DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema ciudata la frane

hirschpek
post 7 Nov 2007, 15:16
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 24 April 07




Plec dimineata cu masina de pe loc si pana la prima frana merge bine.
Franez(cand trebuie),masina se opreste sau incetineste dupa caz si acum incepe calvarul. Dau sa ma urnesc din loc si roata dreapta mai ales e blocata,porneste de pe loc greu de tot si trage dreapta. Accelerez un pic si apoi debreiz motoru,atunci se aude un harsait de roata tarata pe asfalt si trage tot in dreapta bine de tot.
Chestia e ca dupa ce o inebunesc asa cateva minute se deblocheaza roata ca prin minune si dupa aceea merge bine. Altadata pornesc de pe loc cu franele blocate si dupa cateva sute de metri se deblocheaza. Totusi dupa ce se deblocheaza se aude un harjit in mers. Ce piesa e defecta? Ce sfaturi imi dati?


--------------------
Dacia 1310 1993/Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cik83
post 7 Nov 2007, 15:22
Post #2


Member


Group: Members
Posts: 98
Joined: 5 May 05




Verifica etrierele sa nu aiba mizerie la cilindrii si sa nu-i dea voie sa revina. Sau poate sa fie din pompa, sa ramana vreun pistonas blocat.

Ce pompa ai?


--------------------
Dacia Berlina 1310 MLS 1986 - No information
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hirschpek
post 7 Nov 2007, 15:28
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 24 April 07




...pompa e dublu circuit. modelul ala stupid cu 4conducte


--------------------
Dacia 1310 1993/Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 7 Nov 2007, 20:40
Post #4


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Schimba pistonul de la etrier si bineinteles garniturile.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adimaridum
post 7 Nov 2007, 21:16
Post #5


MEMBRU INDEPENDENT


Group: Members
Posts: 330
Joined: 25 September 07
From: Bucuresti




schimba garniturile curata pistonasul cu lemn sau smirghel foarte fin si fa-i o aerisire
nu mai are voie sa se blocheze

parerea mea wink.gif


--------------------
Mercedes W123 1979/2400 D - .......??
EX:Opel Ascona 1985
EX:Ford Transit 1985
EX:Mercedes 190 E si 230 TE
EX:1300,1310,1400 Break,2X Solenza.

FAN DACIA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursachemihai
post 7 Nov 2007, 23:26
Post #6


dasda


Group: Members
Posts: 245
Joined: 23 September 07
From: aici




asa e etrierul e de vina. eu zic sa-l schimbi ...e 50 lei....si nici nu stai prin frig sa freci pistonasele etc


--------------------
Logan berlina 2008 - bb33ddd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 8 Nov 2007, 07:50
Post #7


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Exact la fel am patit si eu ,doar ca atunci cand sa o bag in parcare s-a blocat roata fata dreapta si nu am mai urnit-o din loc deloc tongue.gif ,problema sigur este de la un pistonas de pe care s-a dus smaltul si functioneaza greu si se blocheaza,sfatul meu este desfa ,curata etrierul monteaza garnituri noi si cumpara numai pistonase noi si pe o parte si alta si te scapi de o grija ,bafta


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 Nov 2007, 07:56
Post #8


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(ursachemihai @ 7 Nov 2007, 23:26)
asa e etrierul e de vina. eu zic sa-l schimbi ...e 50 lei....si nici nu stai prin frig sa freci pistonasele etc
*




Mi se pare o prostie, cand se strica motorul schimbi masina? Si apropos, nu e 50 ron e mai mult, un pistonas cu garnituri e 10 lei, si iti ia 10 minute de munca, cat iti ia sa schimbi etrierul?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 8 Nov 2007, 08:33
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Daca tu schimbi un piston cu garnituri in 10 minute....
In fine, daca un piston se schimba in T, etrierul il schimbi in T/2.

Asta ca timp. Ca bani, e mai ieftin sa schimbi un pistonas, etrierul nu se uzeaza decit foarte greu.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 8 Nov 2007, 10:08
Post #10


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




etrier de uzina complet: 98RON, iar cel facut pe vapor 49,5 RON. calitatea primului nici nu se compara cu restul. si in plus. vorbim despre un sistem de siguranta aiaci asa ca si daca ar fis a schimbi etrierul, sa nu te gandesti ca va functiona bine cel "pe vapor"

in alta ordine de idei: schimba garnitura, vezi ca sunt de mai multe feluri, eu o recomand pe cea cu eticheta rosie si niste dungi albastre (nu mai stiu exact firma)


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hirschpek
post 8 Nov 2007, 15:06
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 24 April 07




..mersi baieti,o sa ma ocup cat de curand de frane ca tot o duc la service caci a mai aparut o belea. Am gasit masina atinsa in parcare nu pe trotuar sau langa,in lateral stanga spate sub dunga. Noroc ca acolo in portbagaj aveam un faras de plastic si a mai amortizat din indoirea aripii. Acu pana mi-o da rca banii,o fac pe banii mei.


--------------------
Dacia 1310 1993/Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosminus
post 8 Nov 2007, 16:40
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 18 September 07




A patit un prieten sa aiba frana fata blocata din cauza furtunului de la etrier infundat. Lasa sa treaca lichid sore etrier din cauza presiuni, dar inapoi nu in borcan.


--------------------
Dacia Berlina 2004i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 8 Nov 2007, 16:43
Post #13


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Partea cea mai grea la schimbarea unui piston blocat este scoaterea pistonului din etrier. Se poate scoate f. usor astfel: demontati etrierul fara a desface furtunul si apasti usor pedala de frana. Urmariti pana apare partea lucioasa a pistonului din cilindru. Dupa aceea nu mai sunt probleme.
Pistoanele cu urme de coroziune trebuiesc schimbate, nu va caliciti cu prostii gen hartie abraziva (nu sunteti singuri pe sosele).


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 Nov 2007, 19:28
Post #14


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(hirschpek @ 8 Nov 2007, 15:06)
Am gasit masina atinsa in parcare nu pe trotuar sau langa,in lateral stanga spate sub dunga. Noroc ca acolo in portbagaj aveam un faras de plastic si a mai amortizat din indoirea aripii. Acu pana mi-o da rca banii,o fac pe banii mei.
*



post-336-1110552475.gif Asteapta tu mult si bine sa-ti dea RCA banii.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hirschpek
post 26 Nov 2007, 16:15
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 24 April 07




...sambata am fost la tara sia trebuit sa incarc masina asta insemnand 5persoane + marfa in portbagaj. si ce credeti,masina merge ca unsa,nu se mai blocheaza franele. dar,caci exista si un dar,pedala de frana a coborat foarte mult. acum mi-am dat seama ca de fapt mie mi se blocau rotile pe spate. sa fie oare repartitorul defect?


--------------------
Dacia 1310 1993/Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JDL
post 26 Nov 2007, 16:18
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 224
Joined: 18 September 06
From: Bucuresti




da, de la etrier e problema!

aceeasi problema am avut-o si eu, numai ca imi freca mai putin si nu-mi ducea volan spre dreapta chiar asa de mult biggrin.gif nu am bagat de seama, si cand am mers la revizie mi-au zis de etrier... l-am schimbat, la fel si discul (discul NU placutele ca alea tot le schimbam ca-si facusera kilometrii lor) ca nu stiu ce i se intamplase...

schimba-l ca iesi mai in castig asa... decat daca nu-ti place sa stai in frig sa le freci p-acolo smile.gif


--------------------
Dacia 1310Li 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 12 Dec 2007, 23:07
Post #17


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




problema ciudata si la mine azi de era sa fac un accident de toata frumusetea.Deci datele problemei:dimineata plec la servici frane OK tari cum erau de obicei, plec de la servici tot OK, pana la prima intersectie cand dupa ce am calcat pedala de acceleratie un pic mai mult,fiind sigur pe frane, in spatele unui ford mondeo cand am apasat frana mi-a dat un ignore de toata frumusetea, bine ca am frana de mana, am tras frana repede si am reusit sa opresc masina fara sa se intample ceva.dupa aceasta intamplare, frana si-a at drumul si si-a revenit exact cum era si inainte, si la ora actuala fiin la fel.Am o dacie din 1987 cu pompa dubla cu trei conducte.Care este misterul pana la urma???


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirciulik
post 14 Dec 2007, 16:58
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 378
Joined: 11 March 06
From: Galati




Mai detaliaza: Pedala de frana s-a dus pana la capat sau era blocata..foarte tare si nu puteai frana?


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 14 Dec 2007, 19:46
Post #19


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




pedala s-a dus pana la fund, nu s-a intrarit ca si cum nu ai avea servo, pur si simplu s-a dus la fund dupa care si-a revenit, insa am tras o sperietura de mama mama


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 12:59
Forum Renault