Probleme frana, frana
![]() ![]() ![]() |
Probleme frana, frana
lupig23 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 10 February 15 ![]() |
Attached thumbnail(s) Image002.jpg ( Size: 241.5k ) Number of downloads: 309 |
||
--------------------
dacia
1310
1997
- MH 01 POE
|
|||
DROID MAN |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 9 February 15 ![]() |
ai amorsat pompa cu lichid inainte sa o montezi pe servo ?
10 Feb 2015, 23:36: dupa ce ai schimbat garniturile la pompa ..ii montezi bidonasul pui likig si cu o surubelnita mai mare sau ceva ce te poate ajuta incepi si faci curse pistonaselor pana arunca lichid pe gauri in felul asta castigi teren la aerisire ....daca vezi ca nu arunca ceva nu e bn probabil nu ai montat vreo garnitura sau mai multe cum trebuie This post has been edited by DROID MAN: 10 Feb 2015, 23:36 |
--------------------
dacia
1310 LI
2000
|
|
lupig23 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 10 February 15 ![]() |
Nu am stiut ca pompa trebuie amorsata
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1997
- MH 01 POE
|
|
DROID MAN |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 9 February 15 ![]() |
Cu mare placere ...sa lasi o postare cand rezolvi ,si cum ai rezolvat
![]() |
--------------------
dacia
1310 LI
2000
|
|
lupig23 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 10 February 15 ![]() |
Nu am reusit sa fac franele. Din trei pompe de frana nu am reusit sa fac niciuna. Am fost la un mecanic din zona mea si mia zis ca nu toate pompele de frana merg reconditionate (schimbarea garniturilor). Acum am luat alta de la dezmembrari si vad ca nici asta nu merge. !!! Nustiu ce sa mai fac cu franele ca nu le pot face de lock.
|
--------------------
dacia
1310
1997
- MH 01 POE
|
|
DROID MAN |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 9 February 15 ![]() |
da din pacate are dreptate ...nu toate pompele pot fi reconditionate ..cand skimbarea garniturilor nu da randament se recomanda si skimbarea pistonaselor din pompa ,dar nu cu rezultate garantate ...probabil pompele cu care ai incercat st vechi si au destula uzura ...eu iti recomand sa iei o pompa noua e cam 100 lei ...atat am dat eu pe ea acum 2 ani ..multa bafta
|
--------------------
dacia
1310 LI
2000
|
|
sk100it |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 10 May 08 From: BUCURESTI ![]() |
Eu la pompa cu dublu circuit lasam intai sa curga pe la toate aerisitoarele sub actiunea presiunii atmosferice.Dupa care incepeam sa dau pedale ,iar dupa ce se simtea ca pompa baga presiune incepeam sa inchid unul cate unul aerisitoarele.Asta se face de obicei cand se demonteaza pompa de pe masina.Dupa aceea,cu motorul pornit incepeam sa aerisesc intai rotile din spate,dupa care cele de pe fata.Masina trebuie sa stea pe roti,sau sa se ridice cu cricul sub punte pentru ca repartitorul de frana sa ramana deschis,mai exact roate dreapta spate.Mai trebuie tinul cont si daca autoreglabilii de pe spate functioneaza corect,pt ca daca sabotii sunt prea indepartati de tambur,apar dificultati la aerisire.Daca am uitat ceva,va rog a se completa.Stima
|
--------------------
dacia
1300
1980
- B25PBU/B17DMF/B07JCF
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#8
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
nu presiunea atmosferica te ajuta ci gravitatia,in genaral este bine
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
lupig23 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 10 February 15 ![]() |
Am pus o pompa de dacia nova astazi tot la mana a dowa si vad ca asta este buna dar mai trebuie sa schimb un cilindru pe spate dreapta ca nu mai are filet la aerisitor si e gata. Vroiam sa mai stiu daca se poate de cata cantitate de lichid de frana am nevoie sa aerisesc toate franele ?
|
--------------------
dacia
1310
1997
- MH 01 POE
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#10
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
1 litru,sa iasa tot lichidu vechi,si sa speli si pompa si tevile in interior
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
Verifica sonda de la icp daca e in avarie sau nu cu un bec cu 2 fire,+ il pui la baterie si cu minus atingi pe papucu sondei daca se aprinde e in avarie
Monteaza pompa la loc si incepi aerisirea cu sonda scoasa de pe pompa ,incepi de la pompa mergi la rotile spate ,rotile fata ,aerisitoru de la pompa ,dai 3 pedala mai sanatoase asa dupa care montezi sonda ,ar trebui sa ai frane daca e in regula sistemul. Si nu aerisisi cu metoda pedale facute in nestire, ci mai bine cu un furtunas de la transparent montat pe aerisitor slabeste-l si asteapta sa curga pana nu mai vin bule de aer. Cauta pe forum in caz ca nu reusesti si sigur gasesti rezolvare la problema ta. |
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
sk100it |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 10 May 08 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
dacia
1300
1980
- B25PBU/B17DMF/B07JCF
|
|
lupig23 |
![]() ![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 10 February 15 ![]() |
Intr-un final am reusit sa fac franele la masina. Dar nu tin chiar asa de bine, de si garniturile leam schimbat la pistonase. Imi tine frana cu u deget distanta de podea. Ca sa fac frana sa fie tare trebuie sa i dau 4 pedale si apoi se intareste se face tun, dar nu tine mult asa si iarasi ajunge sa tina aproape de podea.
|
--------------------
dacia
1310
1997
- MH 01 POE
|
|
maru |
![]()
Post
#14
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
daca se incarca dupa cateva pedale, verifica:
1.aerisirea rotilor - fa`i aerisire cu un furtunel incolor bagat pe aerisitor, pe care`l lasi pe deschis, si cineva iti face pedale pana nu mai ies bule de aer si completezi in vas cand te muti la alta roata metoda aerisirii corecte la roti: spate dreapta - spate stanga - fata dreapta - fata stanga ii poti face si la pompa aerisire, si la inceput si la final, tot cu aerisitorul lasat pe deschis si cineva sa`ti faca pedale 2. reglarea corecta a sabotilor - o distanta marita intre tambur si sabot are drept rezultat cazul tau |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#15
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
si ceva foarte important pe care multi il ignora
lichidu care a iesit din aerisitoare se arunca,nu se va folosii,cum fac multi meseriasi,,,las cai nou si merge,,, e,nu prea merge pentru ca se combina cu aer cand iese pe la aerisitor si raman bule de aer in suspansie in el,si odata pus iar in circuitu de frana ai de lucru nene,faci frana sa fie beton si a doua zi dupa ce sa separat aeru de lichid,ciuciu frana,si iar te apuci si dai la pedale si iti imbogatesti repertoriu cu noi injuraturi la adresa fierului ca nu vrea sa aibe si el frane bune,ca parca ar fi el de vina |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
RaduWra |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Sunt perfect de acord cu aruncatul lichidului scos de pe aerisitoare. Bravo maestre, om calumea.
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
lupig23 |
![]() ![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 10 February 15 ![]() |
Eu am tot aerisit astazi asa cum trebuie . Dar problema este ca pompa de frana pe care am puso recent pe masina este loata din centru de fier vechi . Am demontato de pe o dacie nova ca am vazut ca este la fel ca a mea. Dar masina aia era taiata in 2 si nu am putut sa vad acolo daca pompa este buna sau nu.
|
--------------------
dacia
1310
1997
- MH 01 POE
|
|
bundaionut |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 23 January 09 From: BUZAU ![]() |
salut,
o intrebare: de ce nu imi curge lichid/nu se duce pedala, cand desfac aerisitorul de la pompa de frana. (poma dublu circuit cu doua conducte)? |
--------------------
Dacia
1310 L GPL
1999
|
|
ct_71_ccl |
![]()
Post
#19
|
![]() ct_71_ccl Group: Members Posts: 195 Joined: 3 February 07 From: constanta ![]() |
salut!
recent,am aerisit frinele si pe fata stg se ducea pedala mai usor decit la celelalte.la a2 sau a 3 pedala nu s-a mai dus deloc!nici pe furtun nu mai venea lichid-deci furtun infundat!am schimbat furtunul si totul e ok!vezi sa nu fie aceiasi problema-conducte/furtune/nipluri infundate cu depuneri de garnituri terminate sau rugina.vrf si in etrier si o sa vezi mizerie adunata! |
--------------------
dacia,renault
logan,clio
1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009
- ct 72 ccl,ct 71 ccl
|
|
bundaionut |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 23 January 09 From: BUZAU ![]() |
problema este doar la aerisitorul de la pompa, la roti imi vine lichid, am frane, doar ca nu inteleg de ce pompei nu pot sa ii fac aerisirea.
|
--------------------
Dacia
1310 L GPL
1999
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#21
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
repartitor blocat,aerisitoru de pe pompa este pentru a aerisii conducta de retur care vine de la repartitor
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
M_jr |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 10 February 15 ![]() |
Intrebare idioata: exista vreun "test", oricat de empiric, care sa-mi dea o idee aproximativa despre cat de "bine" trebuie sa franeze, teoretic, Dacia 1310? Mi se pare ca franele mele sunt slabe, dar iau in calcul ca sunt obisnuit cu masini "straine" si/sau mai noi; nu am mai condus Dacie de ani de zile, pana acum cateva luni.
Etrierul stanga fata imi ramanea blocat; l-am demontat, curatat etrier + piston, schimbat garnituri, aerisit (pe la furtun, caci aerisitorul era rupt)... ce sa zic - de blocat nu se mai blocheaza, in rest nu pot spune ca NU am frane; dar nu-mi dau seama cat de eficiente ar trebui ele sa fie. Placutele erau uzate aprox. 50% - le-am comparat vizual cu un set de placute noi, donate de un prieten ![]() Ma descurc si asa cum e, insa am luat-o (paradoxal) pentru a face destul de multi kilometri cu ea, asa ca n-as vrea sa ma joc de-a franele - altfel spus, incerc sa evit metoda "las-o, ba, ca merge-asa"... ![]() |
--------------------
Dacia
1310L Break,
1995
- B-26-YAN
|
|
tynn |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Eu am avut repartitorul blocat si l-am schimbat de curand si n-aveam probleme de genul sa nu vina lichid la aerisitorul pompei...
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
ct_71_ccl |
![]()
Post
#24
|
![]() ct_71_ccl Group: Members Posts: 195 Joined: 3 February 07 From: constanta ![]() |
daca cind slabesti niprul daor picura,incearca sa faci cu pedala,daca nici atunci,poate e conducta infundata sau repartitorul blokat pe inchis-cum a spus nikuniku.da' la rotile din spate curge bine?
|
--------------------
dacia,renault
logan,clio
1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009
- ct 72 ccl,ct 71 ccl
|
|
bundaionut |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 23 January 09 From: BUZAU ![]() |
da, la rotile din spate curge bine, o s-o duc in serivce
|
--------------------
Dacia
1310 L GPL
1999
|
|
lupig23 |
![]() ![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 10 February 15 ![]() |
Verifica repartitorul.Daca rpartitorul este bun si tot asa iti face figura, inseamna ca de la pompa este.Pompa are niste supape si cand nu mai sunt bune alea nu mai trimite lichid pe conducte.Eu am patit ceva asemanator.
|
--------------------
dacia
1310
1997
- MH 01 POE
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 07:18 |