disc de ambreiaj
![]() ![]() ![]() |
disc de ambreiaj
gikam |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 22 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1300
- 23
|
|||
driverx |
![]()
Post
#2
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
1) Calitate proasta
2) Placa presiune proasta sau mai stii? ....rupta? 3) Sofer naspa Suspctez 2 sau 3. Daca elimin varianta 2 deoarece ar fi grav ca fiecare idiot de mecanic care iti schimba discu sa nu se gandeasca la 2) sau macar sa verifice starea placii de presiune, ar ramane varianta 3. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
gikam |
![]() ![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 22 August 05 ![]() |
QUOTE(driverx @ 22 Aug 2005, 09:41) 1) Calitate proasta 2) Placa presiune proasta sau mai stii? ....rupta? 3) Sofer naspa Suspctez 2 sau 3. Daca elimin varianta 2 deoarece ar fi grav ca fiecare idiot de mecanic care iti schimba discu sa nu se gandeasca la 2) sau macar sa verifice starea placii de presiune, ar ramane varianta 3. nu e vorba de disc, am pus si de Renault si sa dus si ala repede nici de sofer nui vorba si io cred tot placa, dar ce? am vazut-o si cel putin la ochi nu se vede nimic suspicios. Nu pot sa zic nici ca e noua. dar proasta in ce sens? ar putea fi arcurile de presiune decalite, si sa nu mai apese cu suficienta forta pe disc? ca altfel numi explic. |
--------------------
dacia
1300
- 23
|
|
driverx |
![]()
Post
#4
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Apasare mult prea mica. Asta daca nu e 3)
![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
gikam |
![]() ![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 22 August 05 ![]() |
|
--------------------
dacia
1300
- 23
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
MAKRON |
![]()
Post
#7
|
![]() simply clever Group: Members Posts: 236 Joined: 18 June 04 From: silistea gumesti ![]() |
Intrebare:
Este adevarat ca in Bucuresti, la semafor, se asteapta cu pedala de ambreiaj apasata? |
--------------------
SKODA
OCTAVIA II
AMBIENTE MY 2007
- WSP
|
|
fiderzen |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.063 Joined: 5 March 04 From: bucuresti-militari ![]() |
nu este adevarat!
poate decat la soferii incepatori care nu sunt siguri cu plecarile de pe loc?!?! This post has been edited by fiderzen: 23 Aug 2005, 18:40 |
--------------------
BMW
e36
320i sedan
|
|
Feather |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 23 August 05 ![]() |
QUOTE(dweep @ 23 Aug 2005, 13:12) Da! Am obs lucrul asta si in alte orase! QUOTE(fiderzen @ 23 Aug 2005, 20:39) Desi sunt "incepator" nu stau cu ambreiajul apasat... este la mintea cocosului ca se duce mai repede. Am vazut in schimb persoane la semafor, de toate varstele, care stau ca pe ghimpi strangand volanul intr-o concentrare maxima, cu piciorul pe ambreiaj. Daca va intrebati cum se vede ca tine ambreiajul... cand pleaca nu face schimb de viteza. Ca concluzie... depinde de sofer, iinstructorul de la care a invatat, obisnuinta & other personal reasons ![]() This post has been edited by Feather: 24 Aug 2005, 22:28 |
--------------------
Dacia
1310 L
- B 31 XXX
|
|
Marian_2004 |
![]()
Post
#10
|
membru Group: Members Posts: 71 Joined: 7 August 05 ![]() |
In cartea tehnica se atrage atentia in mod expres, ca sa NU tineti ambreiajul la podea prea mult, datorita faptului ca se strica rulmetul de presiune. Parerea mea este ca se strica mai multe... in general o stricaciune nu vine singura.
De asemenea, NU se recomanda mersul cu maneta de viteze la punctul mort. Explicatia era destul de imbarligata... se referea parca la faptul ca arborele secundar(?) se roteste mai rewpede decat nu stiu ce...bla bla bla. Punct. Nu se merge cu masina scoasa din viteza. Am tinut minte esentialul. Eu tin piciorul deasupra pedalei,fara sa o apas, si tin maneta de viteza in dreptul vitezei I,evident. Cand se face verde, apas si imping inainte... nu mai stau sa mestec prin cutie (huh.. unde o fi unu??) |
--------------------
Dacia
1300
'82
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
@ Marian
1. datorita nerotirii imediate a rulmentului sau a rotirii sacadate datorita uzurii se mai toceste si solarul. 2.la mersul cu cutia "pe liber" arborele secundar se roteste prea repede fata de pinioanele de pe el producind uzuri, jocuri, defecte. 3. daca ai timonerie reglata bine nu mai spui "huh.. unde o fi unu??" Tinind piciorul deasupra pedalei, nu-ti amorteste piciorul? Sau vrei sa fii primul care pleaca din semafor? |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Marian_2004 |
![]()
Post
#12
|
membru Group: Members Posts: 71 Joined: 7 August 05 ![]() |
"Sau vrei sa fii primul care pleaca din semafor?"
Absolut! In legatura cu celelalte explicatii pe care le-ai dat... nu cunosteam "de ce" nu e bine, stiam doar ca nu e bine. Apropo, daca atunci cand ambreiezi motorul, se uzeaza mai mult discul daca accelerez si ridic repede piciorul de pe ambreiaj? Decat daca ridic incet piciorul si plec cu motorul fara sa il turez. Cum se uzeaza mai repede? Eu cand plec de pe loc in special, in timp ce ridic piciorul de pe ambreiaj, apas acceleratia progresiv. (Daca vad ca am ridicat piciorul prea repede de pe ambreiaj, calc acceleratia in mod corespunzator). O fi bine? |
--------------------
Dacia
1300
'82
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Marian_2004 @ 25 Aug 2005, 22:13) Dupa ce afirmi am senzatia ca le pleci cam fortat. Dind drumul brusc la ambreiaj si accelerind, e posibil sa il faci sa patineze si sa scoata acel miros specific. Dind drumul incet, va patina mai mult dar plecarea si cuplarea vor fi mai line. Uzura nu stiu daca va fi mai mare in cazul plecarii line, eu zic ca nu, ca se poate adapta stilul de condus incit sa ai patinare minima; ce stiu insa este ca o plecare mai in forta va introduce socuri mai mari in canelura discului, in cea a arborelui primar, adica a "prizei", a transmisiei in general. Si uneori mai uiti si ceva material din anvelopa pe asfalt. Deci, alegerea ta. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
KoD |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 5 May 05 From: Barlad ![]() |
QUOTE(gikam @ 22 Aug 2005, 09:37) Problema ta cu discul de ambreiaj se datoreaza: 1) placii de presiune cum au spus baietii 2) nu ne-ai spus ce tip de placa de presiune ai, din aia de 200 sau din aia de 180. Ca de exemplu la aia de 200 distantierele placii de presiune(distanta dintre volanta si placa de presiune) sunt cam mari, adica placa de presiune nu apasa pe discul de ambreiaj decat vreo 2mm, si dupa ce s-au ros cei 2 mm incepe sa patineze, fiindca practic placa de presiune aproape nu mai apasa deloc pe disc. Iar daca u ai un stil de condus cam sportiv(ca sa nu zicem ca freci ambreiajul cam tare), e normal ca dupa 10000Km sa ai nevoie de un disc nou, sau macar de niste ferodouri schimbate la discul de ambreiaj. Solutie: Fie sa conduci mai usurel. Fie sa te duci la un meserias, si la un strug sau la o freza sa mai ia cam 1mm din placa de presiune, si atunci o sa fie totul ok, daca treaba e facuta cum trebuie. Mai vorbim. ![]() |
--------------------
Dacia
1304 E
- vs01kod
|
|
Radduu |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
se pare ca au inceput problemele si la masina mea . Cand apas ambreiajul se aude un fel de frecare fier pe fier , iar cand accelerez putin 1500rpm, frecarea se aude si mai tare.
![]() |
--------------------
Dacia
1300 /1310
1983
- B If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(MAKRON @ 23 Aug 2005, 11:12) Nu este asa pentru ca in cazul asta strici rulmentul de presiune. Stii tu ceva dar nu prea bine. Nu se sta cu pedala sus daca se scoate din viteza iar masina curge pe liber, atunci da se sta cu pedala ambreiajului la fund pana se introduce intr-o treapta potrivita sau opresti pe loc; abia atunci ridici pedala. |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
TheSaiLor |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 6 April 04 From: Constanta ![]() |
<<Nu este asa pentru ca in cazul asta strici rulmentul de presiune. Stii tu ceva dar nu prea bine. Nu se sta cu pedala sus daca se scoate din viteza iar masina curge pe liber, atunci da se sta cu pedala ambreiajului la fund pana se introduce intr-o treapta potrivita sau opresti pe loc; abia atunci ridici pedala. >>
Vrajeli. Conduci cum vrei si cum te simti cel mai in siguranta. Oricum conduci pe banii tai, deci iti permiti si o reparatie doua pe an ![]() ![]() Important e sa conduceti SIGUR si LEGAL. |
--------------------
Audi A4 1.9 TDI
Clio 1.5 dCi
- CT - 0123
|
|
andu911 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
eu stau numai cu picioru pe ambreiaj la semafor, m-am obisnuit de la un jeg de microbuz caruia nu-i gaseam treapta 1, si o pregateam dinainte
![]() n-are nici pe naiba...doar se uzeaza rulmentu ca e prost el din fabrica, asta de dacie..... in fine...gikam, eu cred ca ai cablul de ambreiaj prea strans, sau cine ti-a schimbat ambreiaj l-a strans prea tare |
--------------------
-
-
-
|
|
ronaldiniho |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 23 August 05 ![]() |
QUOTE(driverx @ 22 Aug 2005, 09:41) 1) Calitate proasta 2) Placa presiune proasta sau mai stii? ....rupta? 3) Sofer naspa Suspctez 2 sau 3. Daca elimin varianta 2 deoarece ar fi grav ca fiecare idiot de mecanic care iti schimba discu sa nu se gandeasca la 2) sau macar sa verifice starea placii de presiune, ar ramane varianta 3. |
--------------------
dacia
solenza
- gl01gnl
|
|
ronaldiniho |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 23 August 05 ![]() |
verifica si volanta
|
--------------------
dacia
solenza
- gl01gnl
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:54 |