com pot sa reduc compresia pe la 7,5:1, vreau pareri, multumesc
![]() ![]() ![]() |
com pot sa reduc compresia pe la 7,5:1, vreau pareri, multumesc
cristibcd |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 9 April 05 ![]() |
Attached thumbnail(s) CH_Piston_dia80_R8G1440_dist_axe_calotte_21mm_prevu_pour_collerette_s.jpg ( Size: 23.01k ) Number of downloads: 236 |
||
--------------------
DACIA
1310 TLX 4TR 89
- TR 02 HVR
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#2
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(cristibcd @ 27 Feb 2007, 12:32) Forma Hemisferica adicatelea ca la motorul HEMI made in usa? ![]() Poti sa furi vreo idee de aici ![]() This post has been edited by Muttley: 27 Feb 2007, 13:17 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#3
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Cred ca ai rezolva mult mai usor raportul de compresie punand chiulasa de 1.6 .
Calculeaza-ti raportul de compresie cu chiulasa de 1.6 ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#4
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
te doare capul cu unii........
pune 2 garnituri de chiulasa si ai rezolvat problema....... |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
ydaniel |
![]()
Post
#5
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
ia din capul pistonului 0,5 mm/
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Muttley |
![]()
Post
#6
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Hahahaha pune doua garnituri de chiulasa! Si dup-aia fa o poza si pune-o pe net sa vaza lumea minune!
Exista garnituri mai groase, exista pistoane pentru motoare de alpine (desi nu stiu daca la alezajul care iti trebuie tie). Fa un search pe internet pentru "mecaparts". Noroc, tine-ne la curent, o sa fie distractiv. Doua garnituri de chiulasa! |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#8
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(Muttley @ 28 Feb 2007, 07:36) ?? este nerecomandat de tine sau scrie undeva ? sau ai facut u cateva motoare si ai vazut care este cea mai buna solutie ? QUOTE(Gheorghedracu @ 28 Feb 2007, 08:49) Hahahaha pune doua garnituri de chiulasa! Si dup-aia fa o poza si pune-o pe net sa vaza lumea minune! Exista garnituri mai groase, exista pistoane pentru motoare de alpine (desi nu stiu daca la alezajul care iti trebuie tie). Fa un search pe internet pentru "mecaparts". Noroc, tine-ne la curent, o sa fie distractiv. Doua garnituri de chiulasa! cumpara u niste pistoane de pe mecaparts ca eu imi cumpar 2 motoare de banii aia cu tot cu pistoane in ele........ This post has been edited by AAlpine1: 28 Feb 2007, 09:02 |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
yknot |
![]()
Post
#9
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
poti pune garnitura mai groasa si freza din chiulasa pt a mai mari camera
|
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
Muttley |
![]()
Post
#10
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(AAlpine1 @ 28 Feb 2007, 08:54) este nerecomandat de tine sau scrie undeva ? sau ai facut u cateva motoare si ai vazut care este cea mai buna solutie ? In cazu' meu "scrie undeva". Am citit despre cazuri in care dupa prea multe planari ale chiulasei raportul de comprimare a crescut prea mult cu consecintele de rigoare. Si scria ca solutia corecta-n aceasta situatie o reprezinta inlocuirea chiulasei cu una noua. Folosirea a 2 garnituri era nerecomandata. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#11
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Solutia corecta nu-i intotdeauna cea mai ieftina!
Nu s-ar mai putea astfel modela biciul din excremente. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Am facut un calcul
1300 rap comp original 8,5 1400 rap comp original 9,5 1600 rap comp original 9,5 motor 1300 cu chiloasa de 1400 iese mai comprimat 8,8 motor 1300 cu chiloasa de 1600 iese rap de 7,9 |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#13
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(Muttley @ 28 Feb 2007, 12:13) In cazu' meu "scrie undeva". Am citit despre cazuri in care dupa prea multe planari ale chiulasei raportul de comprimare a crescut prea mult cu consecintele de rigoare. Si scria ca solutia corecta-n aceasta situatie o reprezinta inlocuirea chiulasei cu una noua. Folosirea a 2 garnituri era nerecomandata. sa cumperi u o chiulasa noua de r5 alpine sau gtt etc...... iar 2 garnituri de dacie tin pana la 1 bar....... daca ai pistoane forzate si le iei din cap se cam duce stratul de protectie..... daca umbli la chiulasa sa maresti camera risti sa o subtiezi (pt ca nu sti cum arata pe dinauntru) si consecintele se stiu.... garnituri pe cota de reparatie la 1300 nu sunt ....... sau nu am gasit eu......ca si la 1400 sau 1600.......iar garnituri facute nu prea tin deobicei....... la gtt parca se gaseste garnitura pe cota de reparatie......dar mai greu (victor reintz) bineinteles cea mai usoara solutie (si fiabila) nu e buna pentru ca nu scrie in carte......ramaneti mah cu cartile si cu masinile pe bara.......scrie undeva intr-o carte sa iei putin din piston sau sa maresti camera de ardere ca sa decomprimi un motor ?? dar dupa voi mai bine cumpara o chiulasa de 1600 decat 2 garnituri ? nu ? eu unu as pune si chiulasa de 1600 si 2 garnituri ca sa ii dau presiune...... ![]() |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#14
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Nimeni nu poate garanta ca solutia ceam ai buna e si cea mai ieftina desi nu e exclus. desigur ca cu banii pe un set motor de la Mecaparts se pot face mult alte lucruri, dar apoi si cu un set de pistoane lasate in pace la fel!
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
pana la urma poti lasa chiloasa originala ai raport de 8,5 si reno 18 avea 8,5 raportul si presiune de turbo 0,7
deci.....(sa nu mai zic ca merge direct axa originala de 1300) |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#17
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(AAlpine1 @ 28 Feb 2007, 13:33) ![]() Cand mi-am "macinat" io cuzinetii de biela la motocicleta, din cauza ca i-am dat prea tare-n goarna, a trebuit sa desfac tot p-acolo si garniturile de chiulasa (motor 2 in V si 8 valve) s-au bulit. Asa ca m-am dus la un atelier de copiat garnituri, pe straduta cum iesi din stadionul Dinamo, paralela cu linia lu' 5, si mi-au facut aia niste garnituri mai groase decat originalele... dar faza cea mai tare e ca au uitat sa-mi ia banii, asa ca le-am pupat, le-am bagat in traista si am plecat. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
sobolan |
![]() ![]()
Post
#18
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(AAlpine1 @ 27 Feb 2007, 14:31) asta e cea mai buna solutie...asa faceau batranii.......daca umbli la chiulasa si subtiezi peretii ei prea mult e cam grav....si nici cu pistoanele nu te joci........ This post has been edited by sobolan: 28 Feb 2007, 22:43 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Eu am crezut ca e o gluma cu doua garnituri de chiulasa, dar se pare ca unii o iau in serios. Asta e pe scurt o prostie, nu se face asa ceva. Garnitura de chiulasa e facuta sa se deformeze si sa etanseze intre doua suprafete perfect plane, rigide. Ce poate garanta ca pe fata de contact intre cele doua garnituri se va face un contact etans? Tineti minte ca mai sunt si canalele de ulei si apa, nu numai inelele cilindrilor care trebuie sa etanseze perfect, si aduceti-va aminte ca chiulasa si blocul sunt rectificate la sutimea de milimetru. Cum poate cartonul respectiv sa obtina asa acuratete, ma rog frumos? Zau, incercati sa nu raspundeti ca merge si asa. O fi mergind, da merge prost.
Eu pot sa va spun din experienta personala ca am cumparat o masina la care cineva a avut originala idee de a pune doua simeringuri pe capacul distributiei crezind ca tine mai bine. le-a indesat inauntru si a strins fulia ca "sa tina". N-a tinut, si din doua ringuri bune, n-am reusit sa am nici macar unul prost. Daca ceva e facut sa aiba o singura garnitura, atunci singura trebuie sa ii pui. Desigur, nu sunt banii mei, dar asta nu inseamna ca ideea are vreun merit. Si m-am uitat la Mecaparts. Un set motor e vreo 271 de euro cu camasi si pistoane, iar pistoanele cu segmenti fara camasi sunt 55euro. Cred ca e o afacere mult mai buna si din care se poate trage o concluzie oarecare, se poate invata ceva, decit sa pui doua garnituri de chiulasa si dup-aia sa te intrebi ce si de ce a plesnit. This post has been edited by Gheorghedracu: 1 Mar 2007, 04:24 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#20
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(Gheorghedracu @ 1 Mar 2007, 04:16) Eu am crezut ca e o gluma cu doua garnituri de chiulasa, dar se pare ca unii o iau in serios. Asta e pe scurt o prostie, nu se face asa ceva. Garnitura de chiulasa e facuta sa se deformeze si sa etanseze intre doua suprafete perfect plane, rigide. Ce poate garanta ca pe fata de contact intre cele doua garnituri se va face un contact etans? Tineti minte ca mai sunt si canalele de ulei si apa, nu numai inelele cilindrilor care trebuie sa etanseze perfect, si aduceti-va aminte ca chiulasa si blocul sunt rectificate la sutimea de milimetru. Cum poate cartonul respectiv sa obtina asa acuratete, ma rog frumos? Zau, incercati sa nu raspundeti ca merge si asa. O fi mergind, da merge prost. deci.... motor r5 alpine turbo - 2 garnituri de chiulasa mergea perfect motorul dar propietarului ii placeau senzatiile tari si ii dadea presiune peste 1.2 bar........(aveam pistoane forjate ![]() ps. din pistoane mai era luat ceva si din chiulasa era luat "dealul"........ deci era destul de, decomprimat...... problema era ca detona si se duceau garniturile de chiulasa care cand le dadeam jos ziceai ca e una singura.......toata gaurile cadeau pe toate gaurile nici o problema... probleme din cauza presiunii prea mari : - se duceau cuzinetii (linie luata impecabila de pe un motor de gtt a tinut cel mai mult) - detona - 2 saptamani si garniturile de chiulasa - consum mare de benzina ![]() ![]() ![]() - c.v. - piese de schimb la revizie - ambreiaj - piesa de schimb la revizie dar solutii cum s-au rezolvat probleme nu se dau ![]() ![]() ![]() ps. motor de calibra 2000cm3 16v adus din germania 2 ganituri de chiulasa si mergea perfect...si mai merge si in ziua de astazi..... motor de bmw e28 3500 dar ajunsese undeva pe la 3800 - 2 garnituri de chiulasa |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#21
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
esti constient ca daca s-ar gasi si la noi in tara garnituri de chiulasa pe diferite inaltimi pentru decomprimare s-ar cumpara dar aici nu are nimeni nici un interes sa faca asaceva si sti cum sunt romanii descurcareti..........merge si cu ziar dar parca e mai bine cu hartie.....numai ca aici e reversul......
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
mihai1677 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Sau ai putea sa suni la fabrica la Slatina unde se fac pistoanele si faci comanda de pistoane decomprimate (pt gazolina).
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#23
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
de 1.3 ? nu cred ca mai fac sau au........
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Terminati cu prostiile , am avut 2 garnituri de chiulasa la motor care a vazut 1.5 bar, si nu s-a intamplat nimic.
Lasat motorul sa ajunga la 90 grade, lasat 4 ore sa se raceasca, restranse garniturile, si da-i forja ! |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
aalinte |
![]()
Post
#25
|
![]() membru pasionat de daciute vechi Group: Members Posts: 102 Joined: 2 January 07 ![]() |
mmm...de scobit in pistoane se poate. incearca p l mecanici mai batrani care mergeau p gazolina. se facea asa ceva (scobituri in capu pistoanelor) ca s nu mai faca motorul auto-aprindere.zik si io c am auzit de pe la batrani.mult noroc in ceea ce vrei sa faci.
|
--------------------
dacia,opel
1304,astra G
1998 izoterma,2004 1,7CDTI
- il-03-tzt; il-03-mhr papucar
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#26
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
sau cel mai comod se cumpara/confectioneaza o garnitura mai groasa.acest "topic" e in revista autoturism din '87:) deci nimica nou:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
sobolan |
![]()
Post
#27
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#28
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
n-am cu ce ba!treaba era ca se vroia sa alimenteze cu co 90 si se discuta solutia optima
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
sobolan |
![]() ![]()
Post
#29
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
raspunsul ramane doua garnituri de chiulasa sau garnitura custom made......
ptr ydaniel : ia-ti un scaner bre ca sa ai cu ce ! ![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#30
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
nu mai am bani bre!ca am facut ce scrie la tine in avatar;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 17:39 |