DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Chestiuni generale de electrica...

B-19-WYU
post 6 Aug 2004, 22:42
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 6 August 04
From: Bucuresti




Nu intodeauna se aprinde martorul de la frana de mana. Uneori nu imi functioneaza indicatorul de benzina. Am fost la service si au zis ca sonda nu are nimik. deci...? Ca sa nu mai zic ca daca functioneaza, cand nu mai am decat vreo 10-15 litri, indicatorul oscileaza in ritmul muzicii de la radio la fiecare frana sau acceleratie.
Alta faza... Am pornit motorul...a stat vreo 2-3 sec la vreo 1500 rpm ... dupa aia cade la 1000rpm, si dupa aia la vreo 10 sec creste singur la peste 1500 unde sta vreo 4-5 sec, dupa care revine la 1000. S-a intamplat o singura data. Gunoi in benzina? Cam la cat se curata injectoarele? Cum se face asta? Trebuiesc demontate? Cam cat costa?


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006 - B ?? ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 7 Aug 2004, 01:42
Post #2


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Pentru martori incearca sa vazi daca si beculete stau bine in soclurile lor. Ca la cate gropi sunt pe drumurile patriei se mai slabesc si ele. Aia cu oscilatia indicatorului de benzina e normala faza. Daca se misca plutitorul se misca si indicatorul. Problema a fost eliminata pe SLZ si parca si pe Nova prin adaptarea unui alt sistem care filtreaza miscarile ample ale putitorului. El tot se misca, dar nu se simte in indicatorul din bord.

Pentru problema cu relati-ul trebie curatat motorasul pas-cu-pas.

Injectoarele se curata cand sunt infundate. Depinde de ce benzina bagi, deci nu e un anumita numar de kilometri standard. Sunt mai multe metode de curatare: cea mai simpla ar fi sa iei un flacon de solutie de curatat injectoarele, sa o pui la un rezervor plin de benzina si sa mergi cu motorul mai turat decat de obicei. Avantajul solutiei e ca e foarte ieftina. Pe de alta parte, nici curatarea nu e foarte buna, lucrul asta facandu-se mai mult preventiv sau in situatii de infundare mica/moderata. Se mai practica curatarea injectoarelor si solutie speciala, in service. Avantajele ar fi ca iti ofera o curatare buna, injectoarele raman la locul lor. dezavantajul ar fi atacarea excesiva a catalizatorului. Rolls-Royce-ul curatarilor de injectoare e curatarea cu ultrasunete. E cea mai buna, evident si cea mai scumpa. Avantajele ar fi curatarea exemplara a injectoarelor, catalizatorul nu pateste absolut nimic. Dezavantajele ar fi pretul mai mare pentru ca presupune scoaterea injectoarelor de pe masina si faptul ca trebuie demontata rampa de injectie. Astea trebuie facute de oameni cu cap, pentru ca poti trezi cu rampa pusa invers, cum s-a mai intamplat. In plus, la demontarea injectorelor trebuie obligatoriu inlocuite si o-ring-urile indiferent de ce zic aia din service.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 Aug 2004, 09:24
Post #3


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




In cazul de fata NU cred ca este vorba de probleme cu relantiul (motoras pas cu pas, injectoare, senzor turatie etc.). A fost o citire defectuoasa a consumului de catre calculator. Se mai intampla. Daca se repeta, este problematic.
In ceea ce priveste martorul franei de mana, eu as suspecta mai degraba contactorul de la frana de mana (care se afla pe maneta franei de mana, sub plasticul dintre scaune)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 9 Aug 2004, 10:09
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




QUOTE
Rolls-Royce-ul curatarilor de injectoare e curatarea cu ultrasunete. E cea mai buna, evident si cea mai scumpa.


Am fost azi si am intrebat la Calarasi pentru ca se pare ca si eu trebuie sa le curat. Ultrasunete - 400.000; Solutie - 500.000. Asa ca aici e mai ieftin. Atata ca stau cu inima indoita daca sa ma dau pe mana lor sau nu.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 9 Aug 2004, 17:25
Post #5


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Daca nu ai incredere in ei, mai bine sa ti le curete cu solutie. Sufera putin catalizatorul, dar macar nu risti sa ai probleme dupa aia in caz ca nu-ti monteaza injectoarele la loc cum trebuie.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 00:43
Forum Renault