DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Drifting DSN!, DSN

Kruger
post 2 Apr 2008, 13:09
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.660
Joined: 18 August 05
From: Bucuresti




Nu sunt specialist, si singurele derapaje din viata mea au fost involuntare de mi-am umplut chilotzii.

Tot ce am enuntat au fost chestii spuse de oameni care stiu cu ce se mananca treaba asta.


However, cred ca toata lumea e de acord cu faptul ca o masina cu tractiune fata trebuie chinuita mult la o asmenea manevra. Fata trage, si tinde sa aduca spatele pe directia corecta, adica inspre interior, si nu spre exterior cum e necesar la un drift.

La 4x4 lucrurile nu stau roz tocmai pentru faptul ca aderenta masinii e mult mai mare, si tinde sa stea pe directoa de mers orice i-ai face.


Deci, la tractiune fata daca iti fuge fundul inafara in curba si accelerezi, efectul e cel de redresare


La 4x4 daca iti fuge fundul afara in viraj si accelerezi, masina la fel tinde sa isi corecteze traiectoria.

Aceste 3 cazuri sunt valabile daca virezi invers, evident. Dar asta e si scopul.


La tractiune spate e exact invers, si tocmai din cauza asta poti driftui frumos, constant, si cu 40 la ora daca esti artist.

This post has been edited by Kruger: 2 Apr 2008, 13:11


--------------------
Honda Accord 2005, Sport Tourer Automatic 2.0
VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maniacu_mnc
post 2 Apr 2008, 13:54
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 250
Joined: 11 September 07




QUOTE(Kruger @ 2 Apr 2008, 13:09)
Nu sunt specialist, si singurele derapaje din viata mea au fost involuntare de mi-am umplut chilotzii.

Tot ce am enuntat au fost chestii spuse de oameni care stiu cu ce se mananca treaba asta.
However, cred ca toata lumea e de acord cu faptul ca o masina cu tractiune fata trebuie chinuita mult la o asmenea manevra. Fata trage, si tinde sa aduca spatele pe directia corecta, adica inspre interior, si nu spre exterior cum e necesar la un drift.

La 4x4 lucrurile nu stau roz tocmai pentru faptul ca aderenta masinii e mult mai mare, si tinde sa stea pe directoa de mers orice i-ai face.
Deci, la tractiune fata daca iti fuge fundul inafara in curba si accelerezi, efectul e cel de redresare
La 4x4 daca iti fuge fundul afara in viraj si accelerezi, masina la fel tinde sa isi corecteze traiectoria.

Aceste 3 cazuri sunt valabile daca virezi invers, evident. Dar asta e si scopul.
La tractiune spate e exact invers, si tocmai din cauza asta poti driftui frumos, constant, si cu 40 la ora daca esti artist.
*



Perfecta dreptate!!! Cu o mica exceptie.... Si la tractiune spate este acelasi efect. In teorie daca iti pleaca spatele trebuie sa accelerezi. "Masa" masinii este balansata catre spate deci...Mai multa greutate pe puntea spate rezulta o aderenta mai mare pe spate si deci poti scoate masina din supravirare.(scuzati-mi limbajul nu tocmai academic...de.. nu sunt fizician). Ma rog e mult de povestit asupra thnicii de a face un drift si nici nu prea ma pricep la explicat wub.gif dar cine e interesat poate sa ia emisiunile de la top gear ca intr-un episod explica cum se face un drift cu RWD....

QUOTE(vis-a-vis @ 2 Apr 2008, 13:40)
Se vede...
*



Nu trebuie intepat omul.....Tocmai de aia a specificat ca nu e specialist.....Si in mare parte stie omul despre ce vorbeste


--------------------
ex DSN Actual: BMW 316i - PH-86-ELS 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 2 Apr 2008, 14:10
Post #63


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Pai cine mama naibi in Romania e specialist in drift? Nu mai zic de forum...

Cele mai lungi, spectaculoase si controlabile drifturi se fac cu tractiune integrala. Vezi WRC.
Nu esti insa adevarat drifter decat cu tractiunea spate... iar in patria driftului, nici nu poti concura altfel.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Apr 2008, 14:12
Post #64


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Patria driftului fiind Japonia tongue.gif


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maniacu_mnc
post 2 Apr 2008, 14:17
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 250
Joined: 11 September 07




Ai dreptate vis-a-vis. Nu cred ca e nimeni specialist in drift in ro. Da intrebarea topicului era daca se poate face drift cu o DSN... Iar eu am scos in evidenta ceea ce multi care au scris pe acest thread(ca nu se poate face DRIFT cu FWD) si am incercat sa le arat ca se poate face DRIFT si cu FWD... Cel putin eu asa cred.... Da nu o sa incerc sa aflu ca nu sunt Titi Aur sau Schumacher sau (pt. cine cunoaste) Tsuchya rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif

This post has been edited by maniacu_mnc: 2 Apr 2008, 14:18


--------------------
ex DSN Actual: BMW 316i - PH-86-ELS 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 2 Apr 2008, 14:27
Post #66


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Si chiar iti place sa te pisi contra vantului?
In conditii normale de aderenta si cu cauciucuri normale, nu se poate face drift cu tractiune fata.
Pana si cei mai mari piloti, trebuie sa foloseasca anumite siretlicuri, ca sa obtina un pseudo-drift.

Voila!


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maniacu_mnc
post 2 Apr 2008, 15:23
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 250
Joined: 11 September 07




1.Nu nu imi place sa ma pish contra vantului ca de obicei te uzi radmasa.gif .

2.Din pacate nu cunosc franceza, daca ai binevoi sa-mi rezumi ce a spus dupa aceea pilotul iti sunt recunoscator.

3.Din ce vad eu ala e DRIFT si e cu FWD. Am si spus ca e greu sa faci drift cu FWD da vad ca esti Gica Contra si o ti pe ata.

4.Nu conteaza ce faci ca sa obti driftul(banuiesc ca omul ciupit des frana de mana sa tina driftul ala lung, si avea probabil slik-uri pe fata si ceva cu mai putia aderenta pe spate)

5.Probabil nu am precizat, greseala mea. Eu aveam in cap drift pe viraj, ala e cerc ceea ce eu credeam imposibil(sa faci drift in cerc cu FWD, ATENTIE NU CERCULETE DRIFT) omul a reusit, ceea ce ma face sa cred si mai mult ca se poate face drift pe viraj cu FWD

Propun ca cei care mai intra pe threadul asta sa isi dea cu parerea e ce am sups eu pana acuma si ce a sustine vis-a-vis. Da va rog cititi bine de la inceput ce am spus eu si ce a spus el si supuneti voi daca se poate sau nu DRIFT cu FWD cu DA sau NU


P.S. Nu trebuie sa devina o cearta!!!! Sunt niste puncte de vedere din care fiecare trege ce concluzie vrea.

This post has been edited by maniacu_mnc: 2 Apr 2008, 15:24


--------------------
ex DSN Actual: BMW 316i - PH-86-ELS 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 2 Apr 2008, 16:36
Post #68


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




In afara de faptul ca ma intreb la ce o fi bun drift-ul (in afara de "sport" pentru extremul orient), as avea ceva de adaugat la capitolul AWD:

Nu poti sa generalizezi comportamentul pentru 4x4.

Modelele 4x4 care ar intra in discutie aici sunt in general echipate cu mecanisme care distribuie puterea intre cele doua punti (fata si spate) in mod diferit.

Spre exemplu, 4Matic de la Mercedes este in esenta un RWD care la nevoie (cind detecteaza patinare) incepe sa transmita putere si spre puntea fata. "Quattro" de Audi TT si A3 (ambele cu motorul montat transversal) este invers - un FWD care la nevoie incepe sa transmita putere si spre puntea spate (folosind un cuplaj Haldex). "Quattro" montat pe A4 si A6 (ambele avind motorul montat longitudinal) are in variantele mai vechi (cu Torsen A) are distributie initiala 50-50, pe care o variaza in functie de aderenta fiecarei punti. Astea mai noi (cu Torsen C) fac acelasi lucru dar au distributie initiala de 35-65 (parca, nu sunt sigur la aceste cifre). X-drive de la BMW face cam acelasi lucru dar are legi de distributie mai complexe, caci nu e pur mecanic (legi complexe care ce nu-s neaparat un avantaj).

La alte capete ale spectrului exista desigur tractiune integrala fara diferential central (ex. ARO), ori cu trei diferentiale obisnuite (ex. Mercedes M), ori cu trei diferentiale blocabile (Mercedes G).

Eu am incercat pe zapada, intr-o parcare mare-mare ca sa am loc, un A4 cu Torsen A. Masina rupe aderenta (e drept, tirziu) cu toate rotile odata. Apoi e ciudat: odata ce ai prins masina cu directia/acceleratia poti sa mergi "mult" cu masina curmezis, patinind pe toate rotile (adica faci un soi de drift in linie dreapta). Partea nasoala e ca nu poti sa "conduci" masina din acceleratie (cum poti la un RWD pur singe) si-i destul de dificil sa readuci masina in pozitia normala de mers.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 2 Apr 2008, 16:42
Post #69


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Am sters mesaje ale lui Kruger si ale lui vis-a-vis. Rog retineti-va. Multumesc.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 2 Apr 2008, 16:48
Post #70


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Din clip-ul cu Clio se vede clar cât de forțat e driftul cu un FWD.
Cum spuneam, trebuie utilizată frâna pentru că mașina tinde să se redreseze. De aceea, încet încet viteza scade. Practic nu poți merge așa mai mult de cîteva secunde; cu RWD poți merge în drift până termini benzina.
Cine nu pricepe asta mai bine se lasă de pișat că-și face pantalonii ciuciulete.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maniacu_mnc
post 2 Apr 2008, 17:40
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 250
Joined: 11 September 07




QUOTE(LuluMOB @ 2 Apr 2008, 16:48)
Din clip-ul cu Clio se vede clar cât de forțat e driftul cu un FWD.
Cum spuneam, trebuie utilizată frâna pentru că mașina tinde să se redreseze. De aceea, încet încet viteza scade. Practic nu poți merge așa mai mult de cîteva secunde; cu RWD poți merge în drift până termini benzina.
Cine nu pricepe asta mai bine se lasă de pișat că-și face pantalonii ciuciulete.
*




Cum spuneam pana la urma sunt 2 filmulete care arata clar ca se poate face drift cu FWD(NU SPUNE NIMENI CA E USOR)
Cel mai bun exemplu e urmatorul:
Cu ceva timp in urma am intrebat daca se poate pune turbo pe DSN si toata lumea mi-a sarit in cap...Am ajuns la concluzia ca nu se merita investitie....Dar in principiu se poate

Acuma daca sunteti carcotasi si vreti sa credeti orbeste in ideea ca nu se poate lua viraj in drift cu FWD........

Oricum fiecare cu parerea lui ar fi interesant de vazut si un vot ceva...


--------------------
ex DSN Actual: BMW 316i - PH-86-ELS 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 2 Apr 2008, 17:52
Post #72


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




E clar o neînțelegere a noțiunii de drift.

Driftul este evoluția mașinii, atunci când ea se deplasează, SUB CONTROL, pe o direcție ce face un oarecare unghi cu axa longitudinală a mașinii.

Ce se arată în filmele cu FWD, nu este o deplasare controlată, este o mișcare instabilă, alternantă între momentele în care se destabilizează mașina de către pilot, și tendința naturală a mașinii de a redresa traiectoria...

La RWD, mașina aflată în drift ESTE ÎN ECHILIBRU!

Aici nu e vorba de așa ceva...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maniacu_mnc
post 2 Apr 2008, 18:02
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 250
Joined: 11 September 07




nedumerire.gif nedumerire.gif nedumerire.gif Cel mai bun argument de pana acum. Va trebui sa ma documentez mai bine despre definitia driftului....google.gif


Revin tongue.gif


--------------------
ex DSN Actual: BMW 316i - PH-86-ELS 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vet
post 3 Apr 2008, 22:52
Post #74


Membrul


Group: Members
Posts: 464
Joined: 9 December 07




QUOTE(LuluMOB @ 2 Apr 2008, 07:49)
QED e o prescurtare la ceva, adik k p mess kum ar fi lol brb dnd shi alceva
*



radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Auuuuu viata mea! Oameni cu intelect de 0,2 Ron .... vorbim despre drifturi. smile.gif)
In ce lume cruda traim fratilor.


--------------------
Dacia Logan 2007 / KissFM 1.5 dCi
.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 14:19
Forum Renault