DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Masina tinde sa plece singura, Desi e scoasa din viteza dupa un timp, da sa plece

ionut_val
post 13 Feb 2007, 15:21
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 15 October 04




Caz: dupa ce se incalzeste(desi nu este o regula), la o oprire banala, sa zicem la semafor, dupa ce se opreste o scot din viteza, dupa care desi nu e panta sau altceva, se aude un uruit(parca din cutie) si masina(Dacia1310/1999) se smuceste si se duce inainte cam 5cm, dupa care mai sta putin si iar o apuca si tot asa. La apasarea pedalei de ambreiaj tendinta asta dispare(normal zic eu).

Rugaminte: daca stie cineva ceva despre problema asta si poate sa ma lumineze si pe mine ce are si ce anume trebuie schimbat(reglat), ii multumesc anticipat.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 13 Feb 2007, 15:32
Post #2


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Ambreiajul unde îți "prinde"? Unde cuplează? Bănuiesc că în partea de jos a cursei pedalei. Trebuie reglat să țină la jumătate.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_val
post 13 Feb 2007, 15:36
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 15 October 04




Ambreiajul este reglat sa tina putin sub jumatatea cursei pedalei.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 13 Feb 2007, 15:36
Post #4


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(ionut_val @ 13 Feb 2007, 15:21)
Caz: dupa ce se incalzeste(desi nu este o regula), la o oprire banala, sa zicem la semafor, dupa ce se opreste o scot din viteza, dupa care desi nu e panta sau altceva, se aude un uruit(parca din cutie) si masina(Dacia1310/1999) se smuceste si se duce inainte cam 5cm, dupa care mai sta putin si iar o apuca si tot asa. La apasarea pedalei de ambreiaj tendinta asta dispare(normal zic eu).

Rugaminte: daca stie cineva ceva despre problema asta si poate sa ma lumineze si pe mine ce are si ce anume trebuie schimbat(reglat), ii multumesc anticipat.
*




sau dus niste saibe distantiere din c.v sau antretoazele (nu mai stiu cum le zice corect)
nu mai merge cu masina risti sa strici pinioanele si grupu........


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 13 Feb 2007, 15:37
Post #5


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(Catalin Marinarul @ 13 Feb 2007, 15:32)
Ambreiajul unde îți "prinde"? Unde cuplează? Bănuiesc că în partea de jos a cursei pedalei. Trebuie reglat să țină la jumătate.
*



daca masina sta pe loc scoasa din viteza ce legatura are ambreiajul ?


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 13 Feb 2007, 15:39
Post #6


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Ai dreptate, m-am grăbit blush.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 13 Feb 2007, 15:43
Post #7


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




trebuie data jos c.v., desfacuta, schimbat saibele (15.000 buc si sunt 3 parca) si sa te mai uiti la pinioane daca mai au dinti .
pana rezolvi problema mergi numai cu piciorul pe ambreiaj (adica cand stationezi) iar in timpul mersului sa nu faci socuri chiar daca pinioanele sunt cuplate daca nu mai exista saibele e posibil sa aibe joc sa ramana pinioanele fara dinti......


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 13 Feb 2007, 16:08
Post #8


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Cum sa ramana fara dinti ......... nedumerire.gif mie la a 5 a mi-au spus ca sunt uzate ... dar dintii erau intacti ... se vedeau asa frumos inclinati si fermi ... dar tot fluiera ... cand un pinion este uzat are dintii mancati .... biggrin.gif

This post has been edited by mihai0070: 13 Feb 2007, 16:09


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai24
post 13 Feb 2007, 17:21
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 11 October 06




N-am inteles nimic!
Si totusi e uzat pinionul chiar daca nu se vede?
L-ai schimbat,ai scapat de huruaiala?


--------------------
volvo s60 2.0T 2002 - sv-09-gkf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 13 Feb 2007, 18:07
Post #10


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(mihai0070 @ 13 Feb 2007, 16:08)
Cum sa ramana fara dinti ......... nedumerire.gif mie la a 5 a mi-au spus ca sunt uzate ... dar dintii erau intacti ... se vedeau asa frumos inclinati si fermi ... dar tot fluiera ... cand un pinion este uzat are dintii mancati .... biggrin.gif
*



iarasi incepem ? vrei sa iti pun poze cu pinioane care nu mai au dinti ?
un pinion poate sa aibe uzura unde calca sincronul, la dinti sau joc la interior.....


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 13 Feb 2007, 19:53
Post #11


Gangester


Group: Members
Posts: 4.245
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Cine se iubeste se tachineaza biggrin.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nad
post 13 Feb 2007, 23:31
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 24 February 06
From: Timisoara




Am patit si eu asta vara,desi era la punctu mort, masina zvagnea inainte putin si a fost din cutie o saiba canelata(nu stiu denumirea tehnica)sparta intre pinioanele vit. 1 si 2


--------------------
Renault Laguna Break 99 - TM-yy-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 14 Feb 2007, 08:04
Post #13


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(AAlpine1 @ 13 Feb 2007, 19:07)
iarasi incepem ? vrei sa iti pun poze cu pinioane care nu mai au dinti ?
un pinion poate sa aibe uzura unde calca sincronul, la dinti sau joc la interior.....
*



biggrin.gif ideea era referitor la problema mea de la viteza a 5 a care nu mai intra deloc ... (sincron dus) pinioanele aratau perfect sau cel putin nu se vedea nimic pe ele tip urme de uzura ... desi mie imi fluiera ... posibil sa fie din cauza sincronului nou (SH) pe care l-am pus .... masina merge ok cu a 5 a dar fluiera enervant ... ma gandeam ca poate scap doar cu un sincron ..dar de data asta nou


QUOTE(SiloS @ 13 Feb 2007, 20:53)
Cine se iubeste se tachineaza biggrin.gif
*


SiloS vrei sa intri in club biggrin.gif cheers.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 14 Feb 2007, 09:17
Post #14


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(mihai0070 @ 14 Feb 2007, 08:04)
biggrin.gif  ideea era referitor la problema mea de la viteza a 5 a care nu mai intra deloc ... (sincron dus) pinioanele aratau perfect sau cel putin nu se vedea nimic pe ele tip urme de uzura ... desi mie imi fluiera ... posibil sa fie din cauza sincronului nou (SH) pe care l-am pus .... masina merge ok cu a 5 a dar fluiera enervant ... ma gandeam ca poate scap doar cu un sincron ..dar de data asta nou
SiloS vrei sa intri in club biggrin.gif cheers.gif
*



daca umbli cu piese SH cam asta se intampla......
pinion nou de a 5, sincron nou si verifica si grupul (posibil sa fie dus)


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 14 Feb 2007, 09:20
Post #15


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Grupul ...?????????? dece sa se duca ... blink.gif in viteza 1 2 3 4 merge perfect in a 5 a merge perfect dar fluiera ... ce treaba are grupul ... blink.gif blink.gif blink.gif

This post has been edited by mihai0070: 14 Feb 2007, 09:21


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 14 Feb 2007, 10:09
Post #16


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(mihai0070 @ 14 Feb 2007, 09:20)
Grupul ...?????????? dece sa se duca ...  blink.gif  in viteza 1 2 3 4 merge perfect in a 5 a merge perfect dar fluiera ... ce treaba are grupul ... blink.gif  blink.gif  blink.gif
*



ba mai vazut ca scriu mai mult pe forum si acum incepi cu intrebari ?
e vorba de cuplu si turatie....... adica de fortele la care e solicitat grupul si pinionul
eu ti-am zis in cazul in care schimbi pinionul si sincronul cu unele noi si tot fluiera atunci grupul e de vina ........


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 14 Feb 2007, 10:16
Post #17


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




post-336-1110552475.gif Scuza-ma AAlpine1 dar asta chiar nu am inteles din postul tau "daca umbli cu piese SH cam asta se intampla......
pinion nou de a 5, sincron nou si verifica si grupul (posibil sa fie dus)"



--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 14 Feb 2007, 10:22
Post #18


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




stiu ca sunt la munca si ma grabesc sa scriu .............
de aceea am raspuns mai departe.....

This post has been edited by AAlpine1: 14 Feb 2007, 10:23


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Feb 2007, 11:43
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(mihai0070 @ 14 Feb 2007, 08:04)
[...] pinioanele aratau perfect sau cel putin nu se vedea nimic pe ele tip urme de uzura ... desi mie imi fluiera ...
[...]

Tu cum ai vrea sa arate un pinion uzat? Cu dintii stirbi, urme de pitting si alte semne vizibile? Uzura poate fi si uniforma, dantura sa "arate bine" dar sa provoace interferenta, zgomote. Ceea ce e posibil sa se intimple la tine.

AAlpine vorbea de ce se poate intimpla la cutia altcuiva in cazul ruperii unei antretoaze.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 14 Feb 2007, 11:57
Post #20


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Offtopic ... cuvantul "antretoaze" nu l-am gasit in dex ce inseamna mai exact macar sa nu mor prost ....


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 14 Feb 2007, 12:30
Post #21


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(mihai0070 @ 14 Feb 2007, 11:57)
Offtopic ... cuvantul "antretoaze" nu l-am gasit in dex ce inseamna mai exact macar sa nu mor prost ....
*


in dex se gasesc si cuvinte din auto ??? intreb ca sa nu mor prost !


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 15 Feb 2007, 08:06
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




http://dexonline.ro/search.php?cuv=antretoaza

4 rezultate

ANTRETOÁZĂ, antretoaze, s.f. 1. Fiecare dintre grinzile transversale care leagă grinzile principale ale unui pod. 2. Bară care servește la legarea a două piese dintr-un mecanism și la menținerea lor fixă la oarecare distanță. 3. Piesă metalică, cilindrică, goală în interior, folosită pentru consolidarea pereților unui cazan cu abur. – Din fr. entretoise.

antretoáză s. f. (sil. -toa-), g.-d. art. antretoázei; pl. antretoáze

ANTRETOÁZ//Ă ~e f. Legătură între grinzile transversale ale unei construcții, care face mai rigid ansamblul construcției. /<fr. entretoise


ANTRETOÁZĂ s.f. Piesă de lemn, de fier etc. așezată între alte piese pentru a le lega sau a le susține. [Pl. -ze. / < fr. entretoise].



--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_val
post 15 Feb 2007, 15:18
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 15 October 04




Desi problema era ca o masina pleaca singura si de ce anume se intimpla treaba asta, s-a ajuns sa se discute de faptul ca o cutie nu intra in viteza a cincea, grup conic, semantica cuvintelor, antretoaze etc.
Problema s-a rezolvat in service cu schimbatul sincronului vit.1/2 si a unei rondele canelate.
Ca sa inchei, multumesc celor ce m-au ajutat precum si celor ce au vrut sa ma ajute.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 15 Feb 2007, 15:53
Post #24


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




rondea canelata = antretoaza ?


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 16 Feb 2007, 09:00
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Sa zicem si asa "in extenso".
Antretoaza in descrierea cutiei am intilnit doar ca cutia cu 4 trepte, unde "antretoaza" era numit doar acel distantier de la arborele primar care se afla intre capacul cutiei si rulmentul conic.
Acele saibe canelate erau denumite "saibe" sau "distantier"


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th May 2024 - 22:02
Forum Renault