Zgomote la cuplarea ambreiajului
![]() ![]() ![]() |
Zgomote la cuplarea ambreiajului
B-19-WYU |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 6 August 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 2006
- B ?? ???
|
|||
B-19-WYU |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 6 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Totusi ... poate imi rasunde si mie cineva ... Cei care aveti sn. Aveti idee care e faza. E sau nu e normal? Am auzit si ca nu ar fi nici o problema si am auzit si versiuni f negre cum ca cutia de viteze ar avea nishte probleme... Hepl.. sad.gif
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 2006
- B ?? ???
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#3
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca e vorba doar de un zgomot sesizabil numai cu casetofonul inchis eu zic ca nu ai de ce sa-ti faci mari probleme. Incearca sa ambreiezi/debreiezi cu motorul pornit dar cu cutia in zero. Daca nu auzi nici un zgomot atunci e bine, inseamna ca amreiajul e ok. Zgomotul pe care il auzi este de la cuplarea cutiei si poate anunta o uzura a pinionului de a doua, ca in viteza asta ziceai ca auzi ceva. In momentul in care se cupleaza, pinionul fiind un pic uzat, scapa la cuplare si da zgomotul pe care il auzi. Dar, atat timp cat iti intra bine in viteze fara sa agate nu trebuie sa te impacientezi.
Ar putea fi si alte cauza, dar aste imi vine in minte acum. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
B-19-WYU |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 6 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca ambreiez /debraiez cu cutia pe zero nu se aude absolut nimik (cu motoru' pornit). Pe treapta a doua se aude cel mai clar zgomotul ala dar, daca merg incet, 10 la ora sa zicem, adica in treapta I, pe la 1500 rpm si apas ambreiajul si dupa aia accelerez ushor si eliberez fara patinare prelungita face acelasi zgomot. Daca eliberez brusc ambreiaju cand trec in a 3-a, se aude acelasi zgomot dar evident ca din cauza zgomotului ambiental mai mare nu se mai percepe la fel de bine. De fapt nu cred ca are legatura cu treapta in care trec ci cu cat de repede eliberez pedala de ambreiaj. Adevarul e ca daca nu eliberez prea repede nu se aude. Oricum ...problema ramane. Sau nu e nici o problema? :?
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 2006
- B ?? ???
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#5
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
A, pai daca eliberezi repede pedala, concomitent cu apasarea acceleratiei e normal sa se auda clank-ul. In viziunea mea eliberatul repede presupune ridicare brusca a piciorului de pe pedala. Cutia se cupleaza foarte repede si atunci e firesc sa faca zgomot. Deci daca asta e cazul nu-ti fa probleme. Incearca sa iei piciorul brusc de pe ambreiaj dar fara sa accelerezi si ai sa vezi ca nu mai face. Dar, ca sfat, practica de a lua brusc piciorul de pe pedala nu ii face bine cutiei. Se transmit socuri destul de puternie care ii dauneaza. Acum, nici sa ridici piciorul de pe pedala in 5 minute, ca se duce ambreiajul, da sa-l eliberezi intr-o normalitate.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
B-19-WYU |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 6 August 04 From: Bucuresti ![]() |
bogdan_o merci de raspunsuri!
Una peste alta ce sa spun ... Daca mai aveam putina rabdare, in loc de o sn clima imi puteam lua la aceiasi bani o slz (nu full option ce e drept) si chiar daca asamblarea lasa la fel de mult de dorit ca si la sn, macar designul si confortul interior (cel din urma datorita modificarii amortizoarelor si a mecanismului de inchidere a portbagajului care la slz nu mai zdrangane si altele....) sunt mai ridicate. Sincer nu cred ce spun aia ca slz ar fi mai rezistenta la accidente ca sn (cred ca e abureala) dar oricum ... nu shtiu daca modificarile f de sn justifica dif de pretz. Totusi nu cred ca sunt diferente de cost de exploatare intre sn si slz. Deci o bila alba pt slz. |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 2006
- B ?? ???
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#7
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa ramai la DSN. E superioara SLZ in ceea ce priveste mecanica. Si la suspensie sta mai bine DSN, e mai stabila. SLZ are supesia prea moale si topaie pe banda, in plus ii fuge spatele. Rezistenta la impact e cam aceeasi, airbag-ul aduce un plus de siguranta, dar oricum. Pentru hayon poti sa-ti pui un cui de SLZ si ai scapat de troncaneli.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
B-19-WYU |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 6 August 04 From: Bucuresti ![]() |
"E superioara SLZ in ceea ce priveste mecanica"? Adica?
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 2006
- B ?? ???
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 00:51 |