DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Mobil 1 FE, Fuel Economy

alex1980
post 27 Jul 2005, 16:08
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 10 April 05
From: Bucuresti




Am fost de curand in Sell Gros si am cumparat de la Mobil 1 un ulei care se numeste Fuel Economy. Chestia este ca numai in Sell Gros am vazut tipul asta de ulei. Am dat pe un litru 320.000 lei. Si-a mai pus cineva acest tip de ulei in Super Nova? Si cum merge? Se simte economia de benzina?


--------------------
Dacia Super Nova - B-30-PVO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 27 Jul 2005, 16:16
Post #2


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Eu simt o mare risipa de placebo in chestia asta.

De ce crezi ca ar face economie? Crezi ca celelalte uleiuri nu asigura asa ungere buna si frecarea e mai mare -> lucru mecanic mai mare -> consum mai mare?

Oameni buni...invatati o data ca nu exista "reteta successului" pe lumea asta. Uleiul recomandat de producator e perfect. Restu is bani aruncati sa va alimentati placebo-ul, si dupa aia sa mai prostiti si pe altii.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius
post 27 Jul 2005, 16:29
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 13 October 03
From: Bucuresti




Adevarul e ca nici nu stiu de ce se chinuie astia sa faca uleiuri cat mai bune. rolleyes.gif Cred ca doar pentru Formula 1, ca noi astialalti trebuie sa folosim doar ce recomanda maimutele dupa bunul lor plac. Hai ca exagerezi un pic.


--------------------
ex Dacia ex Solenza ex 2003 Clima - ex 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 27 Jul 2005, 16:36
Post #4


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Eu nu exagerez. In schimb asemenea produse da. Se folosesc de prostia si lipsa de cunostinte a utilizatorilor. Hai sa fim sinceri. Si daca ar fi cu 10% mai bun uleiul (ma refer la ungere) cat crezi ca ai castiga la consuma.....infim. Numai din cauza diferentelor de trafic de la o zi la alta, de starea ta psihica (intr-o zi poti fi mai agresiv la volan -> consum mai mare) si nu ai putea vedea diferentele. Desi ele sunt.

Ca daca vad un ulei care imi zice...presiune buna si la temperaturi mari, chiar peste cele recomandate pentru un motor, dar sa aiba rezerva, deja ma uit altfel daca chiar functioneaza fata de un produs dinasta "Fuel Economy" care de fapt e "Placebo Factory".

De FuelMax stiti? Puneti si dinala sa aveti pana la 27% reducere de consum. Alti bani aruncati degeaba. Auzi....magnet pe benzina....eventual sa ia rugina din benzina si sa o tina intr-un loc.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius
post 27 Jul 2005, 16:54
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 13 October 03
From: Bucuresti




Nu m-am referit decat la
QUOTE(driverx @ 27 Jul 2005, 17:16)
Uleiul recomandat de producator e perfect. Restu is bani aruncati ...



Ca economisesti benzina sau ca-ti face motorul clatite in mers nu comentez. Se prea poate sa ai dreptate.

This post has been edited by Marius: 27 Jul 2005, 16:54


--------------------
ex Dacia ex Solenza ex 2003 Clima - ex 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 31 Jul 2005, 11:46
Post #6


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




E foarte adevarat ca fule max, dura lube si alte minuni sunt frectii la picior de lemn menite sa scaoata banii din buzunare celor care cred in asa ceva. Dar de aici pana la a spune ca toate uleiurile sunt la fel e cale lunga. Poate nu simiti nici oimbunatatire cu un ulei bun (adica nu o sa iti scada consumul cu 1 litru la suta si masina maimult ca sigur ca nu o sa fie racheta) dar un ulei bun, schimbat regulat inseamna mult pentru viata motorului. Atunci, de ce nu ne limitam la RO3, ca si ala e ulei, nu? E bine sa pastrezi indicativul recomandat de producaor sau sa pui ceva mai bun, dar asta nu insemna ca trebuie sa te limitezi la o marca anume doar ca asa spune producatorul. Normal ca el, ca producator, are interesul sa castige mai mult, dat asta nu insemna acum ca trebuie luata de buna chiar orice prostie care o spune/scrie.

Fara indoiala ca in manulaul de utilizare al DSN, ca despre ea e vorba, exista si sfaturi de bun simt care trebuie respectate. Dar trebuie facuta diferenta intre acestea si cele cu caracter vadit comercial. Eu mi-am pus ulei Mobil 1 5w-40 iar Dacia imi recomanda Dacia Oil 10w-40. Si tin sa spun ca nu a crapat motorul, nu a crescut consumul, nu s-a intamplat absolut nimic. Ba chiar sunt convins ca ii e mai bine masinii cu uleiul asta. Dar daca am schimbat uleiul nu insemna ca pun o tona de caramizi in portbagaj ca in manual aia vorbesc prostii cand spun ca sarcina maxima admisa e 450kg. Deci de-aia zic, ca trebuie facuta diferenta intre sfaturile care trebuie respectate si unele care sunt facute sa ii avantajeze exclusiv pe ei.

Din cate stiu eu o astfel de politica e ilegala. De-aia si HP a trecut printr-un amplu proces in care a fost acuzata de incercarea de a stabili un monopol al consumabilelor, fiind in urma procesului obligata sa permita si altor companii sa fabrice consumabile compatibile cu imprimantele ei. Cel mult poate impune un standard, e si firesc asa. Dar sa impuna o anumita marca e ilegal.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 06:38
Forum Renault