Fum
![]() ![]() ![]() |
Fum
FLP |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
|
||
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|||
ksi_id |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 16 April 05 From: timisoara ![]() |
QUOTE(Armandos @ 1 Jul 2006, 16:12) Salut! Am si eu o intrebare pentru voi colegi . Ce fel de fum e normal sa scoata daciille noastre? Dupa cunostintele mele Fum negru = motor inecat, Fum cu o nunanta albastruie inseamna ca iti mananca ulei... Mie totusi imi scoate unoeri cand ploua un fum foarte alb si foarte dens care parca miroase f puternic a benzina. Ce poate sa fie ? CUm e normal sa fie ? Care ar fi rezolavarile pentru fiecare caz.... Pe un forum (chiar aici sau la opel) am citit ca fumul alb f dens inseamna ca am dereglat avansul ... o fi adevarat ? ![]() De scos nu e normal sa scoata de nici o culoare, cat despre faza cu avansu dereglat nu cred |
--------------------
vw jetta
1800cmc 90hp
1992
- TM 18 KSI
|
|
Aldor |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 12 June 06 ![]() |
Nu trebuie sa scoata nici un fum. Si nici eu nu cred ca de la avansul dereglat sa scoata fum. Eu azi am reglat in toate felurile avansul pana l-am nimerit si mi-a scos fum alb tot timpul, imi scoate si acum, pentru ca imi mananca ulei. Din cate stiu intotdeauna cand scoate fum alb sau albastrui atunci e din cauza uleiului. As fi si eu curios care ar fi rezolvarea in acest caz, daca mai pot sa scap in acest caz fara segmentare?
|
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|
FLP |
![]()
Post
#4
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Adica fumul alb inseamna ca mananca ulei ? Treaba e ca la mine pare a fi mai mult abur.. pentru ca apare doar cand ploua... dar totusi de ce si miroase altfel...
This post has been edited by Armandos: 1 Jul 2006, 16:21 |
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
madcos |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 17 October 05 From: CONSTANTA ![]() |
fum alb cu un miros intepator,este de la antigel.iti intra lichid de racire in cil.totusi nu ia-s vedea legatura cu ploaia
![]() |
--------------------
NOVA GT
NOVA GT
- CT 06 UDH
|
|
FLP |
![]()
Post
#6
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
lichid de racire in cilindri ... hmmm si asta cum se intampla ? de la ce poate sa fie ?
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#7
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Ce lichid de racire...
![]() @Armandos te-ai gandit ca poate sa fie si apa in BENZINA? Cand iti scoate "fum alb"? La rece? Daca da atunci sigur e apa in benzina. Daca scoate la cald e avansul prea mic sau prea mare. ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
FLP |
![]()
Post
#8
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
pai cam asa ceva .. la rece... pai apa in benzina... de unde domle ? si mai ales cum pot preveni treaba asta ...
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#9
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Fumul alb pe vreme umeda e normal, indiferent de parerea celor de mai sus.
E condens, se intampla la toate benzinarele. Si mirosul e normal. Nu e nici o apa in benzina, si nici antigel in camera de ardere, E NORMAL. This post has been edited by argon: 2 Jul 2006, 07:21 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#11
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(argon @ 2 Jul 2006, 08:20) Fumul alb pe vreme umeda e normal, indiferent de parerea celor de mai sus. E condens, se intampla la toate benzinarele. Si mirosul e normal. Nu e nici o apa in benzina, si nici antigel in camera de ardere, E NORMAL. Da? Si cum explici faptul ca mie mi s-a oprit motorul ( fiind cald ) iar cand am incercat sa il pornesc parca nu mai avea scanteie. Dupa vreo 5 minute de incercari l-am pornit cu SOCUL, si scoatea la "fum alb" de parca mergea pe apa. Cum explici asta? Crezi ca benzinarii nu baga apa in benzina? Sunt chiar asa cinstiti? Eu imi mentin parerea ![]() This post has been edited by EUROPE_: 2 Jul 2006, 08:35 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Si mie imi scoate ABUR alb o gramada pe vreme ploioasa, si umeda, si iarna, si porneste, si merge perfect, apa in benzina nu e, deoarece s-ar vedea in filtru anti-apa.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
FLP |
![]()
Post
#13
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Care e filtrul de apa ? E cumva in carburator acolo ?
This post has been edited by Armandos: 2 Jul 2006, 13:29 |
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
argon |
![]()
Post
#14
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu, il pui tu, alea de unica folosinta, Filtron sunt cele mai bune.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Aldor |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 12 June 06 ![]() |
Apropo, m-a pus ceva pe ganduri, fumul alb nu poate sa apara si de la avans reglat aiurea? Ca nova mea inainte sa ma bag eu pe schimbat platina si reglat avans nu scotea fum, si a inceput sa faca figura asta chiar dupa.
|
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|
FLP |
![]()
Post
#16
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Am spus si eu in primul post ca am citit ceva legat de chestia asta ... dar se pare ca lumea de pe aici zice ca e o aberatie
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
Aldor |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 12 June 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|
BAC |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin ![]() |
Eu stiu ca fumul alb se datoreaza ardederii insuficiente. Cum stati cu consumul de benzina? Am o carte despre combustibili si uleiuri am sa arunc un ochi acolo.
|
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
Aldor |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 12 June 06 ![]() |
Eu la consum nu am observat deocamdata schimbari semnificative. Am carburator dublu, deci la mine consumul de 10-12 litri / suta in oras e ceva normal. Daca e din cauza arderii insuficiente, cum ar trebui sa miroase fumul? Ar trebui sa aibe un usor miros de benzina?
|
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#20
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(BAC @ 3 Jul 2006, 11:14) Eu stiu ca fumul alb se datoreaza ardederii insuficiente. Cum stati cu consumul de benzina? Am o carte despre combustibili si uleiuri am sa arunc un ochi acolo. Arderea insuficienta? Pai si atunci fumul NEGRU ce rol mai are? Fum albastru > mananca ulei Fum negru > consuma benzina ( ardere insuficeinta ) Fum alb ( abur ) > avans prea mic sau prea mare, si mai exista o posibilitate apa in benzina ( si inca ceva... pe timp rece mai scoate abur ). This post has been edited by EUROPE_: 3 Jul 2006, 11:07 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
Aldor |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 12 June 06 ![]() |
Deci in nici un caz nu poate sa apara fumul din cauza avansului reglat aiurea?
|
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Avans mic.
La avans mare se simte, tacane sau porneste cu senzatia de "blocaj"(asta din urma daca avansul e foarte mare). Pe timp umed, este apa in aerul aspirat, e ceva normal. Acel "abur" se acumuleaza peste cel generat prin ardere, condenseaza mult mai repede si se vede la evacuare. Asta daca spui ca a aparut dupa reglajul avansului/carburatiei. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
gabi1 |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
![]() Motorul mananca numai 0.5l ulei la 8000km,consuma 6.5-7l/100km afara si nu foarte mult in oras,antigel nu pierde. Am incercat toate posibilitatile de reglaj la avans si amestec la ralanti ca sa vad daca are vreo importanta...nimic,am schimbat azi uleiul si bujiile,motorul merge impecabil.Doar am spalat carburatorul,amestec bogat nu are,nu scoate fum pe la capacul culbutorilor si nici pe la joja de ulei. Poate totusi este si vre-un mecanic mai priceput pe aici,ca la scris prostii ma pricep si eu. Multumesc. This post has been edited by gabi1: 12 Dec 2006, 23:09 |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
omegabear |
![]()
Post
#24
|
![]() membru Group: Members Posts: 116 Joined: 24 January 06 From: Bucuresti ![]() |
...si eu cred ca fumul alb este de fapt abur si este normal pe vremea rece si cetoasa ce-a fost. Si spun asta pentru ca la mine nu se vedea mai nimic la esapament, nu consuma ulei si este pe GPL. Deasemeni cand am observat ce coloana alba las in urma la semafor am studiat si celelalte autovehicule si majoritatea scoteau aburi la greu pe esapament, exceptie masini de ultima generatie la care probabil filtrul de aer filtreaza si apa din atmosfera... asa ca m-am calmat.
|
--------------------
DACIA
1310 L
1994
- B 10 AGE "Nu are convingeri decât acela care n-a aprofundat nimic."
E. M. Cioran |
|
kasanova11141 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 9 October 06 ![]() |
fratilor.. stati linistiti ca este abur... ganditiva un pic logic ca daca pornesti motorul dimineatza e rece tot ce este metal.. inclusiv esapamentul.. gazele de evacuare sunt fierbinti.. si de aici apare condensul acela. nu ati observat ca dupa ce se incalzeste motorul si esapamentul nu se mai vede nici urma de abur? cat despre intrerea lichidului de racire in camera de ardere... o sa simtiti sigur ca ceva nu este in regula cu functionarea motorului.
|
--------------------
dacia
1300
1974 berlina
- BR-O1-YZF
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#26
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
flp stai bre fara grija:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
gabi1 |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Ufffff,pana la urma fumul a disparut complet atat la rece cat si la cald,abia dupa ce am mai alimentat de vreo trei ori de la statii diferite.
Sa nu spune-ti acum ca a fost apa in benzina(pentru ca as vrea si eu formula).Nu e nici vremea de afara,nici avans mare/mic ci pur si simplu cred ca e un aditiv adaugat la o benzina proasta, folosit de o statie mica din roman.Precizez ca in aproape 90.000km de condus dacie(berlina+nova) nu am vazut asa fum nici macar atunci cand motorul consuma 1litru ulei/100km. ![]() |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
andrei2005 |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 14 March 05 From: Cluj Napoca ![]() |
A propos de statii mici; Eu am un principiu, care m-a ferit de surprize: nu alimentez decat de la statii mari (adica brand name si noi, deoarece stiu ca acolo nu risca sa se joace cu , calitatea carburantului. Nu prea am incredere nici in franchizori, ci doar in statiile mari construite/renovate de marile companii. Franchizorii pot fi de buna credinta, dar si ei trebuie sa ia ce li se livreaza...
|
--------------------
DACIA, RENAULT
LOGAN PREFERENCE, SOLENZA, CLIO, RENAULT TRAFIC
2004-2005
|
|
FLP |
![]()
Post
#29
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Salut.. revin cu topicul meu legat de fum...
De la 3 mii de ture in sus imi scoate fum negru... Asta inseamna ca mi-a crescut consumul, si bineinteles asta am simtit... buun.. am zis sa incep prin verificare filtrului de aer.. sa nu fie jegos... alte sfaturi... de la ce ar mai putea fi ? |
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#30
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
jigloarele de la carburator
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th July 2025 - 18:50 |