DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Carburator, Hellp` ..

ocnareasa
post 20 Oct 2008, 20:54
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 21 September 08




Vreau sa stiu si eu cum se face reglajul la carburator la o dacie 1300 .. cu motorul rece sau cald .. ma ref la aer si benzina + delcou.


--------------------
Dacia 1300 1983
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 20 Oct 2008, 21:06
Post #2


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




toate reglajele la dacie se fac cu motor cald


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 20 Oct 2008, 21:51
Post #3


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Fara a fi mare profesionist, si deci cu riscul de a nu pica buza-n buza cu manualul - incalzesti masina pana la temperatura normala de lucru (82-95 grade, depinde ce termostat ai). Presupunand ca ai totul in stare buna (platina, fise, bujii, jiglere desfundate, carb izolat care nu trage aer, furtun de capsula vacumatica intreg etc) te legi prima data de delcou - invarti usor de el pana cand gasesti punctul in care motorul prinde cea mai mare turatie, constant, fara rateuri sau variatii, si in care nu da in nas la acceleratii bruste. Fixezi pozitia strangand cu o cheie de 11 piulita din stanga delcoului, sa nu se miste din vibratii. Numai dupa ce ai terminat cu delcoul, te legi de carburator - insurubezi putin surubul de relanti, sa-ti stea turatia pe la 1200 rpm (adica la ureche, usor turata, daca n-ai turometru) si apoi ataci surubul de emulsie aer-benzina - insurubezi/desurubezi respectivul usor-usor pana cand gasesti plaja in care motorul are cea mai mare turatie. Atentie, plaja, adica turatia cea mai mare o prinzi de obicei nu intr-un singur punct, ci intr-o perioada cuprinsa de obicei intre o insurubare - o insurubare si jumatate a respectivului. apoi, desurubezi surubul de relanti pana cand stabilizezi o turatie in jurul a 800-900 rpm, dupa plac...si cam asta e. O parere babeasca, daca masina totusi are intreruperi dupa aceea in orice turatie, cel mai probabil e de la delcou (=aprindere), deci iei iar procedura de la capat. Daca intrerupe doar la relanti, mai probabil sa fie din surubul de amestec, si te legi iar doar de carburator. Daca ai sucit si invartit mult si bine si tot nu-ti iese, poate o fi altceva ...si atunci incepi sa te uiti la bujii, platoul de platini, etanseitate talpa carb etc...
Evident, astea sunt reglaje pur dupa ureche, pe care si le face proprietarul in fata blocului, reglajul ca la carte se face cu lampa de control, stroboscop, avansul la 0 grade RAC etc.

This post has been edited by ATM: 20 Oct 2008, 22:13


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st June 2024 - 15:07
Forum Renault