benzina.Consumul este de 12-14 pe benzina si 18 pe gaz
si ca o completare,distributia am schimbat-o singur si stiu ca am pus pinionele la semn asa cum scria in carte wink.gif oare e posibil sa se deplaseze pinioanele?

This post has been edited by n_adrianm: 30 May 2007, 15:48


--------------------
Renault 2011 Megane3 1.4Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 30 May 2007, 14:42
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




vezi avansul vacuumatic daca functioneaza.

PS Nu mai bagati fratilor bani in rable, legea cu taxa de inmatriculare sta sa pice si scapam si noi de Dacii. 124.gif

This post has been edited by gdm: 30 May 2007, 14:45


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n_adrianm
post 30 May 2007, 15:03
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 May 06
From: BUCURESTI




daca scot furtunelul din carburator se simte f putin la relanti,iar de mers cu el scos nu am mers.
nu te bucura asa devreme,ca la cat de inversunati sunt astia sa se bata cu uniunea europeana pe taxa de prima inmatriculare,nu cred ca scapam de ea. gun3.gif
nu vezi ca noi suntem mai catolici ca papa? 04.gif


--------------------
Renault 2011 Megane3 1.4Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 30 May 2007, 23:49
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




acea aprindere are in ea un condesator de aceeasi valoare cu cel de pe delco care are de asemeni aceeeasi functie

eu spun ca mi s-a intimplat si mie aceeasi problema cind am mers la un drum mai lung eu avind modelul ipa m-am prins foarte tirziu de problema dupa ce am pus-o pe clasic nu am mai avut probleme cind am ajuns inapoi acasa am dat jos aprinderea si am constatat condesatorul ca nu mai avea capacitate (l-am masurat cu un aparat de masura) mai ales daca ai aprindere tip maldvina


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n_adrianm
post 31 May 2007, 13:53
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 May 06
From: BUCURESTI




deci vreau sa spun ca aprinderea mea este no name,nu scrie nimic pe ea.Probabil a avut candva o eticheta.O sa o anulez sa vad cum merge fara ea.In week asta mi-am facut program sa verific distributia.Acum am o intrebare:pinioanele au o catare care trebuie sa fie de-a lungul axelor sau,ma rog,pe linia ce uneste axele celor doui arbori.Intrebarea e ca acele catari trebuie sa fie asa cu lantul intins sau cu el slab dupa care intind lantul cu patina?.Ma gandesc ca poate aici am gresit ceva.


--------------------
Renault 2011 Megane3 1.4Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 31 May 2007, 15:12
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Cu pinioanele aliniate cu reperele fata in fata, lantul nu poate fi pus decit intr-o pozitie. daca sari o za intr-o parte sau alta, unul din pinioane se va roti un pic si semnele nu mai sunt aliniate. Cele doua sectiuni de lant libere tind sa aiba aceeasi tensiune si daca una e mai scurta decit trebuie, va fi mai tensionata. In cazul asta e normal ca tensiunea se descarca tragind un pinion intr-o parte (rotindu-l). O sa vezi imediat ca lantul intra intr-o anumita pozitie (cu un anume nr de zale de la un pinion la celalalt). Daca incerci sa mai tragi o za afara (adica sa sari un dinte la pinion in sensul in care se tensioneaza lantul) pur si simplu nu merge. La fel, daca incerci sa mai bagi o za in lungimea dintre pinioane (echivalent cu a sari un dinte inapoi, sau a lungi sectiunea de lant). Patina o sa puna suficienta tensiune pe lant.

Dar inca o data, aicea vorbim povesti cu scufita rosie, caci problema care ti-o pui tu nu exista! La turatiile pe care le vrei tu, nimica nu merge ca lumea pentru ca toate componentele sunt stresate dincolo de limita prevazuta de producator. Orice e posibil in conditiile astea, asa ca a cauta o problema si a o rezolva nu inseamna decit ca muti punctul slab in alta parte. Daca vrei un motor care sa produca FIABIL putere la turatiile de care vorbesti, trebuie sa investesti bani seriosi in piese serioase din materiale de calitate. Noroc.

This post has been edited by Gheorghedracu: 31 May 2007, 16:33


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n_adrianm
post 4 Jun 2007, 17:12
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 May 06
From: BUCURESTI




s-ar putea sa ma fi inteles gresit. smile.gif Nu vreau sa fac liniute cu ea, ci doar sa traga si ea asa cum trag si alte dacii ca doar tot dacii sunt si alea,nu? happy.gif .
Sambata am umblat la distributie si era montata bine.M-am prins cum e si cu diferenta intre pozitia reperelor cu lantul intins si cu el slab-adica nesimnificativa.
Pana la urma am scos aprinderea tranzistorizata si am facut legaturile direct. Rezultatul: parca e mai nervoasa dar nu cu mult. Deci s-a simtit doar o mica imbunatatire. Am descoperit pana la urma un tranzistor ars in aprindere naughty.gif . Pana la urma cred ca e din avansul vacuumatic.Am dat cu search dar n-am gasit nimic care sa ma multumeasca.Pana la urma cum se regleaza(stiu ca din acea rozeta dintata)La al catelea dinte trebuie sa stea si in functie de ce trebuie reglat.Daca scot furtunelul dela carburator si trag din el,trebuie sa trag cu ceva forta ca sa se miste putin platina.Are vreo legatura avansul vacuumatic marit cu cresterea consumului?


--------------------
Renault 2011 Megane3 1.4Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th July 2025 - 18:48
Forum Renault