cum se regleaza amestecul ?
![]() ![]() ![]() |
cum se regleaza amestecul ?
Stalin |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 26 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1410
1995
|
|||
mihai0070 |
![]()
Post
#2
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai la carburatorul de 1400 nu ai 2 suruburi de reglaj ai unul singur ... care regleaza amestecul la relanti ... mai ai surubul de relanti care actioneaza clapeta de acceleratie ... de unde poti sa cresti si sa scazi relantiul ...si mai ai jiclorul de relanti... care se strange la maxim ... si il scoti doar sa il suflii cand ai gunoi in benzina ...
Din propria experienta iti spun ... scoate fum NEGRU ... Ca reglaj standard ... (nu general) Strangi surubul de amestec ... de relanti (aflat in sparele carburatorului) la maxim ... ii dai drumul la 3 ture ... pornesti motorul ai invarti usor de el pana gasesti turatia maxima posilibal... pe urma actionezi ...surubul de relanti ... pana ajungi la un minim de 800 rpm ... si mai incerci un mic reglaj de (o jumate de tura) la cel de amestec ... vezi daca se schimba turatia ... daca nu il lasi asa ... este OK... acum carburatorul nu are cum sa iti consume exagerat ...(personal in cucuresti am scos si 14% cu carb de 1400 si motor de 1600 cc ) consumul depinde si de ... -Bujii ... sunt bune curate ... stranse si reglate corespunzator... -filtru aer curat ... si eventual nou ... -fise bune nu strapunse sau ruginite ... in special cea centrala ... -capac delco bun ... -platina buna ... si reglata corespunzator ... Si pe urma ... vezi sa nu ai scurgeri de benzina ...(furtune, pompa , filtre, chiar si carburator ... ) Dupa ce ai terminat faci consumul ... si stii esxat cat iti ia ... APROPO ... CAT CONSUMA ... ![]() PS ... Conduci sportiv si esti primul la semafor ... PS2... in functie de cat iti ia ...verifica sa nu fi mers cu socul tras ... This post has been edited by mihai0070: 16 Mar 2007, 08:16 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#3
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
@Stalin urmează sfaturile lui @mihai0070 dar:
- curață carburatorul ( dacă tot te apuci să faci un lucru fă-l cum trebuie ); - reglează nivelul în cnc la 7mm, pune-i jicloare corespunzătoare motorului tău și reglajul amestecului la relantiu îl reglezi cu motorul cald; - verifică aprinderea, eventual înlocuiește bujiile, fișele, platinile, luleaua distribuitoare, verifică și capacul de delcou dacă tot ești la aprindere; - reglează avansul static la 0- 2 grade ( presupun că știi cum ); - verifică să nu ai returul înfundat ( al instalației de alimentare, bineînțeles ![]() Cam astea ar fi, verifică/reglează și sigur motorul v-a funcționa mai bine. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
E doar un surub de amestec, si ala regleaza cantitatea la relanti. Consumul in general e dat de jicloare care se pot insuruba doar intr-un singur fel, continuati aici:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...l=surub+amestec De asemenea pentru reglat avansul folositi search ca s-a discutat. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 02:26 |