DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages « < 6 7 8 9 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> "Racire Ulei"

diaconuliviu
post 31 Aug 2007, 11:58
Post #211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Nu l-a pacalit nimeni, daca te uiti mai sus (sau pe la primele posturi ale topicului) o sa vezi ca unii vor sa puna pe Dacia "de consum" asa ceva, unii "doar ca e cool". De acolo s-au dat raspunsurile "nu e necesar decit "SGM and Co."


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 31 Aug 2007, 12:05
Post #212


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




corect. in regim normal merg majoritatea daciotilor, dar cand motorul este fortat ar merge un sistem usor de racire al uleiului

orice tip de motor , uzat rau sau nu, nu ar trebui sa aiba probleme cu supraincalzirea la mersul in regim urban, airna la -20 de grade sau vara la 40 de grade

pe autostrada la mers constanta cu 130km/h Bucuresti Constanta, dimineata, nu pe canicula, acul de temperatura nu s-a ridicat mai mult de jumateatea ceasului si presiunea la ulei a fost maxima, la relnati e la penultima linie de sus. in cazul acesta nu merita sa pui racirea uleiul.

dar daca temperatura se ridica excesiv, motorul e uzat rau, sau e folosit in regim fortat mai merita.

This post has been edited by cristitranca: 31 Aug 2007, 12:06


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_bojin
post 31 Aug 2007, 18:55
Post #213


the


Group: Members
Posts: 340
Joined: 24 February 06
From: Bucuresti




Eu am folosit Aral 15/40 iarna si 20/50 vara,acum folosesc mobil m 20/50.Presiune am peste 2 la relanti si 6 in ture.Motorul meu are 40000 de km nu e foarte uzat,dar eu merg mai sportiv.


--------------------
Dacia 1300 1979-Berlina - B-29-XLJ
RACING WILL NEVER DIE!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 31 Aug 2007, 19:48
Post #214


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Muttley are perfecta dreptate. Cam asta voiam sa scot in evidenta mai sus, dar exemplul cu geamurile nu a fost suficient de bine exprimat, deci si inteles la fel de putin.

Ma rog, ungerea unui motor e foarte importanta, asa ca imbunatatirea acestui aspect creste fiabilitatea si viata motorului. Cu cat uleiul se incinge mai tare, cu atat mai slaba e ungerea.

O masina casnica, linistita nu va avea nevoie de radiator de ulei, dar una de la care se cer performante si care are un regim de lucru mai auster, sigur nu va face fata fara acest "gadget".

Mai multe nu mai repet, ca ante-vorbitorul meu a spus destule.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_bojin
post 1 Sep 2007, 01:18
Post #215


the


Group: Members
Posts: 340
Joined: 24 February 06
From: Bucuresti




Eu cred ca e un plus adus motorului si o sa pun sistemul asta pe masina.

Attached thumbnail(s)
ulei.JPG ( Size: 170.95k ) Number of downloads: 1050


--------------------
Dacia 1300 1979-Berlina - B-29-XLJ
RACING WILL NEVER DIE!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 1 Sep 2007, 09:15
Post #216


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




racirea uleiului nu e fita dar nu este nici ceva asa numai pt unii utilizatori.si mariuse:nu te mai lauda atata naughty.gif
asa e eu cand aveam elf 10w40 nu aveam presiune la cald sub 3 bar.acuma cu 10w60 am 4-4,5;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalinu
post 3 Sep 2007, 16:45
Post #217


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 25 July 07




bai baieti,de ce va chinuiti cu flanse cu alea alea?mai bine puneti voi un termoflot de raba,si mai puneti si un filtru centrifugal si la fiecare schimb de ulei mai bagati o caldare de ulei in plus (ca vorba aia las' sa fie)?????
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
dacia berlina 1985 - SV XX XXX
ce'si face omu cu mana lui se cheama lucru manual........
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 3 Sep 2007, 20:06
Post #218


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Acid, nu gluma...


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_bojin
post 3 Sep 2007, 20:18
Post #219


the


Group: Members
Posts: 340
Joined: 24 February 06
From: Bucuresti




Foarte tare!!


--------------------
Dacia 1300 1979-Berlina - B-29-XLJ
RACING WILL NEVER DIE!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 13 Oct 2009, 18:37
Post #220


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Am innebunit cautand o modina de-asta care sa se potrivesca pe dacie. Daca are cineva si il incurca prin casa, dati un PM.


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Furry-Rasputin
post 13 Oct 2009, 20:48
Post #221


Membru clasic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 22 January 09
From: Bucuresti,Militari-Politehnica




Modina stiu ca se potrivesc de la Alfa Romeo (unele tipuri) si nu sunt sigur daca si cea de Wartburg.


P.S. - Sunt foarte rare


--------------------
Fan Dacia 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_bojin
post 13 Oct 2009, 21:25
Post #222


the


Group: Members
Posts: 340
Joined: 24 February 06
From: Bucuresti




Parca si R5GTT avea modina!


--------------------
Dacia 1300 1979-Berlina - B-29-XLJ
RACING WILL NEVER DIE!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 14 Oct 2009, 00:08
Post #223


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Daca aveti ca si cunostinta vreun strungar bun, se poate face una destul de simplu. O masuratoare pe filtru, una pe blocul de dacie si restul e treaba strungarului. Daca ii spuneti ce trebuie sa faca piesa, stie el ce are de facut.
Altfel veti cauta pana vi se albesc mustatile.
Dupa cum s-a mai spus: sunt foarte rare.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 14 Oct 2009, 10:42
Post #224


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




Problema este daca nu are termosatat ajungeti sa mearga motorul cu ulei prea rece, nu o sa incalzeasca peste 70 de grade cand ea face effectul la 90-100 si un pic peste.
Uleiuri noi/sintetice sunt stabile pana si peste 150 grade...daca nici o data nu sare peste 130 grade faci mai mult rau decat bun petnur motoru.


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 14 Oct 2009, 10:46
Post #225


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




up.gif Hexer!

Eu am respectiva modina, insa nu am nicio intentie de racire ulei pana nu gasesc solutia de a termostata sistemul.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 14 Oct 2009, 19:01
Post #226


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




stiti careva, renault 5 GTT are sau nu termostat pt ulei?


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 14 Oct 2009, 19:25
Post #227


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Vezi poate afli informatia din fisierul al 2-lea din linkul asta.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_bojin
post 14 Oct 2009, 22:02
Post #228


the


Group: Members
Posts: 340
Joined: 24 February 06
From: Bucuresti




Modina din postul 215 este cu termostat,dar mai sunt si alte solutii pentru racirea uleiului.La unele motoare de VW uleiul e racit de apa.


--------------------
Dacia 1300 1979-Berlina - B-29-XLJ
RACING WILL NEVER DIE!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 14 Oct 2009, 23:43
Post #229


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




racirea prin apa e foarte buna, practic ca si cum ar avea termostat, numia sa ai radiator destul de mare pentru asta.


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 4 Mar 2010, 22:53
Post #230


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




E cineva care (confectioneaza si) vinde un dispozitiv in genul:
6.jpg ( Size: 170.95k ) Number of downloads: 691

?

Sunt interesat in a cumpara asa ceva.

This post has been edited by dacia_slk: 4 Mar 2010, 22:53


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 20 Apr 2010, 01:19
Post #231


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




Cum s-ar putea raci uleuil folosind instalatia de racire (cu apa) a mototrului?


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 28 Apr 2010, 14:03
Post #232


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




Salut baieti (...si fete biggrin.gif )!

Am cautat pe net ceva despre dispozitive de racit uleiul la motor, si ca concluzie, am gasit 2 variante:

1. racire ulei cu radiator (din ala mic) (sistem aer-lichid) (cum avea oltcit-ul, numai ca ce am gasit eu avea si termostat de ulei, iar oltcitul n-avea)
2. racire ulei cu un dispozitiv ca un hot-dog (vezi imaginea de mai jos) folosind lichidul instalatiei de racire a motorului (sistem lichid-lichid) care se pare ca e mult mai eficace decat sistemul de la pct. 1

oil_cooler3.jpg ( Size: 54.4k ) Number of downloads: 480
oil_cooler2.jpg ( Size: 65.45k ) Number of downloads: 480


Sistemul 2 are fata de varianta 1 cel putin 2 avantaje evidente:
a. transferul de caldura intre 2 lichide (apa(+antigel) si ulei) este mult mai bun decat intre aer si lichid (ulei).
b. daca instalatia de racire a motorului dispune de termostat, atunci, penstru instalatia de racire a uleiului nu mai este necesar alt termostat, uleiul fiind racit la o temperatura nu mai mica decat cea a lichidului de racire a motorului.

Ma gandesc sa manufacturez un astfel de dispozitiv, dar nu prea am cunostinte ingineresti in domeniu (transfer si coeficienti termici, dimensiunea suprafetelor, natura materialelor etc.)

A mai incercat cineva montarea unui astfel de dispozitiv?


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 28 Apr 2010, 21:14
Post #233


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Daca te chinuie talentul asa tare (nu am zis ca nu sti sau altceva), poti incerca sa faci acest mic dispozitiv din 2 tevi de Cu, cu diametre diferite (de ex. 15mm la interior si 25 la exterior), le bagi una intr-alta si aia din interioa o lasi mai lunga cu vreo 5cm la ambele capete. Iei doua capace tot de Cu pentru teava de 25 si 2 T-uri de Cu. Gauresti capacele in asa fel incat sa intre peste teava de 15si cu ele acoperi capetele celei de 25. La cea de 25 intercalezi cele 2 T-uri. Totul se lipeste cu lampa cu gaz si cu cositor, exact ca la instalatiile de incalzire centrala pe cupru. De fapt, toate piesele enumerate sunt fix pentru asa ceva, iar capacele sunt pentru a astupa capetele terminale ale tevilor care nu au un traseu complet.
Daca vrei un flux mai mare de ulei, poti folosi in loc de teava de 25 o alta de 32, cu cele aferente ei (capace, T-uri).
E cea mai simpla varianta de a-l construi. Instalatiile de Cu sunt concepute sa reziste si la 6 bari presiune wink.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 28 Apr 2010, 21:22
Post #234


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




QUOTE(Siconi @ 28 Apr 2010, 21:14)
Daca te chinuie talentul asa tare (nu am zis ca nu sti sau altceva), poti incerca sa faci acest mic dispozitiv din 2 tevi de Cu, cu diametre diferite (de ex. 15mm la interior si 25 la exterior), le bagi una intr-alta si aia din interioa o lasi mai lunga cu vreo 5cm la ambele capete. Iei doua capace tot de Cu pentru teava de 25 si 2 T-uri de Cu. Gauresti capacele in asa fel incat sa intre peste teava de 15si cu ele acoperi capetele celei de 25. La cea de 25 intercalezi cele 2 T-uri. Totul se lipeste cu lampa cu gaz si cu cositor, exact ca la instalatiile de incalzire centrala pe cupru. De fapt, toate piesele enumerate sunt fix pentru asa ceva, iar capacele sunt pentru a astupa capetele terminale ale tevilor care nu au un traseu complet.
Daca vrei un flux mai mare de ulei, poti folosi in loc de teava de 25 o alta de 32, cu cele aferente ei (capace, T-uri).
E cea mai simpla varianta de a-l construi. Instalatiile de Cu sunt concepute sa reziste si la 6 bari presiune wink.gif
*


Mda nedumerire.gif ... in sfarsit cineva care se pricepe .... peacefingers.gif

Exemplul tau este ingenios de simplu. Am o nelamurire: chestia asta nu se face calculand niste marimi fizice, coeficienti, suprafete, volume, sau o trosnesc asa, cu țeavă de 25?! crazys4.gif

Apropos, cum ar trebui sa functioneze? cu uleiul la exterior sau prin teava de 15? Si... cat de lunga sa fac dracovenia asta?

Multumesc pentru efortul si bunavointa de a-mi impartasi inspiratia ta. biggrin.gif tongue.gif

This post has been edited by dacia_slk: 28 Apr 2010, 21:28


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 30 Apr 2010, 12:37
Post #235


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Ai PM. Pentru generalitati, uleiul ar trebui sa fie la exterior, astfel cedand mai multa caldura (pe o parte apa, pe cealalta aerul.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 30 Apr 2010, 14:27
Post #236


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




QUOTE(Siconi @ 30 Apr 2010, 12:37)
Ai PM. Pentru generalitati, uleiul ar trebui sa fie la exterior, astfel cedand mai multa caldura (pe o parte apa, pe cealalta aerul.
*



Deci in varianta expusa de tine, uleiul va avea doua suprafete de racire - una cu lichidul de racire a motorului si una cu aerul ambiant (de sub capota motorului).

Teoretic, a doua suprafata, datorita nu stiu carui coeficent termodinamic al aerului care e mai altfel (mic?!, mare?!) decat al apei, racirea uleiului pe suprafata exterioara a dispozitivului nu va fi la fel de eficienta ca cea pe suprafata interioara. Schimbul de caldura intre un lichis si aer este mult (citisem pe undeva ca de 10 ori) mai mic decat intre doua lichide.

Daca chiar mi se pune pata (nu cred, dar nu se stie niciodata... biggrin.gif) voi face dispozitivul cu trei "compartimente" la interior:

1. cel mai de la inerior va fi cu apa, apoi,
2. urmatorul, cu ulei, iar
3. cel mai de la exterior - tot cu apa.

Astfel uleiul va avea nu una, ci doua suprafete de racire care sunt in contact cu lichisul de racire a motorului (apa (+antigel)).

In orice caz, observatia asta este doar in stadiu de idee la momentul de fata, inca ma mai documentez. biggrin.gif


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 30 Apr 2010, 21:44
Post #237


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Vezi ca trebuie sa realizezi si "flansa", sa-i zicem asa, dintre bloc motor si filtru ulei, prin care sa se duca uleiu'n "racitor". Sau se poate lua de la alte masini.


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 30 Apr 2010, 22:18
Post #238


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




Stiu.

Inca studiez problema ca sa gasesc (cea mai) buna+ieftina solutie. Ma gandesc sa instalez filtrul nu pe motor ci in alta parte, pe alta "flansa".


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 1 May 2010, 00:02
Post #239


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Nu stiu daca e bine cum zici.
Oricum solutia care s-a dovedit ok si a rezistat de-a lungul anilor e aia cu flansa pt. filtrul de ulei - se gaseste si in comert dar costa ceva. Mai se gaseste pe unele masini turbo din fabrica care au filtru' ca la Dashie - R5 Alpine Turbo cred :-?, Saab mai vechi Turbo iar cred laugh.gif si altele probabil smile.gif.

Alta problema, care ar putea sa apara la o solutie ca cea gandita de tine si Siconi de mai sus cu water-coolerul ar fi de debit al uleiului, desi s-ar putea sa vorbesc prostii ca nu prea stiu nimic de fluide si hidraulica.. Deci sa-si mai dea cineva cu parerea daca afecteaza presiunea / debit intr-un mod negativ huh.gif.

As zice ca trebuie mentinuta sectiunea transversala prin care o sa treaca uleiul cam la fel cu iesirea/intrarea flansei, deci realizat ceva de genul (am baut cateva beri deci se-ntelegeeee):
oilcooler.JPG ( Size: 14.73k ) Number of downloads: 363

Si sunt destul de sigur ca asa e si ala postat de tine in interior.

Si inca o chestie, chiar asa ii dai in gura la masina sa ai nevoie de oilcooler tongue.gif ? Zic asta pentru ca nu cred ca are rost pentru uz normal, mai bine de banii aia bag un ulei bun, sau fac motoru' sa traga de toti sase caii aia care nu prea ii are.

This post has been edited by ment: 1 May 2010, 00:05


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 1 May 2010, 02:24
Post #240


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




QUOTE
As zice ca trebuie mentinuta sectiunea transversala prin care o sa treaca uleiul cam la fel cu iesirea/intrarea flansei [...]

Cam asa ceva...
QUOTE
Si inca o chestie, chiar asa ii dai in gura la masina sa ai nevoie de oilcooler tongue.gif  ? Zic asta pentru ca nu cred ca are rost pentru uz normal, mai bine de banii aia bag un ulei bun, sau fac motoru' sa traga de toti sase caii aia care nu prea ii are.

Nu totdeauna, dar s-a mai intamplat (pe vremea aceea aveam avansul static MARE, atata doar cat sa nu detoneze si manca 12%) sa ma intrec pe vreo 5-6-10km cu freun "smecher" cu fiesta sau ceva asemanator icon_mrgreen.gif biggrin.gif iar dupa distanta asta de mers cu 130-155km/h (vorbesc serios si am cutie cu 4 tr) banuiesc ca uleiul (Aral 10W40) avea 170 gr. caci la ralanti mi se aprindea martorul de presiune. Oricum asta se intampla destul de rar sad.gif Dar, pentru orice eventualitate icon_mrgreen.gif , vreau sa-l fac.

Schema ta este aproape de realitate cu exceptia ca nu voi face o spirala pentru ulei, ci voi folosi o simpla teava.
dispozitiv_racire_ulei.jpg ( Size: 13.93k ) Number of downloads: 82

Daca se va dovedi insuficienta, atunci voi folosi mai multe (2,3,5).


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages « < 6 7 8 9 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 12:43
Forum Renault