DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Fum

FLP
post 1 Jul 2006, 15:12
Post #1


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Salut!

Am si eu o intrebare pentru voi colegi . Ce fel de fum e normal sa scoata daciille noastre? Dupa cunostintele mele Fum negru = motor inecat, Fum cu o nunanta albastruie inseamna ca iti mananca ulei... Mie totusi imi scoate unoeri cand ploua un fum foarte alb si foarte dens care parca miroase f puternic a benzina. Ce poate sa fie ? CUm e normal sa fie ? Care ar fi rezolavarile pentru fiecare caz....

Pe un forum (chiar aici sau la opel) am citit ca fumul alb f dens inseamna ca am dereglat avansul ... o fi adevarat ? huh.gif


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ksi_id
post 1 Jul 2006, 15:35
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 16 April 05
From: timisoara




QUOTE(Armandos @ 1 Jul 2006, 16:12)
Salut!

Am si eu o intrebare pentru voi colegi . Ce fel de fum e normal sa scoata daciille noastre? Dupa cunostintele mele Fum negru = motor inecat, Fum cu o nunanta albastruie inseamna ca iti mananca ulei... Mie totusi imi scoate unoeri cand ploua un fum foarte alb si foarte dens care parca miroase f puternic a benzina. Ce poate sa fie ? CUm e normal sa fie ? Care ar fi rezolavarile pentru fiecare caz....

Pe un forum (chiar aici sau la opel) am citit ca fumul alb f dens inseamna ca am dereglat avansul ... o fi adevarat ?  huh.gif
*



De scos nu e normal sa scoata de nici o culoare, cat despre faza cu avansu dereglat nu cred


--------------------
vw jetta 1800cmc 90hp 1992 - TM 18 KSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 1 Jul 2006, 15:56
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




Nu trebuie sa scoata nici un fum. Si nici eu nu cred ca de la avansul dereglat sa scoata fum. Eu azi am reglat in toate felurile avansul pana l-am nimerit si mi-a scos fum alb tot timpul, imi scoate si acum, pentru ca imi mananca ulei. Din cate stiu intotdeauna cand scoate fum alb sau albastrui atunci e din cauza uleiului. As fi si eu curios care ar fi rezolvarea in acest caz, daca mai pot sa scap in acest caz fara segmentare?


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 1 Jul 2006, 16:19
Post #4


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Adica fumul alb inseamna ca mananca ulei ? Treaba e ca la mine pare a fi mai mult abur.. pentru ca apare doar cand ploua... dar totusi de ce si miroase altfel...

This post has been edited by Armandos: 1 Jul 2006, 16:21


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madcos
post 1 Jul 2006, 16:34
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 17 October 05
From: CONSTANTA




fum alb cu un miros intepator,este de la antigel.iti intra lichid de racire in cil.totusi nu ia-s vedea legatura cu ploaia blink.gif


--------------------
NOVA GT NOVA GT - CT 06 UDH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 1 Jul 2006, 16:41
Post #6


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




lichid de racire in cilindri ... hmmm si asta cum se intampla ? de la ce poate sa fie ?


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 1 Jul 2006, 17:20
Post #7


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Ce lichid de racire... blink.gif
@Armandos te-ai gandit ca poate sa fie si apa in BENZINA?
Cand iti scoate "fum alb"? La rece? Daca da atunci sigur e apa in benzina.
Daca scoate la cald e avansul prea mic sau prea mare. wink.gif


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 1 Jul 2006, 17:49
Post #8


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




pai cam asa ceva .. la rece... pai apa in benzina... de unde domle ? si mai ales cum pot preveni treaba asta ...


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 2 Jul 2006, 00:11
Post #9


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(Armandos @ 1 Jul 2006, 18:49)
pai cam asa ceva .. la rece... pai apa in benzina... de unde domle ? si mai ales cum pot preveni treaba asta ...
*


Poate ca poti preveni treaba asta daca schimbi statiile de alimentare.
Incearca cu mai multe biggrin.gif .


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Jul 2006, 07:20
Post #10


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Fumul alb pe vreme umeda e normal, indiferent de parerea celor de mai sus.
E condens, se intampla la toate benzinarele. Si mirosul e normal. Nu e nici o apa in benzina, si nici antigel in camera de ardere, E NORMAL.

This post has been edited by argon: 2 Jul 2006, 07:21


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 2 Jul 2006, 08:35
Post #11


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(argon @ 2 Jul 2006, 08:20)
Fumul alb pe vreme umeda e normal, indiferent de parerea celor de mai sus.
E condens, se intampla la toate benzinarele. Si mirosul e normal. Nu e nici o apa in benzina, si nici antigel in camera de ardere, E NORMAL.
*


Da? Si cum explici faptul ca mie mi s-a oprit motorul ( fiind cald ) iar cand am incercat sa il pornesc parca nu mai avea scanteie. Dupa vreo 5 minute de incercari l-am pornit cu SOCUL, si scoatea la "fum alb" de parca mergea pe apa. Cum explici asta? Crezi ca benzinarii nu baga apa in benzina? Sunt chiar asa cinstiti? Eu imi mentin parerea dry.gif .

This post has been edited by EUROPE_: 2 Jul 2006, 08:35


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Jul 2006, 08:38
Post #12


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Si mie imi scoate ABUR alb o gramada pe vreme ploioasa, si umeda, si iarna, si porneste, si merge perfect, apa in benzina nu e, deoarece s-ar vedea in filtru anti-apa.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 2 Jul 2006, 13:29
Post #13


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Care e filtrul de apa ? E cumva in carburator acolo ?

This post has been edited by Armandos: 2 Jul 2006, 13:29


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Jul 2006, 14:26
Post #14


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu, il pui tu, alea de unica folosinta, Filtron sunt cele mai bune.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 2 Jul 2006, 18:58
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




Apropo, m-a pus ceva pe ganduri, fumul alb nu poate sa apara si de la avans reglat aiurea? Ca nova mea inainte sa ma bag eu pe schimbat platina si reglat avans nu scotea fum, si a inceput sa faca figura asta chiar dupa.


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 3 Jul 2006, 06:29
Post #16


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Am spus si eu in primul post ca am citit ceva legat de chestia asta ... dar se pare ca lumea de pe aici zice ca e o aberatie


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 3 Jul 2006, 06:51
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




QUOTE(Armandos @ 3 Jul 2006, 07:29)
Am spus si eu in primul post ca am citit ceva legat de chestia asta ... dar se pare ca lumea de pe aici zice ca e o aberatie
*



Asa am crezut si eu, dar acum nu mai sunt asa de convins smile.gif
Stie cineva sa ne zica mai multe despre asta?


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 3 Jul 2006, 10:14
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Eu stiu ca fumul alb se datoreaza ardederii insuficiente. Cum stati cu consumul de benzina? Am o carte despre combustibili si uleiuri am sa arunc un ochi acolo.


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 3 Jul 2006, 10:36
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




Eu la consum nu am observat deocamdata schimbari semnificative. Am carburator dublu, deci la mine consumul de 10-12 litri / suta in oras e ceva normal. Daca e din cauza arderii insuficiente, cum ar trebui sa miroase fumul? Ar trebui sa aibe un usor miros de benzina?


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 3 Jul 2006, 11:07
Post #20


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(BAC @ 3 Jul 2006, 11:14)
Eu stiu ca fumul alb se datoreaza ardederii insuficiente. Cum stati cu consumul de benzina? Am o carte despre combustibili si uleiuri am sa arunc un ochi acolo.
*


Arderea insuficienta? Pai si atunci fumul NEGRU ce rol mai are?
Fum albastru > mananca ulei
Fum negru > consuma benzina ( ardere insuficeinta )
Fum alb ( abur ) > avans prea mic sau prea mare, si mai exista o posibilitate apa in benzina ( si inca ceva... pe timp rece mai scoate abur ).

This post has been edited by EUROPE_: 3 Jul 2006, 11:07


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 3 Jul 2006, 13:03
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




Deci in nici un caz nu poate sa apara fumul din cauza avansului reglat aiurea?


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 4 Jul 2006, 07:38
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Avans mic.

La avans mare se simte, tacane sau porneste cu senzatia de "blocaj"(asta din urma daca avansul e foarte mare).
Pe timp umed, este apa in aerul aspirat, e ceva normal. Acel "abur" se acumuleaza peste cel generat prin ardere, condenseaza mult mai repede si se vede la evacuare.

Asta daca spui ca a aparut dupa reglajul avansului/carburatiei.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 12 Dec 2006, 22:54
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




post-336-1110552439.gif Toate bune si mai putin bune pana acum cateva zile cand ma apuc sa fac si eu un pic de curatenie prin carburatorul dublucorp al novei mele(ei,nu e prima data).Il spal frumos,pun toate la locul lor si dupa doua zile il montez pe masina.Si acum urmeaza partea cu fumul:pornit motorul,facut reglaje,toate in ordine pana cand ma uit la teava de esapament...mult fum,fum alb mult.Ce naiba au masinile astea?Pana acum nici macar nu era vizibil fumul,nici la ralanti nici in sarcina).
Motorul mananca numai 0.5l ulei la 8000km,consuma 6.5-7l/100km afara si nu foarte mult in oras,antigel nu pierde.
Am incercat toate posibilitatile de reglaj la avans si amestec la ralanti ca sa vad daca are vreo importanta...nimic,am schimbat azi uleiul si bujiile,motorul merge impecabil.Doar am spalat carburatorul,amestec bogat nu are,nu scoate fum pe la capacul culbutorilor si nici pe la joja de ulei.
Poate totusi este si vre-un mecanic mai priceput pe aici,ca la scris prostii ma pricep si eu.
Multumesc.

This post has been edited by gabi1: 12 Dec 2006, 23:09


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
omegabear
post 12 Dec 2006, 23:54
Post #24


membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 24 January 06
From: Bucuresti




...si eu cred ca fumul alb este de fapt abur si este normal pe vremea rece si cetoasa ce-a fost. Si spun asta pentru ca la mine nu se vedea mai nimic la esapament, nu consuma ulei si este pe GPL. Deasemeni cand am observat ce coloana alba las in urma la semafor am studiat si celelalte autovehicule si majoritatea scoteau aburi la greu pe esapament, exceptie masini de ultima generatie la care probabil filtrul de aer filtreaza si apa din atmosfera... asa ca m-am calmat.


--------------------
DACIA 1310 L 1994 - B 10 AGE
"Nu are convingeri decât acela care n-a aprofundat nimic."
E. M. Cioran
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kasanova11141
post 13 Dec 2006, 01:37
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 9 October 06




fratilor.. stati linistiti ca este abur... ganditiva un pic logic ca daca pornesti motorul dimineatza e rece tot ce este metal.. inclusiv esapamentul.. gazele de evacuare sunt fierbinti.. si de aici apare condensul acela. nu ati observat ca dupa ce se incalzeste motorul si esapamentul nu se mai vede nici urma de abur? cat despre intrerea lichidului de racire in camera de ardere... o sa simtiti sigur ca ceva nu este in regula cu functionarea motorului.


--------------------
dacia 1300 1974 berlina - BR-O1-YZF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 14 Dec 2006, 13:44
Post #26


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




flp stai bre fara grija:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 14 Dec 2006, 21:48
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Ufffff,pana la urma fumul a disparut complet atat la rece cat si la cald,abia dupa ce am mai alimentat de vreo trei ori de la statii diferite.
Sa nu spune-ti acum ca a fost apa in benzina(pentru ca as vrea si eu formula).Nu e nici vremea de afara,nici avans mare/mic ci pur si simplu cred ca e un aditiv adaugat la o benzina proasta, folosit de o statie mica din roman.Precizez ca in aproape 90.000km de condus dacie(berlina+nova) nu am vazut asa fum nici macar atunci cand motorul consuma 1litru ulei/100km. a scapat.gif


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei2005
post 14 Dec 2006, 22:06
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 14 March 05
From: Cluj Napoca




A propos de statii mici; Eu am un principiu, care m-a ferit de surprize: nu alimentez decat de la statii mari (adica brand name si noi, deoarece stiu ca acolo nu risca sa se joace cu , calitatea carburantului. Nu prea am incredere nici in franchizori, ci doar in statiile mari construite/renovate de marile companii. Franchizorii pot fi de buna credinta, dar si ei trebuie sa ia ce li se livreaza...


--------------------
DACIA, RENAULT LOGAN PREFERENCE, SOLENZA, CLIO, RENAULT TRAFIC 2004-2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 1 Apr 2007, 15:19
Post #29


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Salut.. revin cu topicul meu legat de fum...

De la 3 mii de ture in sus imi scoate fum negru... Asta inseamna ca mi-a crescut consumul, si bineinteles asta am simtit... buun.. am zis sa incep prin verificare filtrului de aer.. sa nu fie jegos... alte sfaturi... de la ce ar mai putea fi ?


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 1 Apr 2007, 15:29
Post #30


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




jigloarele de la carburator


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th July 2025 - 18:50
Forum Renault