ajutor, curge benzina pe langa ciocul de papagal, carburator dublucorp
![]() ![]() ![]() |
ajutor, curge benzina pe langa ciocul de papagal, carburator dublucorp
Danimar77 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 8 July 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova T
1998
- OT-03APN
|
|||
kostzy |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 25 July 10 ![]() |
dai capacu jos de la carburator e prins in 4 suruburi parca , iar papagalu e si el prin intr'un jurub . Se desface usor
|
--------------------
DaciA
Novat gt
1999
- ph-12-glj Fie painea cat de rea , Tot mai bine in tarea mea
|
|
Danimar77 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 8 July 10 ![]() |
am incercat sa-l desfac dar loveste in corp ciocul ala pe care iese benzina
|
--------------------
Dacia
Nova T
1998
- OT-03APN
|
|
basileros |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 1 July 08 ![]() |
vezi ca sub ciocul acela trebuie sa fie o saiba [garnitura] de cupru pt etansare.....de aceea curge benzina pe langa : ori nu e strans bine ori nu e pusa deloc..!!!
|
--------------------
dacia
nova gt
1999
|
|
G I M |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Oamenilor, ciocul ala de papagal nu are nici surub si nici saiba, are doar 2 O-ringuri. Cu un patent tragi de el in sus si iese, mai greu dar iese. Daca iti curge pe langa inseamna ca ti s-au dus O-ringurile.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Danimar77 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 8 July 10 ![]() |
si oringurile acestea se pot cumpara sau se schimba cu totul?
|
--------------------
Dacia
Nova T
1998
- OT-03APN
|
|
Razvan_Ionut |
![]()
Post
#7
|
![]() Distrigaz Jr. Group: Members Posts: 1.497 Joined: 31 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Ionut probabil carburatorul tau e modificat. ciocu de papagal e prins intr-un surub de corpul carburatorului si are o saiba de cupru sub el.
|
--------------------
Dacia / Daewoo
Nova GT / Cielo Executive 8v
1999 / 2005
- B 62 MHL / B 989 XXX Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie." Respecta-ma si te voi respecta! |
|
TAI |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 8 March 05 From: Hunedoara ![]() |
QUOTE(Razvan_Ionut @ 4 Aug 2010, 17:34) Ionut probabil carburatorul tau e modificat. ciocu de papagal e prins intr-un surub de corpul carburatorului si are o saiba de cupru sub el. La carburatorul de Dacia 1300/1400 "ciocul de papagal" este cu surub+saiba. La Nova 1600, carburatorul original (dublu-corp) are " ciocul de papagal" montat doar prin presare, etansarea facandu-se cum a spus Neagu Ionut, cu 2 O-ringuri din cauciuc si in concluzie ca sa-l extragi e suficient un patent cu care sa tragi. Daca se scurge benzina inseamna ca sunt ciupite ambele O-ringuri si trebuiesc inlocuite. Eu am gasit la magazin, undeva pana la 1ron/buc. La montare trebuie apasat cu simt de raspundere altfel risti sa ciupesti O-ringurile, asta deoarece carburatorul are in acea zona doua profiluri, unul oval si unul rotund, trecerea facandu-se cu trepta unde se poate ciupi O-ringul. Dupa ce montezi la loc "ciocul de papagal" trebuie sa-l reglezi (tot cu patentul) astfel incat jetul de benzina sa fie la mijlocul distantei dintre peretii interiori ai carburatorului si difuzor, asta in timp ce motorul este pornit. Succes. |
--------------------
Dacia
Nova GT-1999
Dacia 1100-1970
- Alfa Romeo 75-1987
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 00:49 |