DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Consum benzina imens, la 220km parcuri am consumat aprox. 30L

raresito
post 10 Feb 2006, 11:22
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 8 December 05
From: Cluj-Napoca




Uitati ce ampatit:
Un drum spre Oradea din Cj.
Ajunsesem la vreo 40km de Oradea si nu mai tragea motoru. In a 4-a, acceleratie in podea, de-abia mergeam cu 60 km/h si mergea scuturat.
Amoprit, amverificat alimentarea cu benzina, paharul decantor, sita din carb., jiglerele, etc. Nu se parea ca aveamvreo problema. faza eca nu am mai putut porni motorul. A trebuit sa bag niste benzina in carburator si sa o pornesc asa.
A pornit. Pe drum inapoispre Cj (nu m-ammai dus spre Oradea) a mers cat decat bine. Puteam sa accelerez normal, pana la 80-90km/h. Mai mult nu, ca eram cu motorulin rodaj.
La viteze mici (50km/h in a 4-a) ma scutura iara si cand schimbam vitezele, daca nu schimbam repede, mi se tot oprea motoru.
Si acuma cu consumul: Aveam vreo 15L in rezervor si am maibagat la plecare (de la OMV) inca 14L. Cand ma intorceam spre Cj, acul de benzina era foarte jos, pe rosu. Chiar am crezut ca nici nu o sa imi ajunga pana acasa.
Deci, vreo 30L la vreo 220-230 km parcursi.
Stie careva ce s-a putut intampla??


--------------------
Dacia 1310 TLX - CJ 45 DAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jaf
post 10 Feb 2006, 11:44
Post #2


Membru din mijloc


Group: Members
Posts: 641
Joined: 25 May 04
From: Cluj-Napoca




Ai carton pus la radiator ? Probabil multi o sa o dea in bascau de ce zic dar daca eram mai destept si imi puneam amaratul ala de carton in fata la radiator cand o dat frigul faceam economie la benzina si imi mergea motorul normal.. Ceva de genul am patit si eu.. Am ajuns la concluzia asta pentru ca vad diferenta.. acum ca sunt in randul daciistilor cu carton biggrin.gif


--------------------
trotineta tri roti 2012 ful vidaut chiele
"ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Feb 2006, 11:52
Post #3


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




NU influentiaza cartonul consumul in halul asta, MAXIM 0,5 litri la suta in plus fara carton.
Problema poate fi de la nivel dereglat in CNC, aprindere proasta..etc...pe jojo te-ai uitat? e benzina in ulei?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 10 Feb 2006, 12:31
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




Sau cui poantou blocat si implicit nivel foarte marit in CNC. Cand ai verificat jiglerele cum ai procedat? Vreau sa spun ca o simpla privire nu este suficienta. Trebuia sa le sufli cu aer ca sa fi sigur ca nu sunt infundate. Mersul scuturat poate avea ca si cauza si defectarea sau functionarea proasta a unei bujii, avansul reglat prost, distanta la platini necorespunzatoare, distanta la bujii reglata aiurea.



This post has been edited by rtulea: 10 Feb 2006, 12:39


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raresito
post 10 Feb 2006, 13:19
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 8 December 05
From: Cluj-Napoca




Motorul a fost facut nu de multa vreme.
Bujii noi, platina,condensator, fise,aprinderea reglata, etc...
Cat despre cui ponto, nu stiu ce sa zic. Si carburatorul e nou...
Carton nu am la radiator (mi-a zis mecanicul care mi-a facut motorul sa nu pun, sa nu se incalzeasca prea tare probabil motorul)
Jiglere date jos si suflate la pompa de picior.
Uleiul e curat ca lacrima...
Dupa ce am facut motorul amfacut vreo1.000 km cu masina... pe distante mai scurte
Acuma am patiti prima data o chestie de-asta...


--------------------
Dacia 1310 TLX - CJ 45 DAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 10 Feb 2006, 13:23
Post #6


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




- Retur infundat
- Furtune rezervor sparte
- Cui poanto blocat.

ORICARE din astea pot fi. Eu le-am patit pe toate.

Ar mai putea fi: membrana pompa benzina dusa. Dar atunci cred ca deja aveai in baia de ulei benzina cu ulei, nu ulei cu benzina.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 10 Feb 2006, 20:04
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




Din cite spui,erai cu motorul in rodaj.Apoi dragul meu ,nu se prea face rodajul la asemenea viteza 80km/ora.Mai mult de 60km/ora nu se indica sa se depaseasca.S-ar putea ca motorul sa mai stringa inca si atunci se supraincalzeste si apare ce ai spus tu.Depinde cine si cum ti-a facut motorul.





--------------------
DACIA dacia 1310 break 1990 GPL - CJ-01-XAN
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 10 Feb 2006, 20:57
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 443
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(danny_b @ 10 Feb 2006, 20:04)
Din cite spui,erai cu motorul in rodaj.Apoi dragul meu ,nu se prea face rodajul la asemenea viteza 80km/ora.Mai mult de 60km/ora nu se indica sa se depaseasca.S-ar putea ca motorul sa mai stringa inca si atunci se supraincalzeste si apare ce ai spus tu.Depinde cine si cum ti-a facut motorul.
*




radmasa.gif

Cine zice ca mai mult 60km nu este indicat in rodaj .

In rodaj nu este indicat sa depasesti 3000 rpm.


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raresito
post 11 Feb 2006, 13:42
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 8 December 05
From: Cluj-Napoca




[quote=danny_b,10 Feb 2006, 20:04]
Din cite spui,erai cu motorul in rodaj.Apoi dragul meu ,nu se prea face rodajul la asemenea viteza 80km/ora.

Primii 500km ii aveam facuti deja, si asta la viteze nu mai mari de 70km/h. Deja uleiul si filtrul erau schimbate, chiuloasa stransa, tachetii reglati... etc
Doar nu oi face 10.000 km tot cu 70km/h
In rodaj poti sa mergi si cu viteza mai mare, depinde unde schimbi vitezele ...


--------------------
Dacia 1310 TLX - CJ 45 DAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipri19
post 11 Feb 2006, 14:13
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 22 February 04
From: baia-mare




in rodaj poti merge cu max. 80 KMH!!!!!!!!!!!!!!daca-i cu 4 viteze. vorbiti prostii!!! uitati-va in orice vreti: manual utilizare, carte,etc


--------------------
Dacia 1310 Li - MM-05-HDZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Feb 2006, 14:15
Post #11


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(cipri19 @ 11 Feb 2006, 14:13)
in rodaj poti merge cu max. 80 KMH!!!!!!!!!!!!!!daca-i cu 4 viteze. vorbiti prostii!!! uitati-va in orice vreti: manual utilizare, carte,etc
*




Si 90 km/h daca e cu 5


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 11 Feb 2006, 17:09
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca





Eu am spus ca nu este indicat sa mergi cu 80km/ora nestiind citi km ai facut deja, avind in vedere ca a trebuit sa urci DUMBRAVA si PIATRA CRAIULUI.Am facut mai multe motoare, si pe toate le-am rodat in jur de 60 km /ora primii 500km si sa stii ca toate merg bine.Fiecare mecanic stie cum lucreaza si ce poate cere unui motor.Rodajul la noi se face la Bistrita unde nu e deal.Ironiile nu-si au rostul aici.


--------------------
DACIA dacia 1310 break 1990 GPL - CJ-01-XAN
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 11 Feb 2006, 17:18
Post #13


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Salut....

Nu patesti asa ceva daca iti patineaza ambreiajul?

Adica o accelerezi dar nu prinde mai mult de 60 pe ora.....

Gresesc?


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LYM
post 11 Feb 2006, 18:57
Post #14


Membru


Group: Banned
Posts: 194
Joined: 18 January 06
From: Bucuresti




QUOTE(cipri19 @ 11 Feb 2006, 14:13)
in rodaj poti merge cu max. 80 KMH!!!!!!!!!!!!!!daca-i cu 4 viteze.


Adica 3000 rpm


--------------------
Dacia 1310 - GJ-15-LYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 11 Feb 2006, 19:25
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(cipri19 @ 11 Feb 2006, 14:13)
in rodaj poti merge cu max. 80 KMH!!!!!!!!!!!!!!daca-i cu 4 viteze. vorbiti prostii!!! uitati-va in orice vreti: manual utilizare, carte,etc
*




Questie valabila la masinile noi,ce spui tu.Stii oare cum se face un rodaj al unui motor la cota de reparatie cu arborele rectificat ,ax cu came bucsat si multe altele? Aici isi spune cuvintul o oarecare experienta . Daca esti numai sofer amator te inteleg.



--------------------
DACIA dacia 1310 break 1990 GPL - CJ-01-XAN
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipri19
post 12 Feb 2006, 11:22
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 22 February 04
From: baia-mare




posibil, nu zic nu...


--------------------
Dacia 1310 Li - MM-05-HDZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raresito
post 12 Feb 2006, 12:56
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 8 December 05
From: Cluj-Napoca




[quote=danny_b,11 Feb 2006, 17:09]
Eu am spus ca nu este indicat sa mergi cu 80km/ora nestiind citi km ai facut deja, avind in vedere ca a trebuit sa urci DUMBRAVA si PIATRA CRAIULUI.Am facut mai multe motoare, si pe toate le-am rodat in jur de 60 km /ora primii 500km si sa stii ca toate merg bine.

Aaa... Si eu rodajul l-am facut pana la dej... vreo 3 drumuri de dej... alea is aproape 400km ... si restu prin oras.. drumurile de dej au fost facute in zile consecutive....
Deci rodajul pot sa zic ca l-am facut bine... si cand am urcat dumbrava si piatra craiului nu sm urcat ca nebunu, intr-a 2 si super turata...
Ambreiaju e schimbat si ala... placa de presiune cu disc si cu rulment... deci nu din cazua ca era patinat si am mers in turatii mari...



--------------------
Dacia 1310 TLX - CJ 45 DAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 12 Feb 2006, 19:22
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




Rares,probabil ca la ora asta ai gasit defectiunea.Daca nu,se poate ca circuitul de ralanti sa fi fost infundat,de aceea ti se oprea motorul la schimbarea vitezelor.Cele 3 gauri mici de sub clapeta.O alta cauza ar putea fi membrana de la servo ,care daca e fisurata iti deregleaza tot ralantiul.In concluzie,nu alimentarea cu benzina e musai sa fie de vina ci se poate sa fie si un surplus de aer in amestec , saracindu-l.De obicei pe la furtune,supapa de la servo,la stutul de la galerie,deci pe unde ar putea trage aer fals.Eu am intentionat sa te ajut doar.



--------------------
DACIA dacia 1310 break 1990 GPL - CJ-01-XAN
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Feb 2006, 19:57
Post #19


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Cosumul meu: benzina de 500 000, aproximativ 15 litri, am facut 100 de km in oras...consum 15%, asta e , asta e Dacia iarna, nu se poate face nimic in privinta asta, e reglata perfect, niciodata nu am scos consum mai mic iarna in oras, nici cand era noua.
Cu toate asta , in afara la 90 km/h consuma 6,5 litri, deci masina nu are nimic in neregula
Poate daca ii puneam carton la radiator si dadeam filtru pe pozitia de iarna scoteam 13-14 litri, dar nu vreau sa am grija cartonului..ca fierb motorul..asa ca nu pun smile.gif



This post has been edited by argon: 12 Feb 2006, 19:58


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 07:11
Forum Renault