DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema ciudata-Pierd lichid de frana, Nu exista urme de lichid

bulldogul2004
post 19 Oct 2008, 14:10
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 19 October 08




De 2 zile mi se intampla cel mai ciudat lucru excl.gif . Pierd lichid de frana in sensul ca de seara pana dimineata se goleste vasul de lichid dry.gif . Pana aici nimik anormal doar ca nu exista nici o urma de lichid. Am dsfacut toate rotile, am verificat furtunele, m am uitat la pahar la pompa...nimik.Nici pe jos nu se vede nimik.....
Please help. Mentionez ca am o dacie 1310 din 98


--------------------
Dacia 1310 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scania
post 19 Oct 2008, 15:49
Post #2


SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP


Group: Members
Posts: 261
Joined: 5 January 08
From: Curtea de Arges




Salut, ia ridica mocheta din interior vezi nu e ud, sa pierzi pe la pompa de aici intra in serva si din serva in masina fiind inclinata catre interior, mai rar dar cred ca e posibil sau, cauta pe la repartitor sau limitator


--------------------
EX. Dacia nova GT 1998 - AG08UNN
In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gimsys
post 20 Oct 2008, 06:33
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 20 September 08




eu scap lichid pe la pedala , nu stiu de ce


--------------------
Dacia 1300 1978 - CJ 05 AYO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcian
post 20 Oct 2008, 07:08
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 4 October 08
From: buzau




buna dimineata forumistilor,si eu am o problema de genu asta pierd lichid din borcanel si m-am uitat sub covorase in fata si e ud rau in rest pe nicaieri nu pierd lichid,mentionez ca am pompa dublu circuit cu 4 tevi si servofrana ,cum as putea sau ce as putea face?rog ajutor sa stiu ce fac ca nu vreau sa ma prinda iarna asa.


--------------------
dacia 1310 2000 - bz-05-hej
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 20 Oct 2008, 07:13
Post #5


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(marcian @ 20 Oct 2008, 08:08)
m-am uitat sub covorase in fata si e ud rau in rest pe nicaieri nu pierd lichid,mentionez ca am pompa dublu circuit cu 4 tevi si servofrana ,cum  as putea sau ce as putea face?
*



Schimbi garniturile de la pompa de frana !!! excl.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 20 Oct 2008, 08:22
Post #6


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




Eu cred ca trebuie sa mai schimbi si unitatea de servo pentru ca a stat destul de mult cu lichid de frana in ea si s-a cam dus. Am patit-o si eu la masina veche si am schimbat pompa cu tot si unitatea de servo.


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcian
post 20 Oct 2008, 08:22
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 4 October 08
From: buzau




salut minel,daca te rog ceva imi explici si mie cum se schimba garniturile?ce trebuie sa cer la magazin ,cam cat ar costa, si operatiunile care trebuiesc facute?te rog te rog te rog


--------------------
dacia 1310 2000 - bz-05-hej
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 20 Oct 2008, 09:48
Post #8


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(marcian @ 20 Oct 2008, 09:22)
salut minel,daca te rog ceva imi explici si mie cum se schimba garniturile?ce trebuie sa cer la magazin ,cam cat ar costa, si operatiunile care trebuiesc facute?te rog te rog te rog
*





De la capatul pompei spre pedale, garniturile se pun asa:

> < > >

Apoi dupa ce le-ai inlocuit ,treci la aerisire , eu personal folosesc motoda de mai jos :

Metoda este "la pedala " ,si mai este si cea cu cadere libera

In prima faza.

1- desfaci manocontactul de la pompa, este situat pe partea stanga a pompei in partea de jos, paremise cu o cheie de 22
Se incepe cu circuitul cel mai indepartat dupa cum urmeaza :

2- apoi incepi cu roata stanga spate ,dai cateva pedale ,ti apasat , aerisesti ,se poate repeta operatiunea de cateva ori
3-apoi urmeaza roata dreapta spate (tot asa )
4-roata dreapta fata
5-roata stanga fata
6-se aeriseste circuitul de by-pass de la purja de la pompa
7-se infileteaza la loc manocontactul si gata


Si pt mai multa documentatie ,postez aici un topic dedicat pompelor cu 4 conducte :

http://www.daciaclub.ro/pompa-frana-dublu-...corp-t5161.html



--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 20 Oct 2008, 12:56
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Daca curge lichid si la pedala, servo avind doua camere izolate, ori e prea mult lichid in ea incit comunica camerele, ori e membrana sparta. Cum spune Myke, cam trebuie schimbata si servo.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 20 Oct 2008, 15:11
Post #10


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Liviu am mai intrebat si pe alt topic dar tot nu mi-a zis nimeni......am schimbat si eu de curand garniturile si ce mai trebuie in pompa si imi ramane pompa atacata.E posibil datorita faptului ca garnitura e noua sa ingreuneze revenirea pistonasului in corpu pompei?Adica arcul sa nu aiba forta necesara inpingerii pana la capat a pistonasului......cat despre reglajul pedalei,9 mm la "tzamburlucu" din fata si 131 la cel de dinauntru.Asta de dinauntru nu prea l-am priceput,trebuie sa masor 13 cm intre gaura cu bolt+siguranta si intre ???
PS:am pompa simplex


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 20 Oct 2008, 16:43
Post #11


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Tie iti atinge acel "tuspic" cilindrul din pompa de frana , adica iti ramane atacata ?? huh.gif

Poti verifica , punand un pic de vopsea pe capatul acela si apoi montand pompa la loc , (fara sa apesi pedala dupa ce ai montat pompa ) apoi desfaci din nou pompa si verifici s nu fie vopsea pe pistonasul din pompa !!! excl.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcian
post 20 Oct 2008, 18:45
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 4 October 08
From: buzau




multumesc de raspunsuri minel ,myke si diaconuliviu dar cred ca am rezolvat-o si anume:pata pronuntata era pe partea pasagerului si ma gandeam eu ca nu ar fi de la pompa ci de la calorifer, si asa mi-a mai zis si un coleg de aici de pe forum masina e din 2000 si am inteles ca astea au caloriferul inauntru plus ca am observat ca pierd lichid de racire si am completat aproape un litru si cred ca de acolo e asadar am scapat ,cred eu deocamdata de probleme,in plus am facut si o aerisire cu monocontacul dat jos si l-am deblocat pentru ca acel martor din bord (!) ramanea aprins si acum sa stins.va multumesc inca o data si acum tre sa caut un topic despre problemele de la calorifer si cum pot umbla acolo,daca puteti si va rog sa ma ajutati accept orice sfat,o seara buna tuturor


--------------------
dacia 1310 2000 - bz-05-hej
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 21 Oct 2008, 07:02
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Tiberiu-Andrei @ 20 Oct 2008, 15:11)
Liviu am mai intrebat si pe alt topic dar tot nu mi-a zis nimeni......am schimbat si eu de curand garniturile si ce mai trebuie in pompa si imi ramane pompa atacata.[...]

Tu ai intrebat, eu am scris pe topicuri.
Inclusiv cum se regleaza acel "9mm" de fapt, care, la pompe produse de diversi, poate sa nu mai respecte cota de 9 mm, trebuind reglata dupa caz.
Cei 131 mm sint intre centrul gaurii furcii si carcasa servo, numai ca, la fel, am scris: la mine n-am reusit pe 3 servo sa reglez decit maxim 125, cei 131 fiind de la servo de alta generatie. Cauta dupa userul meu si "reglaj servo" si vei gasi metoda de reglaj a ambelor distante.



--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 21 Oct 2008, 07:08
Post #14


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




cel mai bine cumpara pompa noua de autonova satu mare.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2024 - 02:43
Forum Renault