DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> VREAU SOLENZA INAPOI, Reunit

Kunt
post 26 Feb 2007, 08:32
Post #121


Membru lenes


Group: Members
Posts: 484
Joined: 9 December 05




N-am inteles, pe care roti se ridica loganul, pe alea din fata sau pe-alea din spate ?! huh.gif
Eu zic sa nu te lasi, ia atitudine, sa te legi cu lanturi de poarta fabricii dacia, poate asa ii convingi pe francezi sa faca din nou solenza, poate cine stie inlocuiesc si meganul si laguna si toate alea cu solenta...




--------------------
Dacia Logan Preference 1.4 MPI, 2005 - 50 VDU
"Oamenii sunt persoane umane" - ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 26 Feb 2007, 09:14
Post #122


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Vad ca lumea ar vrea ambreaj hidraulic.... Pot sa va spun ca pe SN aveam si nu mergea mai usor ca pe Logan. Daca pe Logan vi se pare ca merge greu eu zic sa va apucati de ceva sport ca aveti muschii atrofiati (eventual ciclism) radmasa.gif


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROK
post 26 Feb 2007, 09:30
Post #123


Membru incoruptibil


Group: Members
Posts: 226
Joined: 10 November 06
From: Bucuresti




Ce inversunare domne' in " ba a mea e mai frumoasa".
Am observat ca toti care au Logan isi apara masina , cei care au sn., slz, (care poate au condus si logan) isi apara masina. E la fel ca si cu copilul propiu, fiecare il vede pe a lui mai frumos, mai destept si mai cuminte.
Acum sa comparam solenza cu loganul e greu de facut fara sa te implici emotional .
- Sunt doua masini care au avut parte de publicitate diferita (mult mai puternica la logan)
- Banii alocati pentru proiectul fiecareia este mult in avantajul loganului.
- Nova si supernova au fost masini produse de inginerii romani la solenza au venit si francezii cu piesele lor vechi de la renault clio si a schimnbat interiorul de la solenza.Aici putem sa spunem ca este un salt tehnologic intre 1310 ( dotari zero) si solenza(airbag, servodirectie,aer conditionat ,geamuri electrice etc.)
- intre solenza si logan nu este un mare salt tehnologic , faptul ca se inchid usile mai bine ca nu zdrangane pe drum nu mi se pare salt tehnologic ci mai degraba mai multa atentie la finisaje ,
- Solenza deja costa peste 6000 Euro (avnd multe piese imprumutate de la alte masini) deci nu se punea problema ca loganul sa coste doar 5000 euro (intoxicare facuta de francezi) atata timp cat cei de la dacia sustineau ca o sa fie prima masin a proiectata in laboratoarele renault (proiectul unui automobil nou costa enorm de mult).
- Ce ma enerveaza pe mine este faptul ca Solenza nu a iesit pe usa din dos, tot ce se fabrica se si vindea nu ramaneau in stoc (sa ne amintim ce spaga se oferea la dealer pentru o solenza imediat dupa oprirea fabricatiei) .
- Solenza a fost scosa deoarece ea era de fapt masina de 5000 de euro.
- loganul se vinde bine deoarece dispune de un program de finantare net in favorea clientului fata de alte marci.
Ex. daca vreau masini de la tiriac trebuie sa le achit in maxim 5 ani, rata mare
daca vreau logan il achit in 10 ani , rata mica
Am testat personal bancile deci spun din experienta.

loganul difera de solenza dar nu cu mult din punct de vedere tehnologic , difera la spatiu la finisaje dar la dotari nu (in afara de cele cu ABS).


--------------------
dacia solenza 2004 scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 26 Feb 2007, 10:01
Post #124


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Vad ca lumea zice ca pretul loganului nu se justifica fata de cel al solenzei.
As reaminti totusi ca loganul e si mai lung, si mai lat, si mai inalt decat solenza. Asta presupune de la suprafata de tabla mai mare (cu tot cu vopseaua aferenta, cu ornamente interioare mai mari, cu captuseli mai mari, cu mochete mai mari etc), pana la suprafata vitrata mai mare, ba chiar si spoilere mai mari. Pana si farurile si triplele spate sunt mai scump de produs la logan decat la solenza. Apoi apar si costuri pe banchete mai mari (spatar+sezut), pe scaune mai mari, pe bord mai mare, pe o console intre scaune care la solenza nu exista etc. Cand incepi sa le aduni o sa vedeti ca nu sunt chiar asa de putine.
Pentru spatiul interior, cei care nu ii vad utilitatea la Logan sunt cei care merg mult singuri. Pentru ei si un matiz e suficient.
Daca rigidizarea caroseriei si imbunatatirea rezultatului la impact nu este salt tehnologic, atunci ce ar trebui sa fie salt tehnologic? Un motor cu hidrogen? Pentru cine o da inainte cu rigiditatea caroseriei la solenza, nu stie de ce nu s-a pus parbriz lipit pe solenza (desi a fost in probe intensive): pentru ca acele parbrize lipite crapau. Si nu de la frig, ci de la torsionarile caroseriei.
Si as mai avea exemple, dar le-as da degeaba, ca lumea ori nu le intelege, ori le ignora


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 26 Feb 2007, 10:08
Post #125


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




klaus nu te enerva ca nu are rost
si de ce vrei tu sa justifici pretul lloganului? cine te-a insarcinat cu asta?
cui nu-i convine pretul nu cumpara
comparatiile cu solenza sunt desuete, dar n-ar strica sa apara ceva in locul ei smile.gif


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 26 Feb 2007, 10:18
Post #126


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Nu m-a insarcinat nimeni, ca nu-s de sex feminin tongue.gif
Da' poate lumea va intelege vreodata (e greu intr-adevar) sa inteleaga la un bun pe ce da banii. Sa vada diferentele, sa aleaga in cunostinta de cauza.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROK
post 26 Feb 2007, 10:38
Post #127


Membru incoruptibil


Group: Members
Posts: 226
Joined: 10 November 06
From: Bucuresti




Saltul tehnologic se refera al dotari abs,asr,esp la cat mai multa tehnologie integrata in automobil nu la rigiditatea masini ca altfel o fac tanc dar goala .

Daca voi in 2007 va bucurati ca aveti parbrizul lipit si considerati asta un salt tehnologic, mi se pare hilar ca dupa 2-3 ani de fabricatie a loganului sa -si dea seama cei de la pitesti ca este nevoie de un mic suport la incuietoarea portbagajului care te ajuta la ridicare tinand cont ca acesta optiune exista la majoritatea masinilor din ani 80 pana in prezent.

Klaus singur ai spus ca diferenta de bani este doar la gabarit nu la dotari tehnice.

apropo matizul are parbrizul si luneta lipite si nu era considerat un salt tehlogic, avantajul sau era considerat consumul.




--------------------
dacia solenza 2004 scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 26 Feb 2007, 10:50
Post #128


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Faptul ca solenza nu avea parbrizul lipit denota zona tehnologica in care se afla...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Feb 2007, 11:08
Post #129


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




mai exact tehnologia anului de gratie 1969 cand aprbrizul cu cheder era ultimul racnet la fosta masina nationala, Dacia 1300. Macar prin chederul ala veci nu intra apa ca la SN sau SLZ.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROK
post 26 Feb 2007, 11:40
Post #130


Membru incoruptibil


Group: Members
Posts: 226
Joined: 10 November 06
From: Bucuresti




Si masinile straine aveau cheder la parbriz asta nu insemna ca ploua in masina .
Calitatea materialelor era cheia succesului.

Nu ploua, se inchid usile bine ...pai asta a fost rezolvata de celelate marci de acum 30 de ani nu in 2005, ca cei de la dacia .


--------------------
dacia solenza 2004 scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 26 Feb 2007, 15:45
Post #131


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Ce e naspa la solenza e ca e partial buna, dar ce e rau strica si ce e bine. Nu stiam cu faza cu parbrizul ca incercasera sa puna lipit si nu le-a iesit ... Oricum in loc sa fac downgrade la cheder mai bine puneau bara din aia intre amortizoare. Matizul are si ajuta foarte mult la rigidizarea caroseriei. Din pacate Matizul nu mai e nici el asa fiabil, si viitorul lui e incert, altfel masinuta aia e facuta cu destul cap zic eu. Oricum asta e, solenza daca o mai tineau s-ar mai fi vandut, dar practic ea era depasita. Au tinut-o in viata sa aiba ce vinde pana la Logan. Cred ca de fapt lumea plange dupa disparitia unui segment de masini noi de clasa mai mica in marja de 4500-6000 de euro si nu solenza in sine. Cel putin eu care am constat acum 2 saptamani ca a plouat in masina pe UC decodor sigur nu!


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 26 Feb 2007, 18:27
Post #132


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




@minny
Mai era cineva pe CLT care tot o dadea cu bara aia dintre amortizoare ... nu de acolo vine rigiditatea, domnule ! Chiar daca puneau bara aia, parbrizul tot crapa !!! Mergi cu LGN, mai ales cu ala diesel, sa vezi ce-i aia rigiditate ! Este vorba de constructia caroseriei in ansamblu.

@klaus
Ai perfecta dreptate !!! Uite un cunoscator !
Singurul avantaj al SLZ este pretul de intretinere mai mic. Atat ! Cat de curand imi voi schimba masina, dar LGN tot n-o sa-mi iau, desi l-am laudat de nenumarate ori. LGN, desi e mare, totusi pacatuieste la confort. Parca as sta pe bancuta in autobuz in el. Or, pe "bancuta" stau si in masina din semnatura ... Asta e ! Poate m-am asteptat eu la prea multe de la masina asta. Nu vreau puf de lebada, dar am mai mers cu masini gen Opel, Skoda, ... d-astea mai "low" si parca aveam alta senzatie la volan. Oare chiar asa de greu era sa faca niste scaune mai profilate ? aaa, stai ... de fapt daca este adevarata chestia aia cu sigla de la spate de 1 euro ... e explicabil ...


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolek_bolek
post 26 Feb 2007, 21:14
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 14 June 06
From: Bucurestii din deal




Inca raman la parerea ca Dacia se mai merita doar ca prima masina din "cariera" de conducator auto...si din pacate , oferta pentru "prima masina" e din ce in ce mai scumpa...
Sa-mi fie cu iertare (nu o sa ridic in slavi somnolenza, desi am asa ceva!), dar , cu tot cu taxe, pe loganul full,cu 16V, etc...ca pret final cei aprox.11.000E NU i-as da!!!
Never, never,never,never!
Fratilor, nici macar Renault fabricata la mama ei nu e, si deja la banii aia in targuri in afara se gasesc Mercedes E-Klasse vechi de 3-4 ani! Voua vi se pare normal, ca o masina adresata pietei LOW-COST sa coste 12 mii de euro!?!??! Poa'sa aibe pe ea si motor cu 32 de valve, tot intre scartzaieli si zdranganeli o sa mergi! La 5-6-7 mii de E mai inteleg, dar deja pe la 11-12 mii de E incep MASINILE!
PS:Nici solenza nu isi acoperea cei 6000 de E,in versiunea full, dar loganu ala deja costa DUBLU! e N E S I M T I R E !


--------------------
dacia slz $K@|@_04 - Numar inmatriculare
Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 26 Feb 2007, 21:28
Post #134


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(bolek_bolek @ 26 Feb 2007, 21:14)
pret final cei aprox.11.000E NU i-as da!!! [...]si deja la banii aia in targuri in afara se gasesc Mercedes E-Klasse vechi de 3-4 ani!
*
Daca nu e cu suparare, s-ar putea un link cu o masina din asta Mercedes E Klasse, de 3-4 ani la 11.000 euro. Ba chiar si la 12.000.
Cu multumiri anticipate.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 26 Feb 2007, 21:52
Post #135


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Ce link ? Nu exista asa ceva ... E-Klasse de 110.000 km este 20.000 eur, 2.2 CDI, fara piele, dar asta e altceva.

Daca are cerere, mi se pare normal pretul; oleaca mai jos decat "altii", ce-i drept fara dotarile "altora".
E super tactica alora de la Dacia. Era si normal sa nu puna din prima aibaguri laterale si mai stiu eu ce alte dotari, pentru ca n-o mai cumpara nimeni. Au pornit acum 2 ani cu dotari minimale. Pana si butonul de deschidere portbagaj a facut parte din tactica. Totul a fost calculat de niste minti foarte luminate.

This post has been edited by cristi.r: 26 Feb 2007, 21:53


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RainHawk
post 26 Feb 2007, 22:15
Post #136


Dus cu pluta.


Group: Members
Posts: 349
Joined: 4 July 05
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 26 Feb 2007, 21:28)
Daca nu e cu suparare, s-ar putea un link cu o masina din asta Mercedes E Klasse, de 3-4 ani la 11.000 euro. Ba chiar si la 12.000.
Cu multumiri anticipate.
*



Asta o fi bun?

- MB C220 CDI

Tare m-ar placea sa ma dau cu unul din asta. sad.gif

This post has been edited by RainHawk: 26 Feb 2007, 22:17


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI 2004 Confort - B-xx-XXX
"I've started with nothing, Now... I still have most of it left!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 26 Feb 2007, 22:34
Post #137


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




RainHawk
mercedesul acela nu e de 12000 ci de 18-21000 iti spun eu
pe site-ul cu pricina gasesti si X5 din 2005 la 4000, asa ca nu crede si tu tot ce se afiseaza
o fi el site mentesc dar posteaza cine vrea


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 26 Feb 2007, 22:34
Post #138


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Din toate anunturile alea de pe mobile, tocmai pe asta mincinos l-ai gasit.
Uite, eu zic ca asa este, ca ala e pretul. Inseamna ca trebuie sa mai fie cel putin inca o masina in zona aia.
Ia sa vedem, mai este?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 26 Feb 2007, 22:58
Post #139


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




daca ar fie masina aia 12000 ,as lua eu acuma tongue.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 26 Feb 2007, 23:20
Post #140


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




@cristi.r - Poate crapa parbrizul si cu bara aia dar nu era rau sa o puna mai ales ca nu costa o avere. La Matiz, masina pe care am si dat-o ca exemplu e varza rau caroseria iarasi, dar vezi, lucrurile mici ca astea dau rezultate satisfacatoare.
Pana la urma e cum e caroseria dar daca ar fi numai ea! Mai sunt si altele, chestii mici care te tot preseaza, asa ca picatura chinezeasca. Normal ar fi ca macar in garantie sa nu ai treaba cu ea, insa draci, nu cunosc prea multi care sa nu fi avut ceva de facut la ea timp de 1 an jumatate, cat a fost garantia standard.
Faza e ca acum plangem dupa o masina mai ieftina dar asta este, pretentiile au crescut si asta costa! La inceput cand simplu fapt ca in Solenza intra cu 80 la suta mai putina apa ca in SuperNova era ceva remarcabil, sigur facea Solenza o masina de luat in calcul smile.gif


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RainHawk
post 27 Feb 2007, 01:35
Post #141


Dus cu pluta.


Group: Members
Posts: 349
Joined: 4 July 05
From: Bucuresti




Mai e unul dar ala dupa culoare cred ca a fost taxi. smile.gif Vad ca au si loganuri multe incepand cu 3200 pana la ... aproape 15.000. ohmy.gif huh?!?


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI 2004 Confort - B-xx-XXX
"I've started with nothing, Now... I still have most of it left!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 27 Feb 2007, 08:42
Post #142


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




In primul rand ca pe www.mobile.de daca vrei o masina nu cauti la particulari ca nu stii ce teapa iei. Macar la showroom-uri e altceva, in primul rand baietii pun poze cu eventuala lovitura sau problema pe care o are masina, ca sa iti dai seama de ce e mai ieftina decat alte modele. Gasesti destule masini bune pe site-ul ala.


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuishor
post 27 Feb 2007, 15:41
Post #143


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 20 February 07




O veste buna venita de la grupul renault :
http://www.wall-street.ro/articol/Auto/253...ecat-Logan.html

Foarte frumos , numai sa lucreze mai cu atentie la acest proiect biggrin.gif


--------------------
dacia nova dacia nova gt 98 - nt 13 nec
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROK
post 27 Feb 2007, 15:55
Post #144


Membru incoruptibil


Group: Members
Posts: 226
Joined: 10 November 06
From: Bucuresti




2000 euro?

ce dreaku e holograma?


--------------------
dacia solenza 2004 scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 Feb 2007, 16:01
Post #145


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pentru stirea aia, topicul este la http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=65437


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RainHawk
post 27 Feb 2007, 21:36
Post #146


Dus cu pluta.


Group: Members
Posts: 349
Joined: 4 July 05
From: Bucuresti




Acu' am si eu o intrebare.... aia 2000-4000 de euroi sunt la fel ca ca aia de la masina de 5.000? Ca nu gasesc cursul de schimb nicaieri.


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI 2004 Confort - B-xx-XXX
"I've started with nothing, Now... I still have most of it left!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 27 Feb 2007, 22:49
Post #147


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Pe mobile.de erau Merțane de un an cu 1500 €, dar daca te interesai aflai ca e de fapt rata lunara. Omul nu banuia ca cineva ar putea crede ca ala e pretul de vanzare. radmasa.gif


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypher4laguna
post 27 Feb 2007, 23:36
Post #148


Honda Driver


Group: Members
Posts: 931
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




Mda... eu cand am condus Solenza aveam senzatia ca merg pe o tabla cu roti si motor. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar mie imi plac masinile mari asa ca nu plang vechea nasolenza! Ce mi-ar fi placut pe Golan in schimb ar fi fost doar portbagajul cu hayon si bancheta rabatabila, ca mai caram lucruri mai mari, dar pentru fani e optiunea eM Ce Ve care nu o avea Solenza.

Solenza, rest in peace popa.gif

This post has been edited by Cypher4laguna: 27 Feb 2007, 23:37


--------------------
Honda Civic & Jazz ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 28 Feb 2007, 09:07
Post #149


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




Asa cum tie nu ti-a placut Solenza sunt foarte multi carora nu le place Loganul. Stiu eu multi care considera Loganul urat si Solenza frumoasa. Aceiasi oameni insa lauda spatiul interior din Logan, dar atat.


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 28 Feb 2007, 09:49
Post #150


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Eu n-am inteles de ce nu le-au fabricat in paralel, sa fie mai multe optiuni, dreaku, la Craiova se pot fabrica 3-4 modele deodata, la Pitesti trebuie musai un singur model al firmei Logan, asa cum pe timpul lui nea Nicu aveam toti tigai verzi, covoare visinii, frigider Arctic si masina de spalat Albalux. Diversitate n-avem voie.
Oricum, acum e tarziu sa se mai fabrice Solenza, nu stiu cati ar mai cumpara-o, daca se fabrica in continuare alta era situatia.
Asadar duc dorul ei la fel cum duc dorul conexiunii dial-up si al imprimantei inkjet.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st June 2025 - 20:00
Forum Renault