VREAU SOLENZA INAPOI, Reunit
![]() ![]() ![]() |
VREAU SOLENZA INAPOI, Reunit
Kunt |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru lenes Group: Members Posts: 484 Joined: 9 December 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
Preference 1.4 MPI, 2005
- 50 VDU "Oamenii sunt persoane umane" - ...
|
|||
Amedeus |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Vad ca lumea ar vrea ambreaj hidraulic.... Pot sa va spun ca pe SN aveam si nu mergea mai usor ca pe Logan. Daca pe Logan vi se pare ca merge greu eu zic sa va apucati de ceva sport ca aveti muschii atrofiati (eventual ciclism)
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
ROK |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru incoruptibil Group: Members Posts: 226 Joined: 10 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Ce inversunare domne' in " ba a mea e mai frumoasa".
Am observat ca toti care au Logan isi apara masina , cei care au sn., slz, (care poate au condus si logan) isi apara masina. E la fel ca si cu copilul propiu, fiecare il vede pe a lui mai frumos, mai destept si mai cuminte. Acum sa comparam solenza cu loganul e greu de facut fara sa te implici emotional . - Sunt doua masini care au avut parte de publicitate diferita (mult mai puternica la logan) - Banii alocati pentru proiectul fiecareia este mult in avantajul loganului. - Nova si supernova au fost masini produse de inginerii romani la solenza au venit si francezii cu piesele lor vechi de la renault clio si a schimnbat interiorul de la solenza.Aici putem sa spunem ca este un salt tehnologic intre 1310 ( dotari zero) si solenza(airbag, servodirectie,aer conditionat ,geamuri electrice etc.) - intre solenza si logan nu este un mare salt tehnologic , faptul ca se inchid usile mai bine ca nu zdrangane pe drum nu mi se pare salt tehnologic ci mai degraba mai multa atentie la finisaje , - Solenza deja costa peste 6000 Euro (avnd multe piese imprumutate de la alte masini) deci nu se punea problema ca loganul sa coste doar 5000 euro (intoxicare facuta de francezi) atata timp cat cei de la dacia sustineau ca o sa fie prima masin a proiectata in laboratoarele renault (proiectul unui automobil nou costa enorm de mult). - Ce ma enerveaza pe mine este faptul ca Solenza nu a iesit pe usa din dos, tot ce se fabrica se si vindea nu ramaneau in stoc (sa ne amintim ce spaga se oferea la dealer pentru o solenza imediat dupa oprirea fabricatiei) . - Solenza a fost scosa deoarece ea era de fapt masina de 5000 de euro. - loganul se vinde bine deoarece dispune de un program de finantare net in favorea clientului fata de alte marci. Ex. daca vreau masini de la tiriac trebuie sa le achit in maxim 5 ani, rata mare daca vreau logan il achit in 10 ani , rata mica Am testat personal bancile deci spun din experienta. loganul difera de solenza dar nu cu mult din punct de vedere tehnologic , difera la spatiu la finisaje dar la dotari nu (in afara de cele cu ABS). |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
|
|
klaus |
![]()
Post
#124
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Vad ca lumea zice ca pretul loganului nu se justifica fata de cel al solenzei.
As reaminti totusi ca loganul e si mai lung, si mai lat, si mai inalt decat solenza. Asta presupune de la suprafata de tabla mai mare (cu tot cu vopseaua aferenta, cu ornamente interioare mai mari, cu captuseli mai mari, cu mochete mai mari etc), pana la suprafata vitrata mai mare, ba chiar si spoilere mai mari. Pana si farurile si triplele spate sunt mai scump de produs la logan decat la solenza. Apoi apar si costuri pe banchete mai mari (spatar+sezut), pe scaune mai mari, pe bord mai mare, pe o console intre scaune care la solenza nu exista etc. Cand incepi sa le aduni o sa vedeti ca nu sunt chiar asa de putine. Pentru spatiul interior, cei care nu ii vad utilitatea la Logan sunt cei care merg mult singuri. Pentru ei si un matiz e suficient. Daca rigidizarea caroseriei si imbunatatirea rezultatului la impact nu este salt tehnologic, atunci ce ar trebui sa fie salt tehnologic? Un motor cu hidrogen? Pentru cine o da inainte cu rigiditatea caroseriei la solenza, nu stie de ce nu s-a pus parbriz lipit pe solenza (desi a fost in probe intensive): pentru ca acele parbrize lipite crapau. Si nu de la frig, ci de la torsionarile caroseriei. Si as mai avea exemple, dar le-as da degeaba, ca lumea ori nu le intelege, ori le ignora |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
daciafan |
![]() ![]()
Post
#125
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
klaus nu te enerva ca nu are rost
si de ce vrei tu sa justifici pretul lloganului? cine te-a insarcinat cu asta? cui nu-i convine pretul nu cumpara comparatiile cu solenza sunt desuete, dar n-ar strica sa apara ceva in locul ei ![]() |
--------------------
/
/
/
|
|
klaus |
![]()
Post
#126
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu m-a insarcinat nimeni, ca nu-s de sex feminin
![]() Da' poate lumea va intelege vreodata (e greu intr-adevar) sa inteleaga la un bun pe ce da banii. Sa vada diferentele, sa aleaga in cunostinta de cauza. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ROK |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru incoruptibil Group: Members Posts: 226 Joined: 10 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Saltul tehnologic se refera al dotari abs,asr,esp la cat mai multa tehnologie integrata in automobil nu la rigiditatea masini ca altfel o fac tanc dar goala .
Daca voi in 2007 va bucurati ca aveti parbrizul lipit si considerati asta un salt tehnologic, mi se pare hilar ca dupa 2-3 ani de fabricatie a loganului sa -si dea seama cei de la pitesti ca este nevoie de un mic suport la incuietoarea portbagajului care te ajuta la ridicare tinand cont ca acesta optiune exista la majoritatea masinilor din ani 80 pana in prezent. Klaus singur ai spus ca diferenta de bani este doar la gabarit nu la dotari tehnice. apropo matizul are parbrizul si luneta lipite si nu era considerat un salt tehlogic, avantajul sau era considerat consumul. |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
|
|
klaus |
![]()
Post
#128
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Faptul ca solenza nu avea parbrizul lipit denota zona tehnologica in care se afla...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
argon |
![]()
Post
#129
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
mai exact tehnologia anului de gratie 1969 cand aprbrizul cu cheder era ultimul racnet la fosta masina nationala, Dacia 1300. Macar prin chederul ala veci nu intra apa ca la SN sau SLZ.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ROK |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru incoruptibil Group: Members Posts: 226 Joined: 10 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Si masinile straine aveau cheder la parbriz asta nu insemna ca ploua in masina .
Calitatea materialelor era cheia succesului. Nu ploua, se inchid usile bine ...pai asta a fost rezolvata de celelate marci de acum 30 de ani nu in 2005, ca cei de la dacia . |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
|
|
minny |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Ce e naspa la solenza e ca e partial buna, dar ce e rau strica si ce e bine. Nu stiam cu faza cu parbrizul ca incercasera sa puna lipit si nu le-a iesit ... Oricum in loc sa fac downgrade la cheder mai bine puneau bara din aia intre amortizoare. Matizul are si ajuta foarte mult la rigidizarea caroseriei. Din pacate Matizul nu mai e nici el asa fiabil, si viitorul lui e incert, altfel masinuta aia e facuta cu destul cap zic eu. Oricum asta e, solenza daca o mai tineau s-ar mai fi vandut, dar practic ea era depasita. Au tinut-o in viata sa aiba ce vinde pana la Logan. Cred ca de fapt lumea plange dupa disparitia unui segment de masini noi de clasa mai mica in marja de 4500-6000 de euro si nu solenza in sine. Cel putin eu care am constat acum 2 saptamani ca a plouat in masina pe UC decodor sigur nu!
|
--------------------
------
------
------
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#132
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
@minny
Mai era cineva pe CLT care tot o dadea cu bara aia dintre amortizoare ... nu de acolo vine rigiditatea, domnule ! Chiar daca puneau bara aia, parbrizul tot crapa !!! Mergi cu LGN, mai ales cu ala diesel, sa vezi ce-i aia rigiditate ! Este vorba de constructia caroseriei in ansamblu. @klaus Ai perfecta dreptate !!! Uite un cunoscator ! Singurul avantaj al SLZ este pretul de intretinere mai mic. Atat ! Cat de curand imi voi schimba masina, dar LGN tot n-o sa-mi iau, desi l-am laudat de nenumarate ori. LGN, desi e mare, totusi pacatuieste la confort. Parca as sta pe bancuta in autobuz in el. Or, pe "bancuta" stau si in masina din semnatura ... Asta e ! Poate m-am asteptat eu la prea multe de la masina asta. Nu vreau puf de lebada, dar am mai mers cu masini gen Opel, Skoda, ... d-astea mai "low" si parca aveam alta senzatie la volan. Oare chiar asa de greu era sa faca niste scaune mai profilate ? aaa, stai ... de fapt daca este adevarata chestia aia cu sigla de la spate de 1 euro ... e explicabil ... |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
bolek_bolek |
![]()
Post
#133
|
Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 14 June 06 From: Bucurestii din deal ![]() |
Inca raman la parerea ca Dacia se mai merita doar ca prima masina din "cariera" de conducator auto...si din pacate , oferta pentru "prima masina" e din ce in ce mai scumpa...
Sa-mi fie cu iertare (nu o sa ridic in slavi somnolenza, desi am asa ceva!), dar , cu tot cu taxe, pe loganul full,cu 16V, etc...ca pret final cei aprox.11.000E NU i-as da!!! Never, never,never,never! Fratilor, nici macar Renault fabricata la mama ei nu e, si deja la banii aia in targuri in afara se gasesc Mercedes E-Klasse vechi de 3-4 ani! Voua vi se pare normal, ca o masina adresata pietei LOW-COST sa coste 12 mii de euro!?!??! Poa'sa aibe pe ea si motor cu 32 de valve, tot intre scartzaieli si zdranganeli o sa mergi! La 5-6-7 mii de E mai inteleg, dar deja pe la 11-12 mii de E incep MASINILE! PS:Nici solenza nu isi acoperea cei 6000 de E,in versiunea full, dar loganu ala deja costa DUBLU! e N E S I M T I R E ! |
--------------------
dacia
slz
$K@|@_04
- Numar inmatriculare Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi... |
|
klaus |
![]()
Post
#134
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bolek_bolek @ 26 Feb 2007, 21:14) pret final cei aprox.11.000E NU i-as da!!! [...]si deja la banii aia in targuri in afara se gasesc Mercedes E-Klasse vechi de 3-4 ani! Daca nu e cu suparare, s-ar putea un link cu o masina din asta Mercedes E Klasse, de 3-4 ani la 11.000 euro. Ba chiar si la 12.000.Cu multumiri anticipate. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#135
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Ce link ? Nu exista asa ceva ... E-Klasse de 110.000 km este 20.000 eur, 2.2 CDI, fara piele, dar asta e altceva.
Daca are cerere, mi se pare normal pretul; oleaca mai jos decat "altii", ce-i drept fara dotarile "altora". E super tactica alora de la Dacia. Era si normal sa nu puna din prima aibaguri laterale si mai stiu eu ce alte dotari, pentru ca n-o mai cumpara nimeni. Au pornit acum 2 ani cu dotari minimale. Pana si butonul de deschidere portbagaj a facut parte din tactica. Totul a fost calculat de niste minti foarte luminate. This post has been edited by cristi.r: 26 Feb 2007, 21:53 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
RainHawk |
![]()
Post
#136
|
![]() Dus cu pluta. Group: Members Posts: 349 Joined: 4 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 26 Feb 2007, 21:28) Daca nu e cu suparare, s-ar putea un link cu o masina din asta Mercedes E Klasse, de 3-4 ani la 11.000 euro. Ba chiar si la 12.000. Cu multumiri anticipate. Asta o fi bun? - MB C220 CDI Tare m-ar placea sa ma dau cu unul din asta. ![]() This post has been edited by RainHawk: 26 Feb 2007, 22:17 |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI
2004 Confort
- B-xx-XXX "I've started with nothing, Now... I still have most of it left!"
|
|
daciafan |
![]()
Post
#137
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
RainHawk
mercedesul acela nu e de 12000 ci de 18-21000 iti spun eu pe site-ul cu pricina gasesti si X5 din 2005 la 4000, asa ca nu crede si tu tot ce se afiseaza o fi el site mentesc dar posteaza cine vrea |
--------------------
/
/
/
|
|
klaus |
![]()
Post
#138
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Din toate anunturile alea de pe mobile, tocmai pe asta mincinos l-ai gasit.
Uite, eu zic ca asa este, ca ala e pretul. Inseamna ca trebuie sa mai fie cel putin inca o masina in zona aia. Ia sa vedem, mai este? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
C@talin |
![]()
Post
#139
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
daca ar fie masina aia 12000 ,as lua eu acuma
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
minny |
![]()
Post
#140
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
@cristi.r - Poate crapa parbrizul si cu bara aia dar nu era rau sa o puna mai ales ca nu costa o avere. La Matiz, masina pe care am si dat-o ca exemplu e varza rau caroseria iarasi, dar vezi, lucrurile mici ca astea dau rezultate satisfacatoare.
Pana la urma e cum e caroseria dar daca ar fi numai ea! Mai sunt si altele, chestii mici care te tot preseaza, asa ca picatura chinezeasca. Normal ar fi ca macar in garantie sa nu ai treaba cu ea, insa draci, nu cunosc prea multi care sa nu fi avut ceva de facut la ea timp de 1 an jumatate, cat a fost garantia standard. Faza e ca acum plangem dupa o masina mai ieftina dar asta este, pretentiile au crescut si asta costa! La inceput cand simplu fapt ca in Solenza intra cu 80 la suta mai putina apa ca in SuperNova era ceva remarcabil, sigur facea Solenza o masina de luat in calcul ![]() |
--------------------
------
------
------
|
|
RainHawk |
![]()
Post
#141
|
![]() Dus cu pluta. Group: Members Posts: 349 Joined: 4 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai e unul dar ala dupa culoare cred ca a fost taxi.
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI
2004 Confort
- B-xx-XXX "I've started with nothing, Now... I still have most of it left!"
|
|
2dor |
![]()
Post
#142
|
![]() Desi nu pare, acum sunt fan iPhone Group: Members Posts: 2.827 Joined: 14 April 06 From: Bucuresti ![]() |
In primul rand ca pe www.mobile.de daca vrei o masina nu cauti la particulari ca nu stii ce teapa iei. Macar la showroom-uri e altceva, in primul rand baietii pun poze cu eventuala lovitura sau problema pe care o are masina, ca sa iti dai seama de ce e mai ieftina decat alte modele. Gasesti destule masini bune pe site-ul ala.
|
--------------------
Ford
Mondeo Vignale Hybrid
2018 Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
|
|
cuishor |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 20 February 07 ![]() |
O veste buna venita de la grupul renault :
http://www.wall-street.ro/articol/Auto/253...ecat-Logan.html Foarte frumos , numai sa lucreze mai cu atentie la acest proiect ![]() |
--------------------
dacia nova
dacia nova
gt 98
- nt 13 nec
|
|
ROK |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru incoruptibil Group: Members Posts: 226 Joined: 10 November 06 From: Bucuresti ![]() |
2000 euro?
ce dreaku e holograma? |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
|
|
klaus |
![]()
Post
#145
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pentru stirea aia, topicul este la http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=65437
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
RainHawk |
![]()
Post
#146
|
![]() Dus cu pluta. Group: Members Posts: 349 Joined: 4 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Acu' am si eu o intrebare.... aia 2000-4000 de euroi sunt la fel ca ca aia de la masina de 5.000? Ca nu gasesc cursul de schimb nicaieri.
|
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI
2004 Confort
- B-xx-XXX "I've started with nothing, Now... I still have most of it left!"
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Pe mobile.de erau Merțane de un an cu 1500 €, dar daca te interesai aflai ca e de fapt rata lunara. Omul nu banuia ca cineva ar putea crede ca ala e pretul de vanzare.
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
Cypher4laguna |
![]()
Post
#148
|
![]() Honda Driver Group: Members Posts: 931 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Mda... eu cand am condus Solenza aveam senzatia ca merg pe o tabla cu roti si motor. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar mie imi plac masinile mari asa ca nu plang vechea nasolenza! Ce mi-ar fi placut pe Golan in schimb ar fi fost doar portbagajul cu hayon si bancheta rabatabila, ca mai caram lucruri mai mari, dar pentru fani e optiunea eM Ce Ve care nu o avea Solenza.
Solenza, rest in peace ![]() This post has been edited by Cypher4laguna: 27 Feb 2007, 23:37 |
--------------------
Honda
Civic & Jazz
ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
|
|
2dor |
![]()
Post
#149
|
![]() Desi nu pare, acum sunt fan iPhone Group: Members Posts: 2.827 Joined: 14 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Asa cum tie nu ti-a placut Solenza sunt foarte multi carora nu le place Loganul. Stiu eu multi care considera Loganul urat si Solenza frumoasa. Aceiasi oameni insa lauda spatiul interior din Logan, dar atat.
|
--------------------
Ford
Mondeo Vignale Hybrid
2018 Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#150
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu n-am inteles de ce nu le-au fabricat in paralel, sa fie mai multe optiuni, dreaku, la Craiova se pot fabrica 3-4 modele deodata, la Pitesti trebuie musai un singur model al firmei Logan, asa cum pe timpul lui nea Nicu aveam toti tigai verzi, covoare visinii, frigider Arctic si masina de spalat Albalux. Diversitate n-avem voie.
Oricum, acum e tarziu sa se mai fabrice Solenza, nu stiu cati ar mai cumpara-o, daca se fabrica in continuare alta era situatia. Asadar duc dorul ei la fel cum duc dorul conexiunii dial-up si al imprimantei inkjet. |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st June 2025 - 20:00 |