problema cutie viteze, caraie :|
![]() ![]() ![]() |
problema cutie viteze, caraie :|
thedragon |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1989
|
|||
KeO |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 441 Joined: 30 March 06 From: Sibiu ![]() |
verifica intai garda la ambreiaj,adica intinderea cablului. semnalmentele descrise ar spune ca nu debreiaza complet,deci ori s-a mai lasat cablul,ori placa de presiune... probabil fata a schimbat fara sa calce ambreiajul pana la capat.
face la fel si la mers inapoi? ca asa ar trebui. defapt,aia tre sa faca prima,ca e nesincronizata. |
--------------------
Dacia
1300
1982
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#3
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
Ambreajul prinde aproape de podea? In cazul asta e posibil sa inceapa sa te lase cablul de ambreaj. Verifica-l la capete si vezi daca nu a facut "mustati". La pedala e mai greu de vazut dar merita munca pentru ca celelalte probleme sunt mai costisitoare. Poate e numai asta. Mai vino cu detalii.
|
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Si daca e cablul intins (aproape 100% sigur, dupa cum spui ca "smuceste", adica da sa plece de pe loc), nu da vina pe fata degeaba, aia se intimpla si daca nu-i dadeai masina.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
thedragon |
![]()
Post
#5
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
am pornit acum masina (doar am pornito nu am mers cu ea ) nu am mai smucit si Domnu` Liviu pana acum nu facea asa!! peste juma de ora am sa ma bat sa ma uit la pedala de ambreaj sa vad daca are mustati !
si cum imi dau seama daca, cablul este slabit ? |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#6
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
Am uitat sa-ti spun... verifica cablul la ambele capete. Cablul nu se slabeste, se intinde prin ruperea rand pe rand a spirelor. Consecinta este lungirea lui si dereglarea cursei pedalei de ambreaj. Se ajunge in situatia cand nu mai poti debreia sau cupleaza dar cu caraituri.
|
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
Merced |
![]()
Post
#7
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Uite azi am luat rabla din service dupa ce ma lasase ambreiajul si pe mine. In principiu pe langa disc mi-a fost schimbata si placa de presiune, ca era si aia putin impuscata. Acum totusi, pe langa faptul ca tine cam jos ambreiajul(mie imi place mai mult asa pana la urma, ca inainte tinea prea sus), intra si un pic mai greu in viteza cateodata.
Are legatura cu schimbarea discului si placii? Adica isi mai revine in timp, trebuie sa se mai aseze alea pe acolo, ceva? ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
thedragon |
![]()
Post
#8
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
deci nu stiu ce sa intamplat cu fufa aia
![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
KeO |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 441 Joined: 30 March 06 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(thedragon @ 24 Jul 2007, 19:50) deci nu stiu ce sa intamplat cu fufa aia ![]() pai caraia cand a condus-o ea?! ca asta se explica usor...prin neapasarea pedalei pana la capat. altfel,fie din cablu,fie din placa...mai greu sa isi revina asa,dupa ce ii spui tu o poezie. |
--------------------
Dacia
1300
1982
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Ridici capota si tragi de cablul de ambreiaj din partea dinspre motor. Apreciezi jocul acolo, care trebuie sa fie cam 2 -3 mm. Daca e inexistent, posibil cablul dereglat, caz in care trebuie reglat din nou din cele doua piulite din zona furcii (te uiti ca le gasesti). Daca jocul e mare, tot din piulitele alea il reglezi la cit am spus. Totusi, daca a devenit asa mare dintr-o data, cablu intins (au cedat citeva fire) sau, (si asta trebuia sa stii ca un incepator asa face) fatuca a mers cu ambreiaj patinat (placa sau disc uzate rapid).
Dar, repet, nu mai da vina pe fatuca, ea nu avea de unde sti asta daca n-ai invatat-o; in plus, dontr-o tura de "poligon" cu masina BUNA, nu se uzeaza piesele instantaneu, masina avea deja uzura pe care fatuca ta a accentuat-o. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
thedragon |
![]()
Post
#11
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
mda!
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 22:10 |